کینوا سه رنگ

سفارش خرید کینوا قرمز ارزان در کشور

کینوا

آیا از خواص کینوا قرمز اطلاعی دارید؟ ثبت سفارش خرید کینوا قرمز ارزان در کشور را از کجا استعلام می‌ گیرید؟ مهم ترین معیار ها برای تشخیص کینوا قلابی چیست؟

کینوا قرمز چیست؟

کینوا قرمز یکی از دانه‌های مغذی و انواع کینوای تولید شده در جهان است، که بصورت صاف و یضی کل دیده می‌شود. این دانه ترد و شکننده بوده که پس از پخته شدن پف نموده و همانند دانه تاج خروس گرد می‌شود.

دانه های قرمز کینوا گلوتن ندارد و  همین خصوصیت آن ‌را برای بیماران سلیاکی مناسب و مفید قرار می‌دهد. کینوا قرمز سرشار انواع آنتی اکسیدان‌‌ها (تیامین، ریبو‌فلاوین، تیامین)، انواع مواد معدنی شامل منگنز، فولات، منیزیم، آهن، روی، مس، فسفر، پروتئین و فیبر می‌باشد.

کینوا قرمز با دارا بودن مقادیر بالای ترکیبات ضد التهابی به کاهش التهابات بدن کمک نموده و خطر ابتلا به بیمار‌ی های مزمن را می‌کاهد. وجود مس و آهن در آن نیز به افزایش گلبول‌های قرمز و اکسیژن‌رسانی به سلول‌ها کمک کرده و فقر آهن و کم خونی را  کاهش می‌دهد.

برای پخت آن ابتدا با آب گرم کینوا قرمز را شسته و بعد از جوشیدن آب، اقدام به اضافه نمودن کینوا کرده و به مدت 10-15 دقیقه جوشیدن صبر می‌کنید تا آب خشک شود و کینوا پخته شده سرد و آماده مصرف شود.

همانند سایر انواع کینوا قبل استفاده از کینوا قرمز باید ساپونین زدایی صورت گیرد. تنها شرکت تولید کننده و فراوری کننده کینوا قرمز با مجوزات بهداشتی در ایران شرکت توسعه تجارت ایلیا با برند دانیما می باشد.

 

کینوا

 

کاربردهای کینوا قرمز

کینوا قرمز در مقایسه با نوع سفید و سیاه مصرف رایج‌تری داشته و طعم شیرین‌تری دارد. به همین دلیل پخته آن در تهیه سالاد، خوراک سبزیجات، همبرگر و ….استفاده می‌شود. پس از پخت کینوا قرمز به رنگ قهوه ای روشن درآمده و طعم و عطری شبیه به فندق پیدا می‌نماید.

ارزش غذایی کینوا قرمز معادل 185 گرم در یک فنجان پخته شده آن است. کالری، چربی، کربوهیدرات، پروتئین و فیبر آن به‌ترتیب 222، 4 گرم، 40 گرم، 8 گرم و 5 گرم می‌باشد. کالری مفید بالا و پروتئین سرشار آن باعث طرفداری ورزشکاران از این گیاه می‌شود.

فیبر بالا نیز باعث سیری افراد به مدت طولانی‌تری شده و انرژی مورد نیاز بدن را تامین نماید. قند پایین آن از ابتلا به بیماری‌های قلبی و دیابت نوع 2 کاسته و استفاده از آن در رژیم‌های غذایی سالم  و برای تناسب اندام  توصیه می‌شود.

پروتئین کینوا قرمز سبب شده که انتخاب مناسبی برای جایگزینی سویا باشد. کینوا قرمز را همچنین می‌توان همراه گوشت چرخ‌کرده برای تهیه ماکارونی، همبرگر، کتلت، و کباب تابه‌ای استفاده نمایید. در کشورهای غربی و توسعه یافته مصرف کینوا قرمز به عنوان جایگزین برای انواع برنج افزایش یافته است.

همچنین استفاده از آن در غذای عصرانه به رشد استخوان کمک نموده و از پوکی استخوان و بیماری نرمی استخوان (راشتیسم) جلوگیری می‌کند. بافت سفت و سنگین دانه قرمز کینوا استفاده از آن در تولید انواع افزودنی تند غذا ممکن ساخته است.

همچنین این خصوصیت بعد از پخت نیز حفظ شده برای استفاده در تزئین غذا و سالاد مورد استفاده می باشد. علاقه‌مندان می‌توانند این محصول سوپر‌فود و خالص را از شرکت ایلیا در حجم های تناژ و فله و حتی به صورت کیلویی و بسته بندی نیز تحویل بگیرند.

 

کینوا

 

انواع کینوا قرمز ایرانی و وارداتی

کینوا وارداتی در سه رنگ سفید، قرمز و سیاه وجود دارد. ارزش غذایی سرشار و فواید درمانی کینوا دولت‌های مختلف را برآن داشت که کینوا را از کشورهای بومی و خاستگاه آن به کشور خود وارد کنند. واردات محصول کینوا علاوه بر قیمت گزاف، هزینه‌های حمل و گمرک را نیز دارد. بنابراین کشاورزان و تولید‌کنندگان ایرانی کشت اقدام به کشت این محصول کردند.

نمونه‌های وارداتی کینوا قرمز تنها در مراکز فروش مواد غذای وارداتی عرضه شده که به نسبت مراکز معتبر و مجاز ایرانی فعالیت محدود و مختصر به چند شهر بزرگ را دارند.

مجموعه توسعه تجارت سبز ایلیا امکان خرید محصول کینوا ایرانی و وارداتی را برای کلیه تولید‌کنندگان فراهم آورده است. کلیه متقاضیان با خرید از این مجموعه معامله‌ای با صرفه و بدون پرداخت هزینه حمل و گمرک که به نوع وارداتی اختصاص می‌یابد می‌توانند در وقت و هزینه خود صرفه‌جویی نمایند.

خرید کینوا سه رنگ

کینوا طیف وسیعی از رنگ‌‎ها را از زرد تا  قرمز و قهو‌ه‌ای تا سیاه را در بر می‌گیرد. اما سه نوع عمده آن سفید، قرمز و سیاه می‌باشند. کینوا سه‌رنگ به کاهش وزن، کنترل دیابت نوع 2، کاهش کلسترول بد خون، کاهش فشارخون بالا، تقویت مو، پوست و بینایی، کنترل بیش فعالی و … کمک شایانی می‌کند. برای پخت آن نیز می‌توان همانند برنج کته‌ای ان را طبخ و میل نمایید.

شرکت توسعه تجارت سبز ایلیا تنها شرکت پیشرو در ایران است که  در حوزه کینوا توانسته کینوا سه رنگ ایرانی تولید کند. کینوا سه رنگ ایرانی متشکل از کینوا قرمز سیاه و سفید است که با ترکیب مناسبی تولید شده است.

این مجموعه دارای آنالیز های کیفی و بهداشتی مورد تایید استاندارد کشور است و در حجم های تناژ و فله این محوصل را در اختیار کارخانه جات و شرکت های بسته بندی قرار می دهد. برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توان با کارشناسان این شرکت تماس برقرار نمایید.

 

کینوا

 

شرکت ایلیا تنها تولید کننده کینوا قرمز درجه یک در کشور

دانه کینوا در مناطق مختلف کشور با کیفیت‌های متنوعی تولید و روانه بازار می‌شود. در پروسه ارسال به بازار وجود افراد واسطه و دلال باعث افزایش قیمت خارج از عرف محصول شده و گاهی محصول را بدون پوست گیری و ساپونین زدایی در بازار عرضه می‌کنند که باعث مسمومیت‌های شدید غذایی می‌شود.

شرکت ایلیا با خریدی تضمینی و به‌صرفه و وجود کارخانه‌های فعال فرآوری، اقدام به خرید محصول نموده است. محصول فرآوری شده بعد از اقدامات مورد نیاز بسته‌بندی شده و متناسب با تقاضای مشتری وارد بازار فروش می‌شود.

سفارش خرید کینوا قرمز ارزان در کشور

ثبت سفارش خرید کینوا قرمز در کشور می‌تواند به‌صورت آنلاین و اینترنتی در مراکز عرضه انواع کینوا ضورت پذیرد. وجود برخی فروشگاه‌های کوچک در برخی شهرها که به‌صورت محدود فعال هستند اقدام به عرضه محصول کینوا قرمز ارزان می‌نمایند.

ثبت سفارش عمده و با حجم بالا فقط با ایجاد ارتباط با تولیدکنندگان و وارد‌کنندگان بزرگان امکان‌پذیر است. سفارش خرید آنلاین راحت‌ترین روش خرید بوده که ضمن حذف واسطه‌ها قیمت نهایی بسیار مقرون به‌صرفه برای متقاضی محصول می‌باشد.

شرکت ایلیا با حذف انواع واسطه امکان خرید با صرفه را برای متقاضیان عمده و خرد فراهم آورده است. ارسال محصول به اقصی نقاط کشور در کوتاه‌ترین زمان و با کیفیتی خارق‌العاده و بسته‌بندی شکیل صورت می‌گیرد.

برای همکاری با مجموعه کلیه دارندگان صنایع تبدیلی و فراوری، بسته‌بندی، فروشندگان بذر و دانه و مواد غذایی مرتبط با کینوا و …. می‌توانید از مشاوره و تجارب کارشناسان این مجموعه استفاده نمایید.

 

بازگشت به لیست

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *