آرد جو دوسر

خرید آرد جو دوسر برای تولید پنکیک رژیمی

جو دوسر

برای خرید آرد جو دوسر برای تولید پنکیک رژیمی به کدام مجموعه مراجعه کنیم؟ آیا پنکیک آرد جو دوسر خواص مغذی دانه جو دوسر را دارد؟

برای استعلام قیمت آرد جو دوسر و سایر محصولات جو دوسر از طریق کدام مجموعه اقدام نماییم؟ برای کسب اطلاعات لازم در این زمینه، با ما همراه باشید.

تولید پنکیک رژیمی با آرد جو دوسر

آرد جو دوسر یکی از فرآورده‌های جو‌ دوسر محسوب می‌شود. این محصول تمام خواص جو دوسر را دارد و نتیجه بسیار مطلوب و دلچسبی را ارائه می‌دهد. از آرد جو دوسر در انواع نان، کیک، شیرینی، بیسکویت، خمیر پیتزا، مافین، پنکیک و دسرهای مختلف استفاده می‌شود و محصولاتی فاقد گلوتن و سرشار از فیبر ارائه خواهد داد.

محصولات تهیه شده از آرد جو دوسر مانند پنکیک برای قرارگیری در رژیم‌های لاغری بسیار مناسب هستند چرا که فیبر سرشار آن ها باعث سیری طولانی مدت و سرکوب اشتها خواهد شد.

پنکیک جو دوسر یک صبحانه مقوی و میان وعده رژیمی بسیار مناسب است که در کم‌ترین زمان می‌تواند آماده شود و در نهایت با شیره خرما و یا عسل و همچنین انواع میوه سرو خواهد شد.

همانطور که گفتیم این محصول گلوتن ندارد پس نکته مثبت در رابطه با پنکیک آرد جو دوسر، عدم محدودیت آن برای مصرف افراد مبتلا به سلیاک می‌باشد.

 

جو دوسر

 

کالری پنکیک رژیمی

پنکیک یک نوع کیک خوش طعم و با ضخامت کم می‌باشد و مواد اولیه اصلی آن به طور معمول آرد، شیر و شکر می‌باشد و در نهایت در طعم‌های مختلف عسل، شیره انگور، مربا، انواع میوه و … آماده خواهد شد. اما برای مصرف افراد مبتلا به سلیاک و حساس به گلوتن، مناسب نمی‌باشد.

به طور کلی کالری موجود در پنکیک به مواد اولیه‌ای که در تهیه آن استفاده شده است بستگی دارد. در واقع هرچه مربا، شکر و افزودنی‌های با این ویژگی‌ها با مقادیر بیشتر در تهیه پنکیک استفاده شود، کالری محصول نهایی بیشتر خواهد شد.

اما پنکیک‌های رژیمی بر پایه کالری کم تهیه می‌شوند و نسبت به پنکیک‌های عادی کم کالری‌تر می‌باشند و برای قرارگیری در رژیم‌های لاغری بسیار مناسب هستند. مخصوصاً اگر پنکیک از آرد جو دوسر تهیه شود و به تبع به لحاظ کالری سالم‌تر می‌باشد.

پنکیک رژیمی تهیه شده از آرد جو دوسر تمام خواص جو دوسر را در خود جای داده و می‌تواند برای کسانی که به مصرف گلوتن حساسیت دارند نیز توصیه شود.

 

جو دوسر

 

پنکیک اوتمیل

اگر طرفدار رژیم‌های غذایی و سالم هستید حتما نام اوتمیل را شنیده‌اید. اوتمیل نام دیگر جو دوسر می‌باشد که یک خوراکی مقوی و رژیمی برای علاقه‌مندان به رژیم‌های لاغری و همچنین ورزشکاران می‌باشد.

این محصول برای تهیه انواع میان وعده‌های غذایی سالم و صبحانه‌های مقوی مورد استفاده قرار می‌گیرد و به طور کلی با ذائقه بیشتر افراد می‌تواند هماهنگ شود. یکی دیگر از مزیت‌های این ماده غذایی این است که به لحاظ قیمت  به صرفه است و در مجموع یک خوراکی ارزان و با ارزش غذایی بالا شناخته می‌شود.

این محصول به طرق مختلف قابل تهیه شدن است. پنکیک یکی از جذاب‌ترین و دوست داشتنی ترین میان وعده‌‌ها در بین افراد است و در روش‌های مختلف و با مواد غذایی متنوعی می‌تواند آماده شود.

اما از آنجایی که پنکیک دارای طعم شیرین می‌باشد بسیاری از افراد که رژیم‌های لاغری دارند از مصرف آن‎ ها محروم هستند و از محصولات رژیمی مانند جو دوسر می‌توان در تهیه آن استفاده کرد. تهیه پنکیک اوتمیل دارای خاصیت رژیمی می‌باشد، چراکه تمام خواص مثبت جو دوسر را در خود جای داده است.

این غذا به عنوان میان وعده برای کودکان، ورزشکاران و افرادی که رژیم‌های لاغری دارند می‌تواند استفاده شود و در عین حال هیچ گونه مشکلی به همراه نداشته باشد.

 

جو دوسر

 

کارخانه های خریدار آرد جو دوسر رژیمی

  • کاربرد های جو دوسر در کشور و صنایع غذایی
  • شرکت های پخش و بسته بندی
  • تولید جوانه جو دوسر
  • تولید مکمل های غذای مادر و کودک
  • تولید مکمل های لاغری و چاقی
  • تولید مکمل های ورزشکاران
  • تولید نان های سنتی و حجیم رژیمی
  • تولید محصولات آرایشی بهداشتی
  • کارخانه ماکارونی و پاستا
  • کارخانه محصولات آرایشی بهداشتی
  • کارخانه لبنی
  • کارخانه بیکری
  • کارخانه تولید شیرینی و شکلات رژیمی

جو دوسر یکی از غلات مقوی و کامل و با ارزش غذایی بالا می‌باشد که سرشار از فیبر است. این محصول برای بهبود سیستم گوارش و جلوگیری از یبوست و همچنین برای جلوگیری از بیماری قلبی عروقی مورد استفاده قرار می‌گیرد.

همچنین باعث تنظیم کلسترول بد خون و فشار خون می‌شود. یکی از محصولات جو دوسر، آرد آن می‌باشد که در صنایع مختلف مورد استفاده قرار می‌گیرد. آرد جو دوسر یکی از محصولات فراسودمند است و تمام خواص جو دوسر را در خود جای داده است.

مصرف آن باعث ایجاد سیری طولانی مدت می‌گردد و در نتیجه باعث سرکوب اشتها و کاهش وزن خواهد شد. بنابراین یکی از اهرم‌های اصلی رژیم غذایی محسوب می‌شود. به طور کلی صنایع تبدیلی و صنایع بیکری روز به روز در حال پیشرفت و توسعه هستند و جو دوسر و محصولات آن در این صنایع جایگاه ویژه ای را برای خود پیدا کرده‌اند.

آرد جو دوسر در تهیه انواع نان، در صنعت قنادی و شیرینی پزی، در صنایع تهیه صبحانه‌های مقوی و حتی صنایعی مانند صنعت آرایشی و بهداشتی مورد استفاده قرار می‌گیرد. مجموعه ایلیا آماده همکاری با تمام کارخانه‌های تهیه محصولات رژیمی است.

برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانید از طریق شماره های درج شده در سایت ایلیا با کارشناسان متخصص مجموعه در ارتباط باشید.

 

جو دوسر

 

کالری پنکیک رژیمی اوتمیل

اوتمیل یا جو دوسر یکی از میان وعده های بسیار محبوب در بین کسانی است که رژیم های غذایی کاهش وزن دارند. این میان وعده مورد توجه ورزشکاران نیز قرار گرفته و با انواع میوه، عسل، شیره انگور و مغزهایی مانند پسته و بادام می‌تواند مصرف شود.

از جمله موارد استفاده از اوتمیل تهیه پنکیک‌های رژیمی می‌باشد که در نتیجه سرشار از فیبر خواهد بود. از آنجایی که باعث سرکوب اشتها می‌شود و انرژی مورد نیاز بدن را تامین می‌کند، در روند رژیم و کاهش وزن بسیار موثر است.

با توجه به این موضوع می‌توان نتیجه گرفت که پنکیک رژیمی تهیه شده از اوتمیل، کالری کمتری نسبت پنکیک‌های معمولی دارد.

اگر در تهیه پنکیک به جای شکر، مربا، عسل و آرد معمولی از اوتمیل و آرد جو دوسر و همچنین میوه‌هایی مانند موز استفاده کنیم، یک پنکیک با کالری کم و در نتیجه ارزش غذایی بالا خواهیم داشت.

تماس با ما

بازگشت به لیست

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *