دانه جو دوسر

بازار خرید جو دوسر بدون پوست در اصفهان

جو دوسر

آشنایی با بازار خرید جو دوسر بدون پوست در اصفهان دارید؟ آیا جو دو سر پرک صبحانه فوری 3۰۰ گرمی دانیما را می‌شناسید؟ آیا از قیمت  آرد جو دوسر فله اطلاعی دارید؟  چه مراکزی و با چه شرایطی خرید جو دوسر پرک عمده را انجام می‌دهند؟  انواع بازار محصولات جو دوسر در ایران کدامند؟ جو دوسر بدون پوست چگونه تولید می‌شود؟

جو دوسر پرک صبحانه فوری 3۰۰ گرمی دانیما

انواع پرک جو دوسر برای مصرف صبحانه گزینه مناسبی بوده و برای مصرف با شیر، ماست، انواع آب‌میوه، مرکبات، خشکبار و انواع آجیل است. جو دوسر پرک برای صبحانه به صورت نیمه آماده و فوری در فروشگاه‌های مواد غذایی وجود دارد.

شرکت ایلیا بهترین و مرغوب‌ترین جو دو‌سر پرک را برای تهیه جو دو‌سر پرک صبحانه فوری به‌کار برده و آن‌را با برند دانیما در انواع بسته‌بندی و با وزن متفاوت به بازار ارائه نموده است.

 این محصول مجوز سلامت را از وزارت بهداشت کسب نموده و کلیه آنالیز‌های کمی و کیفی را این محصول تولیدی با موفقیت پشت سر گذاشته است تا به دست مصرف‌کننده برسد.

کلیه متقاضیان و مصرف‌کنندگان می‌توانند این محصول را در بسته‌بندی خاص شرکت و در سایز‌های مختلف از صفحه مخصوص مجموعه و یا با ارتباط با کارشناسان مجموعه خریداری نمایند.

 

جو دوسر

 

قیمت  آرد جو دوسر فله

آرد جو دو‌سر در انواع ترکیبات در تهیه نان دارچینی و موزی، انواع پنکیک و موتیف به کارمی‌رود.

 68 کالری در هر صد گرم آرد جو دوسر وجود دارد، یک پیمانه آرد جو دوسر پخته شده 158 کالری و یک فنجان شیر و آرد جو  دو‌سر70 کالری دارد. بنابراین برای تامین کالری مورد نیاز بدن، استفاده از آرد جو دو‌سر را در برنامه غذایی خود وارد نمایید.

قیمت آرد جو دو‌سر فله بر مبنای کیلویی تخمین و به کل حجم سفارش داده‌شده تعمیم داده ‌می‌شود. این قیمت نسبت به نمونه بسته‌بندی‌شده پایین‌تر است. این قیمت بر حسب شرکت عرضه‌کننده، کیفیت و نوع آرد متفاوت بوده و دو  نمونه ایرانی و خارجی بر این قیمت آرد جو دو‌سر تاثیرگذار است.

 شیوه خرید آرد جو دو‌سر فله به‌ صورت حضوری و اینترنتی نیز قیمت‌های متفاوتی را در بازار به‌وجود آورده است. به‌طوری‌که خرید از نمایندگی پخش اینترنتی و حضوری امکان خرید بدون ریسک، بدون واسطه و سودآور با قیمت مناسب را فراهم می‌آورد.

کلیه متقاضیان، صنایع غذایی و فرآوری، کارگاه‌های قنادی، نانوایی‌ها و انواع مشاغل خانگی مرتبط جهت خرید فله آرد جو دو‌سر با قیمت مناسب، کیفیت عالی در دو نمونه ایرانی و خارجی می‌توانند با شرکت توسعه تجارت سبز ایلیا ارتباط بگیرند.

خرید جو دوسر پرک عمده

خرید عمده جو دو‌سر پرک برای تبدیل به انواع فرآورده، توسط کارخانجات تبدیلی و تکمیلی خریداری شده و یا توسط شرکت‌های بسته‌بندی، توزیع و پخش و فروشگاه‌های عرضه‌کننده غلات برای ورود به بازار خریداری می‌گردد.

هنگام خرید عمده در ابتدا توجه به مرغوبیت و کیفیت محصول جو دو‌سر پرک دارای اهمیت می‌باشد. توجه به این نکته سود خوبی را عاید خریداران می‌کند.

خرید حضوری و مستقیم جو دو‌سر پرک درصد بالایی را به ‌خود اختصاص داده است و خریدار می‌تواند کیفیت محصول را مشاهده و در صورت تمایل محصول را برای خرید انتخاب نماید.

در صورت فاصله مکانی خریداران و کارخانجات تولیدی، می‌توانند با دریافت نمونه از شرکت ایلیا، کیفیت و مجوزات بهداشتی را بررسی نمایند سپس برای خرید عمده و تناژ اقدام نمایند.

خریداران عمده و تناز می توانند بی واسطه و بدون محدودیت زمانی و حجم سفارش،در خواست خود را ثبت کنند و نگران کیفیت محصول نباشند چون با رقابتی شدن بازار و انواع فروشگاه های اینترنتی هر کدام سعی می‌کنند بهترین و مرغوب‌ترین محصول را ارائه نمایند.

هر یک از خریداران عمده جو دو‌سر پرک، می‌توانند جو دوسر پرک را بدون محدودیت سفارش، با بهترین کیفیت و قیمت مناسب از مجموعه ایلیا خریداری کنند.

 

جو دوسر

 

بازار محصولات جو دوسر در ایران

شرکت توسعه تجارت ایلیا با کشت جو دوسر در 100 هکتار از زمین های مرغوب برای اولین بار در کشور توانسته حجم تناژ بالایی از دانه جو دوسر را تولید و فراوری کند. محصولات عرضه شده توسط این شرکت شامل:

  • دانه جو دوسر با پوست
  • دانه جو دوسر بدون پوست
  • آرد جو دوسر
  • جو دوسر پرک صبحانه
  • جو دوسر پرک درشت و ریز است.

بازار محصولات جو دو‌سر در ایران شامل تمامی فروشگاه‌های مواد‌غذایی، فروشگاه‌های عرضه‌کننده غلات، مغازه‌های آرایشی و بهداشتی، داروخانه‌ها و عطاری‌ها و… می‌باشد.

این فروشگاه‌ها انواع جو دو‌سر و ترکیبات آن‌ها را به‌صورت اینترنتی و حضوری با قیمت و کیفیت مطلوب به‌فروش می‌رسانند.  افزایش ناگهانی قیمت جو دو‌سر و محصولات آن در بازار ایران، نوید خوشایندی برای خریداران نبوده و نیست.

خرید به‌صورت اینترنتی فرصتی است که شاهد قیمت‌گذاری متفاوتی در انواع این محصولات بوده و رضایت مشتریان به این نوع خرید جلب می شود. شرکت ایلیا با روشی کاملا محسوس و ویژه انواع محصولات جو دو‌سر را برای متقاضیان خود عرضه‌ نموده است. ایشان می‌توانند از این فرصت کاملا متفاوت محصول مورد نیاز خود را اینترنتی و یا حضوری سفارش دهند.

 

جو دوسر

 

جو دوسر بدون پوست

یکی از ویژگی‌ها و خصوصیات جو دو‌سر فیبر موجود در آن است. پس از پوست‌کنی میزان آن تقریبا 50 درصد افت می‌کند. جو دوسر بدون پوست هضم راحت‌تری در مقایسه با نوع پوست دار آن دارد. جو دوسر بدون پوست محتوی لیگان بوده که این ماده مغذی گیاهی از بسیاری از سرطان‌ های هورمونی جلوگیری می‌کند.

این محصول ضد کلسترول خون بوده و باعث کاهش بیماری‌های قلبی و عروقی و آسم می‌شود. فیبر موجود در آن متابولیسم بدن را زیاد کرده و با کنترل سطح انسولین، دیابت نوع 2 را کنترل می‌کند. همچنین جو دو‌سر بدون پوست با جذب چربی خون باعث رسیدن به تناسب اندام شده و سلنیوم موجود در آن باعث شفافیت و شادابی پوست می‌گردد.

این محصول سطح ایمنی بدن را به کمک ویتامین C موجود در خود افزایش داده و از ابتلا  فرد به سرماخوردگی و آنفولانزا می‌کاهد.

شرکت ایلیا دانه جو دوسر بدون پوست درشت وارداتی و ایرانی را در حجم های تناژ برای کارخانه جات صنایع غذایی و شرکت های بسته بندی در سراسر کشور عرضه می کند.

بازار خرید جو دوسر بدون پوست در اصفهان

بازار خرید جو دوسر بدون پوست در اصفهان شامل انواع بازار‌های خرید اینترنتی و حضوری می باشد. در هریک از این بازار‌ها انواع محصولات جو دو‌سر بدون پوست به‌صورت بسته‌بندی، فله و یا عمده به فروش می‌رسد. جو دوسر بدون پوست از بهترین گزینه‌ها برای خرید عمده در این بازار ‌هاست.

شرکت توسعه تجارت سبز ایلیا یکی از شرکت های پیشرو در زمینه جو دوسر وارداتی و ایرانی است. جو دوسر دارای واریته های مختلف است. این شرکت با گزینش برترین واریته ها توانسته کیفیت محصولات را در بازار بالا برده و استاندارد های ویژه ای کسب نماید.

این شرکت برای کارخانه جات صنایع غذایی و رژیمی و همچنین شرکت های پخش و بسته بندی قیمت ها و پلن های ویژه ای ارائه می نماید که همکاری بلند مدت را ایجاد می کند. برای استعلام قیمت خرید محصولات در استان اصفهان و سایر استان های کشور می توانید با کارشناسان فروش و مشاوران این مجموعه در ارتباط باشید.

 

تماس با ما

بازگشت به لیست

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *