آرد کینوا

طرز تهیه آرد کینوا + قیمت خرید

کینوا

اطلاعات مربوط به طرز تهیه آرد کینوا + قیمت خرید را از کدام سایت می‌توان دریافت کرد؟ آرد کینوا چیست و کدام مجموعه با داشتن تمام مجوزات بهداشتی آن را تولید و عرضه می‌کند؟ کدام مجموعه آرد کینوا را به‌صورت فله‌ای برای شرکت‌های پخش و به‌صورت بسته‌بندی برای مصارف خانگی به فروش می‌رساند؟

آرد کینوا چیست

از دیرباز در بسیاری از فرهنگ‌ها ازجمله فرهنگ ایرانی مصرف نان به‌عنوان ماده غذایی اصلی در سفره‌های مردم بوده است. ازآنجایی‌که مردم هر کشور به‌ ویژه کشور های درحال‌ توسعه فارغ از هر سطح اقتصادی و اجتماعی نان را به‌صورت روزانه مصرف می‌کنند، می‌توان گفت که قسمت اعظم انرژی، پروتئین، املاح معدنی و ویتامین‌ های گروه ب موردنیاز بدن خود را از طریق مصرف نان تأمین می‌نمایند.

ازاین‌رو تلاش برای غنی‌سازی آردهای معمول تولید نان در هر کشور، تصمیمی هوشمندانه و سودمند برای افزایش سطح سلامت اکثریت افراد جامعه است. به همین دلیل در سال‌های اخیر شاهد آن هستیم که در اکثر کشورها به‌ویژه ایران غنی‌سازی آرد گندم با سایر غلات روند افزایشی داشته است.

در این‌ بین توجه ویژه‌ ای به آرد های مغذی از جمله آرد کینوا شده است. کینوا ریزدانه ­ای بسیار مغذی، باارزش غذایی بالا و خوش هضم است که میوه گیاه علوفه‌ ای کینوا می‌باشد. این گیاه به‌صورت طبیعی در مناطق کوهستانی آند در قاره آمریکای جنوبی می‌روید.

گیاه کینوا از دیرباز جزو غذای اصلی قوم اینکاها بوده است و به برنج اینکا معروف شده است. گیاه کینوا تنوع ژنتیکی بسیار بالایی دارد و ارقام مختلف آن در سراسر دنیا از جمله کشورهای ایالت متحده آمریکا، کانادا، هند، انگلیس، دانمارک، یونان، ایتالیا، آفریقا و کشورهای آسیایی از جمله ایران کشت می‌شود. به دلیل ویژگی‌های ارزشمند غذایی این دانه سازمان غذا و کشاورزی (FAO) سال ۲۰۱۳ را به‌عنوان سال بین‌المللی کینوا نام‌گذاری کرد.

یکی از ویژگی‌های برتر این دانه نسبت به سایر غلات حفظ مواد مغذی آن پس از عملیات فرآوری و پوست­گیری است. چنانچه با روش‌های مدرن و دستگاه‌های مجهز اقدام به آسیاب کردن دانه کینوا شود، آرد حاصل از آن ارزش غذایی دانه را خواهد داشت.  

شرکت توسعه تجارت سبز ایلیا تنها مرکز معتبر تولید آرد کینوا است که از روش آسیاب کردن سرد برای تهیه آرد کینوا استفاده می‌کند. در این روش مواد مغذی دانه از بین نمی‌رود و آرد کینوا ارزش غذایی دانه را حفظ می‌کند.

 

کینوا

 

قیمت آرد کینوا بسته برای مصرف خانگی

از جمله موارد مصرف آرد کینوا، مصارف خانگی آن است که در تهیه‌ی نان‌های خانگی، شیرینی و بیسکویت‌های رژیمی و کیک‌های پروتئینی استفاده می‌شود. آرد کینوا بسته‌ بندی‌ شده در وزن‌ های چند صد گرمی تا یک‌ کیلویی مناسب مصارف خانگی در لیست محصولات شرکت توسعه تجارت سبز ایلیا موجود می‌باشد.

این شرکت با داشتن مجوزهای کامل، آرد کینوا کاملاً بهداشتی و سالم تولید می‌کند. این آرد نسبت به نمونه خارجی آن امگا ۶، فیبر و آهن بالاتری دارد. برای تهیه آرد کینوا بسته‌ بندی‌ شده برای مصرف خانگی با کارشناسان بخش فروش این مجموعه تماس حاصل نمایید.

طرز تهیه آرد کینوا برای مصرف خانگی

یکی از روش‌های معمول تولید آرد غلات در کارخانه‌های فرآوری ریزدانه‌ها و دانه‌های غلات، استفاده از آسیاب‌های چکشی است. متأسفانه در این دستگاه‌ها به دلیل ضرباتی که به دانه غلات و ریزدانه‌ها وارد می‌شود و دمای آن‌ها را تا ۵۰ درجه سانتی‌گراد بالا می‌برند، مواد مغذی و سبوس دانه در فرایند آسیاب کردن از بین می‌رود.

درنتیجه آرد تهیه‌ شده از دانه غلات و ریزدانه‌ها ارزش غذایی کمی دارد و مصرف آن بیشتر خاصیت سیرکنندگی و چاق ­کنندگی خواهد داشت. در شرکت توسعه تجارت سبز ایلیا نوعی دستگاه آسیابانی که از روش آسیاب کردن سرد برای تولید آرد غلات استفاده می‌کند، طراحی شده است. در این روش دمای دانه بالا نمی‌رود و آرد تهیه‌شده از آن ارزش غذایی دانه را حفظ می‌کند.

از جمله محصولاتی که شرکت توسعه تجارت سبز ایلیا به بازار مواد غذایی کشور عرضه می‌نماید آرد کینوا بسته‌بندی‌شده برای مصارف خانگی است. شما می‌توانید آرد کینوا را در بسته‌های ۲۰۰ گرمی، ۳۰۰ گرمی، نیم‌کیلویی و یک‌کیلویی از سایت ایلیا تهیه نمایید.

 

کینوا

 

کارخانه‌های خریدار آرد کینوا پروتئینی

  • کارخانه های تولید محصولات بیکری ( کیک و کلوچه و…)
  • کارخانه های تولید محصولات ماکارونی و پاستا
  •  کارخانه های تولید محصولات رژیمی
  • کارخانه های تولید محصولات نان های سنتی و صنعتی و رژیمی
  • کارخانه های تولید محصولات لبنی
  • کارخانه های تولید محصولات آرایشی بهداشتی

شرکت توسعه تجارت سبز ایلیا آماده همکاری با کارخانه‌ های خریدار آرد کینوا پروتئینی جهت استفاده در تولید محصولات مختلف می‌باشد. این شرکت آماده ارائه مجوزات لازم از جمله مجوزات بهداشتی سیب سلامت آرد کینوا و مجوز عدم ترا ریختگی می‌باشد.

ضمن دریافت نمونه محصول، شما می‌توانید درخواست دریافت آنالیز کیفی و کمی آرد کینوا را نیز بنمایید. برای دریافت نمونه محصول کافی است با کارشناسان بخش فروش این مجموعه ارتباط برقرار نموده و درخواست مشاوره تخصصی نمایید.

علاقه مندان برای استعلام قیمت و ثبت سفارش آرد کینوا بسته بندی و فله می توانند به این صفحه مراجعه کنند.

 

تماس با ما

بازگشت به لیست

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *