دانه جو دوسر

جو دوسر معجزه ای برای انواع زخم

جو دوسر

آیا جو دوسر برای زخم و بهبود آن تاثیر دارد؟ کدام مجموعه تامین جو دوسر برای تولید داروهای زخم‌های پوستی را با مجوز بهداشتی در اختیار مصرف کنندگان قرار داده است؟

جو دوسر برای زخم معده نیز مصرف می‌شود؟ کدام مجموعه ایرانی و معتبر، جو دوسر با کیفیت و بهداشتی را عرضه می‌کند؟

فروش عمده سویق جو دوسر رژیمی

متخصصین تغذیه مواد غذایی متفاوتی را برای رژیم‌های لاغری معرفی می‌کنند که یکی از آنها سویق به دست آمده از جو دوسر است. بنابراین در تهیه محصولات رژیمی و استفاده در رژیم‌های لاغری، فروش بسیار گسترده‌ای دارد. بنابراین تولید کنندگان محصولات رژیمی و بسیاری از افرادی که رژیم لاغری دارند از خریداران اصلی این ماده غذایی هستند، چرا که هم به لحاظ اقتصادی مقرون به صرفه است هم خواص بسیار زیادی دارد و امر کاهش وزن را تسهیل کرده است.

یکی از دلایلی که کارخانه‌های تولید محصولات رژیمی به دنبال این محصول می‌روند این است که هم یک ماده فراسودمند است و هم به لحاظ اقتصادی مقرون به صرفه می‌باشد. از طرفی تقاضا برای آن زیاد است و تولیدکننده به سودآوری بسیار زیادی دسترسی پیدا می‌کند. بنابراین به دنبال مجموعه مناسب برای تهیه این محصول هستند. مجموعه ایلیا امکان فروش عمده سویق جو دوسر رژیمی را فراهم کرده و می‌تواند مواد اولیه مورد نیاز افراد را در سراسر کشور تامین نماید.

 

جو دوسر

 

جو دوسر برای تولید دارو ویژه زخم‌های پوستی

پوست یکی از اصلی‌ترین اعضای بدن محسوب می‌شود که در نگاه اول به چشم می‌خورد. این عضو همیشه در برابر نور آفتاب و آسیب‌های بیرونی قرار می‌گیرد و مشکلاتی مانند سوختگی، بریدگی و حتی ضربه برای آن پیش می‌آید. از طرف دیگر زخم‌های پوستی مانند اگزما می‌تواند باعث التهاب و سوزش پوست گردد.

برای درمان این مشکلات داروهای بسیار زیادی وجود دارد، اما یکی از مناسب‌ترین داروها در درمان این مشکلات، داروهای طبیعی و گیاهی هستند. جو دوسر به دلیل خواص ویژه‌ای که دارد می‌تواند در تهیه داروهای مناسب برای التیام زخم‌های پوستی تاثیرگذار باشد و طبق تحقیقات انجام شده، دیده شده است که استفاده از داروهای جو دوسر، دوره درمان زخم‌های پوستی را کوتاه کرده است.

به طور کلی جو‌ دوسر در بهبود زخم‌های شدید و قدیمی بسیار تاثیرگذار می‌باشد. با توجه به اینکه رطوبت رسانی بالایی دارد باعث بازسازی مجدد پوست می‌شود و از طرفی خاصیت دفاعی پوست را بیشتر می‌کند. همچنین التهابات مرتبط با پوست را تنظیم و کنترل خواهد کرد. امروزه انواع:

  • اسکراب
  • مرطوب کننده
  • داروهای ضد پیری
  • لوسیون‌های درمان آفتاب سوختگی
  • پمادهای رفع خارش پوست
  • داروهای درمانی مناسب چربی کف سر

از جو دوسر تهیه می‌شود و به دلیل خواص گیاهی و طبیعی که دارد، طرفداران بسیار زیادی را برای خود پیدا کرده است.

 

جو دوسر

 

مصرف جو دوسر قبل از خواب

حتما برای شما هم پیش آمده است که شب‌ها پیش از خواب احساس گرسنگی می‌کنید. در این مواقع بهتر است که از پرخوری پرهیز کنید، چرا که خوابیدن با معده پر باعث ایجاد سوزش معده و نفخ می‌گردد و شما را بی‌خواب می‌کند. پس می‌توانید غذاهای سبک با کربوهیدرات‌های مناسب و پروتئین کم مصرف کنید و با آرامش بخوابید.

جو دوسر یکی از مواد غذایی است که علاوه بر صبحانه برای استفاده قبل از خواب توصیه می‌شود. این غذای ارزشمند سرشار از فیبر است و در طول شب باعث می‌شود که شما سیر بمانید و از طرفی دارای خاصیت آرام بخش نیز است. بلغور جو دوسر سرشار از ملاتونین است، مصرف آن هم تا حدی خواب آور می‌باشد و هم کمک می‌کند که بدون مشکل و بدون احساس گرسنگی بخوابید.

خواص جو دوسر برای مردان

جو دوسر برای سلامتی خواص بسیار زیادی دارد اما به طور ویژه در رژیم غذایی مردان تاثیرات زیادی خواهد گذاشت. رابطه عاشقانه و جنسی بر سلامت روحی و روانی افراد تاثیرات بسیار زیادی دارد، از طرفی استرس و مشکلات و مشغله‌های روزانه می‌تواند در این روابط تاثیرات منفی داشته باشد. به همین دلیل افراد به دنبال مواد غذایی طبیعی هستند که به تقویت قوای جنسی کمک کند.

جو دوسر باعث پایین آمدن کلسترول خون می‌شود که به افزایش توان جنسی در مردان، کمک بسیار زیادی می‌کند. به طور کلی مصرف جو دوسر باعث تقویت قوای جنسی و درمان زود انزالی می‌شود. همانطور که در بسیاری از داروهای خارجی و ایرانی این زمینه، از جو دوسر استفاده می‌شود. سلنیوم یک نوع آنتی اکسیدان است که به عملکرد بهتر بیضه‌ها و در نتیجه باروری مردان کمک می‌کند.

مصرف جو دوسر در طول روز و مخصوصاً در شروع روز، علاوه بر این که باعث ایجاد سیری طولانی مدت می‌گردد، می‌تواند سلنیوم بدن را افزایش دهد.

 

جو دوسر

 

جو دوسر آسیاب شده برای درمان رفلاکس و زخم معده

جو دوسر سرشار از فیبر می‌باشد و مصرف آن باعث جذب اسیدیته از غذا خواهد شد و از طرف دیگر این غله ارزشمند چربی ندارد و منبع سرشاری از نیاسین، تیامین، ویتامین‌های گروه ب و ریبوفلاوین است. بنابراین می‌توان نتیجه گرفت که جو دوسر باعث خنثی شدن اسید معده می‌شود و در نتیجه از رفلاکس اسید معده تا حد زیادی جلوگیری می‌کند.

مصرف این ماده غذایی ترشح اسید معده را کاهش می‌دهد و باعث سیری طولانی مدت می‌گردد. به‌طور کلی طبق تحقیقات صورت گرفته، مصرف مواد غذایی سرشار از فیبر خطر رفلاکس اسید معده را تا حد زیادی کاهش می‌دهد. پس می‌توانیم از جو دوسر آسیاب شده برای درمان رفلاکس و زخم معده به عنوان یک داروی موثر و طبیعی استفاده کنیم.

جو دوسر در بسیاری از داروهای شیمیایی نیز مورد استفاده قرار می‌گیرد و همچنین بسیاری از افراد به طور طبیعی و سنتی از این ماده غذایی استفاده می‌کنند.

خرید و فروش مستقیم جو دوسر تناژ از کارخانه

خواص ارزشمند جو دوسر باعث افزایش تقاضا برای خرید آن شده است و طرفداران این ماده غذایی را بیشتر و بیشتر کرده است. مجموعه ایلیا یکی از بزرگترین و معتبرترین مجموعه‌های تخصصی در رابطه با تهیه و تولید جو دوسر و محصولات آن می‌باشد.

این مجموعه، تمام فرآوری‌های انجام شده بر روی جو دوسر را با امکانات مکانیزه و بهداشتی انجام می‌دهد. به طور کلی تولیدکنندگان صنایع تولیدی ترجیح می‌دهند جو دوسر را به شکل تناژ تهیه کنند، چرا که از لحاظ اقتصادی مقرون به صرفه‌تر از انواع بسته بندی می‌باشد.

مجموعه تجارت سبز ایلیا با حفظ تمام نکات بهداشتی و تضمین کیفیت، امکان خرید و فروش مستقیم جو دوسر را فراهم کرده و جو دوسر و محصولات آن را به بهترین شکل، ارائه می‌دهد. برای استعلام قیمت می‌توانید با کارشناسان و مشاوران مجموعه در ارتباط باشید.

برای خرید انواع محصولات جو دوسر می توانید به این صفحه مراجعه کنید.

 

تماس با ما

بازگشت به لیست

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *