آرد جو دوسر

آرد جو دوسر خالص را از کجا بخرم

جو دوسر

آرد جو دوسر خالص را از کجا بخرم؟ آرد جو دوسر کامل چگونه تهیه می‌شود و چه خواصی دارد؟ فروش آرد جو دوسر پرک عمده در کدام مرکز معتبر صورت می‌گیرد؟ قیمت آرد جو دوسر در تهران چقدر است؟

قیمت آرد جو دوسر

امروزه اکثر افراد جامعه می‌خواهند بدانند که چه غذاها و محصولاتی سالم‌تر و مفیدتر هستند. در این میان صحبت‌کردن از آرد جو دوسر موردعلاقه بسیاری از طرف‌داران غذاهای سالم و ارگانیک است. آرد جو دوسر یک آرد کامل و مغذی است که از پودر کردن دانه جو دوسر در کارخانه‌ها و یا خانه تهیه می‌شود.

آرد جو دوسر کامل طعمی ملایم دارد و با خوردن آن کمی شیرینی احساس می‌کنید. به طور طبیعی آرد جو دوسر فاقد گلوتن است و می‌تواند به رژیم غذایی افراد مبتلا به سلیاک اضافه شود. جهت استعلام قیمت آرد جو دوسر قابل‌عرضه در تمام شهرهای کشور با کارشناسان بخش فروش مجموعه ایلیا تماس بگیرید.

طرز تهیه آرد جو دوسر کامل

جو دوسر به‌صورت طبیعی پوسته‌ای سخت دارد که به‌راحتی از آن جدا نمی‌شود. برای تبدیل آرد جو دوسر به آرد کامل نیاز است که ابتدا پوسته آن با تجهیزات پوست‌گیری مدرن از دانه جدا شود. این تجهیزات باید استاندارد باشند تا فقط پوسته سخت دانه را جدا کنند و به جوانه و سبوس آن آسیب نزنند.

دانه جو دوسر در کارخانجات فراوری غلات پوست­گیری می‌شود و سپس با دستگاه‌ های آسیاب کوبیده و پودر می­ گردد. در زمان آسیاب کردن این دانه چنانچه از دستگاه‌ های قدیمی که دمای دانه در آن‌ها بالا می‌رود، استفاده شود نمی‌توان انتظار داشت که آرد تولید شده خواص غذایی دانه کامل را داشته باشد.

شرکت توسعه تجارت سبز ایلیا با در اختیار داشتن تجهیزات مدرن آسیاب کردن و استفاده از روش سرد، دانه جو دوسر را به آرد کامل تبدیل می‌کند. در این دستگاه‌ها دمای دانه افزایش پیدا نمی‌کند و آرد تهیه‌شده کامل و با ارزش غذایی بالاست. جهت تهیه آرد جو دوسر کامل با قیمت مناسب با مشاوران این مجموعه در ارتباط باشید.

 

جو دوسر

 

آرد جو دوسر پرک عمده

آرد جو دوسر پرک یک ماده ضروری در هر آشپزخانه است. چنانچه مایل به تهیه یک غذای بدون گلوتن هستید و یا می‌خواهید از یک رژیم متناسب لاغری استفاده کنید، انتخاب آرد جو دوسر پرک در دستورات غذایی شما بسیار لازم است.

شما می‌توانید آرد جو دوسر پرک را به‌راحتی در خانه نیز تهیه کنید. چنانچه جو دوسر پرک مرغوب را از بازار خریداری نمایید، به‌راحتی می‌توانید هر زمان هر مقدار از آن را که لازم دارید در یک آسیاب خانگی پودر کنید.

آرد جو دوسر پرک به‌راحتی جایگزین کاربرد های مختلف آرد خواهد بود. چنانچه مایل به استفاده از این آرد به‌عنوان یک محصول بدون گلوتن هستید، حتماً باید به برچسب موجود بر روی بسته‌بندی آن دقت کنید.

شرکت توسعه تجارت سبز ایلیا مجموعه گسترده‌ای است که محصولات جو دوسر و فرآورده‌های آن را به‌صورت تناژ و عمده، ارگانیک، طبیعی و بدون گلوتن به بازار عرضه می‌کند.

خواص آرد جو دوسر

بیشترین محبوبیت آرد جو دوسر به توانایی آن در کاهش کلسترول بد خون برمی‌گردد. برخی از تحقیقات ثابت کرده‌اند که مصرف آرد جو دوسر به‌صورت روزانه در محصولاتی مانند نان می‌تواند به طور متوسط ۷ درصد از کلسترول بد خون را کاهش دهد. این ویژگی آرد جو دوسر سبب می‌شود که قلب شما سلامت بیشتری را تجربه کند.

علاوه بر این وجود فیبر بتاگلوکان در این محصول فراسودمند سبب بهبود متابولیسم بدن شما می‌شود. این فیبر مشهور سطح گلوکز خون شما را تنظیم می‌کند و ریسک ابتلا به دیابت نوع دوم را در بیشتر افراد کاهش می‌دهد.

همین ویژگی‌ها سبب شده است که کارشناسان تغذیه به افرادی که قند خون بالایی دارند یا مبتلا به دیابت هستند، توصیه کنند که از محصولات آرد جو دوسر در رژیم غذایی خود استفاده نمایند. علاوه بر این بتاگلوکان موجود در آرد جو دوسر سیستم ایمنی بدن را تقویت می‌کند.

این ماده غذایی التهاب‌های موجود در بدن را کاهش می‌دهد و بدن را در برابر ابتلا به برخی از بیماری‌های مزمن محافظت می‌کند.

 گفته می‌شود که جو دوسر حاوی مقدار مناسبی آنتی‌اکسیدان است. آنتی‌اکسیدان‌ها اثر بسیار مثبتی بر عملکرد سیستم ایمنی بدن انسان دارند. وجود آنتی‌اکسیدان در آرد جو دوسر سبب می‌شود که در صورت مصرف آن رادیکال‌های آزاد از بدن پاک شوند.

 مصرف آرد جو دوسر به کاهش میل شما برای ریزه‌خواری و مصرف بیش از حد میان وعده‌های غیرضروری کمک می‌کند؛ درنتیجه این آرد می‌تواند انتخاب مناسبی برای افراد علاقه‌مند به رعایت رژیم‌های لاغری باشد.

 

جو دوسر

 

فروش آرد جو دوسر در تهران

شاید از خود بپرسید که آرد جو دوسر باکیفیت، مرغوب و فاقد گلوتن را در تهران از کجا می‌توانید تهیه نمایید؟ در پاسخ به این سوال که آرد جو دوسر از کجا بخرم لازم است بدانید بسیاری از فروشگاه‌ها و هایپراستارها آرد جو دوسر را به‌صورت بسته‌بندی و فله‌ای عرضه می‌کنند. نکته‌ای که باید در خرید این محصول موردتوجه قرار دهید این است که هر نوع آرد جو دوسر کامل و خالص نیست.

بسیار مهم است که در فرایند فرآوری و پوست­گیری جو دوسر و تبدیل آن به آرد از روش‌ها و ابزارآلات استاندارد استفاده شود. چنانچه از روش‌های غیراستاندارد و قدیمی در تهیه آرد جو دوسر استفاده شود، نمی‌توان انتظار داشت که محصولی با ارزش غذایی دانه کامل داشته باشیم.

جهت تهیه آرد جو دوسر با ارزش غذایی دانه کامل آن در تهران، می‌توانید از طریق شماره­های ذکر شده در سایت شرکت ایلیا با کارشناسان این مجموعه تماس بگیرید. آرد جو دوسر تولیدشده در این شرکت تمام مجوزهای لازم و مورد تأیید ارگان­های بهداشتی کشور را دارد.

خرید آرد جو دوسر

اگر شما هم مایل به خرید آرد جو دوسر هستید اما نمی‌دانید که چگونه می‌توانید آن را بدون دردسر و با اطمینان کامل تهیه کنید، پیشنهاد ما به شما تماس گرفتن با کارشناسان بخش فروش شرکت ایلیا است. آرد جو دوسری که شرکت ایلیا به بازار ایران عرضه می‌کند مرغوب، باکیفیت و با قیمتی مقرون‌به‌صرفه است.

 

جو دوسر

 

آرد جو دوسر خالص عمده را از کجا بخرم

برای تهیه محصولات و فرآورده‌های جو دوسر رژیمی بسیار مهم است که از آرد جو دوسر خالص استفاده شود. به دلیل گسترده بودن بازار عرضه آرد جو دوسر در ایران بارها مشاهد شده است که برخی از فروشندگان اقدام به عرضه آرد جو دوسر ناخالص و گلوتن­دار می‌کنند.

شرکت توسعه تجارت سبز ایلیا آماده ارائه آرد جو دوسر خالص عمده به تمامی مصرف‌کنندگان بزرگ این محصول می‌باشد. جهت تهیه نمونه محصول و آنالیز آن و کسب اطمینان از کیفیت محصول نهایی با ما تماس بگیرید.

تماس با ما

بازگشت به لیست

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *