آرد کینوا, کینوا سفید, کینوا سه رنگ

تنوع محصولات کینوا در ایران

کینوا

محدوده تنوع محصولات کینوا در ایران از چه طریق قابل دسترسی است؟ در ایران بهترین کینوا را از چه طریقی می‌توانیم تهیه کنیم؟ آیا کینوا محصولی دارد که در افزایش انرژی در باشگاه‌ها به ما کمک کند؟

انواع محصولات کینوا در ایران

کینوا یک شبه غله می‌باشد که در دسته گیاهان قرار گرفته است. این دانه سرشار از مواد مغذی است و در طی سالیان اخیر مورد توجه مصرف کنندگان قرار گرفته است. به دلیل خواص بسیار ویژه مغذی این محصول، به آن خاویار گیاهی نیز گفته می‌شود.

پروتئین، ویتامین و مواد غذایی بسیار مفید دیگر، از ویژگی‌های سرشار این دانه ارزشمند غذایی محسوب می‌شود. امروزه محصولات مرتبط با دانه کینوا در ایران یکی از بخش‌های مهم بازار مواد غذایی و کشاورزی را در ایران به خود اختصاص داده است.

در واقع مصرف این دانه به تنوع غذایی در رژیم غذایی مردم کمک بسیار زیادی کرده است. در نتیجه با شناخت هر چه بیشتر افراد  نسبت به این دانه، تقاضا برای آن بیشتر و بیشتر شده است. از طریق دانه کینوا محصولات متنوعی تهیه شده است.

محصولاتی مانند آرد کینوا، پاستا، شیرینی، کیک و … که از سلامت زیادی برخوردارند و در کنار این موضوع طعم مطلوبی دارند. کینوا در تهیه دسرهای مختلف قابل استفاده است و به دلیل این که سرشار از مواد غذایی است جایگاه ویژه‌ای را برای خود پیدا کرده است.

همچنین گفتنی است که کینوا به شکل روغن، ماسک و صابون در صنعت مورد استفاده قرار می‌گیرد. پوسته سخت کینوا که سمی است و برای مصرف غذایی باید حتماً جدا بشود، در صنعت برای تهیه صابون و شامپوهای گیاهی مورد استفاده قرار می‌گیرد.

 روغن کینوا برای مصرف غذایی و همچنین زیبایی کاربرد فراوانی دارد. همچنین ماسک‌های تهیه شده از دانه کینوا، به دلیل اینکه سرشار از ویتامین است ، یک پیشنهاد ویژه برای بهبود شرایط پوست است و حتماً به مصرف کنندگان توصیه می‌گردد.

 

کینوا

 

فروشندگان کینوا چه کسانی هستند؟

  • فروشگاه‌های ارگانیک
  • هایپر مارکت‌های سطح کشور
  • باشگاه‌های بدنسازی
  • مشاوران تغذیه
  • رستوران‌ها

کینوا را در مشهد و سایر شهرها از کجا بخریم

خوشبختانه مجموعه ایلیا دانه‌های کینوا را در بسته بندی های مناسب و کیفیت قابل قبول هم در مشهد و در سایر شهرهای ایران مورد دسترسی قرار داده است.

در واقع امکان خرید از طریق سایت ایلیا و دریافت مشاوره به راحتی در دسترس است و مشتریان می‌توانند برای خرید با اطمینان خاطر نسبت به سلامت و کیفیت این دانه‌ها، از طریق این مجموعه اقدام نمایند‌.

خرید کینوا پرک

یکی از انواع محصولات کینوا در بازار پرک کینوا می‌باشد. کینوا پرک از پرس کردن و فشرده شدن دانه کینوا تهیه می‌شود. پرک کینوا منبع بسیار ویژه‌ای از پروتئین محسوب می‌شود، بنابراین برای مصرف گیاه خواران یک غذای محبوب است.

کینوا پرک این قابلیت را دارد که هم به صورت پخته و هم به صورت خام قابل استفاده باشد و در تهیه شدن انواع سوپ و صبحانه‌های مقوی نقش پررنگی دارد. همچنین برای استفاده در سالاد یک عضو بسیار دوست داشتنی است. در مجموع مصرف دانه‌های پرک راحت‌تر است و پخت آسان‌تری دارند.

کینوا پرک هم به همین صورت بسته بندی و در بازار قابل دسترسی می‌باشد. قیمت پرک کینوا با توجه به شرایط متفاوتی تعیین می‌شود. شرایطی مانند مراحل فرآوری، کیفیت محصول، تقاضای بازار، قیمت تهیه دانه کینوا و موارد دیگر.

اما این اطمینان خاطر را می‌توان به مصرف‌کنندگان داد که محصول ارائه شده توسط این مرکز، با بهترین کیفیت وارد بازار می‌شود و یک محصول مقرون به صرفه است.

کینوا

قیمت پودر پروتئین کینوا

پودر پروتئین کینوا همانند دانه کینوا سرشار از مواد غذایی ارزشمند می‌باشد. گفتنی است این پودر برای انواع سنین قابل استفاده است و در انواع غذا می‌توان آن را استفاده کرد. در مجموع مصرف پودر پروتئین کینوا مورد توجه به ورزشکاران قرار گرفته و در ایران مورد استقبال افراد زیادی قرار گرفته است.

در واقع برخی افراد که برای رژیم غذایی خود حساسیت‌های ویژه‌ای دارند می‌توانند از پودر پروتئین کینوا استفاده کنند. ویژگی‌ هایی که این پودر دارد شامل بهبود وضعیت انرژی، کاهش وزن، افزایش عضله سازی و استفاده در باشگاه‌ها، جلوگیری از ریزش بیش از حد مو، بهبود سلامت و عملکرد قلب، افزایش ایمنی در بدن، جلوگیری از شل شدن پوست در رژیم و موارد دیگراست.

پودر پروتئین کینوا تهیه شده توسط این مجموعه به لحاظ سلامتی کاملا مورد تایید است و مجوزهای بهداشتی را دریافت کرده و به صورت ارگانیک وارد بازار شده است و محدودیتی برای تهیه استفاده در باشگاه بدنسازی ندارد.

برای به دست آوردن اطلاعات و قیمت مربوط به پودر پروتئین کینوا  می‌توانید از طریق سایت مجموعه ایلیا اقدام نمایید و توسط کارشناسان مجموعه راهنمایی خواهید شد.

مشکلات خرید کینوا از عطاری به جای کارخانه تولیدی

کینوا از آنجایی که یک دانه خوراکی است و سلامت و بهداشت آن اهمیت زیادی دارد، برای افراد مهم است که بهترین منبع خرید دانه کینوا کجاست. این دانه بعد از برداشت دارای شرایطی است که به طور مستقیم قابل استفاده نیست. باید فرآوری‌ های بهداشتی و شستشو های اصولی برای آنها انجام بگیرد و سپس وارد بازار بشود.

بنابراین کسانی که به طور مستقیم از عطاری‌ها دانه کینوا را خریداری می‌کنند ممکن است به این مشکل بر بخورند که این اصول بهداشتی برای این دانه‌ها انجام نشده باشد.

اما دانه‌های تهیه شده به صورت کارخانه‌ای توسط این مجموعه، تمام مراحل شستشو را طی کرده و پوسته ساپونین از آن ها جدا شده است. همچنین مجوز های بهداشتی را دریافت کرده است و سپس وارد بازار می‌شود. به این ترتیب می‌توان شاهد یک خرید مطمئن‌تر و سالم بود.

تماس با ما

بازگشت به لیست

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *