آرد جو دوسر

تولید کیک رژیمی با آرد جو دوسر + قیمت فروش

جو دوسر

 تولید کیک رژیمی با آرد جو دوسر + قیمت فروش را از چه مجموعه ای می توان استعلام گرفت؟ امروزه تولید محصولات رژیمی با استفاده از غلات کامل و فراسودمند، جایگاه ویژه ای پیدا کرده است و شرکت ها و کارخانه جات تولید کننده انواع محصولات غذایی از جمله تولید کنندگان انواع کیک، علاقه مند به استفاده از این غلات و دانه ها هستند.

آرد جو دوسر یکی از آرد های کامل و سالم می باشد که در تولید انواع کیک رژیمی استفاده می شود. تولید کیک رژیمی با آرد جو دوسر در کشور می تواند نیاز بخشی از جامعه، مانند بیماران دیابتی و سلیاکی را به محصولات شیرینی و کیک برطرف کند. قیمت فروش این محصولات با توجه به آیتم های تاثیرگذاری تعیین می شود.

آیا تولید کیک با جو دوسر صرفه اقتصادی دارد؟

در پاسخ به این سوال باید بگوییم بله، تولید کیک با جو دوسر با توجه به ارزش تغذیه ای بالایی که جو دوسر دارد و باعث تولید یک فراورده فراسودمند و ارزشمند خواهد شد، از نظر اقتصادی به صرفه است. کارخانه جات تولید کننده انواع کیک می توانند با خرید آرد جو دوسر محصولی جدید و نو را تولید کنند و علاوه بر این که محصولی با ارزش غذایی فراوان تولید نموده اند، بازار فروش و مشتریان خوبی را به دست آورند.

 

جو دوسر

 

کارخانه های خریدار آرد جو دوسر

جو دوسر دارای محصولاتی فراوانی می باشد، یکی از فراورده های حاصل از دانه های جو دوسر، آرد جو دوسر می باشد. این فراورده حاصل آسیاب دانه های جو دوسر می باشد.

آرد جو دوسر سرشار از پروتئین، فبیر، کربوهیدرات های پیچیده و سایر مواد مغذی می باشد. این محصول از کیفیت بالایی برای پخت برخوردار است و کارخانه جات تمایل به خرید و استفاده از این آرد جهت غنی سازی و بهره مندی از خواص آن دارند. از جمله کارخانه جات خریدار آرد جو دوسر می توان به:

  • شرکت های پخش و بسته بندی
  • تولید مکمل های غذای مادر و کودک
  • تولید مکمل های لاغری و چاقی
  • تولید مکمل های ورزشکاران
  • تولید نان های سنتی و حجیم رژیمی
  • تولید محصولات آرایشی بهداشتی
  • کارخانه ماکارونی و پاستا
  • کارخانه محصولات آرایشی بهداشتی
  • کارخانه لبنی
  • کارخانه بیکری
  • کارخانه تولید شیرینی و شکلات رژیمی، اشاره نمود.

این کارخانه جات آرد جو دوسر را می توانند به صورت تولید داخلی و خارجی از مراکز فروش و عرضه کننده جو دوسر خریداری کنند.

 

جو دوسر

 

تولید شیرینی رژیمی با آرد جو دوسر

آرد جو دوسر آردی رژیمی و فاقد گلوتن است. این محصول دارای کالری کمی است و دارای کربوهیدرات های پیچیده است که به کندی هضم می شوند. همچنین، آردی مناسب برای تولید انواع شیرینی رژیمی می باشد.

افرادی که قصد لاغری دارند، افراد دیابتی و بیماران سلیاکی از جمله خریداران اصلی شیرینی های رژیمی با آرد جو دوسر هستند. کارخانه جات و مجموعه های تولید کننده محصولات رژیمی به خصوص شیرینی رژیمی می توانند آرد جو دوسر را جایگزین سایر آرد ها کنند و محصولی سالم و رژیمی را تولید نمایند.

ویژگی های کیک جو دوسر پروتئینی

کیک جو دوسر محصولی جدید و فراسودمند محسوب می شود. کیک جو دوسر با استفاده از آرد جو دوسر تولید شده است. جو دوسر از لحاظ ارزش غذایی در سطح بالایی قرار دارد و منبع غنی از پروتئین محسوب می شود. این محصول دارای ویژگی های سلامتی زایی فراوانی می باشد و دارای کربوهیدرات های پیچیده است که به کندی هضم می شوند و برای بیماران دیابتی محصولی بسیار مناسب است.

کیک جو دوسر پروتئینی، قند خون را به سرعت افرایش نمی دهد. این محصول همچنین فاقد گلوتن می باشد. گلوتن یک ترکیب پروتئینی است که در بعضی افراد باعث ایجاد حساسیت می شود و نمی توانند گلوتن را در سیستم گوارش خود هضم کنند. بیماران سلیاکی دارای رژیم غذایی محدودی هستند و تولید محصولات جو دوسر از جمله کیک جو دوسر می تواند به تنوع غذایی مورد استفاده این افراد کمک کند.

 

جو دوسر

 

تولید کیک رژیمی برای ورزشکاران

تولید کیک رژیمی برای ورزشکاران می تواند با استفاده از آرد جو دوسر انجام شود. ورزشکاران نیازمند تامین انرژی مورد نیاز برای انجام فعالیت های سنگین هستند. جو دوسر از انرژی بالایی برخوردار است و سرشار از مواد مغذی و معدنی است که انرژی مورد نیاز ورزشکاران را تامین می کند.

کیک های تولید شده با آرد جو دوسر برای ورزشکاران، دارای کالری کمی می باشد و رژیمی است. کارخانه جات تولید کننده محصولات ورزشی می توانند تولید کیک رژیمی برای ورزشکاران را در دستور کار خود قرار دهند.

قیمت فروش پرک ریز و درشت جو دوسر

پرک ریز و درشت جو دوسر دو محصول پرطرفدار و محبوب جو دوسر است که از نظر ارزش تغذیه ای تفاوت چندانی با یکدیگر ندارند و تفاوت در اندازه ذرات آن ها می باشد. قیمت فروش پرک ریز و درشت جو دوسر با توجه به آیتم هایی همچون ایرانی یا خارجی بودن پرک ها، کیفیت پرک، حجم خرید، نوع بسته بندی، نوع مصرف و … تعیین می شود.

قیمت فروش پرک ریز و درشت جو دوسر دارای نوسان است و قیمتی ثابت نمی توان برای آن در نظر داشت. علاقه مندان جهت اطلاع از قیمت پرک ریز و درشت جو دوسر می توانند از طریق مجموعه ایلیا که تولید کننده و وارد کننده مستقیم جو دوسر و محصولات آن در ایران است اقدام نمایند.

 

جو دوسر

 

تولید و تامین آرد جو دوسر پروتئینی

آرد جو دوسر به عنوان یک آرد پروتئینی شناخته می شود. آرد جو دوسر پروتئینی امروزه دارای مصارف گوناگونی است و کارخانه جات و شرکت ها این آرد را به صورت تناژ خریداری می کنند. شرکت توسعه تجارت ایلیا به عنوان تولید کننده و تامین کننده آرد جو دوسر پروتئینی شناخته می شود.

فروش این مجموعه عمدتا به صورت عمده است و خریداران عمده می توانند آرد جو دوسر پروتئینی با کیفیت را از شرکت ایلیا خریداری نمایند. مجموعه ایلیا علاوه بر تولید آرد جو دوسر، واردات این محصول را نیز انجام می دهد. علاقه مندان می توانند آرد جو دوسر را به صورت تولید داخلی یا خارجی از این مجموعه به صورت تناژ خریداری کنند.

علاقه مندان برای استعلام قیمت و ثبت سفارش آرد پروتئینی جو دوسر می توانند به این صفحه مراجعه کنند.

 

تماس با ما

بازگشت به لیست

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *