آرد کینوا

تولید آرد کینوا ویژه بیماران سلیاک

کینوا

تولید آرد کینوا ویژه بیماران سلیاک در ایران انجام می شود؟ آیا مجموعه معتبری در ایران فعایت می‌کند که موضوع بیماران سلیاکی را در نظر گرفته باشد؟ کدام شرکت معتبر شروع به تولید آرد کینوا ویژه بیماران سلیاک کرده است؟

آرد کینوا سلیاک را کاهش می‌دهد؟ به نظر شما آرد کینوا سلیاک را کنترل می‌کند و از آن پیشگیری می‌کند؟ کارخانه‌های تولید محصولات رژیمی و غذاهای مخصوص بیماران مبتلا به سلیاک، آرد کینوا مورد استفاده خود را از چه طریق خریداری نمایند؟

 

دانه کینوا سفید

 

رژیم سلیاک  چیست؟

گلوتن یک نوع پروتئین می‌باشد که در بسیاری از غلات وجود دارد. برخی از افراد با مصرف این ماده باعث ایجاد آلرژی‌های شدیدی می‌شوند که جذب مواد غذایی به ویژه در قسمت روده کوچک را دچار اختلال می‌کند.

این بیماری سلیاک نام دارد. بنابراین افرادی که مبتلا به سلیاک هستند باید یک برنامه غذایی مناسب داشته باشند تا دچار مشکل نشوند. این بیماری نوعی حساسیت محسوب می‌گردد.

افرادی که به این بیماری مبتلا می‌شوند  باید از مصرف غذاهایی که گلوتن دارند خودداری نمایند. چرا که این بیماری در دراز مدت عوارض جدی ایجاد می‌کند.

رژیم سلیاک شامل برنامه‌ای است که موادی که فاقد گلوتن هستند برای افراد برنامه ریزی می‌شود. در برخی موارد این بیماری باعث کاهش عملکرد در بخش طحال می‌گردد و عفونت‌های مختلف ایجاد می‌شود.

در چنین حالتی واکسن‌های متفاوت برای این افراد تجویز می‌گردد. به طور کلی رعایت برنامه غذایی رژیم مخصوص این بیماری امری ضروری است و رعایت آن باعث به وجود آمدن حس آرامش و راحتی در افراد بیمار می‌گردد.

 

آرد کینوا

 

مصارف آرد کینوا در رژیم سلیاکی

همان‌طور که گفتیم مواد غذایی فاقد گلوتن برای مبتلایان به سلیاک بهترین و مناسب ترین گزینه محسوب می‌شود و محصولات مرتبط با آن، مصرف کنندگان از جمله افراد مبتلا به سلیاک را به خود جلب کرده است.

به طور کلی کینوا به شکل طبیعی فاقد گلوتن می‌باشد، پس می‌تواند به عنوان جایگزین گندم و سایر غلات مصرف شود.

با استفاده از آرد کینوا می‌توان انواع کیک و شیرینی، نان، غذاهای نیمه آماده، نوشیدنی‌های متفاوت، مکمل‌ها و صبحانه‌های مغذی و … تهیه کرد و با توجه به اینکه این مواد غذایی گلوتن ندارند، می‌توانند در رژیم غذایی مبتلایان به سلیاک و کسانی که نسبت به مصرف گلوتن حساسیت دارند مورد استفاده قرار بگیرد.

پس صنایعی که مواد غذایی فاقد گلوتن تولید می‌کنند می‌توانند از خریداران اصلی آرد کینوا محسوب شوند و این آرد منحصر به فرد را جایگزین سایر مواد اولیه خود قرار دهند.

 

آرد کینوا

 

تولید محصولات بدون گلوتن با آرد کینوا

آرد کینوا محصولی است که گلوتن ندارد و فرآوری آن باید در مکانی انجام پذیرد که محصولات دارای گلوتن در آن فرآوری نگردد. این آرد فاقد گلوتن برای افرادی که به سلیاک مبتلا هستند و یا نسبت به مصرف گلوتن حساسیت نشان می‌دهند بسیار مناسب است و مصرف آن توصیه می‌شود.

با توجه به این موارد، برای تولید محصولات و مواد غذایی فاقد گلوتن، یک گزینه منحصر به فرد محسوب می‌شود. مبتلایان به سلیاک می‌توانند از کیک و شیرینی و نان، پاستا، صبحانه‌های مغذی و مکمل‌های مفیدی که از طریق آرد کینوا تهیه می‌شود به جای آردهای معمولی استفاده نمایند.

با توجه به نکات بیان شده، صنایع متفاوتی که در حوزه تولید محصولات ذکر شده فعالیت می‌کنند می‌توانند با انتخاب آرد کینوا در تولیدات خود جامعه بیشتری از افراد را به سمت خرید محصولات خود دعوت نمایند.

تهیه آرد کینوا برای این صنایع یک خرید مقرون به صرفه و اقتصادی است و از طرفی از طریق مجموعه توسعه تجارت سبز ایلیا به راحتی قابل تهیه می‌باشد. در کنار تمام این موارد استفاده از آرد کینوا باعث افزایش ارزش غذایی محصولات نهایی نیز می‌گردد.

 

 

عرضه دانه و آرد کینوا بدون گلوتن برای بیماران سلیاکی

مجموعه ایلیا بزرگترین و اولین مجموعه عرضه کننده دانه و آرد کینوا بدون گلوتن می‌باشد. مراکز زیادی وجود دارند که محصولات فاقد گلوتن تهیه می‌کنند تا از طریق کیفیت محصولات خود را افزایش دهند.

این مجموعه این محصول را برای تولید صنایعی که مربوط به بیماران سلیاکی هستند تامین می‌نماید و محصولی بهداشتی و ارگانیک را به دست آن‌ها می‌رساند.

بنابراین تمام کسانی که مبتلا به سلیاک هستند و یا غذاهای متناسب با رژیم سلیاک تولید می‌کنند، می‌توانند دانه و آرد کینوا مورد نیاز خود را به شکل تناژ از مجموعه ایلیا خریداری کنند.

این شرکت امکان خریدی بدون واسطه و با مناسب ترین قیمت را فراهم کرده است و برای تامین طولانی مدت می‌تواند قرارداد تنظیم نماید.

این مجموعه می‌تواند با تمام کارخانجات تولید محصولات لبنی، ماکارونی، آرایشی بهداشتی، غذاهای رژیمی، بدنسازی، انواع نان و … همکاری نماید و محصولات را در بسته‌بندی‌های مناسب و مجوزهای بهداشتی عرضه کند.

همچنین علاقه مندان جهت استعلام قیمت انواع محصولات کینوا بسته بندی و ثبت سفارش می توانند به این صفحه مراجعه کنند.

 

تماس با ما

بازگشت به لیست

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *