آرد کینوا, دانه کینوا

خرید کینوا ارزان ایرانی برای صنایع بیکری

جو دوسر

محصولات بیکری از جمله محصولاتی است که کینوا را می توان به عنوان غنی کننده و دانه ای سرشار از مواد مغذی به آن افزود. شرکت و کارخانه جات صنایع بیکری، به دنبال خرید کینوا ارزان ایرانی برای تولید محصولات بیکری هستند. این مجموعه ها برای خرید کینوا باید از مراکز ارزان اقدام به خرید نمایند.

انواع محصولات کینوا

کینوا دارای محصولات گسترده ای در ایران می باشد. این محصولات با داشتن ارزش غذایی فراوان نقش موثری در جذب مواد مغذی و ضروری بدن دارند. محصولات کینوا شامل:

  •  کینوا ایرانی
  • کینوا وارداتی
  • کینوا سفید
  • کینوا قرمز
  • کینوا سیاه
  • آرد کینوا
  • کینوا سه رنگ
  • کینوا پرک
  • کینوا حجیم شده می باشند.

این محصولات را می توان به صورت عمده و جزئی خریداری کرد. خریداران جزئی عمدتا محصولات را به صورت بسته بندی خریداری می کنند. خریداران عمده محصولات کینوا، در تناژهای مختلفی آن را از مراکز عرضه کننده خرید می کنند.

کارخانه های خریدار کینوا در ایران

با گسترش سبک زندگی سالم و مصرف مواد غذایی ارزشمند و دارای ارزش غذایی بالا، کارخانه جات صنایع غذایی به تهیه محصولاتی غنی از غلات فراسودمند می پردازند. کینوا از جمله دانه هایی است که طرفداران بی شماری را به خود جلب کرده است.

کارخانه جات خریدار کینوا در ایران شامل :

  • تولیدکنندگان گوشت های گیاهی ویژه افراد گیاهخوار
  • شرکت های پخش و بسته بندی
  • تولید مکمل های غذای مادر و کودک
  • تولید کننده های مکمل های لاغری و چاقی
  • تولید مکمل های ورزشکاران
  • تولید نان های سنتی و حجیم رژیمی
  • تولید محصولات آرایشی بهداشتی
  • کارخانه ماکارونی و پاستا
  • کارخانه محصولات آرایشی بهداشتی
  • کارخانه لبنی
  • کارخانه بیکری
  • کارخانه تولید شیرینی و شکلات رژیمی
  • کارخانه تولید غذا نیمه آماده
  • کارخانه تولید سالاد نیمه آماده می باشند.

این کارخانه جات با خرید عمده از مراکز فروش،کینوا مصرفی خود را تامین می کنند.

آرد کینوا

محصولات صنایع بیکری

محصولات بیکری از جمله محصولاتی است که فراوان در بین افراد جامعه استفاده می شود. این محصولات شامل: کیک و کلوچه، شیرینی، ماکارونی، بیسکوییت، نان می باشند. از کینوا در تولید محصولات بیکری به طور گسترده استفاده می شود. آرد کینوا را در ترکیب با سایر آرد ها برای تولید محصولات بیکری به کار می برند.

ترکیب آرد کینوا در محصولات بیکری به بهبود عملکرد رئولوژیکی، تکنولوژیکی و حسی این محصولات می شود. کارخانه جات تولید کننده محصولات بیکری با افزودن آرد کینوا، علاوه بر افزودن ارزش تغذیه ای به محصولات خود، محصولی جدید و خاص را تولید خواهند کرد.

محصولات کینوا را از کجا تهیه کنیم؟

می توان این سوال را این گونه مطرح کرد که محصولات کینوا باکیفیت را از کجا تهیه کنیم؟

محصولات کینوا در ایران به صورت تولید داخلی و خارجی به فروش می رسد این محصولات را می توان در انواع مواد غذایی افزود.

برای تهیه محصولات کینوا با کیفیت باید از طریق مراکز معتبری که دارای مجوز بهداشتی، سیب سلامت باشند، اقدام نمایید. خریداران جزئی که به صورت بسته بندی محصول را خریداری می کنند به تاریخ تولید، تاریخ انقضا و سیب سلامت بر روی بسته بندی دقت نمایند.

خریداران عمده محصولات کینوا، برای انتخاب مرکزی معتبر، که محصولات کینوا را با کیفیت و قیمت مناسب عرضه کند باید نکاتی را در انتخاب مرکز فروش لحاظ کنند از جمله: قیمت مناسب و کیفیت تضمین شده، محصولات سالم و بدون شکستگی و بدون هیچ گونه خاک و خاشاک و حشرات اضافی باشد، امکان مرجوع محصول در صورت نارضایتی برای خریداران فراهم باشد و هزینه های جانبی کمی بر روی دوش کارخانه جات و خریداران عمده محصولات کینوا بگذارد.

قیمت کینوا فله سفید

کینوا سفید پرمصرف ترین نوع کینوا می باشد. این نوع کینوا به علت اینکه مدت زمان پخت کمی دارد از محبوبیت بالایی برخوردار است.

کینوا سفید به صورت فله در حجم عمده و جزئی قابل فروش است. در تعیین قیمت کینوا سفید فله عواملی همچون: کشور تولید کننده، حجم خرید، نوع مصرف و کاربرد، کیفیت دانه ها که شکسته نباشند و بدون هیچ شی اضافی باشند، از عوامل تعیین کننده در قیمت کینوا سفید فله می باشد.

برای اطلاع از قیمت کینوا سفید فله می توانید ازطریق مجموعه ایلیامارکت که تولید کننده کینوا و محصولات آن می باشد اطلاعات مربوط به قیمت را جویا شوید.

قیمت کینوا رنگی بسته بندی

کینوا رنگی محصولی پرطرفدار که باتوجه به ترکیب رنگی آن ها برای تزیین انواع سالاد ها و غذاها می توان استفاده نمود. کینوا رنگی به صورت بسته بندی برای مصارف خانوار و شخصی استفاده می شود. قیمت این محصول از انواع فله و کیلویی بالاتر است زیرا هزینه بسته بندی دارد. قیمت کینوا رنگی بسته بندی ثابت نیست و به عواملی چون وارداتی یا داخلی بودن کینوا، کیفیت دانه ها، نوع بسته بندی دارد.

در خرید محصول به صورت بسته بندی به علامت سیب سلامت موجود برروی بسته بندی دقت نمایید. خرید محصول به صورت بسته بندی همراه با دارا بودن سیب سلامت این اطمینان را به خریدار می دهد که محصولی را مصرف می کند که در شرایط بهداشتی تولید و بسته بندی شده است.

خرید کینوا برای بسته بندی در اصفهان

کینوا برای اولین بار در کشور ایران در شهر اصفهان کشت داده شد و با توجه به موفق بودن این کشت ، در سطح گسترده ای کشت این محصول انجام می شود.

شرکت های بسته بندی ازخریداران عمده کینوا در ایران هستند که با خرید کینوا فراوری شده در تناژ بالا، آن را درمجموعه خود بسته بندی و پخش می کنند. این مجموعه ها از شهرهای مختلفی در ایران از جمله اصفهان کینوا را خریداری می کنند. شرکت های بسته بندی با دارا بودن بازار مشتریان گسترده ای که در اختیار دارند، می توانند در فروش کینوا به صورت بسته بندی موفق شوند.

این شرکت ها می توانند برای خرید کینوا مورد نیاز خود از طریق شرکت های عرضه کننده کینوا فراوری شده اقدام نمایند.

کینوا

تامین آرد کینوا تناژ با مجوز بهداشتی

کارخانه جات تولید کننده محصولات غذایی به خصوص کارخانه جات تولید محصولات بیکری از آرد پروتئینی کینوا استفاده می کنند. این کارخانه جات آرد کینوا را به صورت تناژ از مراکز عرضه کننده خریداری می کنند.

شرکت ایلیا تولید کننده و عرضه کننده آرد کینوا در ایران است. این مجموعه آرد کینوا را با داشتن مجوز بهداشتی به علاقه مندان عرضه می کند. آرد پروتئینی تولید شده در این مجموعه کیفیت مرغوب و قیمتی مقرون به صرفه دارد و کارخانه جات با اطمینان می توانند این محصول را خریداری کنند.

مجموعه ایلیا پتانسیل تامین آرد کینوا مورد نیاز شرکت ها و‌کارخانه جات را دارا است و آمادگی همکاری با کارخانه جات، جهت تامین آرد کینوا را دارد. این مجموعه ها جهت کسب اطلاعات در خصوص همکاری و تامین محصول می توانید با کارشناسان مجرب مجموعه در تماس باشند.

قیمت برنج کینوا

برنج کینوا همان کینوا می باشد، این محصول را می توان همانند برنج به صورت کته مصرف نمود. این محصول دارای قیمت های متفاوتی می باشد. قیمت برنج کینوا با توجه به عواملی نظیر نوع بسته بندی، حجم خرید، نوع کاربرد، ایرانی و یا خارجی بودن محصول و… تعیین می شود. قیمت برنج کینوا دارای ثبات نیست و نوسان قیمتی دارد.

برای اطلاع از قیمت برنج کینوا از طریق مجموعه های عرضه کننده و فروش کسب اطلاع کنید.

خرید کینوا غیر بهداشتی از عطاری

کینوا در بعضی از مراکز فروش از جمله عطاری ها به صورت غیر بهداشتی به فروش می رسد. این عطاری ها را کینوا به صورت فراوری نشده از کشاورز یا مراکز تولید کننده خریداری می کنند و با قیمتی پایین تر از قیمت مصوب به نام کینوا فراوری شده و بهداشتی به فروش می رسانند. برای خرید کینوا از مراکز معتبر اقدام به خرید نمایید که دارای مجوز بهداشتی باشد و از فراوری شدن کینوا مطمئن شوید.

تماس با ما

بازگشت به لیست

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *