دانه جو دوسر

استعلام قیمت جو دوسر با پوست+ ایرانی وارداتی

جو دوسر

استعلام قیمت جو دوسر با پوست+ ایرانی وارداتی را از کدام مرکز به‌دست می‌آورید؟ پوست‌گیری جو دو‌سر چگونه است؟ عرضه کننده انواع جو دوسر ایرانی و وارداتی تناژ با مجوزات بهداشتی در کشور کدام است؟

قیمت جو دوسر در بازار

اگر بخواهیم به لیست قیمت جو دو‌سر در کشور دست پیدا کنیم باید بگوییم قیمت جو دو‌سر در سراسر کشور از یک روند تناسبی برخوردار است. لیست قیمت با توجه به قیمت نهایی سازمان غلات ایران و تعدادی از کشاورزان نیز اعلام می‌شود.

با توجه به انواع جو دو‌سر (جو دو‌سر با پوست و بدون پوست، بلغور، پرک و آرد جو دو‌سر) در کشور و کیفیت و برند شرکت های متفاوت، قیمت نیز یکسان نخواهد بود.

در بازار جو دو سر، اقلام خارجی نیز وجود دارد. این نمونه های خارجی در بسته ‌بندی ‌های متفاوت و اندازه ‌های متنوع جهت مصارف خانگی و صنعتی آماده می‌شود. در هر حال قیمت با توجه به کیفیت، نوع برند و نوع عرضه که شامل: بسته‌بندی، عمده و جزئی می‌باشد متنوع است.

حال قیمت جو دو‌سر، چه‌ ایرانی یا خارجی با توجه به برند و کیفیت محصول و نوع عرضه تعیین می‌شود. به‌طوری که قیمت نوع عمده و فله‌ای نسبت به نمونه بسته‌بندی ارزان‌تر می‌باشد. برای خرید هر کدام از محصولات و اطلاع از تنوع محصولات و قیمت هر کدام با کارشناسان شرکت ایلیا ارتباط برقرار سازید.

 

جو دوسر

 

پوست گیری جو دوسر

جو دوسر پوست‌گیری شده محصولی است که از کشورهای اروپایی و یا همسایگان شمالی کشور وارد شده؛ اما کارخانه‌ها و مراکزی با داشتن متخصص‌ترین نیروهای فنی، توانسته‌اند در کشور خط تولید و فرآوری را راه اندازی کنند و کشور را در این زمینه به خود‌کفایی برسانند.

جودوسر محصولی است که در هنگام پوست گیری به دلیل ظرافتی که نسبت به جو معمولی دارد شکننده‌تر و ترد ‌تر است. عملیات پوست‌گیری باید ضمن اینکه شکسته شدن جو دوسر ها را کاهش دهد، مانع از اثر آنزیم جو دو‌سر شکسته شده شود و به این ترتیب محصول نهایی با کیفیتی را به خریدار تحویل دهد.

با توجه به سخت بودن و طولانی بودن عملیات پوست‌گیری و فرآوری جو دوسر و افت و ریزش محصول در حین این عملیات قیمت نهایی نمونه پوست‌گیری شده بالاتر از دیگر نمونه‌ هاست.

مجموعه ایلیا نیز در سالیان اخیر با راه‌ اندازی و تکمیل فرایند پوست‌گیری جو دو‌‌سر در کشور این اطمینان را به مشتری داده است که محصول با کیفیت و بدون از بین بردن خواص اولیه عرضه می‌نماید. برای خرید انواع جو ‌دوسر با کیفیت و مشاوره، می توانید با کارشناسان مجموعه تماس بگیرید.

قیمت جو دوسر با پوست

این روزها که تب کاهش وزن و تناسب اندام بالا گرفته، بیشتر افراد  به دنبال مواد غذایی با سبوس کامل هستند و حتی عده‌ای سبوس را جداگانه درغذاهایشان استفاده می‌کنند تا از خواص آن بهره ببرند.

غلات سبوس‌دار از جمله جو دو‌سر سه بخش مهم دارند: لایه سخت بیرونی که نقش پوسته را داشته و حاوی فیبر، مواد معدنی و آنتی اکسیدان است. لایه وسط غلات که بیشتر از فیبر تشکیل شده و لایه درونی که حاوی ویتامین‌ها، مواد معدنی، پروتئین و دیگر ترکیبات گیاهی است.

غلات کامل فواید بسیاری برای سلامتی دارند و گنجاندن آن‌ها در سبد غذایی می‌تواند خطر ابتلا به بیماری‌های قلبی، دیابت نوع دو و چاقی را کاهش دهد

جو‌ دوسر با پوست، ماده‌ای بسیار مقوی است که به دلیل فیبر بالای آن، باعث عدم رسوب کلسترول در بدن شده و همچنین وظیفه کنترل دیابت را دارا بوده و باعث لاغری در فرد می شود. جو‌دوسر با پوست به دلیل فیبر موجود در خود چسبندگی بالایی دارد که باعث‌جسبیدن به کالری و مواد قندی خواهد شد.

این ویژگی باعث‌کاهش بسیاری از بیماری های قلبی عروقی و بهبود عملکرد سیستم گوارشی می شود. قیمت جو دو‌سر با پوست با توجه به برند، کیفیت و نوع عرضه متفاوت است و به دو صورت خرید مستقیم از فروشگاه ‌های عرضه‌کننده و عطاری‌ها و یا غیر مستقیم از طریق اینترنت صورت می‌پذیرد.

مجموعه ایلیا نیز با بهترین متد روز و استاندارد کیفیت محصول، اقدام به عرضه جو دو‌سر با پوست در کشور نموده است. برای ارتباط با کارشناسان و متخصصان این مجموعه می توانید با شماره های موجود در سایت تماس بگیرید.

 

جو دوسر

 

خرید جو دوسر ایرانی

تولید جو دوسر در ایران خواستار شرایط اقلیمی خاصی می‌باشد. به دلیل فرایند بسیار سخت پوست‌گیری و ریزش بالا و همچنین عملکرد پایین جو دوسر کشت آن توسط بخش خصوصی در کشور صورت می‌گیرد. اصفهان پایتخت و مرکز تولید جو دوسر در کشور می‌باشد.

در میان خانواده گندمیان، جو دوسر به طلای سبز مشهور می‌باشد، و در ایران در خوراک دام و انسان جایگاه ویژه‌ای دارد. جو دو سر در سه صنعت مهم یعنی مواد شوینده( ساخت انواع شامپو، صابون، ماسک صورت  و ….)، مواد غذایی (در صنایع غذایی و بصورت پرک، آرد، بلغور و …) و دارویی و درمانی (در صنعت پزشکی بصورت قرص، پماد و ..) استفاده شده و در اختیار اقشار جامعه قرار می‌گیرد.

استفاده از جو دو‌سر در این سه صنعت مهم کشور باعث شده که مراکز و نمایند‌گی‌های مجازی برای تامین نیاز این صنایع در کشور به ‌وجود آید.

ایلیا نیز در این پروسه سابقه‌ درخشانی دارد و مسئولیت تامین جو دو‌سر در کشور را برای اکثر صنایع و کارخانجات بر‌عهده دارد. بنابراین کارخانه‌داران و صنایع غذایی، آرایشی، بهداشتی، مراکز تولید دارو و …. می‌توانند خرید خود را از این مجموعه انجام دهند.

فروش جو دوسر وارداتی

واردات جو ‌دو‌سر خارجی معمولا از کشور های  منطقه به ایران انجام می گیرد. ‌بیش‌ترین کشور های وارد کننده جو ‌دوسر خارجی به ایران، کشور های روسیه و‌ قزاقستان می باشد. تفاوت زیادی در انواع جو دوسر داخلی وجود ندارد اما جو دوسر خارجی در شکل، رنگ و  اندازه متفاوت هستند.

همین تفاوت باعث تنوع قیمتی در انواع جو دو‌سر وارداتی از کشور‌های مختلف شده است. جو دو‌سر وارداتی، بعد از طی مسافتی به کشور مقصد چون ایران، و هزینه گمرک و نوسانات ارز بر قیمت تمام شده آن موثر بوده و در نهایت در بازار مقصد با قیمت بیشتری به فروش می‌رسد.

 

جو دوسر

 

شرکت ایلیا با مجوزات بهداشتی

مجموعه ایلیا با برخورداری مجوز از نظارت سازمان‌های بهداشت و استاندارد؛ عرضه کننده انواع جو دوسر ایرانی و وارداتی تناژ در کشور است.

کلیه عزیزان می‌توانند پیش از ثبت سفارش نحوه دسترس‌پذیری و پاسخگویی واحد فروش را بررسی نموده و با رعایت این موارد خریدی مطمئن و ضمانت‌شده از این مجموعه داشته باشند.

تماس با ما

بازگشت به لیست

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *