آرد جو دوسر, دانه جو دوسر

خرید آرد جو دوسر برای نان های رژیمی

جو دوسر

خرید آرد و پودر جو دوسر برای تولید نان‌ های رژیمی به چه صورت امکان‌پذیر است؟ آیا از کاربرد آرد جو دوسر در صنایع رژیمی اطلاعی دارید؟ علت تلخی جو دوسر را می‌دانید؟ خرید جو دوسر پرک فوری عمده به ‌چه طرقی انجام می‌شود؟ برای خرید آرد کامل جو دوسر دانیما به کجا و کدام مرکز مراجعه کنیم؟

 

کاربرد آرد جو دوسر در صنایع رژیمی

تنبلی، بی‌تحرکی، تغذیه ناسالم و مصرف انواع تنقلات پرکالری باعث بروز مشکلاتی نظیر چاقی، فشارخون، دیابت و گسترش بیماری‌های قلب و عروقشه است. این بیماری ها باعث شدند تا کمبود تولید محصولات پر انرژی، بدون قند، رژیمی و کم‌کالری در زندگی بشر دیده شود و ضرورت تولید این محصولات پرفایده را احساس نمایند.

آرد جو دو‌سر جلوی اشتها را می گیرد و احساس سیری را برای مدت طولانی ایجاد می کند. این محصول با وجود انرژی، پروتئین، ویتامین و فیبر بالا در صنایع رژیمی کاربرد های فراوانی دارد. آرد جو دو‌سر یکی از مفید‌ترین و لاینفک‌ترین ترکیباتی است که در تولید محصولات و فراورده‌های رژیمی استفاده می شود. از جمله شکلات، انواع نان رژیمی، انواع بیسکویت و پولک بدون قند، کافی میکس رژیمی و در تهیه انواع غذا‌ها و میان‌ وعده‌های رژیمی و حتی صبحانه رژیمی(انواع مربا، اوتمیل، موسلی) استفاده‌ می‌شود.

مراکز تولید‌کننده، فروش و نمایندگی‌های توزیع و پخش بسیاری آرد‌ جو دو‌سر را برای تولید انواع محصولات رژیمی به کارخانجات صنایع رژیمی عرضه ‌می‌دارند. شرکت توسعه تجارت سبز ایلیا برترین تولیدکننده‌ محصولات سالم، مواد اولیه گرانولی و پودری در سطح کشور است. این مجموعه آمادگی دارد که بهترین و باکیفیت ترین آرد جو دو‌سر را بی‌واسطه و با قیمت درجه یک برای این مراکز چه به‌صورت حضوری و یا اینترنتی تهیه نماید.

 

جو دوسر

خرید آرد و پودر جو دوسر برای تولید نان های رژیمی

آرد جو دو‌سر از آسیاب دانه جو دو‌سر پوست‌کنده و یا با پوست به‌دست آمده که بسیار ریز می‌باشد. برای تهیه نان رژیمی آرد و پودر جو دو‌سر ضروری‌ترین جزئی بوده که در تهیه انواع نان حجیم، نیمه ‌حجیم و نان‌های رژیمی و حتی سبوس‌دار باید مد‌نظر قرار گیرد.

خرید آرد و پودر جو دو‌سر برای تولید نان‌های رژیمی در دهه اخیر مورد‌ توجه بسیاری از صنایع تبدیلی و نمایندگی‌های توزیع و پخش قرار گرفته است. در میان مصرف‌کنندگان خانگی جای خود را محکم نموده است. این مجموعه عرضه جو دوسر به‌صورت عمده و فله در کشور را به عهده دارد و بهترین مسیر برای خرید حجم مورد نیاز صنایع بزرگ تبدیلی و فراوری است.

خرید آرد و پودر جو دو‌سر بسته‌بندی در مراکز فروش غلات و مواد‌غذایی، سوپر‌مارکت‌ها و فروشگاه ‌های مواد‌غذایی در سطح شهرها برای تولید نان خانگی رژیمی بهترین گزینه برای خرید جزئی می‌باشد.

علاوه بر این، خرید این محصول با قیمت‌هایی شناور، بی‌واسطه و بدون محدودیت، فروشی متفاوت و سود‌آور برای تمامی خریداران در کلیه بازار‌های حضوری و غیر‌حضوری کشور به شمار می‌رود.

این ملا‌ک‌ها درکاهش ریسک خرید و ایجاد فضایی امن و مطمئن مد‌نظر فروشگاه‌ها و نمایندگی‌های اینترنتی بوده است. خوشبختانه استقبال خوبی هم از این نوع خرید شده است. شرکت ایلیا  مرجعی مناسب برای کلیه خریداران و متقاضیان در سراسر میادین خرید آرد جو دو‌سر در کشور محسوب می شود. تمامی عزیزان می‌توانند بدون هیچ‌گونه نگرانی و تردیدی خریدی مطمئن و به‌صرفه از این مجموعه داشته باشند.

علت تلخی جو دوسر

ماده اولیه جو دوسر آونین بوده، که مزه‌ای تلخ دارد. علت تلخی جو دو‌سر و فراورده‌های گوناگون آن نیز وجود همین ماده است. پس از فراوری مناسب این تلخی تا حد زیادی از بین می‌رود. کشت بذور جو دو‌سر نامرغوب، اختلاط با بذور دیگر و عدم فرایند بوجاری و تمیز سازی مناسب باعث شده محصول تولیدی تلخ باشد و این تلخی را به دیگر مشتقات خود منتقل نماید.

نبود تکنولو‌ژی فرآوری مناسب و دانش مدرن و کارآمد نیز باعث شده تلخی جو دو‌سر تا حدی باقی ‌بماند. این تلخی به این جهت است که مقادیر بالایی از پوسته و ناخالصی در محصول نهایی باقی می‌ماند که نقص تکنولوژی علت ایجاد آن است.

تلخی آرد جو دو‌سر با 5 دقیقه پخت با دمای 120 درجه سانتی‌گراد از بین می‌رود. در کل نباید محصولات جو دو‌سر به مدت طولانی نگهداری شوند چون بیات گردیده و تلخی خود را بیشتر بروز می‌دهند. مجموعه ایلیا با خط تولید و فراوری مدرن جو دو‌سر را با بهترین کیفیت و بدون ماندن مزه تلخ، در کشور به ‌وجود آورده و نمونه‌های تولیدی این مجموعه قابل رقابت با نمونه‌های وارداتی می‌باشد.

جو دوسر

خرید آرد کامل جو دوسر دانیما

اگرچه خرید آرد کامل جو دو‌سر به اندازه دیگر محصولات جو دو‌سر قدمت نداشته، ولی امروزه جایگاه خوبی در بازار کشور و صنایع مختلف کسب نموده است. مجموعه ایلیا آرد جو دو‌سر تولیدی مجموعه خود را با زیر ‌نظر گرفتن کلیه مراحل از کاشت تا برداشت جو دو‌سر، در شرکت و کارخانه خود با خط تولیدی بروز، آسیاب و فراوری نموده و تحت برند دانیما به بازار عرضه نموده است.

خرید آرد کامل جو دوسر دانیما به‌صورت بسته‌بندی با اوزان متنوع چند گرمی تا چند کیلویی، فله و یا عمده به صورت حضوری و اینترنتی صورت می‌پذیرد. بنابراین خریداران خانگی و صنایع بزرگ تولیدی و فراوری می‌توانند آرد جو دو‌سر دانیما را با کیفیت بی‌نظیر و قیمت‌های رقابتی تنها با چند کلیک و یک تماس بدون محدودیت خریداری نمایند.

جو دوسر

خرید جو دوسر پرک فوری عمده

 

کارخانه ها و کارگاه های تولید نان و فراورده های رژیمی می توانند برای خرید تناژ و عمده جو دوسر از شرکت ایلیا مشاوره بگیرند. آنالیز های کیفی و نمونه های محصولات باکیفیت این مجموعه در اختیار واحد های تولیدی برای تست اولیه و تولید قرار می گیرد.

خرید یولاف پرک فوری از طریق مراکز فروش عمده این محصول، فرصتی کارآمد برای هر یک از خریداران با قیمت قابل ارزیابی و کیفیت منحصر به فرد می‌باشد. محور‌های خرید جو دو‌سر پرک فوری عمده چه حضوری و چه اینترنتی معمولا در مسیری بدون واسطه و هزینه‌های کمیسیون و اضافی صورت گرفته که باعث سودآوری خوبی می‌شود.

خرید اینترنتی و آنلاین راهبردی مناسب برای خرید بدون محدودیت سفارش، فرصت برابر برای همگان به‌خصوص مشاغل نوپا، خدمات پس از فروش، تضمین کیفیت و قیمتی شناور می‌باشد. برای خرید جو دو‌سر پرک فوری عمده هریک از تولید‌کنندگان و صنایع تبدیلی، بسته‌بندی، توزیع و پخش می‌توانند خریدی با کیفیت و مناسب  در هر ساعت و هر لحظه از شبانه‌روز را از مجموعه ایلیا داشته باشند.

تماس با ما

بازگشت به لیست

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *