یولاف

آرد و پرک یولاف فله را از کجا تهیه کنیم؟

جو دوسر

در ایران آرد و پرک یولاف فله را از کجا تهیه کنیم؟ آرد و پرک یولاف برای چه مصارفی کاربرد دارد؟ قیمت پرک و آرد یولاف به صورت فله و‌ بسته بندی به چه صورت است؟

فراورده های آرد و پرک یولاف دو محصول فرآوری شده از دانه یولاف هستند. این گیاه علفی و یکساله است که به شرایط آب و‌ هوایی مقاوم است.

یولاف جو دوسر پرک ریز و درشت

یولاف دانه گیاهی است که در اروپا بومی شده است و یک گیاه خودرو و‌ وحشی بوده است. این گیاه حاوی مقادیر زیادی سبوس است و یک دانه سبوس دار محسوب می شود. این گیاه در ابتدا برای مصارف دامی مخصوصا اسب ها کشت می شد، که با پی بردن به ارزش غذایی این دانه، برای مصارف انسانی نیز کشت و‌ مصرف می شود.

پرک جو دوسر  یکی از انواع محصولات حاصل از دانه جو دوسر است که حاصل فرآوری دانه یولاف می باشد، این محصول برای وعده صبحانه بسیار مقوی و رایج است. جو دوسر پرک طعم فندوقی دارد و مزه خامی نمی‌دهد.

جو دوسر پرک به صورت ریز و درشت موجود می باشد. انواع پرک ریز جو دوسر به علت این که مدت زمان آماده شدن کمی دارد بسیار محبوب است و با مخلوط کردن با مایعات به سرعت آماده می شود. ترکیب جو دوسر پرک ریز همراه با شیر و مغزی جات یک میان وعده عالی و خوشمزه است.

انواع پرک درشت جو دوسر، از نوع یولاف درشت برای تهیه انواع گرانول ها، پروتئین بار ها و انواع مکمل های غذایی استفاده می شود، در رژیم غذایی افرادی که قصد کاهش وزن دارند توصیه می شود از جو دوسر پرک درشت استفاده کنند، زیرا جو دوسر پرک درشت مقدار بیشتری سبوس دارد و در نتیجه فیبر بیشتری داشته و اثر بهتری در سیری طولانی مدت فرد و لاغری دارد.

 

جو دوسر

 

طریقه مصرف جو دو سر

جو دوسر را به روش های مختلفی می توان مصرف کرد، یکی از روش های مصرف جو دوسر در وعده صبحانه است که بسیار رایج می باشد. جو دوسر را می توان در انواع غذا ها نظیر سوپ، آش، کوکو، فرنی و … ، همچنین برای افزودن به انواع سالاد، ماست و شیر استفاده نمود.

جو دوسر کامل پوست گیری شده جایگزین بسیار مناسبی برای برنج می باشد. جو دوسر یکی از غلاتی است که سرشار از پروتئین، فیبر، منیزیوم، پتاسیم، روی، فسفر، آهن، ویتامین ها و‌ … می باشد. ورزشکاران و گیاه خواران می توانند از جو دوسر به عنوان یک غله کامل استفاده کنند و از خواص فراوان این غله بهره ببرند.

آرد یولاف جو دوسر از کجا بخرم ؟

آرد یولاف یکی از فرآورده های دانه یولاف می باشد که از آسیاب دانه یولاف تهیه می شود. یولاف یک غله کامل است و آرد یولاف یک آرد سبوس دار محسبوب می شود. این محصول فاقد گلوتن است و برای کسانی که رژیم غذایی بدون گلوتن دارند مناسب می باشد.

آرد یولاف سرشار از فیبر، پروتئین، ویتامین و‌ مواد مغذی است. آرد یولاف برای تهیه انواع محصولات بیماران سلیاکی و دیابتی بسیار مناسب است. از آرد یولاف برای تهیه انواع کیک، کلوچه، دسر ها و … می توان استفاده نمود.

همچنین آرد یولاف را می توان در فروشگاه های غذای سالم پیدا کرد. همچنین برای خرید آرد یولاف می توانید از طریق سایت و شماره های موجود با کارشناسان مجموعه ایلیا تماس گرفته و سفارش خود را ثبت کنید.

 

جو دوسر

 

آرد و پرک یولاف عمده را از کجا تهیه کنیم؟

آرد و پرک یولاف از محصولات حاصل از دانه یولاف می باشند. همچنین این فراورده ها دارای سبوس، فیبر، پروتئین و فاقد گلوتن هستند.

این فراورده ها برای تهیه انواع محصولات برای افراد دیابتی، بیماران مبتلا به سلیاک، مکمل های بدن سازی، مکمل های افرادی که تمایل به کاهش وزن دارند، افزودن به آرد گندم و جو و غنی سازی محصولات و … می توان به کار برد.

کارخانه جات تولیدی این محصولات و شرکت های بسته بندی آرد و پرک یولاف، آرد و پرک یولاف مصرفی خود را به صورت عمده و تناژ تهیه می کنند، زیرا خرید به صورت عمده از نظر اقتصادی به صرفه تر است.

شرکت ایلیا پتانسیل تامین آرد و یولاف پرک مصرفی کارخانه جات را دارا است و آمادگی همکاری در زمینه فروش عمده و تناژ آرد و پرک یولاف را دارد.

کارخانه جات و افرادی که قصد خرید عمده آرد و پرک یولاف را دارند می توانند با کارشناسان مجرب مجموعه ایلیا تماس حاصل کرده و شرایط همکاری و عقد قرارداد را جویا شوند.

 

جو دوسر

 

جو دو سر پرک صبحانه فوری 3۰۰ گرمی

جو دوسر پرک که حاصل فرآوری جو دوسر می باشد، یکی از محصولات پر طرفدار و رایج برای وعده صبحانه است. این محصول سرشار از پروتئین، فیبر، ویتامین ها، املاح معدنی نظیر منیزیوم، فسفر، آهن، روی و … است. مصرف جو دوسر پرک برای کسانی که قصد کاهش وزن دارند بسیار مناسب است.

جو دوسر پرک با دارا بودن فیبر محلول در آب، باعث سیری طولانی مدت می شود. این محصول برای افراد دیابتی و ورزشکاران نیز بسیار مفید است. جو دوسر پرک با کنترل قند خون افراد دیابتی، از افرایش قند خون آن ها جلوگیری می کند.

جو دوسر پرک صبحانه فوری در زمان کمی آماده می شود و با ترکیب با مایعات می توان مصرف کرد. اضافه نمودن انواع مغزی جات و میوه جات به جو دوسر پرک علاوه بر طعمی بی نظیر، ارزش غذایی بسیار زیادی به آن می افزاید.

جو دوسر پرک فوری صبحانه 3۰۰ گرمی، یکی از محصولات شرکت ایلیا می باشد. علاقه مندان به تهیه این محصول می توانند از طریق سایت و یا تماس با شماره های موجود سفارش خود را ثبت کنند.

 

جو دوسر

 

قیمت عمده و بسته بندی دانه یولاف

یولاف گیاهی از خانواده گندمیان است که دارای گل های ریز می باشد، یولاف گیاهی علفی و بومی شده در اروپا است که برای مصارف دامی کشت می شد. با مشخص شدن ارزش غذایی و خواص فوق العاده این دانه، امروزه برای مصارف انسانی نیز کشت می شود.

قیمت دانه یولاف با توجه به شرایط گوناگونی متغیر است. این رنج قیمتی با توجه به نوع دانه، کیفیت دانه، بسته بندی، ایرانی و یا خارجی بودن دانه، شرکت بسته بندی و موارد دیگر متغیر می باشد.

قیمت دانه یولاف به صورت عمده کمتر از قیمت آن به صورت بسته بندی است، زیرا هزینه های مربوط به فرایند بسته بندی روی آن اعمال نمی‌شود.

شرکت ایلیا در زمینه یولاف و محصولات یولاف فعالیت می کند. علاقه مندان برای خرید و اطلاع از قیمت یولاف به صورت عمده و بسته بندی می توانند با کارشناسان مجموعه ایلیا در تماس باشند.

تماس با ما

بازگشت به لیست

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *