دانه جو دوسر

تفاوت قیمت و کیفیت جو دوسر با جو پرک

جو دوسر

آیا تاکنون به تفاوت قیمت و کیفیت جو دوسر با جو پرک فکر کرده‌اید؟ جو دوسر تفاوت با جو پرک دارد یا خیر؟ و این تفاوت‌ها در چه مواردی است؟

کدام مجموعه و مرکز متخصص در ایران محصولات مرتبط با جو دوسر را به صورت با کیفیت عرضه می‌کند؟ برای پاسخ به این سوال که جو دوسر تفاوت با جو پرک دارد یا خیر با این مطلب همراه باشید.

انواع جو دوسر ایرانی و وارداتی در کشور

جو دوسر محصولی است که هم به شکل وارداتی و هم به شکل ایرانی در بازار کشور وجود دارد که بر حسب استفاده و سلیقه افراد تهیه می‌شود. خرید عمده محصول وارداتی به علت قیمت بالا و لوکس بودن کم‌تر در دسترس است و کارخانه‌ها برای تولیدات خود می‌توانند محصول ایرانی را به شکل عمده خریداری کنند.

با توجه به تحقیقات گسترده مجموعه‌ ایلیا طی سالیان گذشته بر روی دانه جو دوسر، محصول ایرانی کشت و تولید شده است که با نمونه‌های وارداتی از لحاظ کیفیت و ارزش غذایی در حال رقابت می‌باشد. این مجموعه  فراوری های مورد نیاز را بر روی جو دوسر ایرانی و وارداتی انجام داده و محصولات را با مجوز بهداشت و کیفیت بالا و در بسته بندی‌های مناسب عرضه می‌کند. تمام خریداران در سرتاسر کشور می‌توانند برای تهیه این محصولات از طریق مجموعه ایلیا اقدام کنند.

 

جو دوسر

 

کالری و ارزش غذایی جو دوسر پرک

جو دوسر پرک حاصل له شدن و بخارپز شدن جو دوسر می‌باشد که یک دانه و گیاه مغذی است و می‌تواند به عنوان یکی از غذاهای سالم و کامل معرفی شود. ارزش غذایی زیاد این محصول باعث شده است در رژیم غذایی افراد مختلف مانند بدنسازان، گیاهخواران و … مورد استفاده قرار بگیرد.

در هر ۱۰۰ گرم جو دوسر پرک به طور میانگین ۳۸۰ کیلو کالری انرژی وجود دارد و منبع سرشاری از کربوهیدرات، فیبر، پروتئین، انواع ویتامین‌های گروه ب، مواد معدنی مانند منیزیم، پتاسیم، آهن، فسفر، روی  و … می‌باشد. بنابراین می‌تواند به عنوان سوپرفود معرفی گردد.

با توجه به سرشار بودن این محصول از مواد غذایی، بسیاری از مصرف کنندگان جو دوسر پرک را در تولیدات خود به شکل عمده استفاده می‌کنند و کیفیت محصول نهایی خود را افزایش می‌دهند. کارشناسان تغذیه و پزشکان استفاده از جو دوسر پرک را در رژیم‌های لاغری و کاهش وزن توصیه می‌کنند. چرا که علاوه بر کمک به کاهش وزن، نیازهای غذایی بدن را نیز تامین می‌نماید.

تفاوت جو دوسر و جو پرک و تقلب در آن چیست!

جو دوسر و جو پرک با یکدیگر تفاوت‌هایی دارند که در ادامه به آن می‌پردازیم. قیمت جو دوسر حدود 4 برابر جو در بازار می‌باشد و گران‌تر است. همچنین جو دوسر ارزش غذایی بالاتری نیز دارد. در واقع جو یک غله می‌باشد و برای پخته شدن به زمان زیادی احتیاج دارد و در تهیه انواع سوپ و آش مورد استفاده قرار می‌گیرد.

جو دوسر پرک حاصل فراوری و له شدن دانه جو می‌باشد که در نتیجه پرک شدن، راحت‌تر پخته می‌شود و در غذاهای مختلفی مورد استفاده قرار می‌گیرد. قیمت جو دوسر و جو پرک با یکدیگر متفاوت می‌باشد و این موضوع به دلیل فرآوری‌های متفاوت آن‌ها است.

در ظاهر تا حدی به یکدیگر شباهت دارند و بسیاری از افراد سودجو این دو محصول را به جای یکدیگر به‌دست خریداران و مصرف کنندگان می‌رسانند. در نهایت سودآوری بیشتری را کسب می‌کنند. پس لازم است با تفاوت‌های ظاهری این دو آشنا باشیم تا بتوانیم از ایجاد تقلب و سوءاستفاده در معاملات جلوگیری کنیم.

 

جو دوسر

 

فروش آرد و سبوس جو دوسر بسته بندی برای مصارف خانگی

سبوس جو دوسر از فراورده‌های دانه جو دوسر می‌باشد که در مصارف خانگی نیز طرفداران بسیار زیادی دارند. فروشگاه‌ها و هایپر مارکت‌های مختلف در سراسر کشور به دنبال خرید آرد و سبوس جو دوسر می‌باشند که بسته بندی ‌های مناسبی داشته باشد تا بتوانند برای مصارف گوناگون خانگی آن‌ها را عرضه کنند.

برای فروشگاه‌ها اهمیت زیادی دارد که با مجموعه‌ای همکاری کنند تا سبوس و آرد جو دوسر را در بسته بندی‌های مناسب و در زمان مناسب ارسال کند و خرید با تضمین کیفیت و قیمت را به همراه داشته باشد. مجموعه ایلیا سبوس و آرد جو دوسر را طی فراوری‌های بهداشتی و مکانیزه تهیه کرده و با مجوزهای بهداشتی به بازار عرضه می‌کند.

سوپرمارکت‌های سراسر کشور می‌توانند این محصولات را با بسته بندی‌های مختلف از مجموعه ایلیا تهیه کنند. کافی است از طریق شماره‌های درج شده با کارشناسان مجموعه در ارتباط باشند و محصول مورد نظر خود را خریداری کنند. این مجموعه در طی تمام معاملات، قرارداد فروش تنظیم می‌کند. به این ترتیب منجر به اطمینان خاطر مشتریان در حین خرید خواهد شد.

 

جو دوسر

 

تفاوت قیمت جو دوسر و جو در چیست؟

در بازار ایران جو دوسر از جو گران‌تر است زیرا سطح زیر کشت کمتری دارد و به فراوری خاصی نیاز دارد. همچنین ارزش غذایی جو دوسر بسیار بیشتر از جو است و در کشورهای اروپایی مصارف لوکس‌تری دارد. دانه جو دوسر برخلاف دانه جو بدون گلوتن است و برای افراد مبتلا به سلیاک قابلیت استفاده دارد.

در صورتی که دانه جو و گندم برای افراد مبتلا به سلیاک بسیار خطرناک است و آلرژی‌های زیادی ایجاد می‌کند. دانه جو در ایران به صورت دانه‌ای هم ردیف گندم برای تولید نان و نان‌های خاص استفاده می شود. ولی جو دوسر در جهان به عنوان یک سوپر فود و غذا دارو مطرح است. از جو دوسر محصولات رژیمی بسیار ویژه‌ای تولید می‌شود و تنوع غذایی و کاربردهای رژیمی فراوانی دارد.

جو دوسر برای بیماران مبتلا به سلیاک و دیابت یک غذای منحصر به فرد است. همچنین می‌تواند از پیشروی بیماری جلوگیری کرده و بیماری را در سنین مختلف کنترل کند. به طور کلی استفاده از جو دوسر در رژیم روزانه سنین مختلف می تواند نقش ویژه‌ای در سلامت بدن داشته باشد. این محصول می تواند در حجم بسیار کم، کالری و انرژی بسیار خوبی را برای مصرف کننده داشته باشد.

به طور کل استفاده از جو دوسر برای خانواده‌های ایرانی بسیار به صرفه‌تر است. زیرا می‌توانند تنوع غذایی بیشتری داشته باشند و کیفیت محصولات غذایی خود را بالاتر ببرند. 

شما می توانید برای استعلام قیمت جو دوسر پرک فوری به این صفحه مراجعه کنید.

 

تماس با ما

بازگشت به لیست

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *