بلاگ, جو دوسر پرک درشت, جو دوسر پرک فوری

خرید و فروش جو دوسر پرک درشت و فوری فله و بسته بندی

جو دوسر

کدام مجموعه معتبر و متخصص امکان خرید و فروش جو دوسر پرک درشت و فوری فله و بسته بندی در ایران را فراهم کرده است؟ جو دوسر پرک چه ویژگی‌هایی دارد و به چه شکل‌هایی می‌تواند مصرف شود؟ به نظر شما جو دوسر پرک و جو پرک با یکدیگر چه تفاوت‌هایی دارند؟

تفاوت جو دوسر پرک با جو پرک

جو دوسر پرک و جو پرک دارای تفاوت ‌هایی با یکدیگر می‌باشند. جو دوسر پرک منبع سرشاری از مواد معدنی، بتاگلوکان و پروتئین می‌باشد. برای تهیه انواع صبحانه ‌های مغذی، اوتمیل، انواع شیرینی، نان و گرانولا مورد استفاده قرار می‌گیرد و به اشکال مختلف مانند سبوس جو دوسر و جو دوسر پرک طعم‌دار، جو دوسر پرک ریز و درشت و … در بازار وجود دارد.

این محصول بافت بسیار مطلوبی دارد رنگ آن کرم رنگ است و دارای لبه های نرمی می‌باشد. جو پرک غنی از منگنز و مس و فیبر می‌باشد. برای تهیه انواع نان، سوپ، نوشیدنی ‌هایی مانند ماءالشعیر مورد استفاده قرار می‌گیرد و به طور عمده تنها در یک نوع در بازار وجود دارد. از لحاظ ظاهری جو‌ پرک متمایل به رنگ سفید می‌باشد و دارای لبه‌ های دندانه‌دار و تیز است.

جو دوسر

جو دوسر پرک عمده برای چاقی را چگونه مصرف کنیم

عمده ‌ترین مصرف جو دوسر پرک برای رژیم ‌های لاغری و کاهش وزن می‌باشد. چرا که فیبر فراوانی دارد و مصرف آن باعث سیری طولانی مدت و سرکوب اشتها می‌شود، در نتیجه کاهش وزن را به همراه دارد. اما در موارد خاص مصرف جو دوسر پرک باعث افزایش وزن به شکل ایده آل می‌شود. این محصول منبع پروتئین و کربوهیدرات است از طرفی در صورتی که با مواد غذایی مناسب ترکیب شود می‌تواند باعث چاقی به صورت عضله سازی و ماهیچه سازی بشود.

به طور کلی می‌توان گفت این محصول باعث چاقی بی رویه نخواهد شد. کارشناسان تغذیه برای کسانی که می‌خواهند به شکل مناسب افزایش وزن داشته باشند یولاف پرک را پیشنهاد می‌کنند. جو دوسر پرک به شکل ترکیب در انواع غذاها، مکمل‌ها و … می‌تواند آماده شود و در رژیم افراد قرار بگیرد.

جو دوسر

قیمت جو دوسر پرک صبحانه فوری انگلیسی و ایرانی

همانطور که می‌دانید جو دوسر پرک می‌تواند یک صبحانه کامل و سالم باشد. این محصول به شکل وارداتی و ایرانی در بازار وجود دارد. یکی از انواع وارداتی، جو دوسر پرک انگلیسی می‌باشد. طی حقیقات گسترده مجموعه ایلیا در سالیان اخیر بر روی یولاف پرک ایرانی، محصولی با کیفیت بالا برداشت شده است.

بنابراین محصول ایرانی و وارداتی از لحاظ کیفیت و ارزش غذایی تفاوتی با یکدیگر ندارند. اما می‌توانیم به تفاوت آن‌ها از لحاظ قیمت بپردازیم. محصول ایرانی توسط تولیدکنندگان داخلی کشت و برداشت می‌شود و در دسترس است. بنابراین قیمت آن‌ ها تنها طبق هزینه کشت بذر، برداشت دانه‌ها، فرآوری و تقاضای بازار و … تعیین می‌شود. اما محصول وارداتی علاوه بر این مسائل شامل قیمت حمل و نقل، واردات و گمرک نیز می‌شود تا بتواند وارد بازار داخلی شود.

بنابراین قیمت محصول ایرانی نسبت به نمونه وارداتی مقرون به صرفه‌تر می‌باشد. برای استعلام قیمت هرکدام از انواع یولاف پرک صبحانه فوری هم انگلیسی هم ایرانی، می‌توانید از طریق شماره ‌های درج شده در سایت، با کارشناسان مجموعه ایلیا در ارتباط باشید و اطلاعات مورد نیاز خود را دریافت نمایید. همچنین می توانید از مشاوره های رایگان افراد متخصص مجموعه بهره مند شوید.

جو دوسر

ارزش غذایی و خواص جو دوسر پرک در 100 گرم

ارزش غذایی یولاف پرک یک مسئله مهم می‌باشد که مورد توجه کارشناسان تغذیه و بسیاری از افراد قرار گرفته است. به طور کلی این محصول ارزش غذایی بسیار بالایی دارد و سرشار از چربی مفید، پروتئین، ویتامین و … می‌باشد. با توجه به ارزش غذایی این محصول می‌توان گفت که برای قرارگیری در انواع رژیم‌ها مناسب است و در این مورد هیچ گونه محدودیتی ندارد. به طور عمده یولاف پرک برای کاهش دیابت، کاهش فشارخون، بهبود یبوست، بهبود سیستم ایمنی و … مورد استفاده قرار می‌گیرد.

میزان ارزش غذایی این محصول در هر ۱۰۰ گرم به شرح زیر است:

کالری 380 گرم
فیبر 10گرم
قند 0.80 گرم
پروتئین 16.9 گرم
کربوهیدرات 67 گرم
چربی 6.9 گرم
آهن 4 میلی گرم
پتاسیم 360 میلی گرم
فسفر 410 میلی گرم
منیزیم 138 میلی گرم

 

خرید جو دوسر پرک فله برای پخش و بسته بندی

شرکت‌های پخش و شرکت‌های بسته‌بندی محصولات مورد نظر را به شکل عمده تهیه می‌کنند و در بسته بندی‌های مختلف به بازار عرضه می‌کنند. یولاف پرک باید ویژگی‌های زیادی داشته باشد تا بتواند مشتری پسند و مطلوب باشد. این محصول باید کیفیت بالایی داشته باشد و از لحاظ عطر و طعم بررسی شود.

همچنین شرکت‌های بسته بندی و پخش به دنبال محصولاتی هستند که هم به لحاظ بهداشتی تائید بشوند و هم در کمترین زمان ممکن به دست آن‌ها برسد. مجموعه ایلیا امکان این خرید لذت بخش را برای این شرکت‌ها فراهم کرده و می‌تواند محصول مورد نظر را به شکل فله در اختیار آن‌ها قرار بدهد. این مجموعه امکان برقراری همکاری با انواع شرکت‌ها در سراسر کشور را فراهم کرده و می‌تواند لذت یک خرید مطمئن را به آنها هدیه بدهد.

جو دوسر

قیمت فروش آرد برای تولید محصولات رژیمی

یکی از فرآورده‌های مهم در سراسر کشور آرد می‌باشد که استفاده‌های متعددی دارد. اما برخی غلات که دارای خواص رژیمی هستند، برای تهیه آردی که در محصولات رژیمی استفاده شود مناسب‌تر می‌باشند. برای مثال آرد جو دوسریکی از موارد مناسب جهت تولید محصولات رژیمی است.

آرد باید در شرایط مکانیزه و ویژه تهیه شود تا بتواند تمام خواص غله اصلی را حفظ کند،از لحاظ بهداشتی مورد تایید باشد و در نهایت در تولید محصولات رژیمی مورد استفاده قرار بگیرد. قیمت آرد تهیه شده و سایر محصولات به تقاضای بازار، هزینه‌های تولید و فرآوری و عوامل دیگر بستگی دارد و در نهایت وارد بازار می‌شوند.

مجموعه ایلیا امکان ورود افراد واسطه به پروسه تولید را نمی‌دهد در نتیجه محصولات با قیمت واقعی و به شکل مقرون به صرفه عرضه می‌شوند. برای به دست آوردن اطلاعات لازم در رابطه با قیمت فروش آرد مورد نیاز محصولات رژیمی، می‌توانید با متخصصان بخش فروش مجموعه ایلیا در ارتباط باشید و محصول مناسب با صنعت خود را تهیه کنید.

 

تماس با ما

بازگشت به لیست

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *