جو دوسر پرک درشت, جو دوسر پرک فوری

خرید انلاین جو دوسر پرک بسته بندی

جو دوسر

 برای خرید انلاین جو دوسر پرک باید به چه نکاتی توجه نمود؟ خرید آنلاین جو دوسر پرک بسته بندی چه مزایایی دارد؟

جو دوسر پرک حاصل فراوری بر روی دانه های جو دوسر کامل است. جو دوسر پرک دارای خواص تغذیه ای فراوانی می باشد. از جمله خواص تغذیه ای جو دوسر پرک می توان به پروتئین، انواع ویتامین ها، فیبر و املاح معدنی موجود در آن اشاره نمود.

امروزه خرید جو دوسر پرک بسته بندی به صورت حضوری و آنلاین امکان پذیر است. خرید آنلاین جو دوسر پرک بسته بندی از طریق فروشگاه های اینترنتی امکان پذیر است.

انواع جو دوسر پرک در ایران

جو دوسر پرک دارای انواع مختلفی در ایران می باشد. انواع جو دوسر پرک در ایران به صورت تولید داخلی و‌ وارداتی وجود دارند. این محصولات شامل موارد زیر می باشند:

  • جو دوسر پرک ریز
  • جو دوسر پرک درشت
  • جو دوسر پرک فوری صبحانه

 انواع جو دوسر پرک را می توانید به صورت عمده و جزئی از شرکت ایلیا خریداری کنید. شرکت ایلیا تولید و واردات جو دوسر پرک را انجام می دهد.

شرکت ایلیا انواع جو دوسر پرک را به صورت عمده برای کارخانه جات صنایع تبدیلی  و کارخانه جات پخش و بسته بندی عرضه می کند. این مجموعه انواع جو دوسر پرک را در مقادیر خرد به صورت بسته بندی و کیلویی به فروش می رساند.

علاقه مندان برای خرید انواع جو دوسر پرک و اطلاعات بیشتر در خصوص انواع جو دوسر پرک می توانید از طریق سایت و یا شماره های موجود اقدام نمایید.

 

جو دوسر

 

جو دو سر پرک را چگونه مصرف کنیم؟

جو دوسر پرک را به روش های مختلفی می توان مصرف نمود. رایج ترین نوع مصرف جو دوسر پرک در وعده صبحانه است.

جو دوسر پرک به همراه شیر، دارچین، عسل، آجیل ها، میوه جات مخصوصا موز، ترکیب بسیار مقوی و انرژی زا خواهد بود. مصرف جو دوسر پرک در وعده صبحانه انرژی فرد را در طول روز تامین می کند. 

مصرف جو دوسر پرک در وعده صبحانه باعث جلوگیری از مصرف محصولات ناسالم خواهد شد. جو دوسر پرک را می توان در انواع غذاها، سالاد و … اضافه نمود و ‌از خواص تغذیه ای آن بهره برد.

خرید جو دوسر پرک صبحانه انگلیسی

جو دوسر پرک شکل فراوری شده دانه جو دوسر است که امروزه طرفداران زیادی را به خود جذب کرده است. مصرف جو دوسر پرک در وعده صبحانه رایج شده است و انواع جو دوسر پرک صبحانه عرضه می شوند.

جو دوسر پرک صبحانه انگلیسی از انواع موجود در کشور است که از کیفیت بالایی برخوردار است. این محصول به صورت بسته بندی، کیلویی، عمده و جزئی توسط مراکز فروش عرضه می شود.

برای خرید جو دوسر پرک صبحانه انگلیسی می توانید از طریق فروشگاه زنجیره ای سطح شهر، فروشگاه های غذای سالم و فروشگاه های اینترنتی که این محصول را به صورت انلاین به فروش می رسانند، خرید خود را انجام دهید.

در زمان خرید این غله فراسودمند و فراورده های آن، توجه به مجوزات بهداشتی بسیار مهم می باشد.

خرید انلاین جو دوسر پرک فله ای روسی

جو دوسر پرک روسی، از طریق بنادر شمالی کشور، وارد می شود. خرید جو دوسر پرک روسی به صورت فله ای ارزان تر از انواع بسته بندی شده است، زیرا هزینه ناشی از بسته بندی کاهش یافته است.

تهیه جو دوسر پرک فله ای روسی از طریق فروشگاه های اینترنتی و انلاین امکان پذیر است.

خرید انلاین محصولات این امکان را برای مصرف کنندگان فراهم نموده است که بدون مراجعه حضوری، خرید خود را انجام دهند. در هنگام خرید انلاین جو دوسر پرک فله روسی از کیفیت پرک ها اطمینان حاصل کنید.

 

جو دوسر

 

خرید انلاین جو دوسر پرک آلمانی

جو‌ دوسر پرک آلمانی یکی از انواع وارداتی این محصول در کشور است که از کیفیت بالایی برخوردار است. جو دوسر پرک آلمانی را می توان به صورت بسته بندی و‌ کیلویی، آنلاین خرید کرد.

برای خرید آنلاین جو دوسر پرک آلمانی، مراکز معتبر را انتخاب کنید. جو دوسر پرک آلمانی طی تکنولوژی پیشرفته تولید شده است. کشور آلمان از جمله کشور های اصلی در تولید جو دوسر و محصولات آن در دنیا شناخته می شود.

به علت وجود کیفیت بالا در محصولات تولید شده آلمانی، تقاضای مصرف در سراسر دنیا نیز بسیار زیاد می باشد. با توجه به همین موضوع و درخواست های بالا و تقاضای بازار برای این محصول، مجموعه های زیادی در صدد وارد کردن این محصول برآمده اند تا نیاز خانواده ها مرتفع گردد.

در زمان تهیه محصولات وارداتی توجه به مجوز های مختلف در زمینه قانونی بودن واردات و بهداشتی بودن محصولات بسیار حائز اهمیت می باشد.

فرق جو دوسر با جو پرک

جو دوسر با جو پرک تفاوت های فراوانی دارند. اولین تفاوت در شکل ظاهری جو دوسر و جو پرک می باشد. جو دوسر دانه کامل است اما جو پرک شکل فراوری شده دانه جو است.

دانه جو دوسر مدت زمان پخت طولانی تری نسبت به جو پرک دارد و جو پرک زودتر پخته می شود. جو دوسر فاقد گلوتن است و‌ بیماران سلیاکی می توانند جو دوسر و انواع محصولات جو دوسر را به آسانی مصرف کنند، اما جو پرک دارای گلوتن است و افرادی که به گلوتن حساسیت دارند، نمی توانند جو پرک و محصولات حاصل از آن را مصرف نمایند.

سرانه مصرف جو دوسر از جو پرک بالا تر است و استقبال از جو دوسر و فراورده های آن بیشتر است.

تفاوت قیمت جو دوسرخارجی بسته بندی و عمده

جو دوسر خارجی تولید شده در کشور های مختلفی در ایران وجود دارد. از جمله کشور های تولید کننده جو دوسر می توان به انگلیس، آلمان، روسیه و قراقستان اشاره نمود.

جو دوسر تولید شده در این کشور ها، در ایران نیز موجود می باشد. به طور کلی قیمت جو دوسر خارجی از انواع تولید شده در داخل ایران گران تر است، زیرا قیمت جو دوسر خارجی با توجه به قیمت ارز تعیین می شود و از آن جایی که قیمت ارز در کشور ما روند افزایشی دارد، این محصول نیز قیمت نوسانی و‌ بالایی خواهد داشت.

قیمت جو دوسر خارجی بسته بندی و‌ عمده با یکدیگر تفاوت دارد. محصولات بسته بندی شده گران تر از انواع فله می باشند.

جو دوسر خارجی عمده ارزان تر است زیرا قیمت محصولات به صورت تناژ و عمده به ازای هر کیلوگرم کمتر خواهد بود. برای اطلاع از تفاوت قیمت جو دوسر خارجی بسته بندی و عمده با مراکز وارد کننده و فروش تماس حاصل نمایید. همچنین علاقه مندان جهت استعلام قیمت انواع محصولات جو دوسر بسته بندی می توانند به این صفحه مراجعه کنند.

 

تماس با ما

بازگشت به لیست

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *