آرد کینوا, دانه کینوا

خرید فروش مستقیم کینوا سیاه غذایی درجه یک

خرید و فروش مستقیم کینوا سیاه درجه یک به عنوان غذایی کامل در حال حاضر  در کشور انجام میشود می شود. کینوا یک شبه غله است و قدمت کینوا به ۵۰۰۰ هزار سال پیش باز می گردد. امروزه افرادی زیادی علاقه مند به استفاده از کینوا و محصولات کینوا شده اند، برای خرید و فروش دانه کینوا و محصولات آن از چه طریق می توان اقدام کرد؟

 خرید کینوا ۳ رنگ

کینوا دارای ۱۶۰ واریته است و در سه رنگ اصلی سفید، سیاه، قرمز دسته بندی می‌شود. محصول کینوا سفید برای پخت زمانی حدود ۳ دقیقه لازم دارد، کینوا سفید دارای طعم خاصی نمی‌باشد و مناسب برای کسانی است که نمی خواهند در غذا طعمی ایجاد بشود. دانه ی سفید کینوا بیش ترین مصرف را نسبت به کینوا قرمز و سیاه دارد. این دانه سفید پوست نازکی دارد و نسبت به کینوا قرمز و سیاه نازک تر است.

دانه قرمز زمان ۶ دقیقه ای برای پخت نیاز دارد. این نوع دانه کینوا غنی ترین نوع کینوا از لحاظ آنتی اکسیدان است، بعد از آن دانه سیاه و سپس دانه سفید قرار دارد. دانه ی سیاه در مدت زمان ۹ دقیقه ای پخته می شود، کینوا سیاه و قرمز به غذا طعم خاصی می دهند و طعم خاص تری نسبت به کینوا سفید دارند و همه افراد طعم کینوا قرمز و سیاه را دوست ندارند.

کینوا ۳ رنگ ترکیبی از ۳ رنگ دانه کینوا سفید، قرمز، سیاه است. خرید مستقیم کینوا سه رنگ درجه یک را می‌توانید در مجموعه ایلیا به عنوان اولین تولید کننده کینوا سه رنگ در کشور انجام دهید. برای خرید و فروش مستقیم کینوا غذایی می توانید با مجموعه ایلیا در تماس باشید.

خواص کینوا در طب سنتی

کینوا به علت خواص تغذیه فراوانی که دارد مورد توجه قرار گرفته است. دانه کینوا سرشار از پروتئین، فیبر، غنی از امگا ۳، امگا ۶، هم چنین مقادیر فراوانی مواد معدنی از جمله آهن، کلسیم، پتاسیم، منیزیوم و . . .  است. کینوا را با اسم های خاویار گیاهی یا برنج کینوا نیز می شناسند.

کینوا نه طبع سردی دارد و نه طبع گرم، کینوا دارای طبع متعادلی است، به همین دلیل همه ی افراد می توانند  از آن استفاده کنند. البته می توان گفت کینوا هیچ محدودیت سنی ندارد و همه ی افراد با هر سنی می توانند از آن استفاده کنند. این دانه کینوا به علت نداشتن گلوتن یک دانه مناسب برای افرادی است که به گلوتن حساسیت دارند و توانایی هضم گلوتن در روده را ندارند.

کینوا و سلیاک

بیماران سلیاکی به علت عدم هضم گلوتن در روده نمی توانند محصولات دارای گلوتن مثل گندم و جو را مصرف کنند و بهترین گزینه برای مصرف این افراد کینوا است.کینوا، جایگزین بسیار مناسبی برای برنج است.

نشاسته موجود در کینوا زود هضم است و بر خلاف نشاسته موجود در برنج که به سرعت قند خون را بالا می برد، از این لحاظ کینوا نسبت به برنج برتری دارد و مناسب افرادی است که مبتلا به دیابت نوع دو هستند.دانه کینوا به علت دارا بودن سطح بالایی از پروتئین، املاح معدنی و . . . به عنوان یک غله کامل شناخته می شود.

دانه کینوا هم چنین برای افرادی که دارای رژیم لاغری هستند انتخاب خوبی می باشد. غله کینوا یا برنج کینوا با دارا بودن گرانول های نشاسته ای ریز و زود هضم بودن، به صورت چربی ذخیره نمی شود. دانه کینوا اثر چاق کنندگی ندارد و جایگزین مناسب برنج است و گزینه مناسب برای استفاده در رژیم های لاغری می باشد.

دانه کینوا علاوه بر اینکه بر روی بیماری هایی نظیر سلیاک و دیابت اثر دارد می تواند بر بروی بیماری هایی نظیر سرطان، بیماری های قلبی و عروقی،کم خونی، چاقی و . . . هم موثر باشد و از این بیماری ها جلوگیری و  یا برای درمان موثر می باشد می کند.

انواع دسر و سالاد با کینوا

کینوا در سه رنگ قرمز، سیاه و سفید با دارا بودن ارزش غذایی بالا و فیبر مناسب، پروتئین، املاح معدنی، ویتامین ها و . . . انتخاب مناسب و ارزشمندی برای افزودن به انواع سالاد و دسر است. دانه  کینوا قرمز و سیاه برای تهیه سالاد سرد گزینه مناسب تری هستند زیرا بعد از پخت شکل ظاهری خود را حفظ کرده و سفت خواهند بود.

با دانه کینوا می توان انواعی از دسر ها مانند پودینگ ها، میلک شیک، فرنی و . . . تهیه کرد که علاوه بر دارا بودن ارزش غذایی فوق العاده، طعم خاصی هم به دسر می دهند. هم چنین می توان از کینوا برای افزودن به انواع سالاد ها از جمله سالاد فصل، سالاد الویه و . . . استفاده کرد و از اثرات غذایی منحصر به فرد کینوا بهره برد.

فروش کینوا سیاه عمده

دانه کینوا دو لپه ای است و یک شبه غله محسوب می شود . خاویار گیاهی یا دانه کینوا دارای ۱۶۰ واریته می باشد و دارای ۳ رنگ اصلی است که شامل کینوا سیاه، قرمز و سفید، که کینوا سیاه یکی از سه رنگ اصلی آن است. کینوای سیاه زمان ۹ دقیقه ای برای پخت لازم دارد. کینوای سیاه سرشار از پروتئین ها، ویتامین های گروه B و ویتامین E می باشد.‌

فروش کینوا سیاه به صورت عمده در مجموعه ایلیا امکان پذیر است، کینوا سیاه موجود در شرکت ایلیا بهترین کیفیت را دارا است و غیر تراریخته محسوب می شود. شرکت ایلیا اولین تولید کننده محصولات غیر تراریخته کینوا در کشور است. برای فروش عمده کینوا سیاه می توانید با مشاوران مجموعه ایلیا در تماس باشید و از راهنمایی آن ها بهره ببرید.

کینوا

تولید کینوا غذایی رژیمی

کینوا یا برنج کینوا یک شبه غله است که بومی آمریکای جنوبی می باشد و از ۵ هزار سال پیش مورد استفاده قرار می گیرد. دانه کینوا سرشار از امگا ۶، امگا ۳، پروتئین، فیبر، املاح معدنی نظیر : ‌کلسیم، پتاسیم، آهن و . . . است. دانه کینوا رژیمی در حال حاضر در کشور تولید و عرضه می شود. کینوا به تنهایی یک غذای کامل است، با داشتن زیرا سطح زیادی از پروتئین و مواد مغذی دیگر را دارا می باشد.

کینوا با داشتن گرانول های نشاسته ای ریز، قابلیت هضم سریع را دارد و اثرات چاق کنندگی که در برنج شاهد هستیم را ندارد، بنابراین گزینه مناسبی برای جایگزینی به جای برنج است. حذف برنج از رژیم های لاغری معمولا با ریزش مو و شکستگی ناخن و . . . همراه است ولی کینوا با داشتن منابعی غنی از ویتامین های گروه B از این موارد پیشگیری می کند. هم چنین با مصرف کینوا می توان تمام مواد مغذی مورد نیاز بدن را فراهم نمود و امکان رسیدن به وزن ایده آل را تسهیل می کند.

خرید کینوای غذایی قرمز برای بسته بندی

کینوا قرمز یکی از رنگ های اصلی کینوا می باشد. کینوا قرمز بعد از پخت شکل ظاهری خود را حفظ کرده و سفت می ماند و مناسب برای استفاده در سالاد ها و دسر ها و سوپ می باشد. رنگ کینوا قرمز بعد از پخت به رنگ قهوه ای روشن در می آید و طعمی مشابه فندق دارد.

کینوا قرمز سرشار از آنتی اکسیدان ها است و غنی ترین نوع کینوا از لحاظ آنتی اکسیدان می باشد. هم چنین کینوا قرمز سرشار از پروتئین، ویتامین E، آهن، کلسیم و . . . می باشد. شرکت ایلیا در زمینه خرید کینوا قرمز برای بسته بندی مشارکت دارد. هم چنین این شرکت کینوا قرمز را به صورت عمده برای بسته بندی عرضه می کند. خرید کینوا قرمز به صورت فروش اینترنتی و حضوری امکان پذیر است.

 

تماس با ما

بازگشت به لیست

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *