آرد جو دوسر, دانه جو دوسر

خرید فروش آرد جو دوسر برای تولید مکمل کودکان

جو دوسر

بهترین مجموعه برای خرید فروش آرد جو دوسر برای تولید مکمل کودکان کدام است؟ آرد جو دوسر برای کودکان چه خواصی دارد و به شکلی قابل مصرف می‌باشد؟ جو دوسر‌ پرک و سبوس جو دوسر چه ویژگی‌های غذایی دارند؟ بهترین قیمت خرید آرد جو دوسر برای کودکان را از کدام شرکت استعلام بگیریم؟

جو دوسر پرک برای نوزاد و مادران باردار

جو دوسر پرک از غلات محبوب می‌باشد که سرشار از مواد‌مغذی مورد نیاز بدن است. این غذای‌کامل در تهیه صبحانه‌های مقوی، اوتمیل، انواع شیرینی و نان مورد استفاده قرار می‌گیرد و برای گروه‌های مختلف افراد قابل استفاده است.

از جمله گروه‌هایی که می‌توانند این غذای سالم و کامل را مصرف کنند، نوزادان و همچنین مادران باردار می‌باشند. یکی از نکات مهم در دوران بارداری، سلامت جنین می‌باشد.

بنابراین باید مواد مغذی مصرف شود تا سلامت مادر و نوزاد را تضمین کند. جو دوسر پرک از جمله کامل‌ترین و سالم‌ترین غذاهایی است که مادران باردار می‌توانند در وعده‌غذایی خود استفاده کنند. چرا که منبع سرشار از انرژی می‌باشد و در مسیر تقویت دندان‌ها، تقویت سیستم ایمنی موثر می‌باشد.

از آن‌جایی که جو دوسر پرک سرشار از آهن می‌باشد خطر مبتلا شدن به کم خونی را در زنان باردار کم می‌کند. همچنین ویتامین‌ها و پروتئین فراوانی دارد. همچنین از آنجایی که این غله ارزشمند سرشار از فیبر می‌باشد و از بروز یبوست در مادران باردار که یکی از علائم شایع در این دوران است، جلوگیری می‌کند.

مصرف این غذا برای نوزادان نیز بسیار مناسب است. برخی از کارشناسان تغذیه در توصیه‌های خود گفته‌اند که جو دوسر پرک از حدود ۶ ماهگی می‌تواند در وعده‌غذایی نوزادان قرار بگیرد و به دلیل خاصیت ضد التهابی آن، خطر مبتلا شدن به آسم کاهش پیدا می‌کند.

گفتنی است فاقد گلوتن بودن جو دوسر پرک و همچنین ضد حساسیت بودن آن، می‌تواند جو دوسر پرک را به بهترین گزینه برای نوزادان تبدیل کند.

خواص سبوس جو دوسر برای کودکان

سبوس جو دوسر یکی از فرآورده‌های این محصول با ارزش محسوب می‌شود که در واقع پوسته سفت دانه جو دوسر است که هضم آسانی ندارد و قبل از مصرف جدا می‌گردد. این محصول ارزش بسیار بالایی دارد و تمام خواص غذایی را در خود جای داده است. سبوس جو دوسر اگر به روش‌های مکانیزه و ارگانیک و بهداشتی فرآوری بشود، یک غذای کامل و سالم برای کودکان محسوب می‌شود. از جمله بهترین خواص سبوس جو دوسر برای مصرف کودکان می‌توانیم به موارد زیر اشاره کنیم.

  • تامین انرژی مورد نیاز کودک در طول روز
  • تقویت استخوان بندی کودکان با توجه به سرشار بودن سبوس این محصول از کلسیم و فیبر
  •  تقویت و بهبود سیستم ایمنی نوزادان و کودکان
  •  کمک به وزن‌گیری کودکان
  •  تقویت و بهبود عملکرد کبد
  •  کمک به افزایش اشتها

گفتنی‌است سبوس جو دوسر سرشار از فیبر می‌باشد و به همین دلیل باعث بهبود یبوست و تقویت عملکرد دستگاه گوارش می‌شود.

قیمت خرید بلغور جو دوسر برای کودکان

یکی دیگر از فراورده‌های جو دوسر، بلغور آن می‌باشد که سرشار از ویتامین ب و سی و همچنین روی و پتاسیم می‌باشد و منبع مغذی از فیبر شناخته می‌شود. پخت این محصول  شبیه به برنج می‌باشد و از آنجایی که کلسترول کمی دارد، برای افراد مبتلا به کلسترول خون گزینه بسیار مناسبی محسوب می‌شود.

با توجه به اینکه برای تهیه میان وعده‌هایی مانند پنکیک و فرنی مورد استفاده قرار می‌گیرد. البته می‌تواند یک غذای محبوب برای کودکان محسوب شود. بنابراین در بسیاری از صنایع تولیدی و تهیه غذای کودکان کاربرد دارد.

این تولیدکنندگان ترجیح می‌دهند از بلغور جو دوسر در محصولات خود استفاده کنند و به این ترتیب کیفیت محصولات خود را افزایش بدهند. مجموعه ایلیا این غله ارزشمند را با شرایط ارگانیک و بهداشتی تهیه کرده و در اختیار تولیدکنندگان بخش‌های تبدیلی و تمام مصرف‌کنندگان قرار می‌‌دهد.

برای استعلام قیمت بلغور جو دوسر می‌توانید از طریق راه‌های ارتباطی درج شده در سایت با کارشناسان و مشاوران مجموعه در ارتباط باشید و نسبت به خرید محصول مورد نظر خود اقدام کنید.

این مجموعه موفق شده است دسترسی تمام مصرف‌کنندگان در سراسر ایران را افزایش دهد و محصولات را به صورت اینترنتی در اختیار خریداران خود قرار می‌دهد.

جو دوسر

فروش اوتمیل برای کودکان

اگر طرفدار رژیم‌های غذایی سالم هستید حتما نام اوتمیل را شنیده‌اید. اوتمیل یکی از میان وعده‌های مقوی و سالم و البته سیرکننده می‌باشد که انواع مختلفی دارد و به شکل‌های متفاوتی سرو می‌شود.

این میان وعده و همچنین وعده‌غذایی کامل، منبع مقوی است که سرشار از پروتئین و ویتامین می‌باشد. بنابراین یک گزینه مناسب برای مصرف در صبحانه و همچنین استفاده کودکان به حساب می‌آید. به طور کلی اوتمیل یکی دیگر از نام‌های جو دوسر پرک می‌باشد که دارای طبع معتدل است و در غذاهای مختلفی مانند سوپ، سالاد، ترکیب با شیر و … مورد استفاده قرار می‌گیرد.

مجموعه ایلیا این محصول را با بسته بندی‌های بهداشتی و در شرایط ارگانیک و با حضور کارشناسان متخصص آماده عرضه به بازار کرده است تمام هایپر‌مارکت‌ها، سوپر‌مارکت‌ها و همچنین کارخانه‌های صنایع تبدیلی برای تهیه این محصول سالم می‌توانند از طریق کارشناسان مجموعه ایلیا اقدام نمایند و یکی از سالم‌ترین و کامل‌ترین مواد غذایی در تمام دنیا را وارد سبد غذایی خود کنند.

مجموعه تجارت سبز ایلیا با تمام خریداران محترم قرارداد تنظیم می‌کند و محصولات را با تضمین کیفیت و قیمت به دست مصرف‌کنندگان می‌رساند.

خرید آرد جو دوسر برای تولید محصولات رژیمی

یکی از موارد استفاده آرد جو دوسر در رژیم‌های غذایی محسوب می‌شود. چرا که سرشار از فیبر است و به این ترتیب باعث ایجاد حس سیری طولانی مدت می‌شود و از پرخوری جلوگیری به عمل می‌آید.

همچنین در طی رژیم، ویتامین و پروتئین‌های مورد نیاز بدن را تامین می‌نماید، بنابراین در کارخانه‌های تهیه غذاهای رژیمی کاربرد فراوانی دارد و جایگاه ویژه‌ای را در سبد غذایی خانواده‌ها برای خود پیدا کرده است.

تمام این کارخانه‌ها می‌توانند آرد جو دوسر ارگانیک و بهداشتی را از طریق مجموعه ایلیا خریداری کنند.

شرکت تجارت سبز ایلیا، محصولات را با تضمین کیفیت و دارا بودن مجوز بهداشتی به بازار عرضه می‌کند و لذت یک خرید مناسب را به تمام مصرف کنندگان خود هدیه می‌دهد.

جو دوسر

فروش آرد جو دوسر عمده برای تولید مکمل‌های غذایی کودکان

سلامت کودکان و تهیه غذاهای مقوی برای آن‌ها از جمله مواردی که همیشه مورد توجه کارشناسان تغذیه، والدین و کارخانه‌های تهیه مکمل‌های غذایی کودکان بوده است.

بنابراین تهیه مواد غذایی سالم می‌تواند در اولویت این افراد قرار بگیرد. تمام این کارخانه‌ها به دنبال مرجع مناسبی هستند تا بتوانند آرد جو دوسر را به صورت عمده و کاملا بهداشتی برای تولیدات خود، تهیه کنند.

مجموعه ایلیا تمام مراحل فرآوری را بدون حضور افراد واسطه انجام می‌دهد، بنابراین محصولات با قیمت واقعی به دست مصرف کنندگان می‌رسد. برای تهیه آرد جو دوسر به صورت عمده و با مجوزهای بهداشتی می‌توانید با کارشناسان مجموعه ایلیا در ارتباط باشید. در هر نقطه از ایران که هستید، می‌توانید با این مجموعه قرارداد تنظیم کنید و یکی از بهترین مواد اولیه برای صنعت خود را تهیه نمایید.

بازگشت به لیست

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *