دانه کینوا

خرید و تولید انواع سالاد نیمه آماده با کینوا

کینوا

خرید و تولید انواع سالاد نیمه آماده با کینوا در کدام مجموعه ها امکان پذیر است؟ کینوا در تولید محصولات غذایی نیمه آماده کاربرد دارد و لذا تامین کینوا سالم، بهداشتی و با کیفیت برای تولید این محصولات ضروری است. خرید و تولید انواع سالاد نیمه آماده با کینوا یکی از موارد کاربرد کینوا در تهیه محصولات نیمه آماده در کشور است که در جهت سالم سازی و ارزشمندی غذایی محصولات نیمه آماده به کار می‌رود.

شرکت ایلیا از دیرباز در حوزه تولید کینوا و انواع محصولات مشتق شده از آن فعالیت دارد تا کاربرد کینوا را در محصولات مختلف غذایی افزایش داده و در جهت مغذی کردن موادغذایی در جامعه گام بردارد. انواع سالاد نیمه آماده با کینوا در رستوران‌ها، هتل‌ها، فروشگاه‌های موادغذایی و … به فروش می‌رسد.

 امروزه به دلیل کمبود زمان اکثر افراد پر مشغله به دنبال استفاده از موادغذایی سالم، رژیمی و نیمه آماده هستند و گنجاندن کینوا در این محصولات به فروش بیشتر این محصولات و تامین نیاز و رضایت مشتری منجر می‌گردد.

ایلیا در خرید و تولید انواع سالاد نیمه آماده با کینوا تحقیق نموده و برای تامین این نیاز کینوا سالم و غیرتراریخته خود با برند دانیما را به بازار عرضه داشته است. برند دانیما تنها برند دارای سیب سلامت در کشور است که انواع محصولات کینوا سالم را به مشتری ارائه می‌دهد. شما می‌توانید جهت کسب اطلاعات لازم در این زمینه با بخش مشاوره ایلیا ارتباط برقرار نمایید.

 

کینوا

 

قیمت کینوا سفید بسته بندی

کینوا سفید به صورت بسته‌بندی و فله در بازار عرضه می‌شود اما کینوا سفید بسته‌بندی به دلایل زیر قیمت بالاتری دارد:

  • هزینه بسته‌بندی
  • هزینه کارگر
  • هزینه تولید آرم و گرافیک و …

اما به دلیل تمیزی، اطلاع از مجوزهای بهداشتی که روی بسته‌بندی درج شده است و … قیمت کینوا سفید بسته‌بندی بالاتر است.

برند دانیما از شرکت ایلیا کینوا سفید بسته‌بندی با کیفیت و سالمی را به بازار عرضه می‌دارد که تنها برند دارای سیب سبز سلامت در کشور برای تولید محصولات کینوا است. برند دانیما محصولاتی غیرتراریخته است که شما می‌توانید برای استعلام قیمت کینوا سفید بسته بندی برند دانیما با بخش مشاوره ایلیا ارتباط برقرار نمایید.

قیمت کینوا فله و تناژ

کینوا فله و تناژ در کشور بیشتر برای مصارف بالا و کارخانه‌جات و شرکت‌های بسته‌بندی کاربرد دارد و قیمت کینوا فله و تناژ باید کمترین قیمت و بالاترین کیفیت را شامل شود. در خرید کینوا فله و تناژ موارد زیر باید بررسی شود که در محاسبه قیمت کینوا فله موثر است:

  • در خرید عمده به فرآوری شدن دانه طی مراحل بوجاری و ساپونین زدایی دقت کنید تا بصورت کامل صورت گرفته شده باشد و پوسته تلخ و غیر قابل مصرف آن برداشته شده باشد تا دانه پاک شده و طعم شیرین و بدون مسمومیت تولید داشته باشد.
  • در خرید به ظاهر محصول که باید درشت و یکدست باشد دقت کنید تا خرید مطمئن و خوب را تجربه کنید.
  • خرید باید از مرکزی که دارای مجوزهای بهداشتی است صورت گیرد.

برند دانیما از شرکت ایلیا تنها برند دارای سیب سبز سلامت در ارائه کینوا فله و تناژ در کشور است که محصولاتی غیرتراریخته را با کیفیتی بالا به بازار عرضه می‌کند. شما می‌توانید جهت استعلام قیمت کینوا فله و تناژ از برند دانیما با واحد فروش ایلیا ارتباط برقرار نمایید.

 

کینوا

 

خرید کینوا ارزان در کشور

استفاده از کینوا امروزه در کشور مانند غلات دیگر مرسوم شده است. و در سبد غذایی خانوارها و ورودی کارخانه جات تبدیلی و شرکت در چرخه تولید محصول در این کارخانه جات، جایگاه ویژه‌ای دارد. همواره خرید کینوا با کیفیت و ارزان جزو آیتم‌های مد نظر برای هر مشتری بوده که خرید کینوا ارزان در کشور به ۲ صورت زیر امکان‌پذیر است:

  1. خرید کینوا به‌صورت مستقیم با حذف واسطه‌ها از تولید کننده که ارزان‌ترین قیمت را در پی خواهد داشت.
  2. خرید کینوا در قالب تناژ و فله که پایین‌ترین قیمت را در خرید کینوا شامل می‌شود.

 برند دانیما از شرکت ایلیا دارای محصولات کینوا مختلفی با قیمت مناسب به دلیل حذف واسطه‌ها و خرید مستقیم از تولیدکننده می باشد.

خرید انواع دانه کینوا برای تولید سالاد های نیمه آماده رژیمی

امروزه تولید غذاهای نیمه آماده رژیمی و انواع سالادهای رژیمی در قفسه‌های سوپرمارکت‌ها و فروشگاه‌های بزرگ مواد غذایی به‌وفور دیده می‌شود که علت آن استقبال زیاد مشتریان از خرید این محصولات به دلیل کمبود زمان و مشغله‌های کاری است.

مسلماً خرید محصولی که نیمه آماده، رژیمی، سالم و مغذی باشد برای این مشتریان بسیار حائز اهمیت است و از طرفی خرید انواع دانه کینوا برای تولید سالادهای نیمه آماده رژیمی باید خریدی با درایت باشد.  بررسی و در نظر گرفتن مواردی مثل غیر تراریخته بودن دانه کینوا، باکیفیت بودن، ارزان بودن و دارای مجوزهای بهداشتی نیز بسیار مهم است.

 برند دانیما از شرکت ایلیا تنها برند دارای سیب سبز سلامت در کشور در حوزه تولید محصولات کینوا است که می‌توانید جهت خرید انواع دانه کینوا برای تولید سالادهای نیمه آماده رژیمی از برند دانیما از طریق ارتباط با بخش مشاوره ایلیا اقدام نمایید.

همچنین علاقه مندان می توانند جهت استعلام قیمت و خرید انواع دانه های کینوا به صورت بسته بندی به این صفحه مراجعه کنند.

 

تماس با ما

بازگشت به لیست

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *