دانه کینوا

فروش محصول کینوا ویژه ورزشکاران

کینوا

فروش محصول کینوا ویژه ورزشکاران توسط کدام مجموعه معتبر در ایران صورت می گیرد؟ کینوا از جمله محصولات پر طرفدار در بین ورزشکاران است. فروش محصول کینوا به طور ویژه برای ورزشکاران توسط مراکز عرضه کننده مکمل های ورزشی انجام می شود.

کینوا با دارا بودن مقادیر فراوانی پروتئین، فیبر، ویتامین ها در تناسب اندام و کمک به انرژی ورزشکاران موثر است.

 قیمت انواع کینوا در بازار ایران

انواع کینوا در بازار ایران دارای قیمت های متفاوتی می باشند. انواع محصولات کینوا شامل:

  • کینوا ایرانی
  • کینوا وارداتی
  • کینوا سفید
  • کینوا قرمز
  • کینوا سیاه
  • آرد کینوا
  • کینوا سه رنگ
  • کینوا پرک
  • کینوا حجیم شده، می باشند.

قیمت انواع محصولات کینوا با توجه به کیفیت، نوع کاربرد و … متفاوت هستند. قیمت ها در بازار ایران دارای نوسان می باشد و قیمتی ثابت نمی توان برای آن در نظر گرفت. علاقه مندان جهت اطلاع از قیمت کینوا و‌ انواع محصولات کینوا می توانند از طریق مراکز عرضه کننده، اطلاعات لازم را جویا شوند.

 

کینوا

 

قیمت کینوا در فروشگاه های کشور

کینوا در فروشگاه های کشور به صورت تولید داخلی و خارجی، بسته بندی و فله عرضه می شود.‌ قیمت کینوا با توجه به عوامل مختلفی تعیین می شود.

از جمله عوامل موثر در قیمت کینوا می توان به کشور سازنده که ایرانی یا خارجی باشد، نوع بسته بندی، حجم خرید، کیفیت دانه ها که درشت و سالم باشند و … اشاره نمود.

قیمت کینوا بسته بندی شده در فروشگاه های کشور بیشتر از انواع فله می باشد و‌ این تفاوت قیمت ناشی از هزینه بسته بندی می باشد.

تولید انواع مکمل ورزشی با کینوا

کینوا دارای پروتئین فراوانی می باشد. پروتئین مهم ترین ماده مغذی برای ورزشکاران است و این افراد به دنبال خرید و مصرف مکمل های ورزشی حاوی پروتئین هستند.

مکمل های ورزشی با کینوا در سال های اخیر به تولید رسیده است و علاقه مندان و ورزشکاران  می توانند از این محصولات استفاده نمایند.

شرکت های تولید کننده مکمل های ورزشی با خرید کینوا به صورت عمده، علاوه بر تولید محصولی سالم ، محصولی مشتری پسند را نیز تولید می کنند. خرید کینوا برای این کارخانه جات از طریق مراکز عرضه کننده امکان پذیر است.

 

کینوا

 

آیا کینوا برای ورزشکاران مفید است؟

در پاسخ به این سوال باید بگوییم بله! کینوا خواص شگفت انگیزی دارد و برای ورزشکاران بسیارمفید است. کینوا سرشار از پروتئین، املاح معدنی، فیبر، امگا ۳ و‌امگا ۶ می باشد.

مقادیر فراوان فیبر و پروتئین موجود درکینوا علاقه مندان زیادی را به خود جذب کرده است. مصرف روزانه کینوا برای ورزشکاران می تواند انرژی مورد نیاز و مواد مغذی روزانه آن ها را تامین کند.

کینوا کربوهیدرات دارد یا پروتئین؟

کینوا دارای کربوهیدرات و پر‌وتئین است. یکی از دلایل شهرت کینوا به علت داشتن مقادیر زیادی پروتئین است. کربوهیدرات های موجود در کینوا از نوع پیچیده هستند و به سرعت هضم می شوند.‌

کربوهیدرات موجود درکینوا برای افراد دیابتی بسیار مناسب است و این افراد به راحتی می توانند کینوا را مصرف نمایند. پروتئین موجود در کینوا ۹ اسید آمینه ضروری بدن را تامین می کند. کینوا نقش مهمی درتناسب اندام و تثبیت قند خون، دارد.

 

کینوا

 

قیمت کینوا سفید فله

کینوا سفید پر مصرف ترین نوع کینوا است. کینوا سفید طعم خاصی ندارد و در همه غذاها می توان آن را استفاده نمود. کینوا سفید به صورت فله نیز به فروش می رسد.

قیمت خرید کینوا سفید به صورت فله، قیمتی ارزان و پایین برای خریداران می باشد. قیمت کینوا سفید فله برای خریداران از لحاظ اقتصادی به صرفه تر می باشد. این قیمت با توجه به عوامل تاثیر گذاری تعیین می شود.

از مهم ترین عوامل، ایرانی یا خارجی بودن دانه کینوا است. قیمت کینوا سفید وارداتی بیشتر از انواع ایرانی می باشد و این تفاوت قیمت به خواص تغذیه ای ارتباطی ندارد.

خرید کینوا غیر فراوری شده از عطاری

عطاری ها یکی از مراکز فروش کینوا می باشد که امکان تقلب در فروش، در این مراکز بالا است. بعضی از عطاری ها اقدام به فروش کینوا غیرفراوری شده با قیمتی پایین می کنند. کینوا غیرفراوری شده قابلیت مصرف برای انسان و حتی دام را ندارد و سمی است.

خریداران کینوا برای خرید این محصول، مراکز معتبر را انتخاب نمایند و از فراوری بودن دانه ها اطلاع داشته باشند.

پایین بودن قیمت کینوا موجود در بعضی عطاری ها،‌ نشان دهنده کیفیت و مرغوبیت محصول نمی باشد. در هنگام خرید کینوا از عطاری ها، مجوز بهداشتی و‌ استاندارد های لازم را از فروشنده بخواهید.‌

 

کینوا

 

خرید کینوا کیلویی سیاه غیر تراریخته

محصولات غیر تراریخته، محصولاتی هستند که دچار تغییر ژنتیکی شده اند. اثرات حاصل از مصرف این محصولات به طور قطعی تایید نشده است و این محصولات برای زنان باردار و کودکان توصیه نشده است.

کینوا سیاه از انواع اصلی کینوا می باشد. کینوا سیاه غیر تراریخته به صورت کیلویی و بسته بندی شده به مشتریان عرضه می شود. شرکت ایلیا تولید کننده کینوا سیاه غیر تراریخته در ایران است.

این مجموعه کینوا سیاه را به صورت کیلویی نیز به مشتریان عرضه می کند. خرید به صورت کیلویی این امکان را به مشتریان می دهد که با توجه به نیازشان خرید انجام دهند.

علاقه مندان جهت خرید کینوا سیاه به صورت غیر تراریخته می توانند از طریق کارشناسان مجموعه اقدام به ثبت سفارش نمایند.

خرید کینوا در مشهد و سایر شهر ها

کینوا در شهر مشهد مصرف کنندگان زیادی دارد. این محصول به صورت تولید داخلی و خارجی در مشهد و سایر  شهر ها قابل خریداری می باشد.‌

خرید کینوا در مشهد و سایر شهرها از طریق فروشگاه های زنجیره ای سطح شهر، فروشگاه های غذای سالم و فروشگاه های اینترنتی امکان پذیر است.

خریداران هنگام خرید کینوا به تاریخ انقضا، تاریخ تولید، علامت سیب سلامت و مجوز بهداشتی دقت نمایید. خرید کینوا به صورت بسته بندی برای مصارف خانگی از لحاظ بهداشتی مناسب تر است.

 

کینوا

 

تامین انواع کینوا تناژ برای کارخانه ها

کارخانه جات صنایع تبدیلی کینوا را به صورت تناژ از مراکز تولید کننده و عرضه کننده خریداری می کنند. این مجموعه برای تامین انواع کینوا، به دنبال مرکزی متعهد هستند.

کارخانه جات برای تامین انواع کینوا مورد نیاز خود، می توانند با مجموعه ایلیا همکاری داشته باشند. مجموعه ایلیا اولین و ‌بزرگ ترین تولید کننده کینوا و محصولات کینوا می باشد.

شرکت ایلیا خدمات ارزنده و گسترده ای برای خریداران عمده از جمله کارخانه جات در نظر دارد. این خدمات شامل:  مشاوره تخصصی، ارسال محصولی یکدست و‌ یکنواخت در پارت سفارش، امکان ارسال نمونه و تولید آزمایشی، قیمت و کیفیت تضمین شده، امکان مرجوع محصول در صورت نارضایتی، پتانسیل تامین بلند مدت و آمادگی عقد قرارداد اشاره نمود.

کارخانه جات علاقه مند به همکاری، می توانند با تماس با شماره های موجود تماس حاصل نمایند و از شرایط تامین و طولانی مدت مطلع شوند.

تماس با ما

بازگشت به لیست

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *