آرد جو دوسر, دانه جو دوسر, یولاف

فروشندگان جو دوسر و یولاف در ایران

جو دوسر

یولاف و جو دوسر یکی از غلاتی است که در ابتدا برای مصارف دامی کشت می شد، اما اخیرا برای مصرف انسان نیز کشت می شود و کاربرد دارد. دانه یولاف گیاهی مقاوم با شرایط و از خانواده گندمیان است. یولاف دارای گل های ریز و نامشخص می باشد. در ابتدا در اروپای شمالی مصرف و کشت می شد، بعد از پی بردن به سازگاری این گیاه و خواص شگفت انگیز آن در سایر مناطق نیز کشت می شود.

فروشندگان جو دوسر و یولاف در ایران چه مراکزی هستند؟ کدام مراکز بهترین یولاف را ارائه می دهد؟ محصولات حاصل از یولاف چیست؟ در ادامه مطلب به این سوال ها پاسخ خواهیم داد با ما همراه باشید.

انواع جو دو سر در ایران

جو دوسر یکی از غلاتی است که دارای خواص فوق العاده ای است و بدین سبب بسیار رایج و پرطرفدار شده است. مصرف جو دوسر برای وعده صبحانه بسیار پرطرفدار شده است. جو دوسر در ایران دارای انواع مختلفی است از جمله:

  •  جو دوسر کامل پوست گرفته
  •  بلغور جو دوسر
  • جو دوسر پرک درشت
  • جو دوسر پرک ریز
  • جو دوسر پرک فوری صبحانه.

جو دوسر کامل پوست گرفته

این جو دوسر همان جو دوسر کامل است و فقط پوسته آن کنده شده است. این نوع جو دوسر برای این که قابل مصرف شود باید با آب فراوان پخته شود و زمان نسبتا زیادی برای آماده شدن نیاز دارد. جو دوسر کامل پوست گرفته شده را می توان طعم دار کرد و جایگزین برنج در غذاها نمود. 4/1 فنجان جو دوسر کامل پوست گرفته شده ، ۸ گرم پروتئین دارد.

بلغور جو دوسر کامل پوست گرفته شده

را هنگامی که خرد کنید، بلغور جو دوسر حاصل می شود. بلغور جو دوسر مدت زمان پخت کم تری نسبت به جو دوسر کامل دارد و برای استفاده در انواع آش، سوپ و … استفاده می شود و طعمی بی نظیر به غذا می دهد.

جو دوسر پرک

پرکاربرد ترین نوع جو دوسر می باشد. جو دوسر پرک حاصل فراوری جو دوسر کامل است. بدین صورت که جو دوسر کامل را بخار پز کرده سپس با غلطک هایی صاف نموده و خشک می شود و جو دوسر پرک حاصل می شود.

جو دوسر پرک درشت

این جو دوسر برای تهیه انواع اوتمیل و گرانول ها بسیار پر کاربرد است. دانه جو دوسر درشت دارای سبوس زیادی است و در نتیجه فیبر بالایی نیز دارد و برای افرادی که قصد کاهش وزن دارند بسیار توصیه شده است.

جو دوسر پرک ریز

دانه جو دوسر پرک ریز همان جو دوسر پرک است که به قطعات ریز تبدیل شده است و برای کسانی که می خواهند میان وعده ای کامل و سریع آماده کنند، مناسب است.

جو دوسر پرک فوری صبحانه

این نوع جو دوسر به دلیل این که فوری آماده می شود محبوب ورزشکاران به خصوص بدنسازان است. همچنین جو دوسر پرک فوری صبحانه را می توان همراه با مغزی جات، میوه و مایعات تهیه کرد و صبحانه پر انرژی و مقوی میل کرد.

محصولات جو دوسر و یولاف را می توانید از شرکت ایلیا که محصولاتی با کیفیت خدمت علاقه مندان عزیز قرار می دهد تهیه کنید. این محصولات با کیفیت بی نظیر در اختیار شما قرار گرفته است. برای تهیه محصولات از طریق سایت و یا شماره های موجود اقدام نمایید.

فرق جو با جو دوسر

جو و جو دوسر در ارزش غذایی و نحوه مصرف بسیار با هم متفاوت اند در عین حال هردو برای جلوگیری از بیماری قلبی و عروقی، دیابت و سرطان ها بسیار مناسب هستند. دانه جو دوسر از نظر ارزش غذایی و مواد مغذی بسیار ارزشمند می باشد و یک غله کامل محسوب می شود.

جو دوسر منبعی غنی از پروتئین، فیبر، مواد مغذی نظیر فسفر، آهن، پتاسیم و … می باشد. همچنین جو دوسر اغلب برای مصارفی دامی استفاده می شود، ولی به لحاظ ارزش غذایی بالا برای مصارف انسانی مخصوصا برای وعده صبحانه بسیار توصیه می شود. جو دوسر فاقد گلوتن می باشد و برای بیماران مبتلا به بیماری سلیاک که توانایی هضم گلوتن را ندارند قابل استفاده است.

جو گیاهی است که دارای مقادیر فراوانی پروتئین و فیبر می باشد. مصرف جو بیشتر برای تهیه انواع سوپ است و مردم علاقه به استفاده از جو  در سوپ دارند. مصرف جو در تمام دنیا رایج است و مردم برای تهیه انواع نان از جو استفاده می کنند.

جو دارای گلوتن است و بیماران مبتلا به سلیاک نمی توانند از محصولات جو استفاده کنند.

به طور کلی سرانه مصرف مردم از جو دوسر بیشتر از جو می باشد. جو دوسر به عنوان غله ای که می توان آن را سریع آماده کرد و به عنوان میان وعده و یا صبحانه مصرف کرد بسیار کاربرد دارد.

محصولات یولاف در کشور

یولاف یکی از غلاتی است که در کشور به سبب ارزش غذایی فراوان و سریع آماده شدن، بسیار رایج شده است و دارای محصولات متنوعی می باشد. محصولات یولاف شامل طیف گسترده ای از محصولات است.

این محصولات شامل یولاف کامل پوست کنده، یولاف کامل با پوست، سبوس یولاف، آرد یولاف، پرک یولاف، پرک یولاف درشت، پرک یولاف ریز، پرک یولاف فوری صبحانه، بلغور یولاف، انواع سوپ ها و دسر های آماده با یولاف می باشد.

محصولات یولاف در شرکت ایلیا تهیه و عرضه می شود. مجموعه ایلیا با تولید محصولاتی ایرانی و باکیفیت در خدمت مشتریان است. برای تهیه محصولات یولاف می توانید از طریق سایت ایلیا و شماره های قرار گرفته در سایت اقدام به ثبت سفارش نمایید.

فروشندگان یولاف

امروزه با اطلاع از خواص یولاف، تقاضا برای خرید و مصرف این دانه فوق العاده افزایش پیدا کرده است. فروش یولاف در مراکز متفاوتی در کشور امکان پذیر است. فروش محصولات در این مراکز امکان خرید مستقیم و بدون واسطه را برای علاقه مندان به استفاده از یولاف فراهم می آورد.

این مراکز همچنین امکان خرید راحت و آسوده را برای خریداران عمده و خرد فراهم می کنند.

شرکت ایلیا یکی از مراکز فروش یولاف و محصولات یولاف در کشور می باشد. این مجموعه توانایی پاسخ گویی به نیاز های مورد نظر خریداران در حجم عمده و خرد را دارا است.

جو دوسر

جو دوسر و یولاف برای لاغری چاقی

دانه جو دوسر به واسطه داشتن مقادیر زیادی فیبر برای کاهش وزن غله ای بسیار مناسب است. محصول جو دوسر حاوی بتاگلوکان است. بتاگلوکان نوعی فیبر می باشد که در معده حجیم شده و باعث سیری طولانی مدت و جلوگیری از گرسنگی و پرخوری می شود.

علاوه براین، یولاف کالری بسیار کمی دارد و کسانی که قصد کاهش وزن دارند و نگران وزن خود هستند می توانند این غله را در رژیم غذایی خود جای دهند.

یولاف همچنین برای چاقی و افزایش وزن نیز بسیار توصیه می شود. یولاف به واسطه داشتن سبوس باعث چاقی می شود و افرادی که قصد چاقی دارند می توانند از سبوس یولاف استفاده کنند. سبوس یولاف را می توان در انواع غذاها، دسر ها، ماست، فرنی و … استفاده نمود.

فروش آرد جو دوسر پروتئینی عمده

آرد جو دوسر یکی از محصولات پرکاربرد است. این آرد از آسیاب دانه های جو دوسر به دست می آید. آرد جو دوسر منبع غنی از پروتئین، فیبر و مواد مغذی و … می باشد. این آرد برای تهیه انواع نان ها، مافین ها، کوکی و … کاربرد دارد.

کارخانه جاتی که در فرمولاسیون محصولات خود از آرد جو دوسر استفاده می کنند، کارخانه جات بسته بندی و بسیاری از کارخانه جات دیگر از خریداران عمده آرد جو دوسر هستند.

در مجموعه ایلیا فروش آرد جو دوسر پروتئینی به صورت عمده و تناژ برای واحد های تولیدی انجام می شود. این واحد ها می توانند برای خرید عمده آرد جو دوسر با شماره های موجود در سایت تماس حاصل فرمایند.

جو دوسر

خرید پرک ریز و درشت یولاف

پرک یولاف شکل فرآوری شده یولاف می باشد. این پرک پر کاربرد ترین نوع یولاف می باشد که به صورت ریز و درشت موجود است. پرک درشت، دانه های درشت تری دارد و فیبر بیشتری نیز دارد و برای افرادی که قصد کاهش وزن دارند بسیار مناسب است. پرک ریز به واسطه ریز بودن ذرات، به سرعت آماده می شود و قابل مصرف می باشد و بسیار پرطرفدار نیز هست.

علاقه مندان به خرید پرک ریز و درشت جو یولاف می توانند مجموعه ایلیا را انتخاب کنند. شرکت ایلیا پرک ریز و درشت جو یولاف را در حجم خرد وعمده به فروش می رساند. علاقه مندان به تهیه پرک یولاف می توانند از طریق سایت و یا شماره موجود سفارش خود را ثبت نمایند.

تماس با ما

بازگشت به لیست

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *