آرد کینوا

بزرگترین تولید کننده آرد کینوا

کینوا

آیا با بزرگترین تولید کننده آرد کینوا در کشور آشنا هستید؟ آرد کینوا بسته بندی باید چه ویژگی‌هایی داشته باشد تا بتواند در مصارف گوناگون مورد استفاده قرار بگیرد؟

آرد کینوا بسته بندی کدام یک از مجوز‌های بهداشتی را باید دریافت کرده باشد؟ آیا با راه‌های استعلام قیمت آرد کینوا به صورت تناژ و بسته بندی آشنا هستید؟

بسته بندی آرد برای مصرف خانگی

یکی از مصرف کنندگان اصلی آرد کینوا، مصارف خانگی است. این محصول در طی سالیان اخیر در سبد غذایی افراد و خانواده‌ها قرار گرفته است و به این ترتیب به محبوبیت بسیار زیادی دست پیدا کرده است. همانطور که می‌دانید مجموعه ایلیا تولید کننده گسترده آرد کینوا بهداشتی و با کیفیت می‌باشد.

این مجموعه آرد را برای مصرف خانگی در بسته بندی‌های متفاوت نیز آماده سازی کرده و در اختیار مصرف‌کنندگان قرار می‌دهد. بسته‌بندی آرد برای مصارف خانگی در ابعاد کوچک صورت می‌پذیرد و دارای مجوز‌های بهداشتی می‌باشد. به این ترتیب خانواده‌ها می‌توانند با اطمینان خاطر این محصول را مورد استفاده قرار بدهند.

صنایع بسته بندی به طور عمده این آرد را به شکل فله از مجموعه‌ی ایلیا خریداری می‌نمایند و در بسته بندی‌های مختلف وارد بازار می‌کنند. سوپر مارکت‌ها و همچنین فروشگاه‌های زنجیره‌ای می‌توانند آرد کینوا را به صورت بسته بندی خریداری کنند و در اختیار خریداران و مشتریان خود قرار بدهند.

لازم به ذکر است شرکت توسعه تجارت سبز ایلیا آماده برقراری همکاری با مجموعه‌های بسته بندی و همچنین سایر خریداران می‌باشد.

 

کینوا

 

بسته بندی آرد برای صادرات محصول

همانطور که می‌دانید یکی از راه‌های پر درآمد برای هر کشور، صادرات محصولات با کیفیت می‌باشد. یکی از افتخارات بزرگ مجموعه ایلیا صادرات محصولات کینوا مانند آرد کینوا به کشورهای مختلف می‌باشد. این مجموعه این آرد را در بسته بندی‌های مناسب آماده سازی می‌کند و در نهایت آن‌ها را برای صادرات ارسال می‌نماید.

در واقع فراوری‌های تخصصی که توسط شرکت ایلیا بر روی این محصولات انجام می‌پذیرد، آن‌ها را برای صادرات، به یک محصول ایده آل تبدیل کرده است. بسته بندی محصولات صادراتی باید به شکل بهداشتی باشد و به نحوی انجام پذیرد که بدون هیچگونه آسیب و مشکلی ارسال گردد.

مجموعه توسعه تجارت سبز ایلیا با داشتن این ویژگی‌ها به معتبرترین و بزرگترین تامین کننده و همچینن صادرکنندگان آرد کینوا تبدیل شده است و می‌تواند این محصول را در درازمدت نیز برای مصرف کنندگان مختلف تامین نماید.

 

کینوا

 

انواع محصولات کینوا در ایران

  • کینوا ایرانی
  • کینوا وارداتی
  • کینوا سفید
  • کینوا قرمز
  • کینوا سیاه
  • آرد کینوا کینوا سه رنگ
  • کینوا پرک
  • کینوا حجیم شده

از طریق رشد کینوا و فرآوری دانه آن به شکل صحیح، محصولات مختلفی تولید می‌گردد. این محصولات در کشورهای مختلف جزء غذاهای اصلی مردم محسوب می‌شوند، چرا که سرشار از مواد غذایی و پروتئین می‌باشند.

به طور عمده به محصولات کینوا عنوان خاویار گیاهی و سوپر فود داده می‌شود. می‌توان گفت محصولات کینوا در سه رنگ اصلی سیاه، قرمز و سفید تولید و عرضه می‌گردد، اما به طور عمده دانه و آرد کینوا از محصولات کینوا می‌باشند که هر 9 اسید آمینه ضروری بدن را دارا می‌باشند و سرشار از مواد غذایی هستند.

در کشور ما محصولات کینوا تولید می‌گردند که سرشار از ویتامین، پروتئین و املاح معدنی می‌باشند و میزان پروتئین موجود در آنها بیشتر از برنج و گندم است. با توجه به اینکه استفاده از محصولات کینوا در غذاهای متفاوت  طرفداران بسیار زیادی دارد، بنابراین تولید و کشت آن روز به روز در حال افزایش است.

دانه و آرد کینوا در کشور ما برای مصرف مادران شیرده و باردار بسیار پیشنهاد می‌گردد، چرا که باعث افزایش کلسیم و آهن مورد نیاز آن‌ها می‌گردد و از ایجاد یبوست جلوگیری می‌کند.

مجموعه متخصص و مجرب ایلیا تولیدکننده محصولات کینوا در داخل کشور می‌باشد و به عنوان بزرگترین تولید کننده این محصولات، با تمام خریداران و تولیدکنندگان مختلف همکاری می‌نماید.

 

کینوا

 

کاربرد‌های آرد کینوا در ایران

آرد کینوا یکی از اصلی ‌ترین و پر استفاده ‌ترین محصولات دانه کینوا است که باید در شرایط ویژه تهیه گردد تا تمام خواص دانه کینوا را در خود حفظ کند. این محصول در سال‌های اخیر کاربرد‌های بسیار زیادی را در کشور ما به خود اختصاص داده است.

به طور عمده از آرد کینوا در صنایع تولید شیرینی، کیک، پنکیک، نان، غذاهایی مانند آش، سوپ، فرنی و … مورد استفاده قرار می‌گیرد. بنابراین صنایع گوناگون بیش از پیش به سمت استفاده از این محصول در حرکت هستند. به طور عمده محصولاتی که با استفاده از آرد کینوا تهیه می‌شوند دارای بافتی ترد و نرم می‌باشند که این موضوع باعث بالا رفتن کیفیت این محصولات می‌گردد.

از آنجایی که آرد کینوا فاقد گلوتن می‌باشد این آرد برای تولید غذاهای مورد مصرف بیماران مبتلا به سلیاک پیشنهاد می‌گردد. همچنین ورزشکاران مختلف با استفاده از آرد کینوا مکمل‌های سالم و طبیعی تهیه می‌نمایند. این مکمل‌ها می‌توانند به راحتی جایگزین مکمل‌های پر زیان صنعتی و شیمیایی قرار بگیرند.

به طور عمده صنایع گوناگون با استفاده از آرد کینوا به سودآوری بالا و فروش بیشتر محصولات خود دست پیدا می‌کنند. پس رو به روز به کاربرد‌های آن در کشور ما اضافه می‌گردد.

تماس با ما

بازگشت به لیست

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *