آرد جو دوسر

تامین آرد جو دوسر برای تولید کوکی و بیسکوئیت پروتئینی

جو دوسر

امروزه در سراسر دنیا تولید محصولات غذایی غنی شده با دانه ها و غلات نو و فراسودمند رواج پیدا کرده است.

آرد به دست آمده از جو دوسر یکی از محصولاتی است که در غنی سازی انواع کوکی، بیسکوییت و سایر فراورده های شیرینی و شکلات به طور گسترده استفاده می شود.

تامین آرد جو دوسر برای تولید کوکی و بیسکوئیت  پروتئینی از طریق چه مراکزی انجام می شود؟ کدام مراکز آرد جو دوسر با کیفیتی عرضه می کند؟

 

جو دوسر

 

استقبال بی نظیر صنعت شیرینی و شکلات از جو دوسر

مردم جامعه در سال های اخیر از محصولات فراسودمند و غنی شده با غلات ارزشمند استقبال خوبی کرده اند و علاقه مند به مصرف محصولات سالم و با ارزش تغذیه ای بالا هستند.

صنعت شیرینی و شکلات نیز علاقه مند به مصرف این دانه ها و غلات برای غنی سازی محصولات است. از جو دوسر به عنوان یک غله سرشار از پروتئین، فیبر، انواع ویتامین ها، استقبال بی نظیری از سوی صنعت شیرینی و شکلات شده است.

جو دوسر همچنین فاقد گلوتن است. بیماران مبتلا به سلیاک توانایی هضم گلوتن را در سیستم گوارش خود ندارند و باید محصولات فاقد گلوتن از جمله جو دوسر را مصرف کنند.

جایگزینی جو دوسر به جای سایر دانه ها از جمله گندم و جو، در صنعت شیرینی و شکلات می تواند لذت مصرف این محصولات را برای این بیماران فراهم آورد.

همچنین جو دوسر برای تولید محصولات شیرینی و شکلات برای بیماران دیابتی نیز بسیار مناسب است .جو دوسر دارای کربوهیدرات های پیچیده است که به کندی هضم می شوند و باعث افزایش ناگهانی قند خون در بیماران دیابتی نخواهد شد.

 

جو دوسر

 

جو دوسر پرک فوری انگلیسی

پرک فوری جو دوسر از محبوب ترین محصولات جو دوسر محسوب می شود .این محصول در کشور به صورت تولید داخلی و‌ خارجی وجود دارد. جو دوسر پرک فوری انگلیسی یکی از مرغوب ترین انواع جو دوسر پرک فوری در دنیا شناخته می شود.

این محصول در ایران به صورت عمده، جزئی، بسته بندی و فله عرضه می شود و خریداران با توجه به حجم مورد نیازشان، می توانند این محصول ارزشمند را از مراکز فروش محصولات جو دوسر در سراسر کشور خریداری کنند.

جو دوسر پرک روسی تناژ

جو دوسر پرک روسی در ایران نیز موجود می باشد. فرایند فراوری جو دوسر به جو دوسر پرک، نیازمند تکنولوژی پیشرفته ای است.

جو دوسر پرک روسی در ایران به صورت تناژ نیز فروخته می شود. عمدتا خریداران جو دوسر پرک روسی تناژ، شرکت های پخش و بسته بندی و کارخانه جات صنایع تبدیلی هستند.

شرکت های پخش و بسته بندی جو دوسر پرک روسی را به صورت تناژ از مراکز وارد کننده خریداری می کنند و در مجموعه خود آن را بسته بندی و روانه بازار می کنند.

 

کوکی جو دوسر

 

تهیه و تولید انواع کوکی رژیمی شکلاتی

تولید انواع کوکی های رژیمی با استفاده از آرد جو دوسر، لذت یک میان وعده مقوی و رژیمی را برای شما به ارمغان می آورد. کوکی های رژیمی تهیه شده با آرد جو دوسر با مواد مغذی دیگری تهیه و تولید می شوند.

از جمله کوکی های رژیمی با جو دوسر می توان به موارد زیر اشاره نمود:

  • کوکی جو دوسر با عسل

انواع کوکی جو دوسر با عسل برای ایجاد یک طعم شیرین همراه با خواص تغذیه ای عسل، ترکیبی منحصر به فرد خواهد بود.

  • کوکی جو دوسر با شکلات

کوکی جو دوسر شکلاتی، یکی از پرطرفدار ترین انواع کوکی می باشد که با شکلات تهیه می شود و به عاشقان شکلات توصیه می شود.

  • کوکی جو دوسر پرک و کره بادام زمینی

کوکی جو دوسر پرک و کره بادام زمینی، یک ترکیب مقوی و سرشار از انرژی است که فرد را برای مدت طولانی سیر نگه می دارد و انرژی فرد را تامین می کند.

 

بلغور جو دوسر

 

قیمت سبوس و بلغور جو دوسر

سبوس و بلغور جو از فراورده های حاصل از دانه جو دوسر می باشند. قیمت سبوس و بلغور جو دوسر با توجه به عواملی همچون کیفیت، ایرانی یا خارجی بودن، حجم خرید، نوع مصرف، نوع بسته بندی و … تعیین می شود.

وجود مواد مغذی فراوان در سبوس و بلغور جو دوسر باعث محبوبیت این محصولات و قرار گرفتن در سبد غذایی خانواده ها شده است. علاقه مندان جهت اطلاع از قیمت سبوس و بلغور جو دوسر می توانند به این صفحه مراجعه کنند.

 

تماس با ما

بازگشت به لیست

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *