دانه جو دوسر

فروش جو دوسر پروتئینی برای افزایش حجم ماهیچه در بدنسازی

جو دوسر

برای استعلام فروش جو دوسر پروتئینی برای افزایش حجم ماهیچه در بدنسازی کدام شرکت ایرانی معتبر و قابل اطمینان است؟

جو دوسر برای افزایش حجم و ماهیچه‌سازی چه خواصی دارد؟ به طور کلی جو دوسر برای افزایش حجم در تغذیه کودکان هم قابل استفاده است؟

طریقه مصرف جو دوسر برای چاقی و افزایش وزن

جو دوسر یکی از سالم‌ترین غذاهایی است که تاکنون شناخته شده است که خواص بسیار ویژه‌ای دارد و در رژیم‌های غذایی جای خود را باز کرده است.

اگر چه جو دوسر سرشار از فیبر است و به سیری طولانی مدت و نهایتاً کاهش وزن کمک می‌کند، اما اگر این محصول با ترکیبات خاص مخلوط شود می‌تواند بر روی عضله‌سازی نیز تاثیرات ویژه‌ای داشته باشد.

به طور کلی از جو دوسر برای تهیه صبحانه‌های متفاوت، کیک، کلوچه و انواع آش استفاده می‌شود و در صورتی که در ترکیب با غذاهایی مانند کره بادام زمینی، گردو، شیر و … تهیه و استفاده شود، می‌تواند در افزایش وزن به شکل اصولی و عضله سازی کمک کند. به همین دلیل یکی از غذاهای مورد علاقه بدنسازان نیز محسوب می‌شود.

طریقه مصرف جو دوسر برای بدنسازی

جو دوسر یکی از غلات اقتصادی و مقرون به صرفه است که ارزش غذایی بسیار بالایی دارد. این غله مورد توجه بدنسازان قرار گرفته و به شکل‌های مختلفی قابل استفاده می‌باشد.

به طور کلی بدنسازان در دوره‌های بدنسازی خود نیاز به مصرف مکمل‌های پروتئینی دارند تا انرژی مورد نیاز بدن آن‌ها را تامین کند و از طرفی مشکلات گوارشی و کبدی برای آنها ایجاد نکند.

این در حالی است که بسیاری از مکمل‌هایی که به شکل غیر اصولی تهیه می‌شوند این مشکلات را ایجاد می‌کنند و سلامت بدنسازان را تهدید می‌نمایند. اما کارشناسان امور تغذیه پیشنهاد می‌‌کنند که جو دوسر در این مکمل‌ها استفاده شود و در نتیجه مکمل‌های پروتئینی گیاهی، با خاصیت درجه یک ماهیچه‌سازی، در اختیار آن‌ها قرار خواهد گرفت.

مکمل‌های تهیه شده از جو دوسر سرشار از فیبر هستند و مشکلات گوارشی را رفع می‌کنند. بهتر است ورزشکاران یک الی دو ساعت قبل از شروع تمرینات بدنی از این ترکیبات استفاده کنند. با این کار می توانند  انرژی مورد نیاز بدن خود را تامین نمایند. با استفاده از جو دوسر انواع شیک و صبحانه‌های مقوی را می‌توان تهیه کرد و در زمان بدنسازی استفاده نمود.

 

جو دوسر

 

جو دوسر برای افزایش حجم ماهیچه

کربوهیدرات و پروتئین فراوان در مواد غذایی برای بدنسازان از ارزش زیادی برخوردار است. جو دوسر این ویژگی را دارد و سرشار از پروتئین و کربوهیدرات است. این غله می‌تواند انرژی مورد نیاز بدنسازان و ورزشکاران را افزایش دهد و در تمرینات ورزشی به کمک آن‌ها برود.

به طور کلی خواص ارزشمند جو دوسر باعث شده است که این غذا جایگاه بسیار خاصی در وعده‌های غذایی ورزشکاران حرفه‌ای پیدا کند. مصرف جو دوسر برای ورزشکاران و همچنین بدنسازان باعث جلوگیری از بیماری‌های قلبی و همچنین کاهش کلسترول خون می‌شود.

از طرفی با ایجاد احساس سیری طولانی مدت از پرخوری بی‌رویه جلوگیری می‌کند. بدنسازان هدف‌های متفاوتی در تمرینات خود دارند که یکی از آن‌ها ماهیچه‌سازی است. چون جو دوسر چربی کمی دارد و سرشار از پروتئین و کربوهیدرات است، تبدیل به یک مکمل ارزشمند و منحصر به فرد در تمام وعده‌های غذایی شده است.

به بیان ساده بدن در هنگام تمرینات سخت به انرژی و پروتئین احتیاج دارد، هنگام تمرینات سخت ماهیچه‌های جدید در مراحل ریکاوری در بدن بازسازی می‌شوند و رشد می‌کنند و مصرف جو دوسر می‌تواند انرژی مورد نیاز بدن را تأمین نماید و رسیدن به این هدف را تسریع بخشد.

جو دوسر برای چاقی کودکان

این سوال برای بسیاری از والدین مطرح می‌شود که مصرف جو دوسر در کودکان باعث چاقی می‌شود یا خیر؟ به طور کلی جو ‌دوسر یکی از غلات سرشار از پروتئین می‌باشد. از آنجایی که فاقد گلوتن است طرفداران بسیار زیادی را برای خود پیدا کرده است، چرا که هضم آسان‌تری دارد.

فیبر فراوان در این غذا نیز، مشکلات یبوست که در کودکان بسیار شایع است را از بین می‌برد. اما به طور کلی مصرف غلاتی مانند جو دوسر از کودکی برای فرزندان مشکلی ندارد. اما باید طبق برنامه غذایی مناسب در وعده غذایی آن‌ها قرار بگیرد.

جو دوسر چربی کمی دارد. در صورتی که با ترکیبات مفید و مغذی تهیه شود، به افزایش وزن به شکل اصولی کمک می‌کند. همانطور که بدنسازان نیز برای عضله سازی از آن بهره می‌برند.

 

جو دوسر

 

بهترین زمان مصرف جو دوسر در بدنسازی

به طور کلی زمانی که بدن فعالیت شدید را تجربه می‌کند میزان مصرف انرژی در بدن افزایش پیدا می‌کند و در نتیجه سوخت و ساز نیز بالا می‌رود. طبق تحقیقات انجام شده نباید یک الی دو ساعت قبل و بعد از تمرینات ورزشی از مواد غذایی که قند فراوان دارند یا چرب هستند استفاده شود.

در غیر این صورت جذب مواد توسط بدن افزایش چشمگیری پیدا می‌کند. بنابراین باید غذاهای با کالری و چربی و قند کم انتخاب شود.

جو دوسر کالری کمی دارد، پس اگر یک الی دو ساعت قبل و یا بعد از تمرینات ورزشی از جو دوسر استفاده شود چربی و کالری کمتری جذب بدن می‌شود و حجم زیادی از دستگاه گوارش پر می‌گردد و نهایتاً با این روش سلامت بدنسازان تضمین خواهد شد.

خرید و فروش محصولات جو دوسر ایرانی و وارداتی با نازل‌ترین قیمت

به طور کلی جو دوسر به صورت وارداتی و ایرانی در بازار وجود دارد. مجموعه ایلیا به عنوان یکی از تخصصی‌ترین و معتبرترین مراکز تهیه و تولید جو دوسر و محصولات آن، محصولاتی با کیفیت و با مجوز بهداشتی، روانه بازار می‌کند.

با توجه به خواص ارزشمند دانه جو دوسر و ویژگی‌های غذایی آن، تمام خریداران عزیزی که قصد دارند جو دوسر با کیفیت و با قیمت مناسب تهیه کنند، می‌توانند از طریق شرکت توسعه تجارت سبز ایلیا اقدام نمایند.

به طور کلی برای تهیه محصولات با قیمت مناسب و به شکل عمده، قرارداد تنظیم می‌شود. همچنین محصولات با تضمین کیفیت و قیمت عرضه می‌شوند. یکی از مهم ترین ویژگی های این مجموعه حذف عوامل واسط است.

حضور دلالان و افراد واسط در افزایش قیمت محصول نهایی بسیار تاثیر گذار خواهد بود. علاقه مندان می توانند برای خرید جو دوسر، با کمک شماره‌های درج شده در سایت، با کارشناسان مجموعه در ارتباط باشند.

تماس با ما

بازگشت به لیست

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *