دانه کینوا

سایت فروشگاهی خرید کینوا قرمز و سیاه

کینوا

معتبر ترین سایت فروشگاهی خرید کینوا قرمز و سیاه در ایران کجاست؟ در خرید تناژ کینوا که معمولا جهت مصارف بالا و با تکرار زیاد صورت می‌گیرد معمولا مسئول خرید بعد از بررسی کیفیت و قیمت کینوا قرمز و سیاه اقدام به سفارش اولیه آن با بررسی‌های زیر می‌نماید:

  • دانه خوراکی کینوا قبل از مصرف نیاز به آماده‌سازی دارد و ما به راحتی این آماده سازی را در محصولات وارداتی و صادراتی مشاهده می‌کنیم.
  • در خرید عمده به فرآوری شدن دانه طی مراحل بوجاری و ساپونین زدایی دقت کنید تا بصورت کامل صورت گرفته شده باشد و پوسته تلخ و غیر قابل مصرف آن برداشته شده باشد تا دانه پاک شده، با طعم شیرین و بدون مسمومیت تولید شده باشد.
  • در خرید به ظاهر محصول که باید درشت و یکدست باشد دقت کنید تا خرید مطمئن و خوب را تجربه کنید.
  • از شرکت و برندی دانه را خریداری کنید که دارای مجوز بهداشتی باشد.
  • از مکان مناسبی مثل شرکت ایلیا خرید خود را انجام دهید که امکان دادن مشاوره و اطلاعات لازم را در اختیارتان، داشته باشد.

خریداران بعد از خرید اولیه و رضایت از مصرف کینوا خریداری شده جهت خرید مجدد، از طریق سایت فروشگاهی خرید کینوا قرمز و سیاه تناژ اقدام نموده و خرید خود را تکرار می‌نماید.

ایلیا متخصص در تولید کینوا و محصولات آن در ایران است که در کشور تنها شرکت دارای مجوز و سیب سبز سلامت برای کینوا است و آماده ارائه کینوا با کیفیت به صورت تناژ به مشتریان است. شما می‌توانید جهت سفارش و استعلام قیمت تناژ به بخش مشاوره سایت مراجعه نمایید.

 

کینوا

 

خرید دانه کینوا در تهران

برای خرید دانه کینوا در تهران می‌توانید از مسیرهای زیر اقدام نمایید:

  • مراکز فروش کینوا
  • نمایندگی خرید کینوا با امکان فروش به مشتری عام و خاص
  • فروشگاه های بین شهری
  • فروشگاه های آنلاین کینوا
  • سایت های اینترنتی کینوا

امروز برای خرید دانه کینوا در تهران به راحتی و به وفور در فروشگاه‌های بزرگ موادغذایی و هایپرمارکت‌ها، این شبه غله ارزشمند یافت می‌شود. شرکت توسعه تجارت سبز ایلیا در تهران و شهرستان‌ها امکان ارسال انواع محصو در حجم های مختلف را دارد.

خرید کینوا کیلویی سه رنگ

در خرید کینوا سه رنگ به صورت کیلویی باید موارد زیر را بررسی نماییم:

  1. درصد ترکیب از هر سه رنگ استاندارد و مناسب باشد.
  2. هر یک از رنگ ها به تنهایی دارای کیفیت قابل قبول باشند.
  3. از هر سه رنگ سفید، مشکی و قرمز استفاده شده باشد.

از نظر دسترسی، کینوا سفید بیش از کینوا قرمز و سیاه در دسترس است و لذا قیمت مناسب‌تری از آن‌ها دارد. فروش کینوا مشکی و قرمز معمولا به صورت تک رنگ نیست و به صورت ترکیبی است. کینوا سه رنگ با حفظ رنگهای زیبا در دیزاین غذا و سالاد مرسوم است و در رستوران‌ها و سالادبارها بیشتر استفاده می‌شود.

در خرید کینوا کیلویی سه رنگ به دلیل حذف هزینه بسته‌بندی قیمت مناسبتر محاسبه می‌شود و با توجه به نیاز دقیق مشتری خرید صورت می‌گیرد. شما جهت دسترسی به لیست قیمت کیلویی کینوا می‌توانید به بخش مشاوره سایت ایلیا مراجعه نمایید.

 

کینوا

 

قیمت کینوا قرمز

کینوا قرمز خوش رنگ و زیبا با بافتی سخت‌تر و سفت‌تر نسبت به کینوا سفید است که بعد از پخت حفظ ظاهر و رنگ را دارا است. زمان پخت کینوا قرمز از کینوا سفید بیشتر است و به دلیل اینکه کمیاب‌تر از کینوا سفید است قیمت آن نیز بیشتر از قیمت کینوا سفید است.

بیشتر کاربرد کینوا قرمز در رستوران‌ها به جهت پخت و دیزاین غذا، سالاد و انواع دسر است. شما می‌توانید جهت استعلام قیمت و ثبت سفارش کینوا قرمز به بخش مشاوره سایت ایلیا مراجعه نمایید.

قیمت کینوا فله

همواره خرید به صورت فله نسبت به بسته‌بندی و کیلویی مناسب‌تر و پایین‌تر است چرا که هزینه بسته‌بندی حذف شده و ما پول دقیق هر کیلو را در خرید فله و تناژ پرداخت می‌کنیم. وقتی مصرف بالا باشد و خرید فله مطرح باشد قیمت آیتم مهمی محسوب شده و بایستی نظر مشتری و مسئول خرید را جلب نماید.

ایلیا مجموعه‌ای متخصص در حوزه کینوا است که قیمت رقابتی کینوا به صورت فله را با کیفیتی عالی ارائه می‌دهد. شما می‌توانید جهت استعلام قیمت و یا ثبت سفارش به بخش مشاوره سایت مراجعه نمایید.

 

کینوا

 

قیمت کینوا سفید

کینوا سفید طعم و مزه‌ای شبیه به برنج دارد و ارزش غذایی بسیار بالایی نسبت به آن را دارا است. با توجه به ارزش غذایی بالا خاویار گیاهی نامیده می‌شود و قیمت مناسبی در بازار دارد. قیمت کینوا سفید نسبت به کینوا قرمز و سیاه پایین‌تر است و استقبال از آن در مصرف نیز بیشتر است.

قیمت خرید و فروش کینوا

خرید و فروش کینوا در کشور امروزه محدود به شهر تهران نیست و با توجه به گستردگی کاشت محصول در کشور در نقاط مختلف کشت شده و بحث خرید و فروش کینوا در تمام کشور مطرح است. همواره در خرید یکی از آیتم‌های مهم بررسی قیمت خرید و فروش کینوا است که برای مشتری بسیار جذاب است و ایلیا قیمت‌های مناسبی برای خرید و فروش کینوا ارائه نموده است. شما برای استعلام قیمت و ثبت سفارش می‌توانید به بخش مشاوره سایت مراجعه نمایید.

علاقه مندان برای کسب اطلاعات درمورد قیمت کینوا و ثبت سفارش می توانند به این صفحه مراجعه کنند.

 

تماس با ما

بازگشت به لیست

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *