آرد جو دوسر, سبوس

آرد کامل جو دوسر سبوس دار از کجا بخرم

جو دوسر

بهترین و باکیفیت‌ ترین آرد کامل جو دوسر سبوس‌دار از کجا بخرم؟ آرد جو دوسر از کجا بخرم که دارای تضمین کیفیت باشد و بهترین قیمت را ارائه بدهد؟

آیا جو و جو دوسر متفاوت هستند؟  قیمت تهیه آرد جو دوسر و محصولات جو دوسر را از کدام مجموعه استعلام بگیرم؟

خرید آرد سبوس جو دوسر تناژ برای تولید انواع نان فانتزی و سنتی

آرد یکی از اساسی‌ترین مواد غذایی در تمام دنیا می‌باشد که در تهیه غذا‌های متفاوتی کاربرد دارد. با پیشرفت علم و شناخت هر چه بیشتر مواد‌غذایی، استفاده از آردهای با سبوس بالا در تهیه انواع نان رواج پیدا کرد.

استفاده از آرد سبوس جو دوسر در تهیه نان‌های فانتزی و سنتی طرفداران زیادی را پیدا کرده، به نحوی که سال هاست نان جو یکی از محبوب‌ترین انواع نان در تمام خانواده‌ها می‌باشد.

بسیاری از صنایع تولید نان فانتزی و سنتی به دنبال آردی می‌باشند که هم کیفیت بالایی داشته باشد و هم سبوس آن حفظ شده باشد. چرا که اگر فرایندهای تبدیل جو به آرد به درستی انجام نشود، سبوس و مواد غذایی دانه‌های جو دوسر ممکن است از بین برود.

اما مجموعه ایلیا با فرآیند‌های مکانیزه و بهداشتی و همچنین حضور کارشناسان، موفق شده است که آرد سبوس جو دوسر را به صورت تناژ در اختیار مصرف‌کنندگان قرار دهد و به راحتی محصول مورد نظر آن‌ها را تامین نماید. به طور کلی جو دوسر در اشکال مختلفی مانند آرد، جو دوسر پرک و سبوس قابل استفاده می‌باشد.

 

جو دوسر

 

فرق جو با جو دوسر

جو و جو دوسر دو نوع مختلف از خانواده غلات می‌باشند که طرفداران زیادی دارند و کشت و تولید آنها در سراسر دنیا با پیشرفت‌های زیادی روبه‌رو بوده است. این دو غله به لحاظ ظاهری تقریباً شبیه به هم هستند اما تفاوت‌هایی با یکدیگر دارند.

بسیاری از افراد ترجیح می‌دهند که جو دوسر را در ترکیب صبحانه قرار بدهند و به صورت پرک شده مورد استفاده قرار بدهند. این به دلیل خواص مغذی جو دوسر می‌باشد. اما دانه جو استفاده به شکل خام ندارد و بیشتر در غذاهایی مانند سوپ و خورشت مورد استفاده قرار می‌گیرد.

هر دوی این غلات دارای ارزش غذایی بالایی می‌باشند و در بهبود بیماری‌هایی مانند دیابت و مشکلات قلبی بسیار موثر هستند و می‌توان گفت که هر دو منبع غنی از پروتئین هستند. اما پروتئین تامین شده توسط جو دوسر در بدن تقریبا کمتر از جو می‌باشد.

اگرچه هم جو و هم جو دوسر مملو از فیبر می‌باشند، اما فیبر دانه‌های جو بیشتر از جو دوسر است. پس می‌توانیم نتیجه بگیریم که جو و جو دوسر در مقادیر جزئی از نظر ارزش غذایی با یکدیگر تفاوت دارند.

خواص آرد جو دوسر

همانطور که می‌دانید از دانه جو دوسر، محصولات بسیار مقوی حاصل می‌شود. یکی از این محصولات آرد جو دوسر می‌باشد که یک غذای کامل محسوب می‌شود و دارای سبوس و خواص مغذی زیادی می‌باشد.

اگرچه استفاده از آرد جو دوسر به اندازه دانه جو دوسر سابقه ندارد، اما در طی سالیان گذشته طرفداران بسیار زیادی را در بین خانواده‌ها و کارخانه‌های صنایع تولیدی پیدا کرده است. استفاده از این آرد بسیار آسان است و کاربردهای فراوانی دارد، در واقع یک گزینه مناسب برای افرادی است که دارای رژیم‌های غذایی متفاوت هستند.

برای تهیه انواع کوکی، شیرینی، کیک، دسر‌های متفاوت، خمیر پیتزا و همچنین مواد مورد نیاز برای سوخاری کردن گوشت، ماهی و … بسیار مناسب است. آرد جو دوسر یک محصول بسیار مقوی است. نانی که از آرد جو دوسر تهیه می‌شود.

یکی از کامل‌ترین و سالم‌ترین انواع نان در تمام دنیا می‌باشد، چرا که سرشار از فیبر است و تمام ویتامین‌ها و آنتی‌اکسیدان‌های مفید مورد نیاز بدن را دارد.

یکی از دلایل محبوبیت آرد جو دوسر این است که در تهیه مواد غذایی مختلف دارای سازگاری می‌باشد و طعم مطلوبی دارد. آرد جو دوسر یک محصول اقتصادی و سودآور می‌باشد و برای استفاده در صنایع مختلف توصیه می‌گردد.

 

جو دوسر

 

قیمت هر کیلو آرد جو دوسر بسته بندی

آرد جو دوسر هم به صورت بسته‌بندی و هم به صورت تناژ قابل تهیه می‌باشد. فروشگاه‌ها و هایپر مارکت‌ها یکی از منابع اصلی فروش آرد جو دوسر به صورت بسته بندی می‌باشند. پس شرکت ها می‌توانند این محصول را با قیمت مناسب و کیفیت بالا از مجموعه ایلیا تهیه نمایند.

شرکت ایلیا این نوید را به مشتریان خود می‌دهد که تمام فراوری‌های موردنیاز دانه‌های جو دوسر را به صورت مکانیزه و بهداشتی انجام می‌دهد و سرانجام محصولات را با تاییدیه بهداشتی و سیب سلامت روانه بازار می‌کند.

صفر تا صد تولید، فرآوری و بسته بندی محصولات توسط مجموعه ایلیا و کارشناسان مجرب آن انجام می‌شود، بنابراین تمام محصولات علی‌الخصوص آرد جو دوسر با قیمت واقعی و مقرون به صرفه به دست مصرف‌کنندگان می‌رسد.

تمام خریداران مانند هایپر مارکت‌ها می‌توانند برای تهیه این محصول با کارشناسان مجموعه در ارتباط باشند و قرارداد خرید را تنظیم کنند.

 

جو دوسر

 

آرد جو دوسر در بدنسازی را از کجا بخرم

یکی از مواد‌ غذایی مورد استفاده برای بدنسازان مکمل‌های غذایی مختلف می‌باشد. متخصصان تغذیه پیشنهاد می‌‌کنند که این مکمل‌ها از مواد‌غذایی سالم و مطمئن تهیه شود تا باعث ایجاد ضررهای جسمی نشود. آرد جو دوسر در تهیه انواع مکمل‌ها برای باشگاه‌های بدنسازی بسیار مناسب است.

این ماده سرشار از پروتئین و املاح و مواد معدنی می‌باشد و فیبر سرشار آن باعث بهبود دستگاه گوارش می‌شود. از طرفی مصرف مکمل‌های تهیه شده از آرد جو دوسر برای بدنسازان انرژی مورد نیاز آنها را تامین می‌کند.

ممکن است این سوال مطرح شود که آرد جو دوسر از کجا بخرم؟ باشگاه‌های بدنسازی و کارخانه‌های تهیه مکمل‌های مورد استفاده ورزشکاران، می‌‌توانند آرد جو دوسر را از مجموعه ایلیا تهیه کنند.

این مجموعه امکان خرید محصول را به صورت اینترنتی فراهم کرده و کارشناسان مجرب مجموعه می‌توانند مشاوره‌های لازم را از طریق تماس‌های تلفنی ارائه کنند. نکته قابل توجه در رابطه با مجموعه تجارت سبز ایلیا این است که این مجموعه تمام محصولات را با تاییدیه بهداشتی آماده می‌کند و دارای سیب سلامت می‌باشد.

مجموعه ایلیا به عنوان یکی از بزرگترین مراکز خرید و عرضه آرد جو دوسر می‌تواند محصولات مورد نیاز کارخانه‌های صنایع تبدیلی و باشگاه‌ها، رستوران‌ها و غیره را تامین نماید. برای استعلام قیمت آرد جو دوسر می‌توانید از طریق شماره‌های درج شده در سایت اقدام نمایید.

خرید آرد‌کامل جو دوسر سبوس دار

آرد ‌کامل جو دوسر به دلیل سرشار بودن از سبوس، طرفداران زیادی دارد و در تهیه غذا‌های متفاوت و میان وعده‌های جذاب مورد استفاده قرار می‌گیرد.

رستوران‌ها و کارخانه‌های تهیه کیک و شیرینی برای تهیه آرد کامل جو دوسر سبوس‌دار و دارای تاییدیه بهداشتی می‌توانند از طریق مجموعه ایلیا اقدام به خرید کنند. این شرکت با حضور کارشناسان متخصص و مشاوران مجرب، بهترین محصول متناسب با مصرف خریداران را می‌تواند در اختیار آنها قرار بدهد.

تماس با ما

بازگشت به لیست

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *