آرد کینوا, دانه کینوا

دانه کینوا چیست ؟ قیمت خرید بسته بندی

کینوا

کینوا دانه گیاهی شبیه اسفناج است که از پنچ هزار سال پیش توسط بومیان آمریکای جنوبی مصرف می شود. کینوا در رنگ های مختلف از جمله سیاه، قرمز، زرد و سفید وجود دارد. این گیاه بومی منطقه آند در آمریکای جنوبی، به ویژه بولیوی، اکوادور ،شیلی و پرو است.

کینوا را می توان به صورت بسته بندی خرید کرد. قیمت خرید بسته بندی کینوا را از چه طریق می توان مطلع شد؟ دانه کینوا چیست و چه خواصی دارد؟

محصولات کینوا

دانه کینوا دارای محصولات متنوعی می باشد. محصولات متنوع کینوا شامل :

  • کینوا ایرانی
  • کینوا وارداتی
  • کینوا سفید
  • کینوا قرمز
  • کینوا سیاه
  • آرد کینوا
  • کینوا سه رنگ
  • کینوا پرک
  • کینوا حجیم شده می باشد.

این محصولات به صورت ایرانی یا خارجی در کشور‌ وجود دارد. محصولات کینوا را می توانید به ‌صورت کیلویی و بسته بندی خریداری کنید.

محصولات کینوا همگی دارای مواد مغذی و معدنی فراوانی می باشند.

همچنین محصولات کینوا فاقد گلوتن هستند و برای بیماران مبتلا به سلیاک مناسب می باشند. بیماری سلیاک یک نوع بیماری ژنتیکی و خود ایمنی است که در آن فرد به گلوتن حساسیت دارد و نمی تواند گلوتن را مصرف کند. مصرف کینوا و محصولات کینوا برای بیماران سلیاکی توصیه می شود.

آیا کینوا از برنج سالم تر است ؟

دانه کینوا چیست؟ کینوا کالری کمتری نسبت به برنج دارد. کینوا برخلاف برنج اثرات چاق کنندگی ندارد. دانه کینوا دارای منابع غنی از پروتئین، ویتامین ها و املاح معدنی می باشد. کینوا دارای گرانول های نشاسته ای کوچکی می باشد.

گرانول های نشاسته ای کینوا به کندی هضم می شوند و سبب بالا رفتن ناگهانی خون نمی شوند.

مصرف کینوا برای بیماران دیابتی بسیار توصیه می شود. بیماران دیابتی با جایگزین نمودن کینوا به جای برنج، می توانند با خیالی آسوده این محصول را مصرف کنند و نگرانی از بابت بالا رفتن قندخون خود نداشته باشند.

افرادی که از بابت تامین ویتامین های موجود در برنج نگرانی دارند به این نکته توجه داشته باشند که کینوا نیز منبع غنی از ویتامین B می باشد.

کینوا را می توان در رژیم غذایی خود قرار دهید. قیمت کینوا از برنج ارزان تر است و صرفه اقتصادی دارد.

کینوا

فواید کینوا برای زنان

کینوا فواید فراوانی برای زنان دارد. کینوا فولات مورد نیاز زنان باردار را تامین می کند. زنان باردار به مقدار زیادی اسید فولیک نیاز دارند. مصرف روزانه کینوا می توان ۲۰ درصد از نیاز روزانه زنان را تامین کند.

مصرف محصولات غذایی نمی تواند اسید فولیک مورد نیاز زنان را تامین کند.

کینوا منبع بسیار خوبی از آنتی اکسیدان ها می باشد. آنتی اکسیدان ها باعث جلوگیری از بروز بیماری های مانند انواع سرطان می شوند.

کینوا سرشار از منیزیوم، آهن، ویتامین B و ‌ویتامین E و مواد معدنی است.

منیزیوم از مواد معدنی ارزشمند در کینوا است که باعث جلوگیری و کاهش علایم سندروم پیش از قاعدگی  مانند خلق و خو، نفخ و گرفتگی عضلات می شود.

آهن یکی دیگر از مواد معدنی ارزشمند در کینوا است.

متاسفانه اغلب زنان از کمبود آهن رنج می برند و در زنان آهن یکی از مواد معدنی ضروری است که در رژیم غذایی زنان کم یافت می شود و نیاز به مکمل های دارویی دارند.

کینوا بسته بندی دانیما

کینوا دانیما یکی از برند های شناخته شده در زمینه کینوا می باشد. محصول کینوا دانیما از کیفیت بالایی برخوردار است و دانه های درشت و سالمی را در بسته بندی های خود دارد.

کینوا بسته بندی دانیما در وزن های مختلفی به فروش می رسد. دانه کینوا دانیما مطابق با استاندارد های ملی و بین المللی تولید شده است.

کینوا بسته بندی دانیما را می توانید از مراکز فروش این محصول خریداری نمایید. این محصول را می توانید از طریق سایت و یا شماره های موجود خریداری نمایید.

کینوا

قیمت کینوا

کینوا قیمت های متفاوتی دارد. قیمت کینوا با توجه به آیتم های مختلفی تعیین می شود. از جمله آیتم های تاثیر گذار بر قیمت کینوا میتوان به حجم خرید، نوع مصرف، کیفیت دانه، ایرانی یا خارجی بودن محصول، هزینه باربری، نوع بسته بندی و … اشاره نمود.

قیمت کینوا با توجه به آیتم های ذکر شده متغیر است و دارای نوسان می باشد. علاقه مندان برای اطلاع از قیمت به روز کینوا می توانند از طریق مراکز عرضه کننده و فروش در تماس باشند.

فواید و عوارض کینوا

دانه کینوا چیست؟ کینوا دارای مواد مغذی و معدنی فراوانی می باشد. از جمله مواد مغذی موجود در کینوا می توان به پروتئین، فیبر، کربوهیدرات ها، ویتامین، امگا ۳ و امگا۶، املاح معدنی مانند کلسیم، پتاسیم، منیزیوم، آهن و….اشاره نمود.

کینوا باعث جلوگیری از بروز بسیاری از بیماری ها مانند انواع سرطان، بیماری های قلبی و عروقی، یبوست ، بیماری های گوارشی و … می شود.

کینوا اثرات موثری بر لاغری دارد. کینوا دارای مقدار فراوانی فیبر می باشد. فیبر موجود در کینوا محلول در آب است و در معده حجیم می شود و سبب ایجاد احساس سیری طولانی مدت در فرد می شود.

مصرف کینوا سبب جلوگیری از پرخوری، چاقی و مصرف محصولات ناسالم می شود. افرادی که قصد کاهش وزن و لاغری دارند با افزودن کینوا به رژیم غذایی خود می توانند ضمن بهره بردن از ارزش تغذیه کینوا، از اثرات موثر کینوا بر کاهش وزن و لاغری بهره مند شوند.

مصرف کینوا ممکن است باعث ایجاد مشکلات گوارشی نظیر نفخ شود. کینوا دارای مقداری اگزالات است. این ماده در جذب کلسیم اختلال ایجاد می کند. مصرف کینوا برای افرادی که دچار آلرژی می شوند توصیه نمی شود.

کینوا

کینوا در فروشگاه ایلیا مارکت

کینوا در فروشگاه ایلیا مارکت به صورت کیلویی و بسته بندی به فروش می رسد. البته کینوا موجود در فروشگاه ایلیا مارکت به صورت تولید داخلی و خارجی موجود است. فروشگاه ایلیا مارکت تولید کننده و وارد کننده مستقیم کینوا در ایران است.

این مجموعه کینوا را با کیفیت درجه یک و مرغوب و قیمت مقرون به صرفه برای مصرف کندگان جزئی عرضه می کند.

فروشگاه های عرضه کننده محصولات غذایی برای تامین کینوا مورد نیاز خود می توانند با فروشگاه ایلیا مارکت در ارتباط باشند. علاقه مندان برای ارتباط با فروشگاه ایلیا مارکت با شماره های موجود و از طریق سایت در ارتباط باشند.

تماس با ما

بازگشت به لیست

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *