آرد کینوا

تولید و فروش آرد کینوا پروتئینی در کشور

کینوا

کدام شرکت مرجع و متخصص در کشور امکان تولید و فروش آرد کینوا پروتئینی در کشور را با شرایط آسان و ویژه فراهم کرده است؟ منظور از محصولات تراریخته، چه محصولاتی است و چرا استفاده از محصولات غیرتراریخته روز به روز در حال افزایش است؟

آیا مرکز معتبری در کشور وجود دارد که آرد کینوا پروتئینی را در شرایط ویژه بهداشتی و ارگانیک تهیه کند و قیمت مناسبی را نیز برای محصولات خود در نظر گرفته باشد؟ به طور عمده کدام صنایع در کشور ما از مصرف کنندگان آرد کینوا می‌باشد؟

آرد کینوا غیر تراریخته چیست

کینوا یک دانه سالم و کامل است و به عنوان سوپرفود و خاویار گیاهی معرفی می‌گردد. یکی از فرآورده‌های جذاب این محصول آرد کینوا است که می‌تواند جایگزین آرد‌های معمولی گردد و خواص بسیار ویژه‌ای دارد. به طور کلی بهداشت و فراوری‌های صحیح آرد کینوا اهمیت زیادی دارد، پس می‌توان نتیجه گرفت غیرتراریخته بودن آن نیز بسیار مهم می‌باشد.

به طور کلی مصرف محصولات غیر تراریخته خواص بسیار زیادی دارد و باعث ایجاد بیماری نمی‌گردند. منظور از محصولات غیر تراریخته محصولاتی است که دچار دستکاری‌های ژنتیکی نشده است و سلامت خود را حفظ کرده‌اند. در واقع اگر محصولی تراریخته شده باشد، می‌تواند سرطان زا و خطرناک باشد.

آرد کینوا که در شرایط ویژه و با حضور کارشناسان و متخصصان تهیه شود می‌تواند یک محصول ارگانیک و غیر تراریخته و همچنین فاقد گلوتن و سرشار از مواد غذایی باشد. مجموعه توسعه تجارت سبز ایلیا موفق شده است که آرد کینوا را به صورت غیر تراریخته تهیه نماید و در بسته بندی‌های بهداشتی و مناسب به دست خریداران گوناگون در سراسر کشور برساند.

کاربرد آرد کینوا

  • تولید گوشت های گیاهی ویژه افراد گیاهخوار
  • شرکت های پخش و بسته بندی
  • تولید مکمل های غذای مادر و کودک
  • تولید مکمل های لاغری و چاقی
  • تولید مکمل های ورزشکاران
  • تولید نان های سنتی و حجیم رژیمی
  • تولید محصولات آرایشی بهداشتی
  • کارخانه ماکارونی و پاستا
  • کارخانه محصولات آرایشی بهداشتی
  • کارخانه لبنی
  • کارخانه بیکری
  • کارخانه تولید شیرینی و شکلات رژیمی
  • کارخانه تولید غذا نیمه آماده
  • کارخانه تولید سالاد نیمه آماده

 

کینوا

 

ویژگی های آرد کینوا

آرد کینوا یکی از فرآورده‌های ویژه دانه کینوا می‌باشد که به دلیل اینکه سرشار از پروتئین است، برای پخت نان بسیار مناسب است. این آرد فاقد گلوتن است، بنابراین در صنایع گوناگون مورد استفاده قرار می‌گیرد. این محصول در صنایعی همچون صنعت تهیه نان، شیرینی و شکلات، غذاهای رژیمی، غذاهای آماده، پخت سوپ، کوکو، فرنی و … مورد استفاده قرار می‌گیرد.

نکته جالب در رابطه با آرد کینوا این است که می‌تواند در تولید غذاهای رژیمی مورد استفاده قرار بگیرد؛ چرا که سرشار از فیبر است و اشتها را سرکوب می‌کند. در نتیجه عمل کاهش وزن سرعت بیشتری پیدا می‌کند. این آرد نسبت به سایر آرد‌های دیگر کالری کمتری دارد؛ این در حالی است که مصرف آن سوخت و ساز بدن را افزایش می‌دهد، به این ترتیب کاهش وزن و لاغری زودتر انجام می‌پذیرد.

کسانی که نسبت به مصرف شیرینی و انواع کیک علاقه دارند می‌توانند این محصولات را با استفاده از آرد کینوا تهیه کنند. مبتلایان به سلیاک و کسانی که مصرف گلوتن حساسیت دارند، باید محصولات فاقد گلوتن مصرف کنند. آرد کینوا محصولی است که این ویژگی را دارد؛ بنابراین نان‌ها و شیرینی‌هایی که با استفاده از آرد کینوا حاصل می‌شود بهترین گزینه برای مبتلایان به سلیاک هستند.

ورزشکاران نیز با استفاده از آرد کینوا می‌توانند مکمل‌های طبیعی و مناسب تهیه کنند. این مکمل‌ها می‌تواند جایگزین پودر‌های شیمیایی و صنعتی قرار بگیرد و عوارض جانبی ندارد. پس در ترکیب با انواع ماست، شیر، اسموتی و معجون‌های مختلف می‌تواند مورد مصرف ورزشکاران قرار بگیرد. به طور کلی آرد کینوا کاربردهای بسیار زیادی دارد و استفاده از آن مقرون به صرفه و یک انتخاب بسیار مناسب محسوب می‌شود.

 

کینوا

 

تولید آرد کینوا پروتئینی غیر تراریخته

آرد کینوا سرشار از پروتئین است و اگر در شرایط ویژه و توسط مراکز معتبر تهیه شود می‌تواند یک محصول غیر تراریخته و ارگانیک باشد. در واقع تولید آرد کینوا پروتئینی سالم و استاندارد، شرایط ویژه و تخصصی را می‌طلبد که مجموعه ایلیا این شرایط را فراهم کرده است.

مجموعه ایلیا به عنوان بزرگترین و معتبرترین تولیدکننده آرد کینوا پروتئینی غیر تراریخته در کشور معرفی شده است. این مجموعه تمامی محصولات مرتبط با کینوا را با امکانات مکانیزه و کاملاً تخصصی تهیه می‌کند، به نحوی که هیچ یک از خواص ارزشمند دانه کینوا از بین نمی‌رود. از آنجایی که آرد کینوا پروتئینی کاربردهای بسیار زیادی دارد، توسط خریداران مختلف و صنایع گوناگون مورد تقاضا قرار می‌گیرد.

مجموعه‌ها و تولیدکنندگان مختلف نیز ترجیح می‌دهند از محصولی استفاده کنند که باعث افزایش بازدهی آن‌ها شود و تقاضای آن روز به روز در بازار افزایش پیدا کند. بنابراین به دنبال مراکزی هستند که آرد کینوا را با کیفیت بالا و به صورت غیر تراریخته تهیه می‌کند. پیشنهاد ما این است که اگر از خریداران آرد کینوا هستید، با کارشناسان مجموعه توسعه تجارت سبز ایلیا در ارتباط باشید.

فروش آرد کینوا در ایران

شناخت معتبرترین مرکز فروش آرد کینوا بهداشتی و ارگانیک در کشور اهمیت بسیار زیادی دارد. در این صورت تمامی خریداران مختلف می‌توانند با خاطری آسوده سفارش خود را ثبت کنند و محصولی با کیفیت بالا و سلامت کامل را دریافت نمایند.

شرکت ایلیا به عنوان معتبر‌ترین مجموعه در زمینه محصولات دانه کینوا، سالیان زیادی است که به طور تخصصی در این زمینه فعالیت می‌کند. این مجموعه شرایط فروش آسانی را برای آرد کینوا در نظر گرفته است و امکان ثبت سفارش از تمام نقاط کشور را فراهم کرده است. بنابراین اگر از خریداران آرد کینوا هستید، در هر نقطه از کشور که حضور دارید می‌توانید ثبت سفارش کنید و اطلاعات لازم در رابطه با آرد کینوا را از مشاوران متخصص مجموعه ایلیا دریافت کنید.

با توجه به اینکه تمام مراحل کشت بذر‌ها و برداشت دانه‌ها و همچنین فراوری‌های کارخانه‌ای توسط مجموعه ایلیا و متخصصان آن صورت می‌پذیرد و این مرکز اجازه حضور افراد واسطه را در پروسه تولید نمی‌دهد، این محصولات قیمت‌های مقرون به صرفه و مناسبی را نیز دارا می‌باشند.

پیشنهاد می‌کنیم برای کسب اطلاعات لازم در رابطه با فروش آرد کینوا در کشور با کارشناسان و مشاوران بخش فروش شرکت توسعه تجارت سبز ایلیا در ارتباط باشید. ذکر این نکته ضروری است که مجموعه متخصص ایلیا با تمام خریداران و تولیدکنندگان مختلف در کشور همکاری می‌کند و در صورت تمایل خریداران، قرار داد تنظیم می‌نماید. به این ترتیب خریدی با اطمینان خاطر و با تضمین کیفیت و قیمت انجام خواهد شد.

تماس با ما

بازگشت به لیست

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *