کینوا سفید

ارزش غذایی نشاسته کینوا + قیمت خرید فروش

کینوا

اطلاعات لازم در رابطه با ارزش غذایی نشاسته کینوا + قیمت خرید فروش را از کدام مجموعه معتبر به دست بیاوریم؟

نشاسته کینوا چه خواصی دارد و کاربردهای آن چیست؟ آیا مصرف مواد غذایی تهیه شده از دانه کینوا، برای مصرف افراد مبتلا به سلیاک مناسب است؟

قیمت کینوا قرمز

کینوا یکی از غلات مقوی با ارزش غذایی بالا می‌باشد که دارای سه نوع پر استفاده و محبوب سفید، سیاه و قرمز است. دانه قرمز کینوا بعد از اینکه پخته می‌شود تبدیل به رنگ قهوه‌ای می‌گردد و به طور کلی، فاقد گلوتن می‌باشد و گزینه مناسبی برای مصرف افراد مبتلا به سلیاک است.

کینوا قرمز مجموعه غنی از آنتی اکسیدان، ویتامین‌های گروه ب، منگنز، منیزیم، تیامین، پروتئین و همچنین فیبر می‌باشد که بعد از پخته شدن دارای طعمی متمایل به فندق است. بعد از طبخ بافت آن زیر دندان حس می‌شود، به همین دلیل در تزیین سالاد نیز کاربرد فراوانی دارد. مجموعه ایلیا کینوا قرمز را نیز با مجوزهای بهداشتی آماده ارائه به مصرف کنندگان عزیز کرده است.

این مجموعه تمام مراحل فراوری کینوا، ساپونین زدایی، بوجاری و فرآوری‌های دقیق بهداشتی را با حضور کارشناسان متخصص انجام داده و به این ترتیب به محصولات با قیمت‌های واقعی و مقرون به صرفه به دست خریداران می‌رسد. برای به دست آوردن اطلاعات لازم در رابطه با قیمت کینوا قرمز می‌توانید با کارشناسان و مشاوران بخش فروش این شرکت در ارتباط باشید.

 

کینوا

 

خرید کینوا سیاه

یکی دیگر از انواع پر مصرف دانه کینوا، کینوا سیاه می‌باشد. طعم این نوع دانه کینوا نسبت به کینوا سفید، شیرین‌تر است و پس از اینکه پخته می‌شود بافت خود را همچنان حفظ می‌کند و زیر دندان احساس می‌شود و به طور کلی نسبت به سایر انواع دانه کینوا، سخت‌تر می‌باشد.

این محصول فاقد گلوتن می‌باشد و پروتئین مورد نیاز بدن را تامین می‌نماید. کینوا سیاه نیز سرشار از فیبر است و در کنترل کلسترول خون و بهبود یبوست نقش بسزایی دارد. به طور کلی شناسایی مراکز معتبری که دانه‌های کینوا با کیفیت و مجوز بهداشتی را روانه بازار کنند، اهمیت بسیار زیادی دارد.

مجموعه ایلیا امکان خرید حضوری و اینترنتی را برای خریداران کینوا سیاه فراهم کرده است و این محصول را در سراسر کشور برای مصرف کنندگان خود تامین می‌کند. اگر به دنبال تهیه کینوا سیاه و سایر انواع کینوا هستید، می‌تواند از طریق راه‌های ارتباطی معرفی شده با کارشناسان و مشاوران بخش فروش مجموعه ایلیا در ارتباط باشید و نسبت به تهیه محصول مورد استفاده و مناسب با صنعت خود اقدام نمایید.

فروش کینوا سفید غیر تراریخته

محصولات غیر تراریخته به محصولاتی می‌گویند که دستکاری‌های ژنتیکی در آنها صورت نگرفته و به لحاظ سلامتی قابل اعتماد می‌باشند. با توجه به گسترش صنعت غذا در تمام دنیا و پیشرفت‌های گسترده علمی در این زمینه، توجه به مصرف مواد غیر تراریخته از اهمیت بسیار بالایی برخوردار می‌باشد و طبیعی است که این مورد در رابطه با دانه کینوا نیز صدق کند.

از آنجایی که دانه کینوا یک محصولی است که باید به لحاظ فراوری و آماده سازی، در شرایط تخصصی تولید و تهیه شود و در مراحل کارخانه‌ای آماده سازی گردد، غیر تراریخته بودن آن نیز از اهمیت بالایی برخوردار است. بنابراین مجموعه‌های معتبر باید شناسایی شوند تا این محصول را در اختیار بازار قرار دهند.

مجموعه ایلیا امکان فروش کینوا سفید به صورت غیر تراریخته و با مجوزهای بهداشتی را فراهم کرده و به صورت تناژ در اختیار خریدارانی مانند کارخانه‌های صنایع تبدیلی، باشگاه‌ها رستوران‌ها و سوپرمارکت‌ها قرار می‌دهد. بنابراین برای تهیه این محصول و اطلاع از قیمت آن‌ها می‌توانید از طریق شماره‌های موجود در سایت ایلیا با کارشناسان مجموعه در ارتباط باشید.

 

کینوا

 

مقایسه کالری ارزش غذایی کینوا با برنج

در بسیاری از کشورها کینوا جایگزین برنج شده است و مورد مصرف خانواده‌ها قرار گرفته است. اینجا به مقایسه ارزش غذایی این دو ماده غذایی می‌پردازیم. هر فنجان برنج سفید پخته حدود ۵ گرم پروتئین دارد این در حالی که در هر فنجان کینوا ۸ گرم پروتئین یافت می‌شود. بنابراین به لحاظ پروتئین غنی‌تر از برنج می‌باشد.

از طرف دیگر کینوا 9 اسید آمینه ضروری بدن را دارا می‌باشد که باید حتماً برای حفظ سلامتی تامین بشود. به طور کلی کینوا یک پروتئین کامل است اما برنج چنین ویژگی را ندارد. گفتنی است میزان کالری در ۱۰۰ گرم کینوا پخته و برنج پخته حدوداً ۱۲۰ کالری است که با یکدیگر یکسان‌اند. اما نکته‌ای که باعث شده است کینوا سالم‌تر از برنج باشد، فیبر فراوانی است که برنج از آن محروم است.

در واقع فیبر موجود در کینوا باعث می‌شود که کالری با سرعت کمتری وارد بدن شود و سیری طولانی مدت حاصل می‌شود. اما مصرف برنج کالری را به یک باره وارد بدن می‌کند و باعث ایجاد مشکل افزایش وزن می‌گردد.

طریقه مصرف کینوا برای لاغری

امروزه مصرف کینوا در رژیم‌های لاغری و گیاهخواری طرفداران زیادی دارد و باعث شده است که سبک زندگی افراد تا حد زیادی تغییر کند. کینوا به راحتی هضم می‌شود و می‌تواند جایگزین مناسبی برای برنج باشد و از آنجایی که سرشار از منیزیم، فیبر، پروتئین ویتامین و … است جایگاه ویژه‌ای را در رژیم‌های لاغری برای خود پیدا کرده است.

دانه کینوا سرشار از کلسیم و کربوهیدرات است. به این ترتیب انرژی مورد نیاز بدن را به خوبی تامین می‌کند. همچنین فیبر فراوان در این محصول باعث می‌شود که کالری با سرعت کمتری جذب بدن شود و سیری طولانی مدت و در نتیجه سرکوب اشتها صورت می‌گیرد.

با توجه به این که دانه کینوا فاقد گلوتن است، برای رژیم‌های غذایی که مصرف گلوتن در آنها منع شده، بسیار مناسب می‌باشد. دانه کینوا هم مانند برنج قابلیت طبخ دارد و هم می‌تواند در تهیه انواع سوپ، سالاد، خوراک‌های متفاوت و … مورد استفاده قرار بگیرد. لازم به ذکر است که میزان کالری اندک کینوا باعث افزایش سوخت و ساز بدن خواهد شد.

 

کینوا

 

آیا کینوا گلوتن دارد؟

کینوا یک محصول منحصر به فرد است که فاقد گلوتن می‌باشد، بنابراین می‌تواند با خیالی آسوده در رژیم غذایی افراد مبتلا به سلیاک و کسانی که نسبت به مصرف گلوتن حساسیت دارند قرار بگیرد. با توجه به اینکه مصرف مواد حاوی گلوتن برای این افراد باعث بروز مشکلات گوارشی می‌گردد و هضم آنها دشوار است، بنابراین پیشنهاد ما استفاده از کینوا در تهیه مواد غذایی مورد نیاز این افراد می‌باشد.

قیمت خرید انواع کینوا عمده و بسته بندی با مجوزات بهداشتی

تمام کارخانه‌های صنایع تبدیلی، باشگاه‌های بدنسازی، رستوران‌ها، فروشگاه‌ها و هایپر مارکت‌ها به دنبال مراکز معتبر تهیه کینوا با مجوز های بهداشتی هستند. این مجموعه این اطمینان خاطر را به این مراکز ذکر شده می‌ دهد که محصولات با مجوز بهداشتی و با کیفیت بالا در اختیار آن‌ ها قرار می‌ دهد.

این شرکت هنگام تهیه و خرید محصولات، قرارداد تنظیم می‌نماید و محصولات را با تضمین کیفیت و قیمت به دست خریداران می‌رساند. برای استعلام قیمت انواع کینوا بصورت عمده و بسته بندی همراه با مجوز بهداشتی می‌توانید از طریق کارشناسان مجموعه ایلیا مشاوره‌های لازم را دریافت نمایید.

 

تماس با ما

بازگشت به لیست

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *