آرد جو دوسر, دانه جو دوسر, یولاف

خرید اینترنتی بلغور جو دوسر وارداتی

جو دوسر

نواع خرید اینترنتی بلغور جو دوسر وارداتی از کدام مجموعه معتبر انجام شود؟ بلغور جو دوسر یکی از محصولات جو دوسر می باشد که به صورت تولید داخلی و وارداتی در کشور عرضه می شود. خرید بلغور جو دوسر وارداتی به صورت اینترنتی و حضوری امکان پذیر است. در ادامه مطلب مباحث بیشتری در خصوص بلغور جو دوسر ارائه خواهیم داد.

 بلغور جو دوسر را چگونه بخوریم؟

بلغور جو دوسر در اثر خورد کردن دانه های کامل جو دوسر پوست کنده حاصل می شود. البته بلغور جو دوسر را می توان به شکل های مختلفی مصرف نمود.

معمولا بلغور جو دوسر را در انواع حلیم، ‌سوپ، آش، سالاد، کوکی ها، کیک و … مصرف نمود. همچنین بلغور جو دوسر را می توان به عنوان جایگزین برنج استفاده کرد.

 تفاوت بلغور جو و جو دوسر

بلغور جو و جو دوسر از نظر ارزش غذایی تقریبا مشابه هم هستند و هردو سرشار از پروتئین و فیبر هستند.‌ بلغور جو دوسر درای طبع معتدلی است ، نه طبع سرد دارد و نه طبع گرم.

بلغور جو دارای طبعی سردی است. سرانه مصرف بلغور جو دوسر بیشتر از بلغور جو می باشد. مصرف بلغور جو دوسر عمدتا برای وعده صبحانه می باشد و بلغور جو برای تهیه انواع سوپ ها مصرف می شود.‌

جو دوسر

بلغور جو دوسر را از کجا تهیه کنیم؟

بلغور جو دوسر به صورت تولید داخلی و خارجی در ایران وجود دارد. برای تهیه بلغور جو دوسر می توان از طریق فروشگاه های اینترنتی و فروشگاه های زنجیره ای در سطح شهر اقدام کرد.

هنگام خرید بلغور جو دوسر باید به نکات مهمی توجه کرد و از فروشگاه ها و مراکز معتبر تهیه کنید. فروشگاهی که از آن خرید می کنید باید دارای سیب سلامت و مجوزات بهداشتی باشد، کیفیت بلغور جو دوسر باید قابل قبول باشد و یکنواختی بلغور جو دوسر از نکات مهم است.

شرکت های خریدار بلغور جو دوسر عمده، باید مرکزی را انتخاب کنند که قابلیت تامین بلند مدت محصول را داشته باشد، هزینه های حمل و نقل کمی بر دوش شرکت ها بگذارد، آمادگی عقد قرارداد بلند مدت داشته باشد، آنالیز کیفی و کمی محصول را در اختیار شرکت ها قرار دهد، بلغور جو دوسر مرکز مورد نظر قابلیت رقابت در بازار داشته باشد و … .

شرکت ایلیا از تولید کنندگان مستقیم و وارد کنندگان بلغور جو دوسر در کشور می باشد. این شرکت محصولی تضمینی و مقرون به صرفه را در خدمت کارخانه جات قرار می دهد و امکان استفاده از بخش تحقیق و توسعه را برای شرکت های خریدار فراهم می آورد، در جهت اطمینان خریداران عمده امکان ارسال نمونه را فراهم آورده است.

خریداران بلغور جو دوسر می توانند به صورت عمده و جزئی از مجموعه ایلیا، بلغور جو دوسر را تهیه کنند. برای خرید و کسب اطلاعات بیشتر در زمینه خرید بلغور جو دوسر با کارشناسان این مجموعه در تماس باشید.

خرید اینترنتی بلغور جودوسر بسته بندی

بلغور جو دوسر را می توان به صورت بسته بندی و فله تهیه نمود. بلغور جو دوسر بسته بندی را می توان از انواع فروشگاه اینترنتی خریداری کرد. درهنگام خرید اینترنتی بلغور جو دوسر بسته بندی، به علامت سیب سلامت بر روی بسته بندی دقت نمایید.

خرید بلغور جو دوسر بسته بندی از فروشگاه های معتبر اینترنتی انجام دهید که دارای مجوز و نماد اعتماد الکترونیکی باشند. شرکت ایلیا بلغور جو دوسر را به صورت بسته بندی خدمت علاقه مندان به این محصول ارائه می دهد. شما می توانید جهت خرید اینترنتی بلغور جو دوسر بسته بندی از طریق سایت و با شماره های موجود اقدام به خرید نمایید.

جو دوسر

خواص بلغور جو دوسر

بلغور جو دوسر همانند جو دوسر دارای خواص شگفت انگیزی می باشد. همچنین بلغور جو دوسر دارای فیبر، پروتئین، ویتامین، مواد مغذی شامل آهن، فسفر، منیزیوم، روی و … می باشد. بلغور جو دوسر برای بیماران سلیاکی و دیابتی بسیار توصیه می شود.

البته بلغور جو دوسر دارای فیبر فراوانی است و در درمان و پیشگیری از دیابت موثر است.‌ دانه ریز بلغور جو دوسر فاقد گلوتن است و بیماران سلیاکی می توانند به راحتی آن را مصرف کنند. بلغور جو دوسر دارای کلسترول پایینی است و در کاهش چربی خون موثر است.

قیمت بلغور جو دوسر

بلغور جو دوسر یکی از محصولات جو دوسر می باشد. همچنین بلغور جو دوسر را می توان در انواع غذا ها استفاده نمود. بلغور جو دوسر موجود در بازار دارای قیمت های متفاوتی است و این قیمت ها ناشی از عوامل مختلفی می باشد. قیمت بلغور جو دوسر خارجی و بسته بندی، بالا تر از قیمت بلغور جو دوسر ایرانی و فله می باشد.

کیفیت دانه های بلغور جو دوسر بر روی قیمت آن موثر است. برای اطلاع از قیمت بلغور جو دوسر می توانید از طریق مجموعه ایلیا اقدام کنید. شرکت ایلیا مارکت تولید کننده مستقیم و وارد کننده بلغور جو دوسر در ایران می باشد. در این مجموعه بلغور جو دوسر با کیفیت و قیمتی مقرون به صرفه به خریداران عرضه می شود.

جو دوسر

زمان پخت بلغور جو

بلغور جو دوسر زمان پخت کمتری نسبت به جو دوسر کامل پوست کنده دارد. البته بلغور جو دوسر برای کسانی مناسب است که به آرامی آشپزی می کنند. بلغور جو دوسر را می توان برای تهیه انواع حلیم، سوپ، آش و … استفاده کرد.

برای پخت بلغور جو دوسر می توان آن را به مدت چند ساعت خیساند و سپس پخته کرد. روش دیگری که می توان بلغور جو دوسر را آماه کرد، بلغور جو دوسر را به مدت ۱ ساعت  با آبجوش پخته کرد.

فروش جو دوسر وارداتی عمده

با افزایش مصرف جو دوسر در کشور، در جهت جلوگیری از کمبود جو دوسر موجود در ایران، این محصول پر خاصیت به صورت وارداتی نیز در کشور وجود دارد. جو دوسر وارداتی توسط شرکت های وارد کننده در کشور توزیع می شود.

جو دوسر وارداتی به صورت عمده و جزئی به فروش می رسد. خرید جو دوسر وارداتی به صورت عمده، معمولا توسط شرکت های پخش و بسته بندی، کارخانه جات صنایع غذایی و صنایع تبدیلی انجام می شود.

این شرکت ها جو دوسر وارداتی را به صورت عمده خریداری می کنند و در مجموعه خود بسته بندی و پخش می کنند و یا در تولید محصولات خود به کار می برند. جو دوسر وارداتی معمولا قیمتی بالا تر از نمونه های تولید ایرانی دارد.

خرید جو دوسر وارداتی را از مراکز معتبر انجام دهید که دارای سیب سلامت و مجوز های بهداشتی لازم باشد.

شرکت توسعه تجارت سبز ایلیا، بزرگ ترین مجموعه در زمینه فرآورده های جو دوسر است که محصولاتی بهداشتی با مجوز های مربوطه را ارائه می دهد. علاقه مندان جهت دریافت اطلاعات در این زمینه، می توانند با کارشناسان مجموعه تماس بگیرند.

تماس با ما

بازگشت به لیست

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *