آرد جو دوسر

فروش مستقیم آرد جو دوسر برای تولید مکمل افزایش حجم

جو دوسر

کدام مجموعه امکان فروش مستقیم آرد جو دوسر برای تولید مکمل افزایش حجم را فراهم کرده است؟ جو دوسر برای افزایش حجم چه خواصی دارد و به چه شکل مصرف می‌شود؟

بدنسازان برای رسیدن به نتیجه مطلوب در چه زمانی جو دوسر را مصرف کنند؟ بهترین مرکز تولید جو دوسر برای حجم و عضله سازی در ایران کدام است؟

مصارف آرد جو دوسر در ایران

آرد جو دوسر یک محصول فراسودمند می‌باشد که تقاضای آن در صنایع مختلف رو به افزایش است. این محصول از فرآوری برروی دانه جو دوسر حاصل می‌شود و عطر و طعم بسیار خوبی دارد و از آنجایی که گلوتن ندارد در زمینه‌های گوناگونی مورد مصرف قرار می‌گیرد.

به طورکلی آرد جو دوسر یکی از غذاهای سالم و سرشار از فیبر می‌باشد و در صنایع متفاوتی از جمله صنایع زیر مورد استفاده قرار می‌گیرد:

  •  کارخانه‌های تهیه محصولات رژیمی
  • کارخانه‌های تهیه محصولات لبنی
  •  کارخانه تهیه نوشیدنی های گیاهی
  •  کارخانه های تهیه‌ پاستا
  •  صنایع تولید کیک و شیرینی و کلوچه
  • صنایع تولید نان های فانتزی و سنتی و … .

 به طورکلی مصارف آرد جو دوسر در یک بازه گسترده قرار می‌گیرد و تمام این صنایع ذکر شده با توجه به فراسودمند بودن آرد جو دوسر و عطر و طعم فوق العاده آن، نسبت به مصرف این ماده غذایی اقدام می‌کنند. این تولیدکنندگان ترجیح می‌دهند مواد اولیه ای را در تولیدات خود استفاده کنند تا هم از نظر اقتصادی مقرون به صرفه باشد و هم با ذائقه مشتریان و تمام افراد هماهنگی داشته باشد.

 

جو دوسر

 

طریقه مصرف جو دوسر برای چاقی و لاغری

جو دوسر سرشار از فیبر است، مصرف آن باعث ایجاد سیری طولانی مدت می‌گردد. بنابراین با اشغال بخش اعظمی از معده اشتها سرکوب می‌گردد و از پرخوری جلوگیری می‌شود. به همین دلیل کاهش وزن و روند لاغری با سرعت بهتری انجام خواهد شد.

از طرفی جو دوسر منبع پروتئین و کربوهیدرات می‌باشد و مصرف این ماده در ترکیب با مواد غذای مناسب، به عضله سازی و ماهیچه سازی کمک می‌کند و هرگز باعث ایجاد چاقی بی رویه نمی‌شود. این غذای محبوب برای بدنسازان یک الی دو ساعت قبل یا بعد از تمرینات ورزشی مصرف می‌شود و کالری مورد نیاز بدن آن ها را تامین می‌کند.

به طور کلی مصرف جو دوسر در برنامه غذایی روزانه هیچ مانعی ندارد و به طرق مختلف در تهیه انواع سوپ، انواع دسر و نوشیدنی و همچنین آش مورد استفاده قرار می‌گیرد.

خوردن جو دوسر خام یا پخته در شب برای کاهش حجم چربی بدن

ماهیت غذایی جو دوسر در عضله سازی و ماهیچه سازی است. در واقع مصرف این دانه با ارزش علاوه بر این که به کاهش وزن کمک می‌کند، از طرفی در عضله سازی و ماهیچه سازی نیز تاثیرگذار است. به نحوی که یکی از ترکیبات محبوب بدنسازان محسوب می‌شود.

استفاده از جو دوسر به عنوان میان وعده در هر زمان از روز می‌تواند باعث سیری طولانی مدت شود و از طرفی انرژی مورد نیاز بدن را تأمین کند. با توجه به اینکه این محصول فاقد چربی و قند است با مصرف آن قندهای مضر جذب بدن نمی‌شود و چربی‌های اضافه بدن کاهش پیدا می کند.

به همین ترتیب این محصول یکی از گزینه های شگفت انگیز کارشناسان  تغذیه در رژیم های غذایی و همچنین رژیم های لاغری می‌باشد.

 

جو دوسر

 

فروش انواع جو دوسر برای تولید مکمل افزایش حجم ماهیچه

همانطور که گفتیم یکی از استفاده های جذاب جو دوسر در تولید مکمل های افزایش حجم ماهیچه و عضله ساز می‌باشد. بنابراین تولیدکنندگان این مکمل‌ها و همچنین باشگاه های بدنسازی به دنبال تهیه جو دوسر با کیفیت هستند تا بتوانند کیفیت محصولات خود را افزایش دهند.

از طرفی با توجه به این که جو دوسر یک محصول فراسودمند و مناسب است، از نظر اقتصادی نیز مقرون به صرفه می‌باشد. در نهایت با افزایش کیفیت محصولات تولیدی، تقاضا برای این مکمل ها افزایش پیدا می‌کند. بنابراین تمام تولیدکنندگان و باشگاه های بدنسازی به دنبال مرکزی هستند تا جو دوسر را با کیفیت بالا و قیمت مناسب ارائه کند، از طرفی محصولات را در مناسب ترین زمان ممکن به دست آن‌ها برساند و از لحاظ بهداشتی نیز مشکلی نداشته باشد.

در نتیجه می‌توانند کیفیت نهایی کار خود را به حداکثر برسانند. مجموعه ایلیا انواع جو دوسر را برای تولید مکمل های متفاوت آماده سازی کرده و در نهایت با مجوزهای بهداشتی روانه بازار می‌کند. خریداران محترم می‌توانند با تنظیم قرارداد، یک خرید تضمینی و دلچسب را تجربه نمایند. این مجموعه اولین مجموعه‌ای است که دارای سیب سلامت است و تمام محصولات را به با بررسی کارشناسان و متخصصان مجرب آماده سازی می‌کند.

 

جو دوسر

 

بهترین زمان و طریقه مصرف جو دوسر در بدنسازی

بدنسازان جو دوسر را به صورت مکمل های پروتئینی، پودر پروتئین، میان وعده و صبحانه های مقوی، انواع نوشیدنی ها و ترکیبات متفاوت مصرف می‌کنند. این افراد محصولات تهیه شده از جو دوسر را حدوداً یک الی دو ساعت قبل یا بعد از تمرینات بدنی خود مصرف می‌نمایند.

دلیل این امر این است که با افزایش حرکات ورزشی و تمرینات بدنی، سوخت و ساز بدن افزایش پیدا می‌کند و بدن مواد غذایی را با سرعت بیشتری جذب می‌نماید. پس مصرف جو دوسر یک انتخاب مناسب است. در واقع چون قند و چربی کمی دارد، بنابراین این مواد غذایی به میزان بسیار کمتری جذب بدن می‌شوند و در نهایت امر عضله سازی و ماهیچه سازی با روند بهتری انجام خواهد شد.

پس به طور کلی بدنسازان یک تا ۲ ساعت قبل و بعد از تمرینات شدید بدنی نباید محصولات با قند و چربی بالا استفاده کنند. چرا که این مواد غذایی در زمان افزایش سوخت و ساز بدن به میزان بسیار بیشتری جذب بدن می‌شوند و نتیجه عکس خواهند داشت.

تامین جو دوسر پرک برای باشگاه های بدنسازی کشور

باشگاه های بدنسازی یکی از مصرف‌کنندگان اصلی جو دوسر پرک می‌باشند و این محصول را در ترکیبات متفاوت و به اشکال گوناگون به صورت خام و پخته مصرف می‌کنند و در رژیم غذایی ورزشکاران قرار می‌دهند. این باشگاه‌ها به دنبال جو دوسر پرک می‌باشند که کیفیت بالایی داشته باشد و با قیمت مناسب و در زمان معقول به دست آنها برسد.

بنابراین به دنبال مراکز معتبری هستند تا این نیاز خود را برطرف نمایند. همچنین باشگاه‌ها ترجیح می‌دهند با این مجموعه‌ها قرارداد تنظیم کنند تا با خیالی آسوده نسبت به تهیه مکمل‌‌های متفاوت خود اقدام کنند. مجموعه ایلیا امکان تامین جو دوسر پرک برای تمام باشگاه‌های بدنسازی در سراسر کشور را فراهم کرده است و این محصول را با مجوز بهداشت و بسته بندی‌های مناسب به دست مصرف کنندگان می‌رساند.

برای استعلام قیمت و خرید جو دوسر پرک می‌توانید به این صفحه مراجعه کنید.

 

تماس با ما

بازگشت به لیست

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *