آرد جو دوسر, جو دوسر پرک درشت, جو دوسر پرک فوری, دانه جو دوسر

از کجا انواع محصولات جو دوسر بخرم

جو دوسر

از کدام مجموعه و از کجا انواع محصولات جو دوسر بخرم؟ از کجا جو دوسر بخرم که مجوز بهداشتی داشته باشد؟ آیا جو پرک با جو دوسر پرک متفاوت است؟ جو دوسر پرک و آرد جو دوسر به چه اشکالی قابل مصرف هستند؟ برای آشنایی با نحوه سفارش دانه جو دوسر و محصولات آن، با ما همراه باشید.

قیمت هر کیلو دانه جو دوسر

دانه جو دوسر محصولی است که دارای قیمت‌های متفاوتی در بازار می‌باشد. این تفاوت قیمت به عواملی همچون بسته بندی، برند محصول، مراحل فراوری انجام شده، تولید داخل و یا وارداتی بودن و … بستگی دارد. معمولاً شرکت‌های تولید کننده دانه جو دوسر این محصول را در اشکال مختلفی عرضه می‌نمایند و به صورت فله و بسته بندی آماده سازی می‌کنند.

قیمت تعیین شده برای دانه جو دوسر به قیمت بذر جو، کیفیت دانه برداشت شده، مراحل فرآوری و … بستگی دارد. بنابراین برای استعلام قیمت دانه جو دوسر باید به مجموعه‌‌های معتبری مراجعه نمایید که این محصولات را با کیفیت بالا تهیه و آماده مصرف می‌کنند.

مجموعه ایلیا با ارائه دانه جو ‌دوسر با کیفیت و در عین حال با قیمت مناسب یکی از مراکز تهیه این محصول ارزشمند می‌باشد. این شرکت محصولات مرتبط با جو دوسر را به صورت تخصصی آنالیز می‌کند و با قیمت معقول، به دست مصرف کنندگان می‌رساند.

یکی از بزرگ ترین مزیت‌های مجموعه ایلیا این است که صفر تا صد تهیه محصولات را به تنهایی انجام می‌دهد و اجازه ورود افراد واسطه را نخواهد داد. در واقع از مراحل کشت بذر، برداشت دانه‌ها، فراوری‌های مورد نیاز بر روی آن‌ها و تبدیل دانه‌ها به محصولات متفاوت، توسط خود مجموعه و کارشناسان متخصص و مجرب مجموعه ایلیا انجام می‌شود. به این ترتیب محصولات با قیمت واقعی وارد سبد غذایی مردم می‌شود.

فرق جو پرک با جو دوسر پرک

جو پرک و جو دوسر پرک تفاوت‌هایی دارند که در ادامه به آن ها اشاره خواهیم کرد. جو دوسر پرک دارای بتاگلوکان می‌باشد اما جو‌پرک منبع سرشار منگنز و فیبر رژیمی است. به همین دلیل جو دوسر پرک در تهیه انواع اوتمیل و صبحانه‌های رژیمی، گرانولا و شیرینی بسیار مناسب است.

اما از جو پرک برای تهیه نان و سوپ و … استفاده می‌شود. به‌طورکلی جو دوسر پرک در اشکال مختلفی تولید می‌گردد. برای مثال به شکل سبوس جو دوسر و در طعم‌های مختلف روانه بازار می‌گردد. اما جو پرک به این شکل نیست و دارای مزه خام می‌باشد. از لحاظ ظاهری جو دوسر پرک دارای رنگ کرم می‌باشد و بافت نرمی دارد.

اما جو پرک متمایل به سفید است و دارای لبه‌ های دندانه ‌دار می‌باشد و بافت آن سفت است. به‌طورکلی جو پرک در دسته فراورده‌ های انواع جو قرار می‌گیرد بعد از این که تحت فشار بخار قرار بگیرد پرک می‌شود و در کنار افزایش ارزش غذایی برای استفاده در رژیم‌های غذایی، آسان‌تر می‌شود.

 

جو دوسر

 

طریقه مصرف جو دو سر پرک فوری

جو دوسر یکی از غلات مغذی است که دارای خواص غذایی بسیار کاملی است و جایگاه ویژه‌ای در برنامه غذایی افراد دارد. یکی از سالم‌ترین انواع جو دوسر، بلغور جو دوسر می‌باشد که به لحاظ غذایی هم سالم است و هم کامل. اما برای طبخ به زمان بیشتری احتیاج دارد.

بنابراین افراد ترجیح می‌دهند جو دوسر کوبیده یا به اصطلاح  جو دوسر پرک را استفاده نمایند. این محصول منحصر به فرد برای طبخ به زمان خیلی کمی احتیاج دارد و می‌تواند در مدت زمان اندکی یک غذای پرخاصیت ارائه کند. با استفاده از جو دوسر پرک میتوانید صبحانه‌های لذیذ و دلچسبی را در کمترین زمان تهیه نمایید و میان وعده های دلچسبی را آماده کنید. همچنین از انواع جو دوسر در تهیه مکمل های غذایی برای ورزشکاران استفاده می شود.

 از آنجایی که این محصول بسیار مقوی است برای مصرف افراد با گروه خونی متفاوت مناسب است و البته فاقد گلوتن می‌باشد. می‌تواند در تولید یک صبحانه و میان وعده جذاب کمک بسزایی کند. این محصول قابلیت پخت و استفاده در انواع سوپ و سالاد را دارد و همچنین در ترکیب با شیر و مواد غذایی مختلف مورد استفاده قرار می‌گیرد. یکی از مزیت‌های مواد غذایی پرک شده این است که پخت آن ها آسان‌تر می شود و در تهیه سوپ و سالادهای مختلف قابلیت استفاده دارند.

خرید جو دوسر پرک عمده

فروشگاه‌ها و هایپر مارکت‌ها برای تهیه جو دوسر پرک به صورت عمده باید به مراکز معتبر مراجعه کنند چرا که این گونه مواد غذایی و دانه‌های ارزشمند، به سلامت بالایی احتیاج دارند و باید با مجوز های بهداشتی وارد بازار شده باشند. پوسته سخت آنها به صورت صنعتی جدا شده باشد و برای مصرف آماده شده باشد.

هایپر مارکت ‌ها و فروشگاه ‌ها می‌توانند برای تهیه جو دوسر و محصولات آن به شکل عمده به مجموعه ایلیا مراجعه نمایند. در واقع شما با استفاده از راه‌های ارتباطی اعلام شده در سایت با توجه به مصرفی که دارید می‌توانید این محصول را تهیه نمایید.

این مجموعه امکان برقراری قرارداد با انواع هایپر مارکت‌ها و فروشگاه‌ها و … را فراهم کرده است و بهترین محصول را در اختیار مصرف کنندگان قرار می‌دهد. برای ارتباط با کارشناسان و متخصصان مجموعه کافی است با شماره تلفن های موجود در سایت تماس بگیرید.

 

جو دوسر

 

جو دوسر پرک بسته بندی از کجا تهیه کنیم

در پاسخ به این سوال که از کجا جو دوسر بخرم باید بگوییم که، یکی از محصولات تهیه شده توسط مجموعه ایلیا، جو دوسر پرک به صورت بسته بندی می‌باشد. جو دوسر پرک مراحل متفاوتی را طی می‌کند تا بتواند به بهترین شکل ممکن وارد سبد غذایی افراد بشود.

برای مثال محصولات به صورت دقیق توسط کارشناسان مورد بررسی قرار می‌گیرند و سلامت آنها از تمام جنبه های متفاوت بررسی می‌گردد. در واقع این محصولات طی فرآوری‌های متفاوت کارخانه‌ای بسته بندی می‌گردند و مجوز بهداشتی دریافت می‌کنند.

خوشبختانه مجموعه ایلیا تنها مجموعه‌ای است که دارای سیب سلامت است و این موضوع می‌تواند اطمینان خاطر برای مصرف کنندگان و خریداران عزیز ایجاد نماید. جو دوسر پرک به صورت بسته‌بندی آماده سازی می‌شوند و با برقراری قرارداد می‌تواند به دست فروشگاه‌ها و هایپر مارکت‌ها برسد.

بنابراین مراکز فروش می‌توانند جو دوسر پرک بسته بندی و دارای مجوز بهداشتی را از مجموعه ایلیا تهیه نمایند و بهترین کیفیت و قیمت را در اختیار مصرف‌کنندگان خود قرار بدهند.

تماس با ما

بازگشت به لیست

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *