آرد جو دوسر, دانه جو دوسر, یولاف

تولید و پخت نان با آرد جو دوسر در کشور

جو دوسر

چرا تولید و پخت نان با آرد جو دوسر در کشور روز به روز در حال افزایش و پیشرفت است؟ پخت نان با آرد جو دوسر صرفه اقتصادی دارد و به لحاظ سلامت و تغذیه، مورد تایید کارشناسان تغذیه قرار گرفته است؟ به طور کلی جو دوسر چه استفاده‌ای در صنایع بیکری کشور دارد؟

مصارف جو دوسر در صنایع بیکری

امروزه مصرف جو دوسر در صنایع بیکری از پیشرفت‌های زیادی برخوردار می‌باشد. در واقع تمام تولیدکنندگان صنایع بیکری به دنبال افزایش کیفیت محصولات نهایی خود می‌باشند و با توجه به بازار رقابتی که در کشور و در تمام دنیا وجود دارد، ترجیح می‌دهند مواد اولیه‌ای را استفاده کنند که هم صرفه اقتصادی داشته باشد و هم به لحاظ کیفیتی مورد قبول مشتریان قرار بگیرد.

جو دوسر سرشار از سبوس می‌باشد و در صنایع متفاوتی مانند:

  •  صنعت تهیه نان‌های فانتزی و حجیم و سنتی
  •  در صنعت کیک و شیرینی پزی
  •  صنعت تهیه نوشیدنی‌های گیاهی
  •  و در تهیه غذاهای آماده و … مورد استفاده قرار می‌گیرد.

صنایع بیکری می‌توانند جو دوسر را با قیمت‌های نازل و مقرون به صرفه از شرکت ایلیا مارکت خریداری کنند. بنابراین می‌توانند از طریق شماره‌هایی که در سایت ایلیا درج شده است با کارشناسان و مشاوران بخش فروش مجموعه در ارتباط باشند.

‌ پخت انواع نان فانتری و سنتی با آرد جو دوسر

سال‌هاست که توجه به ارزش غذایی محصولات متفاوت افزایش پیدا کرده است و صنایع مختلف با سرعت به سمت غذاهای سالم و کامل در حرکت می‌باشند.

نان جو دوسر یکی از غذاهایی است که از قدیم در سبد غذایی ایرانی‌ها وجود داشته و می‌توان گفت این نان مغذی سرشار از فیبر می‌باشد و باعث بهبود دستگاه گوارش می‌گردد.

از طرفی در تنظیم فشار خون نقش بسیار گسترده‌ای دارد. با پیشرفت هرچه بیشتر صنعت تهیه نان، استفاده از جو دوسر در تولید نان‌های فانتزی و سنتی با پیشرفت‌های زیادی روبرو شد به نحوی که امروزه بخش اعظمی از تولیدات را به خود اختصاص داده است.

مصرف نان‌های حاوی جو دوسر برای مبتلایان به دیابت بسیار مناسب است و در بهبود شرایط پوست بسیار موثر است. با توجه به این که این غذا سرشار از فیبر می‌باشد می‌تواند از بروز یبوست جلوگیری کند.

به طور کلی نان‌های فانتزی و سنتی زیادی را می‌توان از طریق آرد جو دوسر تهیه کرد و محصولی مطابق با ذائقه مشتریان و از طرفی محصولی سودآور به بازار عرضه نمود.

جو دوسر

قیمت فروش سبوس جو دوسر عمده

جو دوسر دارای فرآورده‌های متفاوتی می‌باشد و به اشکال مختلفی مورد استفاده قرار می‌گیرد. یکی از این فرآورده‌ها سبوس جو دوسر است که طی فرآوری‌های مکانیزه و تخصصی تهیه می‌شود.

این محصول یک غذای منحصر به فرد برای رژیم‌های لاغری محسوب می‌شود و به طرز شگفت انگیزی باعث کاهش کلسترول خون می‌گردد. از خواص آن می‌توانیم به این اشاره کنیم که باعث رفع یبوست می‌شود و به شفافیت پوست کمک می‌کند.

سبوس جو دوسر به شکل متفاوتی قابل مصرف است. می‌توان این غذا را در ترکیب با آب مصرف کرد و یا برای تهیه سوپ و انواع خورشت آن را مورد استفاده قرار داد.

همچنین سبوس جو دوسر در تهیه انواع مافین، بیسکویت، کیک و همچنین خمیر پیتزا قابلیت استفاده دارد. بنابراین صنایع متفاوتی می‌توانند در دسته خریداران اصلی سبوس جو دوسر قرار بگیرند.

نکته قابل توجه در رابطه با این محصول این است که باید به لحاظ تولید، مراحل بهداشتی و تخصصی را طی کرده باشد. به طور کلی تهیه عمده محصولات به لحاظ اقتصادی مقرون به صرفه‌تر می‌باشد.

بنابراین صنایع و کارخانه‌های تبدیلی نیز می‌توانند سبوس جو دوسر را به شکل عمده با قیمت مناسب تری خریداری کنند. مجموعه ایلیا موفق شده است محصولات مرتبط با جو دوسر را با تاییدیه های بهداشتی و کاملاً تخصصی آماده سازی کند و پس از آنالیزهای دقیق بهداشتی و با حضور کارشناسان متخصص این محصولات را به دست مصرف کنندگان برساند.

از آنجایی که صفر تا صد تمام مراحل تولید توسط خود مجموعه ایلیا صورت می‌گیرد بنابراین قیمت اضافی شامل حال محصولات نخواهد شد و تماما با قیمتی مناسب و مقرون به صرفه به بازار عرضه می‌شوند.

جو دوسر

خرید جو دوسر پرک درشت و ریز برای تولید کوکی‌های رژیمی

جو دوسر پرک سرشار از فیبر است و با توجه به این موضوع برای تهیه انواع محصولات رژیمی پیشنهاد می‌شود. به طور کلی کارخانه‌های تهیه محصولات رژیمی مانند تولید کوکی‌های رژیمی، به دنبال محصولاتی هستند تا هم بتوانند کیفیت تولیدات خود را افزایش بدهند و از طرفی به سود بالایی دست پیدا کنند.

در کنار این موارد محصولاتی مناسب با ذائقه مشتریان تولید کنند و نهایتاً در بازار رقابتی که وجود دارد با پیشرفت‌های گسترده‌ای روبرو شوند. بنابراین این کارخانه‌ها می‌توانند جو دوسر پرک درشت و ریز متناسب با تولیدات خود را از طریق شرکت تجارت سبز ایلیا خریداری کنند.

این مجموعه امکان خرید اینترنتی را نیز برای تمام خریداران در سرتاسر ایران فراهم کرده است و می‌تواند محصولات مرتبط با جو دوسر را به صورت ارگانیک و بهداشتی مورد نیاز این صنایع را تامین نماید.

این شرکت برای معاملات، با مشتریان خود قرارداد تضمین می‌کند و می‌تواند این اطمینان خاطر را به آن ها بدهد که تجربه خریدی با تضمین کیفیت و قیمت خواهد داشت.

کوکی جو دوسر

عرضه انواع جو دوسرهای ایرانی و وارداتی برای تولید محصولات رژیمی

جو دوسر محصولی است که هم نوع وارداتی و هم ایرانی آن در بازار وجود دارد. با توجه به سودآور بودن این محصول، سطح زیر کشت گسترده‌ای در ایران به آن اختصاص پیدا کرده است.

به لحاظ ارزش غذایی تفاوت چندانی بین جو دوسر ایرانی و وارداتی وجود ندارد و با توجه به تحقیقات گسترده مجموعه ایلیا، محصولاتی با کیفیت بالا در ایران در حال تولید است.

اما به لحاظ قیمت دارای تفاوت‌هایی هستند و محصولات وارداتی از آنجایی که شامل هزینه گمرک، حمل و نقل و واردات می‌شوند با قیمت بیشتری به بازار عرضه می‌گردند.

در مجموع، شرکت ایلیا می‌تواند جو دوسر ایرانی و وارداتی را برای تهیه محصولات رژیمی به دست خریداران برساند و محصولاتی با کیفیت و  قیمت مناسب عرضه کند.

این مجموعه به عنوان یکی از مراکز تخصصی خرید و فروش جو دوسر ایرانی و وارداتی می‌تواند لذت یک خرید موفق را برای مشتریان خود به ارمغان بیاورد.

تماس با ما

بازگشت به لیست

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *