دانه کینوا, کینوا سه رنگ

خرید کینوا سه رنگ 30 کیلویی

کینوا

کینوا سه رنگ متشکل از کینوا سفید، سیاه و قرمز می باشد. خرید عمده این محصول به صورت کیسه های۳۰ کیلویی و تناژ مختلف انجام می شود. کارخانه جات صنایع غذایی و شرکت های پخش و ‌بسته بندی کینوا سه رنگ را به صورت تناژ از مراکز فروش خریداری می کنند.

کینوا سه رنگ چیست ؟

کینوا دارای ۱۶۰ واریته و ۳ رنگ اصلی می باشد. ۳ رنگ اصلی کینوا از لحاظ ارزش تغذیه ای تفاوت چندانی با یکدیگر ندارند. دانه های کینوا سه رنگ سرشار از پروتئین، فیبر، امگا ۳ و امگا ۶، کلسیم، منیزیوم، آهن، ویتامین های گروه B و E می باشد.

کینوا سفید طعم خاصی ندارد و بدون مزه است. کینوا سفید را کینوا طلایی نیز می نامند. دو نوع کینوا سیاه و قرمز دارای طعم خاص تری هستند. کینوا قرمز و سیاه بعد از پخت شکل ظاهری خود را حفظ می کنند و برای تهیه انواع سالاد ها و غذاهای رستورانی و لاکچری مصرف می شود.

خرید کینوا سه رنگ کیلویی به صورت بسته بندی و فله عرضه می شود و خریداران می توانند با توجه به نوع مصرف و کاربرد خرید خود را انجام دهند. رستوران ها، هتل ها، شرکت های پخش و بسته بندی کینوا سه رنگ را به صورت عمده و در تناژ بالا خریداری می کنند و با توجه به نوع کاربرد، کینوا سه رنگ را به کار می برند.

 قیمت کینوا سفید تناژ

کینوا سفید، دارای پوسته نازکی می باشد و به سرعت پخته می شود. کینوا سفید پرمصرف ترین نوع کینوا می باشد و این محصول به صورت تناژ برای خریداران عمده به فروش می رسد.

از عواملی که در تعیین قیمت کینوا سفید موثر می باشد کشور تولید کننده می باشد، تولید ایران و یا کشور های خارجی تاثیر زیادی در قیمت کینوا سفید دارد، نوع مصرف و کاربرد کینوا در قیمت موثر است، کیفیت و درشت بودن دانه ها از عوامل موثر در قیمت کینوا سفید می باشد.

خرید کینوا سفید به صورت عمده و به صورت تناژ، قیمت کمتری نسبت به قیمت کینوا سفید به صورت بسته بندی و کیلویی دارد.

کینوا

خواص کینوا سه رنگ

کینوا سه رنگ، ترکیبی از سه رنگ دانه کینوا است که همگی دارای خواص تغذیه ای هستند. محصول کینوا سه رنگ فاقد گلوتن است و افرادی که دچار بیماری سلیاک هستند به گلوتن موجود در غلات دیگر از جمله گندم و جو حساسیت دارند و در صورت مصرف دچار مشکلات گوارشی می شوند، کینوا بهترین گزینه برای این افراد می باشد.

دانه کینوا در افرادی که قصد لاغری و کاهش وزن دارند نیز موثر و کاربردی است. کینوا با داشتن فیبر فراوان در جلوگیری از گرسنگی و سیری طولانی مدت اثرگذار می باشد.

این دانه بهترین غله برای بیماران دیابتی است. کینوا با داشتن گرانول های ریز نشاسته ای، به کندی هضم می شود و در تثبیت قندخون موثر است. کینوا در درمان و پیشگیری از بیماری های قلبی و عروقی، سرطان و یبوست موثر است.

طرز پخت کینوا سه رنگ

خرید کینوا سه رنگ کیلویی را می توان به صورت کته، انواع سالاد، سوپ ها، دسر ها، نوشیدنی ها می توان استفاده نمود. این دانه مغذی جایگزین بسیار خوبی برای برنج می باشد. کینوا سیاه و قرمز بعد ازپخت شکل ظاهری خود را حفظ می کنند و به عنوان دیزاین در غذاها می توان استفاده نمود.

کینوا

قیمت کینوا فله

کینوا به صورت فله و تولید داخلی و‌ خارجی به فروش می رسد. قیمت کینوا به صورت فله از انواع بسته بندی کمتر است و این به دلیل تفاوت در کیفیت نیست. بلکه هزینه های بسته بندی محاسبه نمی شود. سیاست قیمت گذاری کینوا بر اساس کیفیت، نوع کاربرد وکشور تولید کننده تعیین می شود.

خریداران کینوا به صورت فله می توانند از طریق مراکز فروش این محصول اطلاعات لازم جهت قیمت کینوا به صورت فله را کسب کنند.

شرکت های تولید کننده و و‌ارد کننده کینوا

کینوا غله ای است که در ابتدا در آمریکای جنوبی بومی شده است و این مناطق از بهترین انواع کینوا را در اختیار دارند. در ایران نیز کینوا در مناطق مختلفی کاشته می شود. شرکت ها و مراکزی در کشور به عنوان تولید کننده و وارد کننده کینوا شناخته می شوند.

شرکت ایلیا به عنوان اولین و بزرگ ترین تولید کننده کینوا در ایران شناخته می شود. مجموعه ایلیامارکت علاوه بر تولید کینوا، واردات این محصول را نیزا نجام می دهد. شرکت ایلیا با توجه به اینکه تولید کننده مستقیم کینوا و محصولات آن می باشد از قیمتی مقرون به صرفه برای خریداران برخوردار است.

تولید کننده کینوا سه رنگ ایرانی

کینوا سه رنگ در ایران نیز تولید می شود. این محصول توسط شرکت های تولید کننده در ایران عرضه می شود. شرکت های تولید کننده کینوا سه رنگ، این محصول را به عمدتا به صورت عمده و در تناژ به کارخانه جات صنایع غذایی و شرکت های پخش و بسته بندی، به فروش می رسانند.

این مجموعه ها قیمتی بسیار پایین تر از نمونه های خارجی را ارائه می دهند و کیفیتی قابل رقابت با نمونه های خارجی را دارا است.

تامین کینوا تناژ در ایران

کینوا مصرفی شرکت های پخش و‌بسته بندی و کارخانه جات صنایع غذایی توسط مراکز تامین کننده این محصول فراهم می شود. کینوا در این مراکز به صورت تولید داخلی و‌ خارجی عرضه می شود و خریداران باتوجه به نوع مصرف و قیمت می توانند انتخاب کنند.

شرکت ایلیا از تامین کنندگان کینوا در ایران می باشد. فروش این مجموعه عمدتا به صورت تناژ می باشد. کینوا در این مجموعه به صورت تولید داخلی و وارداتی عرضه می شود.

کینوا ایرانی باتوجه به کیفیت و قیمت مناسبی که دارد، برای کارخانه جات گزینه مناسب تری می باشد و کارخانه جات می توانند با خرید این محصول علاوه بر تولید محصولی فراسودمند، بازار بسیار خوبی را نیز به دست آورند.

علاقه مندان به خرید کینوا سه رنگ کیلویی به صورت عمده و در تناژ بالا، می توانند با کارشناسان مجموعه ایلیا تماس حاصل کرده و ضمن بهره مندی از مشاوره تخصصی، اطلاعات لازم جهت خرید و تامین کینوا را کسب کنند.

تماس با ما

بازگشت به لیست

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *