دانه جو دوسر

فروشگاه عرضه جو دوسر برای انواع رژیم‌های چاقی و لاغری

جو دوسر

بهترین و مناسب‌ترین فروشگاه عرضه جو دوسر برای انواع رژیم‌های چاقی و لاغری کدام مجموعه است؟ چه مرکز معتبری جو دوسر برای چاقی و لاغری را به صورت غیرتراریخته و بهداشتی در دسترس مصرف کنندگان و خریداران قرار می‌دهد؟ مصرف جو دوسر از چه سنی برای کودکان باعث ایجاد مشکل نمی‌گردد؟

انواع جو دوسر ایرانی و وارداتی

جو دوسر یکی از غلات مقوی است که هم به صورت وارداتی و هم به صورت ایرانی در بازار وجود دارد. جو دوسر وارداتی از کیفیت بسیار بالایی برخوردار می‌باشد. اما به دلیل وجود نوسانات قیمت ارز و همچنین شامل شدن هزینه‌های حمل و نقل، واردات، گمرک و همچنین تحریم‌های موجود، واردات این محصول رو به کاهش است. محصولی هم که به کشور وارد می‌شود دارای قیمت زیادی می‌باشد.

از طرفی تهیه تناژ جو دوسر وارداتی برای کارخانه‌های صنایع تبدیلی و تولیدی با مشکلات زیادی روبه رو است. چرا که ممکن است پس از مدتی واردات محصول مورد نظر ممنوع بشود. طبق تحقیقاتی که توسط مجموعه ایلیا انجام شده، جو ‌دوسر کشت شده در ایران با پیشرفت‌های بسیار زیادی همراه بوده است. به نحوی که محصول کشت شده در کشور با نمونه‌های خارجی هیچ تفاوتی به لحاظ کیفیت ندارد و تمام خواص آن‌ها با یکدیگر برابری می‌کند.

از آنجایی که تمام مراکز از جمله نانوایی‌ها به دنبال سودآوری و افزایش کیفیت هستند، می‌توانند در کنار نان‌های گندم، نسبت به تهیه نان‌های جو دوسر نیز اقدام کنند. برای این امر احتیاج دارند که جو دوسر و یا آرد جو دوسر را به صورت عمده تهیه کنند. تهیه عمده محصول ایرانی هم در دسترس‌تر است و هم به لحاظ قیمتی مقرون به صرفه‌تر می‌باشد.

به طور کلی انواع جو دوسر ایرانی و وارداتی برای تهیه در کشور در دسترس می‌باشد. اما جو دوسر تهیه شده توسط تولیدکنندگان داخلی هم قیمت مناسبی دارند. همچنین می توانند برای مدت زمان طولانی محصول مورد نیاز شرکت‌ها و تولیدکنندگان مختلف را تامین نمایند.

 

جو دوسر

 

زمان مصرف جو دوسر برای چاقی صورت و افزایش وزن

به طور کلی جو دوسر یک محصول سرشار از فیبر می‌باشد. مصرف مواد غذایی حاوی فیبر باعث ایجاد سیری طولانی مدت می‌گردد و در نتیجه کمک به کاهش وزن و رژیم‌های لاغری را به همراه دارد. اما در موارد خاص، جو دوسر باعث پیشروی در افزایش وزن به شکل مناسب می‌گردد.

لازم به ذکر است که افزایش وزن توسط جو دوسر به شکل بی‌رویه و نا مناسب نیست، چرا که این محصول سرشار از پروتئین و ویتامین است. از طرفی قند و چربی بسیار کمی دارد بنابراین می‌تواند کالری کمی را وارد بدن کند و در صورتی که به شکل مکمل‌های مختلف آماده شود، می‌تواند به افزایش وزن به صورت اصولی و در راستای عضله سازی کمک کند.

این مکمل‌ها در هنگام صبحانه و میان وعده‌ها می‌توانند استفاده شوند و نتایج قابل قبولی را به همراه داشته باشند.

طریقه مصرف جو دوسر برای چاقی و بدنسازی

امروزه کارشناسان تغذیه به بدنسازان توصیه می‌کنند که مکمل‌های شیمیایی مصرف نکنند، چرا که باعث ایجاد مشکلات متفاوت در سیستم گوارش و کبد آن‌ها خواهد شد. به همین دلیل توجه به مواد غذایی سالم در تهیه مکمل‌های مورد مصرف بدنسازان رو به افزایش است.

استفاده از جو دوسر در تهیه یک مکمل سالم غذایی می‌تواند تاثیرگذار باشد و برای تهیه انواع صبحانه و میان وعده و نوشیدنی مورد استفاده قرار بگیرد. این مکمل‌های سرشار از ویتامین، از آنجایی که کالری و قند و چربی کمی دارند، می‌توانند ۱ الی ۲ ساعت قبل و یا بعد از تمرینات بدنی مصرف شوند و در راستای عضله سازی و ماهیچه سازی کمک کنند.

پس می‌توان نتیجه گرفت که چاقی حاصل از مصرف جو دوسر، چاقی بی رویه نیست و با عضله سازی و ماهیچه سازی همراه می‌باشد.

 

جو دوسر

 

فروش انواع جو دوسر برای مکمل‌های چاقی کودکان

امروزه یکی از مسائل مهم سلامت کودکان، چاقی بی رویه در آن‌ها می‌باشد. بنابراین مصرف مواد غذایی که سلامت آنها را تضمین کند و از طرفی باعث چاقی بی رویه در کودکان نشود، طرفداران بسیار زیادی را پیدا کرده است.

پس بسیاری از کارخانه‌های تهیه مکمل های مختلف چاقی و همچنین رژیمی، به دنبال مواد اولیه مناسبی هستند که هم سودآور باشد و هم عطر و طعم مناسبی را برای محصول نهایی به همراه داشته باشد. همچنین برای کارخانه‌های صنایع تبدیلی دریافت به موقع مواد اولیه از اهمیت زیادی برخوردار می‌باشد.

بنابراین با توجه به تمام این موارد مجموعه ایلیا می‌تواند انواع جو دوسر با کیفیت و با قیمت مناسب را با بهترین شرایط و بسته‌بندی و همچنین در کمترین زمان به دست تمام خریداران برساند و به طور کلی این مجموعه می‌تواند مواد اولیه این مراکز را به خوبی تامین نماید.

قیمت انواع جو دوسر پرک ریز و درشت برای بسته بندی

یکی از عوامل مهم در زمان خرید، قیمت محصولات می‌باشد. در واقع در کنار اهمیت بالای کیفیت محصولات، قیمت و سودآوری آن‌ها نیز از اهمیت زیادی برخوردار است. کارخانه‌های بسته بندی، مواد اولیه را به صورت فله تهیه می‌کنند و در بسته بندی‌های متفاوت روانه بازار می‌نمایند.

این شرکت‌ها در رابطه با بسته بندی انواع جو دوسر پرک، به دنبال مراکز معتبری هستند تا این محصول را با کیفیت مناسب در اختیار آن‌ها قرار بدهد. از طرفی محصولات از سلامت زیادی برخوردار باشند. همچنین دانه‌ ها به لحاظ کیفی بررسی شده باشند و همچنین به لحاظ طعم و بو و رنگ، مناسب و مشتری پسند باشند.

به طور کلی این شرکت‌ها انواع جو دوسر پرک درشت و ریز را به صورت عمده از مراکز معتبری مانند مجموعه ایلیا دریافت می‌کنند. در نهایت در بسته بندی‌ های مختلف با وزن‌ های گوناگون روانه بازار خواهند کرد. مجموعه ایلیا تنها مجموعه‌ ای است که محصولات را در شرایط عاری از سموم فراوری می‌کند. این شرکت با سلامت بالا و همچنین حضور کارشناسان متخصص، محصولات مختلف مانند جو دوسر پرک را در اختیار خریداران خود قرار می‌دهد.

 

جو دوسر

 

خرید جو دوسر درجه یک برای تولید مکمل‌های رژیمی و چاقی

خرید جو دوسر درجه یک در تولید مکمل‌های رژیمی و چاقی از مزیت‌های مختلفی برخوردار است. 1- سودآوری و مقرون به صرفه بودن تهیه جو دوسر. 2- افزایش کیفیت محصول نهایی و مکمل‌های مختلف. 3- افزایش تقاضا برای تهیه این مکمل‌ها.

 کارخانه‌های صنایع تبدیلی ترجیح می‌دهند جو دوسر درجه یک را با کیفیت بالا و قیمت مناسب تهیه کنند. همچنین این محصول را در کمترین زمان ممکن و در بسته بندی‌های مناسب تهیه نمایند. مجموعه ایلیا با حفظ تمام این ویژگی‌ها و شرایط مذکور، محصولی با کیفیت در اختیار کارخانه‌های صنایع تبدیلی و تولیدکنندگان مکمل‌های چاقی و رژیمی قرار می‌دهد و در تهیه مکمل‌های سالم سهیم می‌باشد.

این مجموعه می‌تواند جو دوسر مورد نیاز تمام تولیدکنندگان در سرتاسر کشور را تامین نماید. برای خرید این محصول می‌توانید از طریق کارشناسان مجموعه ایلیا اقدام نمایید.

علاقه مندان جهت ثبت سفارش و یا استعلام قیمت محصولات جو دوسر به این صفحه مراجعه کنند.

 

تماس با ما

بازگشت به لیست

نوشته های مشابه

2 دیدگاه در “فروشگاه عرضه جو دوسر برای انواع رژیم‌های چاقی و لاغری

  1. girlfriend tits گفت:

    Thank you very much! ????

  2. This lady is ….. wow 🙂

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *