دانه کینوا, کینوا سفید

خرید کینوا سفید برای تولید محصولات پروتئینی

کینوا

کینوا شبه غله ای که در تولید انواع محصولات غذایی از جمله محصولات پروتئینی کاربرد دارد.

تولید کنندگان محصولات پروتئینی غنی شده با کینوا سفید برای خرید این محصول باید از مراکز معتبر خرید خود را انجام دهند. کدام مرکز، برای خرید کینوا سفید برای تولید محصولات پروتئینی معتبر می باشد؟

کاربرد کینوا در صنایع غذایی

با گسترش سبک زندگی سالم و استفاده از مواد غذایی فراسودمند، مردم جامعه تمایل بیشتری به خرید محصولات دارای ارزش تغذیه ای بالا هستند. از این رو کارخانه جات صنایع غذایی با توجه به درخواست و بازار پسندی محصولات غلات سالم ازجمله کینوا، این دانه سرشار از مواد مغذی و معدنی را در فرمولاسیون محصولات خود به عنوان غنی کننده اضافه می کنند. از کاربرد های کینوا در صنایع غذایی می توان به موارد زیر اشاره نمود:

  • تولید گوشت های گیاهی ویژه افراد گیاهخوار
  • شرکت های پخش و بسته بندی
  • تولید مکمل های غذای مادر و کودک
  • تولید مکمل های لاغری و چاقی
  • تولید مکمل های ورزشکاران
  • تولید نان های سنتی و حجیم رژیمی
  • تولید محصولات آرایشی و بهداشتی
  • کارخانه ماکارونی و پاستا
  • کارخانه محصولات آرایشی و بهداشتی
  • کارخانه لبنی
  • کارخانه بیکری
  • کارخانه تولید شیرینی و شکلات رژیمی
  • کارخانه تولید غذا نیمه آماده
  • کارخانه تولید سالاد نیمه آماده .

لیست محصولات کینوا در ایران

کینوا در ایران دارای طیف گسترده ای از محصولات می باشد. این محصولات شامل:

  • کینوا ایرانی
  • کینوا وارداتی
  • کینوا سفید
  • کینوا قرمز
  • کینوا سیاه
  • آرد کینوا
  • کینوا سه رنگ
  • کینوا پرک
  • کینوا حجیم شده می باشند.

البته این محصولات باتوجه به نوع مصرف و کاربرد، استفاده می شود. این محصولات را می توان از انواع فروشگاه های اینترنتی، فروشگاه های سطح شهر و عطاری ها خریداری کرد.

قیمت کینوا فله ایرانی

کینوا در ایران نیز به صورت گسترده ای تولید می شود، کینوا ایرانی از کیفیت و قیمت مناسبی برخوردار است.

کینوا فله ایرانی به صورت عمده، جزئی، قابل خریداری می باشد.

قیمت کینوا به صورت فله از انواع بسته بندی کمتر است و هزینه بسته بندی از عوامل موثر در قیمت است.

قیمت کینوا ایرانی باتوجه به حجم خرید، کیفیت و درشتی دانه ها، شرکت تولید کننده، نوع کاربرد، فصل کشت تعیین می شود.

شرکت ایلیامارکت اولین و بزرگترین تولید کننده کینوا در ایران می باشد.

این مجموعه در راستای سبک زندگی سالم و استفاده از غلات ارزش مند در حرکت می باشد. کینوا تولید شده در این مجموعه از قیمت و کیفیت تضمین شده برخوردار است. قیمت تعیین شده برای کینوا فله در این مجموعه باتوجه به اینکه تولید کننده مستقیم می باشد، پایین است.

مشتریان عزیز جهت اطلاع از قیمت کینوا فله می توانند با کارشناسان مجرب مجموعه ایلیا تماس حاصل کرده و ضمن کسب اطلاعات در خصوص قیمت کینوا فله، از مشاوره تخصصی نیز بهره مند شوند.

تولید محصولات پروتئینی با کینوا

کینوا دانه سرشار از پروتئین می باشد. تولید محصولات پروتئینی با کینوا از جمله محصولات نو می باشد. پروتئین موجود در کینوا پاسخ گو نیاز مصرف کنندگان برای خرید محصولات غنی شده با پروتئین است.

شرکت های تولید کننده این محصولات، از کینوا در جهت استفاده و غنی سازی محصولات خود استفاده می کنند. این کارخانه جات جهت تامین کینوا مصرفی خود، باید از مراکز معتبر تولید کننده و یا وارد کننده اقدام نمایند.

این مجموعه ها در هنگام تهیه کینوا باید از مراکزی که مجوز های بهداشتی را دارند خرید انجام دهند، مرکزی که قدرت تامین داشته باشد و محصولی با کیفیت ارائه دهد.

کینوا

خرید کینوا فراوری نشده از عطاری

از جمله محصولاتی که در عطاری ها عرضه می شود، کینوا فراوری نشده می باشد. کینوا فراوری نشده، سمی و غیر قابل مصرف برای انسان و حتی دام و طیور می باشد و بعضی از عطاری ها کینوا را با قیمتی پائین و بدون هیچ عملیات فرآوری عرضه می کنند.

خریداران حتما از مراکز معتبر خرید خود را انجام دهند و مراکزی که مجوز های بهداشتی را دارا باشد، تاریخ تولید و تاریخ انقضا محصول درج شده باشد، خرید انجا‌م دهد.

قیمت پائین کینوا در بعضی عطاری ها به منزله قیمت و کیفیت مناسب آن نیست و ناشی از خرید مستقیم فروشنده از کشاورز، بدون هیچ گونه فرآوری می باشد.

قیمت کینوا سه رنگ در بازار

کینوا سه رنگ متشکل از کینوا سفید، قرمز و سیاه می باشد. کینوا سه رنگ به صورت بسته بندی و فله عرضه می شود.

قیمت کینوا سه رنگ بستگی به عوامل مختلفی از جمله وارداتی و یا ایرانی بودن کینوا، حجم خرید که به صورت عمده و یا جزئی باشد، کیفیت دانه که بدون هیچ گونه شی اضافی باشد و دانه ها درشت، سالم و بدون هیچ گونه آسیب و شکستگی باشد و سایر عوامل از عوامل تعیین کننده قیمت کینوا سه رنگ در بازار می باشد.

کینوا سه رنگ قیمت ثابتی ندارد و دچار نوسان قیمتی می باشد و نمی توان به طور دقیق قیمت هرکیلوگرم کینوا سه رنگ موجود در بازار را اعلام نمود.

کینوا

خرید کینوا طلایی خارجی

کینوا طلایی همان کینوا سفید می باشد که رنگش مایل به طلایی می باشد. کینوا طلایی و یا سفید پر مصرف ترین نوع کینوا می باشد. این محصول به صورت عمده، جزئی، بسته بندی و فله قابل خریداری می باشد.

این محصول علاوه بر اینکه در داخل ایران تولید می شود به صورت تولید خارجی نیز قابل عرضه می باشد.

در هنگام خرید کینوا طلایی خارجی، باید از مراکز وارد کننده معتبری که دارای مجوز های بهداشتی می باشد خرید کنید.

در هنگام خرید کینوا طلایی خارجی، به سالم بودن و درشتی دانه ها دقت نمایید، دانه ها حتما فرآوری شده باشند، به نبود هیچ گونه موجود اضافی‌ و خاک و خاشاک دقت نمایید.

خرید کینوا در تهران و سایر شهرها

کینوا در تهران و سایر شهرهای ایران قابل خریداری می باشد. خرید این محصول به صورت عمده و خرد امکان پذیر است و خریداران با توجه به نیاز خود این محصول را خریداری می کنند.

خریداران کینوا به صورت عمده، کارخانه جات صنایع غذایی و شرکت های پخش و بسته بندی هستند. خرید خرد و بسته بندی کینوا برای مصارف خانوار استفاده می شود.

برای خرید کینوا می توانید از طریق مجموعه ایلیا که مراکز فراوانی در تهران و سایر شهرهای ایران دارد، اقدام نمایید.

شرکت ایلیا تولید کننده مستقیم کینوا و محصولات آن در ایران می باشد که کینوا را با داشتن سیب سلامت، کیفیت و قیمتی تضمین شده خدمت شما ارائه می دهد.

علاقه مندانی که قصد خرید از مجموعه ایلیا را دارند، می توانند جهت کسب اطلاع در خصوص مراکز فروش کینوا و محصولات آن در تهران و سایر شهرها، با کارشناسان مجموعه در تماس باشند.

تماس با ما

بازگشت به لیست

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *