جو دوسر پرک درشت, جو دوسر پرک فوری, دانه جو دوسر

عرضه مستقیم انواع جو دوسر برای باشگاه‌های بدنسازی

جو دوسر

کدام مجموعه تخصصی، امکان عرضه مستقیم انواع جو دوسر برای باشگاه‌های بدنسازی را به صورت عمده و تناژ فراهم کرده است؟

جو دوسر برای بدنسازی چه خواص و ویژگی‌هایی دارد؟ جو دوسر برای بدنسازان در چه زمانی بهتر است مصرف شود؟ برای تهیه جو دوسر و محصولات آن، از کدام مجموعه ایرانی معتبر کمک بگیریم؟

جو دوسر برای افزایش حجم ماهیچه

یکی از اهداف بدنسازان عضله سازی و ماهیچه سازی است. بنابراین توجه آن‌ها به سمت مصرف غذا های حاوی پروتئین و کربوهیدرات همواره رو به افزایش است. به طور کلی جو دوسر سرشار از کربوهیدرات و پروتئین می‌باشد. همچنین می‌تواند به خوبی انرژی مورد نیاز بدنسازان را تامین نماید.

از طرفی از آن جایی که این دانه مقوی چربی کمی دارد و سرشار از ویتامین و فیبر است، می‌تواند به طور ثابت در رژیم غذایی بدنسازان قرار بگیرد. به طور کلی طبق تحقیقات انجام شده بدنسازانی که در رژیم‌های روزانه خود از کربوهیدرات و پروتئین زیاد و همچنین چربی کم استفاده می‌کنند، در طول انجام تمرینات نتایج بسیار بهتری را دریافت می‌کنند. همچنین توده عضلات آن‌ها با نتایج بهتری حفظ می‌شود.

بنابراین مصرف جو دوسر که سرشار از کربوهیدرات و پروتئین است می‌تواند در این امر به آن‌ها کمک کند. همچنین به دسترسی به یک رژیم غذایی مناسب برای بدنسازان کارساز باشد. پس می‌توان نتیجه گرفت که بسیاری از کارشناسان تغذیه، جو دوسر برای بدنسازی را یکی از اجزای اصلی برای افزایش عضله در رژیم‌های غذایی قرار می‌دهند.

 

جو دوسر

 

تولید مکمل‌های پروتئین با جو دوسر پرک رژیمی

جو دوسر پرک یکی از فرآورده‌های جو دوسر می‌باشد. این محصول خواص سالم و مقوی دارد که باعث توجه هر چه بیشتر افراد به آن شده است. با توجه به این که جو دوسر پرک به شکل خام و به شکل پخته قابلیت مصرف دارد، برای تهیه مکمل‌های پروتئینی بسیار مناسب است. به نحوی که می‌تواند با خیالی آسوده در رژیم‌های لاغری قرار بگیرد.

از آنجایی که توجه افراد به سمت غذاهای سالم رو به افزایش است، بسیاری از صنایع تولیدی و تبدیلی مکمل‌های رژیمی خود را با مواد غذایی مناسب و مقرون به صرفه تهیه می‌کنند. یکی از این مواد غذایی جو دوسر پرک می‌باشد. علاوه بر سود آور بودن، باعث افزایش تقاضا برای محصول نهایی می‌شود.

بهترین زمان و طریقه مصرف جو دوسر در بدنسازی

همانطور که می‌دانید بدنسازان در رژیم غذایی خود برنامه‌ریزی های منظم و مناسبی را اجرا می‌کنند، بنابراین مصرف جو دوسر نیز به زمان مناسب خود احتیاج دارد. به طور کلی بدنسازان یک الی دو ساعت بعد و قبل از تمرینات سنگین ورزش خود نباید از مواد غذایی که قند و چربی زیاد دارند استفاده کنند، مانند شیرینی، همبرگر، شکلات، برنج و … .

چراکه در صورت مصرف این مواد غذایی بعد از حرکات سنگین بدنی که سوخت و ساز بدن افزایش پیدا می‌کند، جذب این مواد به حداکثر می‌رسد و بدن تمام این چربی‌ها و قندها را جذب می‌کند. بنابراین در این زمان باید مواد غذایی با کالری و قند کم مصرف بشود.

جو دوسر که قند و کالری کمی دارد و از طرفی منبع سرشار فیبر محسوب می‌شود، می‌تواند یک تا ۲ ساعت بعد و یا قبل از شروع تمرینات ورزشی مصرف شود، در این صورت حجم زیادی از دستگاه گوارش را در بر می‌گیرد و به این ترتیب کالری، چربی و قند به میزان کمی وارد بدن خواهد شد و در نتیجه نتایج بسیار مثبتی در روند بدنسازی و رژیم به دست خواهد آمد.

گفتنی است جو دوسر به شکل انواع صبحانه، میان وعده، مکمل‌های پروتئینی و انواع نوشیدنی برای بدنسازان قابلیت آماده شدن دارد و می‌تواند خواص مقوی زیادی را برای بدنسازان به ارمغان بیاورد.

 

جو دوسر

 

طریقه و نحوه مصرف پودر سبوس جو دو سر برای چاقی

شاید این سوال برای شما پیش بیاید که آیا جو دوسر باعث افزایش وزن می‌شود یا خیر؟ به طور کلی سبوس جو دوسر سرشار از فیبر می‌باشد. مصرف این غذا باعث سیری طولانی مدت می‌شود و در نتیجه باعث کاهش وزن و لاغری می‌گردد.

اما سوال اصلی این است که در چه صورت مصرف سبوس جو دوسر باعث افزایش وزن می‌گردد؟ به طور کلی در صورتی که این غله ارزشمند به همراه مواد غذایی مختلفی مانند شیر ترکیب شود، می‌تواند کالری بیشتری را وارد بدن کند. این محصول چربی کمی دارد و این چربی از نوع مفید است. در نهایت بیشتر در روند افزایش عضله در طی رژیم‌های بدنسازی تاثیر گذار است.

یکی دیگر از دلایلی که سبوس جو دوسر باعث چاقی نامناسب نمی‌شود قند به میزان کم آن می‌باشد. به طور کلی مصرف سبوس جو دوسر در مکمل‌های متفاوت، باعث چاقی بی رویه نخواهد شد. همچنین بیشتر ماهیچه سازی و عضله سازی را به همراه خواهد داشت.

 

جو دوسر

 

فروش مستقیم عمده و بسته بندی جو دوسر پرک برای باشگاه‌های سراسر کشور

با توجه به موارد ذکر شده می‌توان نتیجه گرفت که یکی از خریداران و مصرف‌کنندگان اصلی جو دوسر پرک، می‌تواند باشگاه‌های بدنسازی باشد. چراکه بدنسازان به مصرف مکمل‌های پروتئینی نیاز دارند. همچنین برخی مکمل‌ها باعث ایجاد آسیب‌های جدی به کبد بدنسازان می‌گردد.

بنابراین مصرف مواد غذایی سالم برای این دسته از افراد از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است. باشگاه‌های بدنسازی در سراسر کشور به دنبال مرجع مناسبی هستند تا جو دوسر پرک سالم و بهداشتی را به صورت عمده تهیه کنند و در تهیه مکمل‌های پروتئینی و سالم، مورد مصرف قرار بدهند. باشگاه‌های متفاوت به دنبال مراکز معتبری هستند تا از این طریق جو دوسر پرک مناسب به صورت عمده را تهیه کنند.

از طرفی جو دوسر پرک خریداری شده را با بسته بندی‌های مناسب دریافت کنند تا در حین ارسال به سایر نقاط کشور، دچار آسیب و مشکل نشوند. همچنین ترجیح می‌دهند جو دوسر پرک غیر تراریخته برای تهیه مکمل‌های پروتئینی خود تهیه کنند تا سلامت بدنسازان و ورزشکاران خود را تضمین نمایند. مجموعه ایلیا می‌تواند جو دوسر پرک مناسب باشگاه‌های بدنسازی در سراسر کشور را با بهترین قیمت و کیفیت تامین نماید و با بهترین شرایط به دست خریداران برساند.

این مجموعه می‌تواند بسته بندی‌های مناسب جو دوسر پرک و همچنین فروش عمده را فراهم کند. در نتیجه در داشتن یک رژیم غذایی مناسب برای بدنسازان سهیم باشد. برای استعلام قیمت جو دوسر پرک به شکل عمده و بسته بندی می‌توانید از طریق شماره‌های درج شده با کارشناسان و مشاوران متخصص مجموعه ایلیا در ارتباط باشید و مشاوره‌های لازم را در رابطه با خرید محصول مورد نظر خود دریافت نمایید.

علاقه مندان برای استعلام قیمت محصولات جو دوسر و خرید، به این صفحه مراجعه کنند.

 

تماس با ما

بازگشت به لیست

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *