آرد جو دوسر, دانه جو دوسر, یولاف

از کجا جو دوسر بدون تلخی بخرم

جو دوسر

از کجا جو دوسر بدون تلخی بخرم؟ قیمت هر کیلو جو دوسر چقدر است و خرید اینترنتی آن چگونه است؟ جو دوسر و جو پرک چه تفاوتی با هم دارند و جو دوسر پرک بدون تلخی را از کجا می‌توانم تهیه کنم؟

قیمت هر کیلو جو دوسر

جو دوسر یکی از غلات مهم مورد استفاده در وعده صبحانه است که به شکل گوناگون پرک، دانه بدون پوست و بلغور کامل مورد استفاده قرار می‌گیرد. یولاف یا همان جو دوسر، چندین سال است که در بین افراد علاقه‌مند به تغذیه سالم پرطرفدار شده است.

این غله خوراکی به‌صورت دانه کامل، دانه بدون پوست و جو دوسر پرک شده در فروشگاه‌های مواد غذایی عرضه می‌شود. در بازار ایران دانه‌ جو دوسر به دو شکل وارداتی و تولید داخل وجود دارد.

قیمت جو دوسر ایرانی از نوع وارداتی آن کمتر و مقرون‌به‌صرفه‌تر است. جهت استعلام قیمت هر کیلو جو دوسر ایرانی می توانید با کارشناسان بخش فروش شرکت توسعه تجارت سبز ایلیا تماس بگیرید.

خرید اینترنتی جو دوسر

گیاه جو دوسر بومی ایران دانه‌هایی تلخ و غیر قابل خوردن برای دام و انسان تولید می‌کند. ازاین‌رو بسیاری از شرکت‌های فروش غلات، جو دوسر را از کشورهای آلمان، اسپانیا، فنلاند، روسیه و قزاقستان به ایران وارد می‌کنند.

جو دوسر وارداتی محصولی باکیفیت است اما قیمت آن وابسته به نرخ ارزهای دلار و یورو می‌باشد.

شرکت توسعه تجارت سبز ایلیا یکی از معدود شرکت‌های تولیدکننده جو دوسر ایرانی با­کیفیت و شیرین است.

این شرکت با در اختیار داشتن نیروی متخصص در زمینه تحقیقات زراعی، اقدام به شناسایی نمونه‌های پربازده جو دوسر در اروپا کرده است و در پی آن، ارقام اصلاح‌شده جو دوسر را در ایران پرورش می‌دهد و دانه آن را به بازار عرضه می‌کند.

جهت خرید اینترنتی جو دوسر از طریق شماره تماس‌های ذکر شده در سایت شرکت ایلیا با کارشناسان این مجموعه تماس بگیرید.

جو دوسر

جو دوسر بدون پوست

دانه جو دوسر به‌صورت طبیعی و وحشی دارای پوسته‌ای بسیار سفت است که به‌راحتی از آن جدا نمی‌شود. درصورتی‌که بخواهند پوسته این دانه را از آن جدا کنند، بدون شک دانه دچار شکست و آسیب می‌شود.

ازاین‌رو در کشورهای اروپایی نمونه‌هایی از جو دوسر اصلاح و پرورش داده می‌شود. همچنین پوسته‌ای بسیار نازک دارد. این ارقام از جو دوسر به‌راحتی پوست­گیری می‌شود و در طی فرایند حذف پوسته، به سبوس و کل دانه آسیبی وارد نمی‌شود.

شرکت توسعه تجارت سبز ایلیا با بهره‌مندی از تیم متخصص R&D خود، این ارقام را شناسایی نموده و به ایران وارد کرده است. ارقام جو دوسر کشت شده در مزارع شرکت ایلیا، دانه جو دوسر بدون پوست تولید می‌کنند و بسیار باکیفیت و شیرین است. این شرکت پتانسیل تأمین دانه جو دوسر مورد نیاز خریداران خرد و عمده در سراسر کشور را دارد.

جو دوسر از کجا بخرم

جو دوسر یک غله خوراکی است که علاوه بر ارزش‌های غذایی بالا، خواص دارویی متعددی نیز دارد. از جو دوسر در تهیه وعده صبحانه، حلیم، آش، انواع کوکو و نان‌های رژیمی استفاده می‌شود.

جو دوسر یک ماده غذایی مناسب در رژیم غذایی افراد مبتلا به دیابت، اضافه‌وزن و بیماران مبتلا به سلیاک است. جهت تهیه جو دوسر ایرانی که کیفیتی مشابه نمونه خارجی خود دارد، با کارشناسان شرکت ایلیا تماس بگیرید.

جو دوسر

تفاوت جو پرک و جو دوسر

غلات به‌ویژه جو دوسر به‌صورت دانه کامل کمی دیر پخت و دیرهضم هستند. برای کاهش زمان پخت غلات معمولاً آن‌ها را پرک می‌کنند. پرک جو دوسر نمونه‌ای از غلات فرآوری شده است که با قرار دادن دانه کامل جو دوسر زیر غلتک تهیه می‌شود.

جو دوسر پرک مدت زمان کمتری برای پخت نیاز دارد. رنگ آن از دانه کامل جو دوسر بازتر است و بافت نرم‌تری دارد. جو دوسر پرک مناسب برای تهیه انواع اوتمیل، پروتئین بار و شیرینی‌های خانگی است. سبوس موجود در جو دوسر بیشتر از نوع پرک شده آن است.

ازآنجاکه جو پرک بیشتر فرآوری شده است، قیمت آن از جو دوسر بیشتر است.

جو دوسر پرک خارجی

جو دوسر پرک همان جو دوسر است که پوست­گیری شده و زیر یک نمونه غلتک به‌صورت پرک درآمده است. ازآنجا که فناوری پوست­گیری جو دوسر در ایران محدود است، برخی از شرکت‌های عرضه مواد غذایی اقدام به وارد کردن جو دوسر پرک خارجی می‌نمایند.

جو دوسر پرک خارجی از کشورهای اروپایی و روسی به ایران وارد می‌شود و با قیمتی گران‌تر از نوع ایرانی آن به فروش می‌رسد.

شرکت توسعه تجارت سبز ایلیا با در اختیار داشتن بذر اصلاح‌شده جو دوسر، نمونه‌ای بدون پوست را تولید می‌کند که به‌راحتی پرک می‌شود. جو دوسر پرک تولید شده شرکت ایلیا از نظر کیفیت مشابه نمونه خارجی است و با قیمت بسیار ارزان‌تر به بازار مواد غذایی ایران عرضه می‌شود.

جهت استعلام قیمت جو دوسر پرک تولیدی شرکت ایلیا با کارشناسان این مجموعه در ارتباط باشید.

جو دوسر

جو دوسر پرک بدون تلخی را از کجا تهیه کنیم

از کجا جو دوسر بخرم؟

جو دوسر به‌صورت وحشی در ایران دانه‌ای بسیار تلخ تولید می‌کند که امکان خوردن آن توسط انسان وجود ندارد. چنانچه همین دانه را پرورش دهیم، نوع زراعی آن نیز دارای تلخی خواهد بود.

شرکت ایلیامارکت از سال‌ها پیش اقدام به شناسایی نمونه‌های پربازده جو دوسر در جهان به‌ویژه اروپا کرده است. اکنون این شرکت، گیاه جو دوسر را کشت می‌کند که دانه‌های درشت، شیرین، با­کیفیت و بدون هیچ‌گونه تلخی تولید می‌کند.

این شرکت دانه جو دوسر برداشت ‌شده از مزارع خود را به‌صورت پرک درآورده و به بازار غلات ایران عرضه می‌نماید. جو دوسر پرک تولید شده در شرکت ایلیا بدون تلخی و مناسب استفاده در انواع سوپ‌ها، حلیم، وعده‌های صبحانه و بسیاری از غذاهای دیگر است.

جو دوسر پرک تولیدی شرکت ایلیا با قیمتی بسیار مقرون‌به‌صرفه در اختیار خریداران خرد، عمده و شرکت‌های پخش و بسته‌بندی قرار می‌گیرد. جهت استعلام قیمت جو دوسر پرک، تهیه نمونه محصول و سفارش اینترنتی با کارشناسان بخش فروش شرکت ایلیا تماس بگیرید.

تماس با ما

بازگشت به لیست

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *