دانه کینوا, کینوا سه رنگ

ارزان ترین قیمت کینوا سه رنگ عمده در ایران

کینوا

برای اطلاع از ارزان ترین قیمت کینوا سه رنگ عمده در ایران با ما همراه باشید. کینوا سه رنگ خاصیت هرسه کینوا سفید، قرمز و سیاه را تواما دارد و و در رستوران‌ها و سالادبارها کاربرد زیادی دارد. خرید بصورت عمده کینوا موجب می‌شود تا ارزان‌تر و مقرون به صرفه‌تر آن را تهیه نمایید. در خرید کینوا سه رنگ باید به موادر زیر دقت نماییم:

  1. درصد ترکیب از هر سه رنگ استاندارد و مناسب باشد.
  2. هر یک از رنگ ها به تنهایی دارای کیفیت قابل قبول باشند.
  3. از هر سه رنگ سفید، مشکی و قرمز استفاده شده باشد.

بعد از تصمیم به خرید عمده کینوا سه رنگ مهمترین آیتم بررسی قیمت کینوا سه رنگ است که برای این مورد به بررسی ارزان ترین قیمت کینوا سه رنگ عمده در ایران می‌پردازیم.

شرکت توسعه تجارت سبز ایلیا در زمینه تولید کینوا به صورت عمده و بسته‌بندی فعالیت و تخصص دارد که شما برای استعلام قیمت کینوا سه رنگ می‌توانید به بخش مشاوره وب سایت ایلیا مراجعه نمایید.

قیمت کینوا سه رنگ

کینوا سه رنگ غذایی کامل و مغذی است که به دلیل وجود سه رنگ کینوا با سه بافت و میزان سختی متفاوت زمان پخت متفاوتی در هر رنگ دارد. برای پخت با حفظ شکل ظاهری باید کمی زمان پختشان را کم کرد و اگر تمایل به دادن لعاب و له شدن دارید باید زمان پختش را کمی بیشتر کرد. ارزش غذایی کیوا سه رنگ عبارت است از:

  • دارای پروتئین به میزان هشت گرم
  • دارای فیبر به میزان پنج گرم
  • دارای منگنز به میزان پنجاه و هشت درصد
  • دارای منیزیم به میزان سی درصد
  • دارای فسفر به اندازه ی بیست و هشت درصد
  • ویتامین b9 با اسید فولیک به مقدار نوزده درصد
  • مس به مقدار هجده درصد
  • آهن به مقدار پانزده درصد
  • روی به مقدار سیزده درصد
  • پتاسیم به مقدار نه درصد

قیمت کینوا سه رنگ قیمتی مناسب با توجه به خواص فوق العاده‌اش در بالا است که در جهت حفظ تناسب اندام و رژیم غذایی سالم بسیار کارا است. شما جهت استعلام قیمت کینوا سه رنگ می‌توانید به بخش مشاوره در سایت ایلیا مراجعه نمایید.

 

کینوا

 

قیمت کینوا فله

کینوا فله برای مصارف در تناژ بالا استفاده می‌شود و به همین دلیل حساسیت قیمتی دارد، لذا مسئول خرید کینوا فله به دنبال خرید با قیمت پایین و کیفیت بالا است. فروش کینوا به صورت فله معمولا در موارد زیر کاربرد دارد:

  • فروش در بسته بندی های گوناگون برای عرضه در فروشگاه و هایپر مارکت ها
  • فروش به صورت فله برای مصارف رستوران ها، کارخانه های فرآوری و تولید مواد غذایی
  • فروش به صورت فله برای کارگاه های بسته بندی مواد غذایی

کینوا فله باید کیفیت بالایی داشته و عاری از تلخی حاصل از پوسته باشد و مجوز و استاندارهای بهداشتی را نیز دارا باشد. بعد از داشتن این موارد باید قیمت مناسبی داشته باشد که ایلیا همه این موارد را دارا است و ما به شما خرید و گرفتن استعلام قیمت از بخش مشاوره سایت ایلیا را پیشنهاد می‌دهیم.

قیمت کینوا در بازار

در تعیین قیمت کینوا در بازار موارد زیر دخیل است که باید بررسی شود:

  • میزان و نحوه فرآوری کینوا
  • مکانیزه بودن دستگاه‌های پاکسازی و ضریب خلوص کینوا پاک شده
  • میزان درشتی کینوا
  • میزان یکدستی کینوا
  • کیفیت و مرغوبیت دانه کینوا

این موارد در کنار هم میزان کیفیت و مرغوبیت کینوا را نشان می‌دهد وشرکت ایلیا در ارائه قیمت مناسب برای کینوا در بازار بصورت رقابتی عمل کرده تا خریداران بتوانند باتوجه به بودجه خود به صورت بسته‌بندی، کیلویی و فله از آن سفارش دهند. شما جهت ثبت سفارش و استعلام قیمتی آن می‌توانید به بخش مشاوره سایت شرکت مراجعه نمایید.

 

کینوا

 

قیمت کینوا سفید

کینوا سفید در دسترس‌ترین و رایج‌ترین کینوا است که طعمی شبیه برنج و گندم دارد و ارزش غذایی‌اش 2 برابر برنج است و می‌توان به صورت جایگزین و یا همراه با برنج از آن استفاده کرد تا از خواصش بهره‌مند شد. قیمت کینوا سفید نسبت به بقیه به دلیل مرسوم‌تر بودنش و فراوانی‌اش پایین‌تر است و به صورت فله نیز به فروش می‌رسد جهت استعلام قیمتی کینوا سفید می‌توانید به بخش مشاوره سایت مراجعه نمایید.

کینوا سه رنگ چیست

کینوا شبه غله با ارزش و مغذی است که سرشار از پروتئین، آهن، اسید آمینه‌های ضروری بدن است که هر رنگ خاصی و کاربرد ویژه‌ای دارد اما در اغلب خواص مشترک‌اند. انواع کینوا در دنیا به 3000 نوع مختلف می‌رسد که رنگ قرمز، سفید و سیاه آن رایج‌تر است.

کینوا سفید به دلیل طعم نزدیک به برنج و گندم بیشترین استفاده به عنوان جایگزین و یا استفاده در کنار آن‌ها را دارد تا ارزش غذایی آن‌ها را بالا ببرد. ترکیب سه رنگ سفید، قرمز و سیاه کینوا تشکیل کینوا سه رنگ را می‌دهد که کینوا سفید در آن دارای بافت نرم‌تری است و بیشترین مورد استفاده را دارد.

رنگ سیاه بالاترین میزان اسید چرب، امگا3 و کاروتن را دارا است و کمترین میزان چربی را نسبت به کینوا قرمز و سفید دارد. ویتامین E موجود در کینوا سیاه و قرمز دو برابر کینوا سفید است. مهمترین خاصیت کینوا که در سه رنگش مشترک است فاقد گلوتن بودنش است.

کینوا

خرید کینوا کیلویی

وقتی بحث خرید کیلویی کینوا مطرح می‌شود پای مصرف متوسط در میان است و چون هزینه بسته‌بندی کینوا را پرداخت نمی‌کنیم پس از لحاظ قیمتی مقرون به صرفه است. معمولا خریداران به صورت کیلویی کینوا به شرح زیر است:

شما می‌توانید جهت خرید کینوا سفید کیلویی به این صفحه از سایت سایت مراجعه نماید.

قیمت خرید کینوا از کشاورز

کشاورز بعد از برداشت کینوا از زمین زراعی خود اقدام به فروش محصولش می‌نماید. محصول کشاورز با توجه به کیفیت، درشتی، یکدستی و سالم بودن قیمت می‌خورد که شرکت ایلیا به دلیل اعتمادش به بذری که به کشاورز فروخته اقدام به خرید تضمینی از کشاورز با قیمت عادلانه و منصفانه‌ای می‌نماید لذا از دغدغه کشاورز در جهت فروش محصولش در بازار می‌کاهد.

خرید از کشاورز بسیار مناسب‌تر از خرید از شرکت‌ها بصورت داخلی یا یا وارداتی است بنابراین ایلیا و سایر شرکتهای فرآوری کینوا و تولید مشتقاتش ترجیح به خرید از کشاورزدارند، که شما می‌توانید جهت استعلام قیمت خرید کینوا از کشاورز به بخش مشاوره سایت مراجعه نمایید.

همچنین علاقه مندان برای استعلام قیمت و خرید انواع کینوا سفید و سه رنگ بسته بندی می توانند به این صفحه مراجعه کنند.

 

تماس با ما

بازگشت به لیست

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *