آرد جو دوسر, دانه جو دوسر

خرید جو دوسر برای تولید نان خشک رژیمی

جو دوسر

یکی از محصولات رژیمی که بین افرادی که قصد لاغری دارند و بیماران دیابتی رایج است نان خشک رژیمی می باشد. این محصول با غلات کامل و سرشار از مواد مغذی تهیه می شود. کارخانه جات و شرکت های تولید کننده نان خشک رژیمی، جو دوسر که غله ای مناسب است را از شرکت های تامین کننده جو دوسر خریداری می کنند.

کدام مرکز برای خرید جو دوسر برای تولید نان خشک رژیمی مناسب است؟

تولید انواع نان با آرد جو دوسر

آرد جو دوسر، آردی است که برای تولید انواع نان می توان از آن استفاده کرد. این آرد  را می توان با آرد گندم ترکیب کرد و علاوه بر تولید محصولی جدید و فراسودمند، می توان ازطعم و عطر بی نظیر آن نیز بهره برد.

آرد جو دوسر را می توان به تنهایی برای تولید نان های رژیمی و مخصوص بیماران سلیاکی و دیابتی به کاربرد. آرد جو دوسر فاقد گلوتن است و برای بیماران مبتلا به سلیاک که توانایی هضم گلوتن را در سیستم گوارش خود ندارند مناسب است.

کارخانه جات تولید کننده انواع نان های حجیم، رژیمی، سنتی می توانند از آرد جو دوسر برای تولید محصولات جدید و سالم استفاده کنند. این شرکت ها برای خرید آرد جو دوسر مورد نیاز خود برای تولید نان می توانند با مجموعه ایلیا که تولید کننده و وارد کننده آرد جو دوسر در ایران است، همکاری کنند.

این مجموعه خدمات ارزنده ای برای خریداران عمده خود در نظر دارد نظیر مشاوره تخصصی، امکان ارسال نمونه و تولید آزمایشی، کیفیت و قیمت تضمین شده، از خدمات این مجموعه برای خریداران عمده می باشد.

شرکت های تولید کننده نان، می توانند با کارشناسان مجموعه ایلیا در تماس باشند و اطلاعات لازم جهت خرید این محصول را کسب کنند.

ارزش غذایی آرد جو دوسر

آرد جو دوسر همانند جو دوسر دارای ارزش غذایی بالایی می باشد. این نوع آرد با داشتن مقادیر زیادی فیبر، پروتئین، ویتامین ها، املاح معدنی نظیر فسفر، آهن، روی، منیزیوم، سلنیوم به یک آرد کامل تبدیل شده است. آرد جو دوسر را می توان برای تهیه انواع محصولات غذایی به کاربرد.

فلزات با ارزش جو دوسر نسبت به غلات دیگر بیشتر است. آهن ورودی به میزان۳۹ میلی گرم، منگنز ۸/۵ میلی گرم، روی ۱۹/۲ میلی گرم در هرکیلوگرم دانه خشک جو دوسر می باشد و به همین میزان نیز در آرد جو دوسر موجود می باشد.

جو دوسر

تولید محصولات رژیمی با آرد جو دوسر

آرد جو دوسر با داشتن فیبر، که از نوع بتاگلوکان می باشد در تولید محصولات رژیم لاغری، افراد دیابتی استفاده می شود. کارخانه جات تولید کننده محصولات رژیمی، با خرید آرد جو دوسر به صورت عمده آن را در تولید محصولات خود به کار می برند و محصولاتی سالم و بدون ضرر را تولید می کنند.

از آرد جو دوسر می توان در تولید مکمل های غذای مادر و کودک، تولید مکمل های لاغری و چاقی، تولید مکمل های ورزشکاران، تولید نان های سنتی و حجیم و رژیمی، ماکارونی و پاستا، محصولات لبنی، محصولات بیکری، تولید شیرینی و شکلات رژیمی استفاده نمود.

مجموعه ایلیامارکت تولید کننده و وارد کننده آرد جو دوسر در ایران می باشد. این مجموعه پتانسیل تامین آرد جو دوسر مورد نیاز کارخانه جات تولید کننده محصولات رژیمی با آرد جو دوسر را دارا است.

این مجموعه دارای مجوز های بهداشتی و استاندارد های لازم آرد جو دوسر می باشد و محصولی با کیفیت و قیمت مناسب خدمت کارخانه جات ارائه می دهد. عمدتا فروش مجموعه ایلیا به صورت عمده است و آرد جو دوسر را به صورت کیسه هایی با حجم مختلف و از ۲۵ کیلویی تا تناژ های بالاتر عرضه می کند.

نان جو دوسر برای لاغری

اثرات جو دوسر بر لاغری اثبات شده است و جو دوسر با داشتن فیبر فراوان که محلول در آب است بر لاغری موثر است. فیبر موجود در جو دوسر در معده حجیم می شود و باعث سیری طولانی مدت و جلوگیری از گرسنگی می شود.

نان جو دوسر با داشتن این خاصیت بر لاغری موثر است و به افرادی که قصد لاغری دارند پیشنهاد می شود، نان جو دوسر را جایگزین نان های دیگر کنند و علاوه بر اثرات مثبت آن بر لاغری، از خواص فوق العاده آن برای سلامتی نیز بهره ببرند.

جو دوسر

کالری نان خشک جو دوسر رژیمی

نان خشک جو دوسر امروزه به یکی از محبوب ترین نان های موجود تبدیل شده است. نان خشک به علت اینکه خشک و ترد است، علاوه بر داشتن فیبر فراوان که جلوی اشتها را می گیرد دارای کالری کمی نیز می باشد. کالری کم این محصول از دلایل محبوبیت آن می باشد.

نان تست جو دوسر سبوس دار

جو دوسر، غله ای کامل و دارای سبوس فراوان می باشد. سبوس موجود در جو دوسر داری خواص فوق العاده ای می باشد. تولید کنندگان محصولات رژیمی با تولید انواع مختلفی نان های جو دوسر ازجمله نان تست جو دوسر، در راستای سبک زندگی سالم و محصولات رژیمی وسالم قدم برمی دارند. نان تست جو دوسر سبوس دار محصولی جدید و سالم برای افرادی است که به سلامتی خود اهمیت می دهند.

خرید نان جو دوسر رژیمی

نان جو دوسر که از جمله نان های رژیمی می باشد که در سطح کشور در انواع فروشگاه های زنجیره ای، فروشگاه های غذا سالم و فروشگاه های اینترنتی عرضه می شود. خریداران نان جو دوسر رژیمی هنگام خرید باید از مراکز معتبری خرید خود را انجام دهند و به علامت سیب سلامت بر روی بسته بندی دقت فرمایند.

جو دوسر

 نان جو دوسر برای دیابت

یکی از دغدغه ها و مشکلات افراد دیابتی مصرف مواد غذایی است، این افراد به دنبال محصولاتی هستند که باعث افزایش قند خون آن ها نشود. جو دوسر با داشتن فیبر فراوان که از نوع بتاگلوکان است در کنترل قند خون موثر است.

نان جو دوسر محصولی سالم برای بیماران دیابتی می باشد که دارای کالری کم و باعث تثبیت قند خون بیماران دیابتی می شود. مصرف این نان برای بیماران دیابتی، جایگزین مناسبی برای نان گندم و سایر نان ها می باشد.

قیمت نان جو خشک

نان جو خشک وزن کمتری خواهد داشت و هر کیلوگرم این نان، شامل مقدار زیادی نان خشک خواهد شد. قیمت این محصول با توجه به خاصیت و حجم آن بسیار مناسب خواهد بود و افراد می توانند به مدت طولانی آن را مصرف کنند. زیرا امکان فساد و کپک زدگی در آن وجود ندارد. قیمت نان جو خشک با توجه به کیفیت، حجم خرید و شرکت تولید کننده متفاوت است.

كالري نان جو دوسر

نان جو دوسر دارای ۲۱۰ کالری می باشد. این نان با توجه به کالری کمی که دارد به محصولی محبوب در بین افرادی که به تناسب خود اهمیت می دهند می باشد. این افراد با توجه به کالری کمی که نان جو دوسر دارد با خیال راحت می توانند این محصول را مصرف کنند.

تماس با ما

بازگشت به لیست

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *