آرد کینوا, دانه کینوا

خرید کینوا ارگانیک برای شرکت بسته بندی

کینوا

کینوا یا برنج کینوا یکی از محصولات ارگانیک و سالم است که با توجه به استقبال گسترده مردم، تقاضا برای خرید و مصرف آن گسترش یافته است. شرکت های پخش و بسته بندی، از مراکزی هستند که کینوا ارگانیک را به صورت عمده و در تناژ بالا خریداری می کنند.

مرکز خرید کینوا ارگانیک برای شرکت بسته بندی را از چه طریق می توان مطلع شد؟ کدام مرکز محصولی با کیفیت تر ارائه می دهد؟

قیمت کینوا فله

کینوا به صورت فله نیز عرضه می شود. قیمت خرید کینوا فله ارگانیک از انواع بسته بندی کمتر است و این امر ناشی از هزینه بسته بندی می باشد. عوامل زیادی در قیمت کینوا فله نقش دارند.

این عوامل شامل: کشور تولید کننده که تولید داخلی باشد یا به صورت وارداتی به کشور وارد شده باشد، نوع مصرف کینوا که برای چه کاربردی می خواهد مصرف شود، کیفیت، که دانه ها سالم و بدون شکستگی و عاری از هرگونه شی اضافی باشد، می باشد. خریداران در هنگام خرید به این موارد دقت نمایند و خرید کینوا با قیمتی پایین تر به منزله داشتن کیفیت نمی باشد.

خرید کینوا سمی از عطاری

کینوا دانه ای است که حتما باید عملیات فراوری را طی کند تا قابلیت مصرف پیدا کند. طی نکردن عملیات فراوری باعث سمی شدن کینوا می باشد و سلامت افراد را به خطر می اندازد. بعضی از مراکز فروش این دانه، مخصوصا عطاری ها، کینوا را با قیمتی پائین و فراوری نشده از کشاورزان یا مراکز فراوری خریداری می کنند و در مجموعه خود به فروش می رسانند.

به خریداران محترمی که قصد خرید کینوا را دارند، توصیه می شود حتما از مراکز معتبری که مجوز بهداشتی و سیب سلامت دارند خرید انجام دهند، هر ارزانی نشانه داشتن کیفیت نیست و به قیمت های پائین توجه نکنند، به تاریخ انقضا و تولید محصول دقت فرمایند تا سلامت خود و خانواده شان به خطر نیفتد.

کینوا

قیمت کینوا سه رنگ کیلویی

کینوا سه رنگ متشکل از کینوا قرمز، سفید و سیاه می باشد. کینوا سه رنگ محصولی پرطرفدار و پرمصرف است. به صورت تولید داخلی و خارجی در کشور عرضه می شود. قیمت کینوا سه رنگ به صورت کیلویی از بسته بندی کمتر است و یکی از مزیت های خرید کیلویی کینوا سه رنگ، خرید به مقدار مورد نیاز مصرف کننده است .

کینوا سه رنگ خارجی دارای قیمت بیشتر از تولید داخلی است و این قیمت برای مصرف کننده خرد و خانوار اهمیت چندانی ندارد. اما در صنعت و کارخانه جات تولید کننده محصولات، قیمت تمام شده محصول از اهمیت زیادیی برخوردار است.

قیمت کینوا سه رنگ را می توان از طریق مجموعه ایلیامارکت که تولید کننده و وارد کننده این محصول می باشد جویا شد. در این مجموعه کینوا سه رنگ با کیفیت و قیمتی مقرون به صرفه برای خریداران عرضه می شود.

قیمت تعیین شده در این مجموعه به علت اینکه تولید کننده مستقیم محصول می باشد تضمین شده است. علاقه مندان می توانند جهت اطلاعات بیشتر در خصوص قیمت کینوا سه رنگ و خرید این محصول با شماره های موجود در سایت با کارشناسان ارتباط برقرار کنند.

خرید کینوا در بندرعباس و سایر شهر ها

کینوا دانه ای است که در ایران کشت می شود. با افزایش مصرف کینوا در ایران واردات این محصول نیز به کشور انجام می شود. علاقه مندان به خرید کینوا در ایران و در شهرهای مختلف از جمله بندرعباس می توانند این محصول را ازطریق مراکز عرضه کننده خریداری کنند.

برای خرید کینوا در بندرعباس و سایر شهرها، مراکز معتبر فروش را انتخاب کنید که دارای مجوزات بهداشتی، سیب سلامت، تاریخ تولید و تاریخ انقضا باشند. در هنگام خرید کینوا به سالم بودن دانه ها، تمیزی و کیفیت محصول دقت فرمایید تا محصولی سالم‌ و دارای ارزش غذایی بالا خریداری نمایید.

قیمت برنج کینوا ارگانیک

برنج کینوا، همان کینوا یا خاویار گیاهی است. این غله با داشتن ارزش غذایی بالا و خواص فوق العاده طرفداران زیادی پیدا کرده است. کینوا جایگزین بسیار مناسبی برای برنج می باشد. برنج کینوا غله ای سالم، ارگانیک و بدون هیچ ماده شیمیایی تولید می شود.

برنج کینوا در ایران دارای قیمت ثابتی نیست و‌ نوسانات قیمتی فراوانی دارد. قیمت برنج کینوا به عوامل نظیر: کشور تولید کننده، نوع مصرف، حجم خرید، شرکت وارد کننده و تولید کننده، کیفیت برنج کینوا بستگی دارد.

قیمت برنج کینوا برای کارخانه جات که از کینوا برای غنی سازی محصولات خود استفاده می کنند از اهمیت بالایی برخوردار است. زیرا این مجموعه ها باید علاوه بر تولید محصولی سالم و ارزشمند، قیمتی مناسب را نیز برای مصرف کننده ارائه دهند.

علاقه مندان جهت اطلاع از قیمت برنج کینوا ارگانیک می توانند از طریق مراکز فروش و عرضه کننده کینوا اقدام نمایند.

خرید کینوا قرمز در رشت

کینوا قرمز یکی از انواع اصلی کینوا می باشد. این محصول دارای خاصیت آنتی اکسیدانی می باشد. کینوا قرمز بعد از پخت شکل ظاهری خود را از دست نمی دهد و سفت می ماند. عمده خریداران کینوا قرمز، رستوران های لاکچری هستند که برای تزیین و به کاربرد بردن در انواع غذاها و سالاد ها استفاده می کنند. هتل ها و شرکت های پخش و بسته بندی نیز از خریداران اصلی این محصول می باشند.

کینوا در رشت نیز به فروش می رسد. فروش این محصول در حجم عمده و خرد و به صورت تولید داخلی و خارجی امکان پذیر است. علاقه مندان با توجه به سلیقه خود می توانند خرید انجام دهند.‌ کینوا قرمز را می توان از انواع فروشگاه های معتبر سطح شهر رشت تهیه نمود و از خواص فوق العاده آن بهره برد.

کینوا

تامین دانه کینوا تناژ برای پخش و بسته بندی

خرید کینوا ارگانیک توسط شرکت های پخش و بسته بندی انجام می شود. این مجموعه ها با داشتن بازار گسترده مشتریان، با خرید دانه کینوا به صورت تناژ و بسته بندی در مجموعه خود بازار بسیار خوبی از فروش محصولات کینوا به دست می آورند.

یکی از دغدغه های همیشگی شرکت های پخش و بسته بندی، تامین دانه کینوا می باشد. مرکزی که قدرت تامین به موقع را برای شرکت های پخش و بسته بندی داشته باشد، همکاری بسیار خوبی با شرکت های پخش و بسته بندی برقرار خواهد کرد.

شرکت ایلیا از مراکز تامین کننده دانه کینوا در ایران است. این مجموعه با توجه به اینکه تولید کننده مستقیم دانه کینوا و وارد کننده اصلی این محصول است. البته این تضمین خرید کینوا ارگانیک را به شرکت های پخش و بسته بندی می دهد. پتانسیل تامین بلند مدت دانه کینوا را داشته باشد و محصولی با کیفیت و قیمت مناسب را عرضه کند.

این مجموعه خدمات ارزنده و ویژه ای برای کارخانه جات بسته بندی و پخش در نظر دارد. این خدمات شامل: ارائه محصولی تضمین شده که در صورت نارضایتی امکان مرجوع محصول وجود دارد، مشاوره تخصصی محصول، ارائه آنالیز کیفی و‌ کمی، کمترین هزینه حمل و نقل و…، از خدمات این مجموعه است. صاحبان شرکت های پخش و بسته بندی می توانند جهت همکاری با کارشناسان مجموعه ایلیا تماس حاصل کنند و اطلاعات لازم جهت همکاری را جویا شوند.

تماس با ما

بازگشت به لیست

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *