دانه کینوا, کینوا سه رنگ

فروشگاه عرضه کینوا سه رنگ غیر تراریخته عمده

کینوا

برترین فروشگاه عرضه کینوا سه رنگ غیر تراریخته عمده در ایران کدام است؟ تنها مجموعه‌ای که به عنوان فروشگاه کینوا سه رنگ، تولید و عرضه دانه کینوا سیاه و قرمز را در شرایط مناسب کارخانه‌ای انجام می‌دهد کدام مجموعه است؟

کدام فروشگاه‌ها از خریداران کینوا سه رنگ هستند؟ برای آشنایی با برترین و بهترین فروشگاه کینوا سه رنگ با ما همراه باشید.

انواع کینوا در ایران

  • کینوا ایرانی
  • کینوا وارداتی
  • کینوا سفید
  • کینوا قرمز
  • کینوا سیاه
  • آرد کینوا
  • کینوا سه رنگ
  • کینوا پرک
  • کینوا حجیم شده

دانه کینوا در انواع مختلف در تمام دنیا وجود دارد که در کشور ما سه رنگ سفید، قرمز و سیاه به شکل عمده مورد کشت و استفاده قرار می‌گیرد. با توجه به افزایش تقاضا برای خرید دانه‌های کینوا در ایران، بازار مرتبط با کینوا با گسترش و توسعه زیادی روبه‌رو شد. با توجه به مصارف مختلف، کینوا قرمز، سیاه و سفید جزء پر طرفدار‌ترین انواع کینوا در ایران قرار گرفتند.

کینوا سفید که به طور معمول پرمصرف‌ترین دانه کینوا محسوب می‌شود، پس از پخته شدن بافت نرمی دارد و مانند برنج پخته می‌شود و نوع رنگی آن یعنی سیاه و قرمز نیز مورد توجه رستوران‌ها و مصارف کارخانه قرار می‌گیرند؛ چرا که بعد از طبخ بافت خود را همچنان حفظ می‌کنند و برای تزیین انواع غذا و سالاد گزینه مناسبی محسوب می‌شود. به طور کلی این محصول ارزشمند موفق شده است سطح زیر کشت گسترده‌ای را در ایران به خود اختصاص بدهد.

 

کینوا

 

قیمت کینوا سیاه و قرمز

کینوا قرمز و سیاه با توجه به موارد مختلف از جمله:  فروش به صورت تناژ و بسته بندی و همچنین مراحل فرآوری، کیفیت دانه‌ها، نوع ترکیب و یکدستی دانه‌ها و …  دارای قیمت‌های متفاوتی می‌باشند. به طور عمده این محصولات توسط کلینیک‌های رژیمی، هتل‌ها و رستوران‌ها، انواع باشگاه‌ها بدنسازی و … خریداری می‌شود.

مصرف کنندگان انواع کینوا قرمز و سیاه در دسته‌های گوناگون قرار می‌گیرند؛ در این مثال کارخانه‌های صنایع تبدیلی این محصول را به شکل عمده و تناژ تهیه می‌کنند و با قرارگیری در چرخه صنعت خود، از این محصول استفاده خواهند کرد. همچنین هایپر مارکت‌ها و فروشگاه‌های مختلف انواع کینوا قرمز و سیاه را به شکل بسته بندی تهیه می‌کند و در اختیار مشتریان خود قرار می‌دهند.

مجموعه ایلیا به عنوان یک منبع متخصص فعالیت خود را در زمینه تولید دانه‌های کینوا قرمز و سیاه ادامه می‌دهد و با توجه به مواردی که ذکر کردیم محصولات را با قیمت مناسب عرضه می‌کند. به طور کلی برای مراکزی مانند کلینیک‌های رژیم درمانی اهمیت زیادی دارد که از محصولاتی استفاده کنند که علاوه بر افزایش کیفیت و تأثیرگذاری محصولات، قیمت مناسبی نیز داشته باشد.

برای استعلام قیمت کینوا قرمز و سیاه به شکل تناژ و همچنین بسته بندی می‌توانید از طریق بخش مشاوره مجموعه ایلیا اقدام کنید و اطلاعات رایگان و مناسب دریافت نمایید.

 

کینوا

 

فروش کینوا سه رنگ عمده

همانطور که می‌دانید کینوا سه رنگ ترکیبی از هر سه رنگ کینوا سیاه، قرمز و سفید محسوب می‌شود که در مصارف گوناگون مورد استفاده قرار می‌گیرند. کارخانه‌های صنایع تبدیلی، رستوران‌ها، باشگاه‌های بدنسازی، هتل‌ها، کلینیک‌های رژیمی و … از خریداران عمده کینوا سه رنگ محسوب می‌شوند و به دنبال مرکزی می‌باشند که فروش کینوا سه رنگ را در شرایط آسان و مناسب در اختیار آن‌ها قرار بدهد.

شرکت ایلیا دانه‌های کینوا را در شرایط خاص پرورش و برداشت کرده و درنهایت فرآوری می‌کند. همانطور که می‌دانید کشت و تولید انواع کینوا در رنگ‌های گوناگون، شرایط ویژه خود را می‌طلبد. همچنین با توجه به تفاوت ضخامت پوسته انواع کینوا، فرآوری‌های انجام شده بر روی آن‌ها نیز متفاوت است.

تنها مجموعه‌ای که فرآوری تخصصی و مکانیزه کینوا قرمز و سیاه را در کشور انجام می‌دهد، مجموعه ایلیا می‌باشد. در نهایت موفق شده است فروش کینوا سه رنگ را با ویژگی‌های بسیار مناسب و به شکل عمده در دسترس قرار دهد. این ویژگی‌ها شامل موارد زیر می‌باشد: یک دستی دانه‌ها، استفاده از تمام رنگ‌ها، انتخاب دانه‌های با کیفیت و با مرغوبیت بالا، خلوص مناسب دانه‌ها، وزن مناسب دانه‌ها و … .

خرید کینوا سفید غیر تراریخته

به طور عمده کینوا سفید یکی از پرمصرف‌ترین انواع کینوا در بین افراد محسوب می‌شود. همان‌طور که می‌دانید شستشو و ساپونین زدایی دانه‌های کینوا از اهمیت زیادی برخوردار است. پس می‌توان نتیجه گرفت که غیر تراریخته بودن آن نیز بسیار مهم می‌باشد. چرا که در مجموع استفاده از غذاهای غیر تراریخته برای سلامتی اهمیت زیادی دارد و مشکلات و بیماری‌های گوناگون را به همراه نخواهد داشت.

مجموعه توسعه تجارت سبز ایلیا انواع دانه کینوا سفید با مرغوبیت بالا را تهیه کرده و به صورت غیر تراریخته و ارگانیک فرآوری می‌کند. در نهایت محصولاتی با کیفیت بالا عرضه می‌نماید. این شرکت یک مرکز تخصصی در زمینه تولید کینوا سفید است که در سالیان اخیر تمام فعالیت ویژه خود را بر روی انواع کینوا ایرانی به کار برده است. نهایتاً محصولی با سلامت و کیفیت بالا، قیمت مناسب و غیر ارگانیک به دست مصرف کنندگان خود می‌رساند.

 

کینوا

 

فروشگاه‌های خریدار کینوا سه رنگ

همانطور که گفتیم کینوا سه رنگ با توجه به اینکه از هر سه رنگ دانه کینوا تشکیل شده است طرفداران بسیار زیادی دارد. فروشگاه‌ های زنجیره‌ ای، هایپر مارکت‌ ها و سوپر مارکت‌ های زیادی در کشور فعالیت می‌کنند که از خریداران کینوا سه رنگ هستند. در واقع این هایپر مارکت‌ها کینوا سه رنگ را در بسته بندی‌های مختلف و البته بهداشتی به شکل عمده خریداری می‌کنند. در نهایت برای مصارف خانگی به دست مشتریان خود می‌رسانند.

تمام این فروشگاه‌ها می‌توانند برای برقراری همکاری با شرکت ایلیا با کارشناسان در بخش فروش مجموعه در ارتباط باشند. همچنین با توجه به صنعت خود محصولات با کیفیتی را خریداری نمایند. لازم به ذکر است که این فروشگاه‌ ها در هر نقطه از کشور که هستند می‌ توانند کینوا سه رنگ را با کیفیت بالا و به صورت اینترنتی از شرکت ایلیا تهیه کنند.

عرضه کینوا سه رنگ ویژه شرکت‌های پخش و بسته بندی

شرکت‌های پخش و بسته‌ بندی زیادی وجود دارند که در کشور فعالیت می‌کنند. این مجموعه ها محصولات کشاورزی را در بسته بندی‌های گوناگون و مختلف به بازار عرضه می‌نمایند. مجموعه ایلیا انواع کینوا سه رنگ ویژه مصارف این شرکت‌ها را آماده سازی کرده و در اختیار آن‌ها قرار می‌دهد.

در واقع این شرکت می‌تواند با عقد قرارداد محصولات تضمینی ارائه کند. شرکت‌های پخش و بسته بندی، کینوا جمع آوری شده را به شکل بسته بندی، بهداشتی و در وزن‌ های گوناگون آماده سازی می‌کنند. در نهایت برای مصارف گوناگون به دست خریداران مختلف می‌رسانند.

علاقه مندان برای استعلام قیمت و ثبت سفارش کینوا سه رنگ می توانند به این صفحه مراجعه کنند.

 

تماس با ما

بازگشت به لیست

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *