دانه کینوا, کینوا سفید, کینوا سه رنگ

خرید ویژه اینترنتی دانه کینوا سفید و سه رنگ

کینوا

دانه کینوا سفید و رنگی یکی از بهترین گزینه‌های کاشت محصول برای کشاورزان است تا با قیمت مناسب، بازار خوب و محصول پر بازده بتوانند نیازهای خود را پاسخگو باشند. برای خرید ویژه اینترنتی دانه کینوا سفید و سه رنگ می‌توانید به وب سایت شرکت توسعه تجارت ایلیا مراجعه نمایید تا یک دانه مقرون به صرفه ومرغوب را جهت کاشت زمین خود خریداری نمایید.

 شرکت ایلیا به دلیل تخصص و تجربه در این زمینه سعی نموده است دانه‌ای مرغوب را در اختیار کشاورزان قرار دهد و محصول آن‎‌ها را با اطمینان جهت تهیه محصولاتی مانند کینوا سفید و رنگی، آرد کینوا، کینوا پرک شده و … از آن‌ها خریداری و فرآوری نماید و روانه بازارهای داخلی و خارجی کند.

خرید اینترنتی دانه کینوا

یکی از بهترین، آسان‌ترین، مقرون به صرفه و در دسترس‌ترین روش تهیه دانه کینوا در سراسر کشور خرید اینترنتی است. شما بدون نیاز به حضور در بازار و محل فروش دانه کینوا از طریق اینترنت می‌توانید تحقیق‌های لازم را در این زمینه اتخاذ نموده و جهت خریدی مطمئین اقدام نمایید.

 بعد از بررسی‌های لازم و کسب اطلاعات لازم از وب سایتی که قصد خرید را دارید می‌توانید دانه مناسب با شرایط اقلیمی زمین خود را انخاب نمایید و مقدار مورد نیاز از این دانه را با توجه به متراژ زمین خود سفارش دهید و بعد از پرداخت هزینه آن منتظر دریافت محصول خود باشید.

خرید کینوا سه رنگ

یکی از بهترین محصولات سالم جهت داشتن رژیم غذایی مناسب و مغذی خرید کینوا سه رنگ است. با خرید این محصول و قرار دادن آن در سبد غذایی خانوار از دریافت مواد مغذی و مورد نیاز روزانه بدن اطمینان یافته چرا که کینوا از نظر غنی بودن به خاویار گیاهی معروف است. علت این نامگذاری داشتن پروتئین، آهن و بیشترین اسید آمینه‌های ضروری بدن است. شما با خرید کینوا سه رنگ از خواص بی نظیر هر سه رنگ سفید، سیاه و قرمز کینوا بهره‌مند می‌شوید.

 

کینوا

 

قیمت کینوا فله

در بحث خرید کینوا بصورت فله دو رویکرد داریم:

  1. رویکرد داخلی: یعنی خرید از داخل کشور و توسط مشتریان داخلی صورت می‌گیرد.
  2. رویکرد خارجی: یعنی زمانی که خرید از خارج کشور و توسط شرکت‌های واردکننده کینوا صورت می‌گیرد.

برای هر دو رویکرد بالا امکان خرید بصورت فله که معمولا مقرون به صرفه‌تر است وجود دارد. در ادامه ابتدا به رویکرد داخلی می‌پردازیم و سپس در مورد عوامل موثر بر خرید فله بصورت رویکرد خارجی خواهیم پرداخت:

در پروسه خرید کینوا با رویکرد داخلی، 2 نوع خرید با 2 نوع قیمت متفاوت وجود دارد که به شرح زیر است:

  • خرید بصورت بسته‌بندی که قیمت بسته‌بندی به قیمت کلی اضافه شده است و لذا قیمت بیشتری دارد. خرید این نوع بیشتر مناسب خانوارها و خرید در میزان کم است.
  • خرید بصورت فله که برای کارخانه‌جات، قنادی‌ها، رستوران‎‌ها، هتل‌ها، بیمارستان‌ها و … مناسب‌تر است چرا که مصرف روزانه بالاتری داشته و قیمت خرید فله در هر کیلو برایشان مهم است.

اما در ادامه قصد داریم موارد موثر بر قیمت کینوا بصورت فله را ذکر نماییم که با توجه به هر شهری که این دانه کشت می‌شود قیمتی متفاوتی دارد:

  • کشت
  • کیفیت دانه
  • شرایط فروش
  • مکان
  • وارداتی بودن یا داخلی بودن

اما در بررسی عوامل موثر بر رویکرد خارجی خرید کینوا بصورت فله موارد زیر را داریم:

  • قیمت در کشور تولید شده
  • هزینه گمرک
  • هزینه بار و انتقال

عوامل مؤثر در قیمت کینوای فله ای داخلی

  • هزینه کشت
  • هزینه برداشت
  • هزینه فراوایی

خرید دانه کینوا در تهران

اگر شما به عنوان کشاورز و صاحب زمین جهت خرید دانه مرغوب کینوا در تهران هستید به شما پیشنهاد می‌کنیم که قبل از اقدام به خرید در سرچ اینترنتی مراکز خرید این دانه در تهران را شناسایی کنید. اما همواره به خاطر داشته باشید که دانه‌ای مرغوب را خریداری کنید تا محصولی پر بازده در اختیارتان قرار دهد. جهت راهنمایی خرید دانه کینوای مرغوب می‌توانید با کارشناسان شرکت توسعه تجارت سبز ایلیا ارتباط بگیرید.

کینوا

خرید کینوا کیلویی

بسته به نوع و میزان مصرف شما خرید دانه کینوا متفاوت است چرا که در مصارف خانگی بصورت بسته بندی و در مصارف بزرگ در کارخانه‌جات و رستوران‌ها بصورت فله خریداری می‌شود. این شبه‌غله شگفت انگیز هنوز خیلی در کشور ما شناخته شده نیست و تعداد معدودی با شناخت خواص آن اقدام به خرید و قرار دادن در سبد غذایی سالم خود می‌نمایند. بنا به جدید بودنش هنوز در همه مراکز خرید یافت نمی‌شود و شاید شما به جای خرید بسته‌بندی مجبور به خرید کینوا کیلویی شوید که البته مقرون به صرفه است.

قیمت کینوا سفید

کینوا سفید با توجه به مورد استقبال بودنش نسبت به کینواهای قرمز و سیاه و با توجه به زمان پخت پایین‌تر و طعم بسیار شبیه به برنج قیمت مناسب‌تری دارد. اگر قصد خرید کینوا سفید بصورت قیمت ارزان‌تر دارید پیشنهاد ما به شما خرید کیلویی کینوا سفید است. همچنین جهت خرید با کمترین قیمت به وب سایت شرکت توسعه تجارت ایلیا مراجعه نمایید.

قیمت کینوا قرمز

قیمت کینوا قرمز با توجه به محدود بودنش از نظر دسترسی نسبت به کینوا سفید بالاتر است.  لیست قیمت روز کینوا با توجه به رنگ، مقدار و نوع بسته‌بندی متفاوت است و خرید فله آن از همه مناسب‌تر و ارزان‌تر است. شرکت توسعه تجارت سبز ایلیا بهترین و مناسب‌ترین قیمت کینوای قرمز را در اختیار مشتریان خود قرار داده و محصولی مرغوب را به آن‌ها پیشنهاد می‌دهد.

خرید ویژه اینترنتی دانه کینوا سفید و سه رنگ ارزان

شما با خرید ویژه اینترنتی دانه کینوا سفید و سه رنگ ارزان محصولی مطمئن را خریداری نموده تا با یک بذر مرغوب و با اطمینان بتوانید محصولی پربار را به مشتری خود تحویل نمایید. با توجه به جدید بودن دانه کینوا سفید و رنگی در جمع سایر بذرهای کشاورزی مرسوم در کشور شاید دغدغه کشاورز روش خرید دانه کینوا باشد.

 اما با اطمینان شما را به مشاوران شرکت توسعه تجارت ایلیا ارجاع داده تا با خیالی آسوده و در کمترین زمان ممکن از طریق خرید اینترنتی بتوانید دانه‌ای مرغوب را تهیه نمایید. کارشناسان کینوا در شرکت ایلیا در تهیه این دانه نهایت تلاش خود را به کار برده‌اند تا بذری مناسب اقلیم ایران با بازده بالا را شناسایی و پایلوت نموده تا با اطمینان از بازده بالا و مساعد با شرایط آب و هوایی کشور این دانه را در اختیار کشاورزان قرار دهند.

علاقه مندان برای استعلام قیمت دانه کینوا سفید و سه رنگ ایرانی می توانند به این صفحه مراجعه کنند.

 

تماس با ما

بازگشت به لیست

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *