آرد کینوا

فروش ویژه آرد کینوا فله و بسته بندی

کینوا

آیا مجموعه معتبری در کشور وجود دارد که فروش ویژه آرد کینوا فله و بسته بندی را برای خریداران مختلف فراهم کرده باشد؟ کدام صنایع در کشور ما به طور عمده می‌توانند از آرد کینوا در مصارف خود استفاده کنند؟

چرا تهیه آرد کینوا و سایر محصولات آن با مجوز های بهداشتی از اهمیت زیادی برخوردار است؟ برای رسیدن به پاسخ تمام این سوالات و کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با کینوا و محصولات آن، تا پایان این مطلب همراه ما باشید.

آرد کینوا فله برای قنادی‌ها

یکی از فرآورده‌های دانه کینوا آرد کینوا می‌باشد. این محصول یک غذای سالم و کامل است که به عنوان سوپرفود معرفی می‌گردد. آرد کینوا کاربردهای بسیار زیادی دارد و در واقع به دلیل سرشار بودن از مواد غذایی می‌تواند در صنایع گوناگون مورد استفاده قرار بگیرد.

یکی از صنایعی که می‌تواند آرد کینوا را در دستور کار خود قرار دهد، قنادی‌ها می‌باشد. به طور کلی شیرینی و کیک‌های بسیار جذابی را با استفاده از آرد کینوا می‌توان تهیه کرد، بنابراین قنادی‌ها با انتخاب آرد کینوا، کیفیت محصولات نهایی خود را افزایش می‌دهند.

در این حالت باعث بالا رفتن ارزش غذایی محصولات تولیدی خود می‌شوند. قنادی‌ها برای تهیه آرد کینوا به صورت فله باید از مراکز معتبر خرید کنند تا بتوانند محصولی با سلامت و کیفیت بالا و بهداشتی خریداری نمایند.

مجموعه ایلیا تأمین کننده آرد کینوا به شکل فله برای قنادی ها می‌باشد و می‌تواند این محصول را به دست خریداران در سراسر کشور برساند. تمام قنادی‌ها می‌توانند آرد کینوا را با قیمت مناسب از شرکت ایلیا خریداری کنند و به سودآوری و فروش بالای محصولات خود برسند.

با توجه به اینکه خرید آرد کینوا به شکل فله مقرون به صرفه‌تر از انواع بسته بندی می‌باشد پیشنهاد می‌کنیم این محصول را پس از دریافت اطلاعات لازم از مشاوران مجموعه توسعه تجارت سبز ایلیا، از این شرکت خریداری نمایید.

 

کینوا

 

انواع محصولات کینوا در ایران

کینوا در ایران دارای محصولات بسیار مختلفی است. این دانه ارزشمند در سه رنگ اصلی سفید، سیاه و قرمز تولید می‌شود و در فراوری‌های کارخانه‌ای می‌تواند به آرد کینوا تبدیل گردد. پس به طور عمده دانه و آرد کینوا از مهم‌ترین محصولات کینوا در ایران می‌باشند و در صنایع مختلف مورد استفاده قرار می‌گیرند.

از آنجایی که دانه کینوا طبعی معتدل دارد، می‌تواند در فراوری‌های مختلف به محصولات متفاوت تبدیل گردد و به این ترتیب دایره تنوع گسترده‌ای دارد. این محصولات دارای پروتئین و مواد معدنی زیادی می‌باشند، پس می‌توانند در بسیاری از موارد جایگزین گندم و آرد گندم قرار بگیرند.

به ‌طور کلی محصول کینوا در اشکال مختلفی مانند نان، آرد، شیرینی و بیسکوییت، پاستا، صبحانه‌های مغذی، دسر و … تولید می‌گردد و در سبد غذایی خانواده‌ها قرار می‌گیرد. خریداران مختلف می‌توانند محصولات کینوا را از طریق مجموعه ایلیا خریداری کنند.

مجموعه ایلیا سالیان زیادی است که به طور تخصصی بر روی دانه کینوا و محصولات آن فعالیت می‌کند و موفق شده است به بزرگ‌ترین و معتبرترین تولیدکننده محصولات کینوا در کشور تبدیل گردد.

مجوزات بهداشتی آرد کینوا

آرد کینوا که در بازار عرضه می‌گردد باید تمام مجوزهای بهداشتی را دریافت کرده باشد. در واقع آرد کینوا زمانی می‌تواند برای مصرف وارد کارخانه‌های صنایع تبدیلی و مصارف گوناگون گردد که سیب سلامت و مجوز بهداشتی را دارا باشد. در این صورت این اطمینان خاطر وجود دارد که آرد کینوا از لحاظ بهداشتی آنالیز شده و سالم و با کیفیت می‌باشد.

مجموعه ایلیا آرد کینوا را در شرایط کاملاً بهداشتی عرضه می‌کند به دست مصرف کنندگان می‌رساند.  این محصولات از لحاظ بهداشتی بررسی شده و تمام مجوزهای بهداشتی را دریافت کرده است. بنابراین می‌تواند با خیالی آسوده وارد پروسه تولید گردد و هیچ آسیب و زیانی برای مصرف‌کنندگان ندارد.

به طور کلی این مجموعه به بزرگ‌ترین و معتبرترین تولیدکننده کینوا در کشور تبدیل شده است و تنها مجموعه‌ای است که دارای سیب سلامت است و محصولات خود را با تاییدیه‌های وزارت بهداشت به بازار عرضه می‌کند.

 

کینوا

 

فروش آرد کینوا فله و بسته بندی

آرد کینوا یکی از محصولات اصلی دانه کینوا است که در صنایع مختلف مورد استفاده قرار می‌گیرد و با توجه به نوع مصرف به شکل فله و بسته بندی خریداری می‌گردد.

به طور کلی کارخانه‌های صنایع تبدیلی و کارخانه‌های صنایع بیکری، همچنین رستوران‌ها، هتل‌ها، باشگاه‌های ورزشی و … آرد کینوا را به شکل فله خریداری می‌کنند تا بتوانند هم این محصول را در مقادیر زیاد در دسترس خود داشته باشند و هم خریدی مقرون به صرفه را تجربه کرده باشند.

اما سوپرمارکت‌ها و فروشگاه‌های زنجیره‌ای عموماً این محصول را به صورت بسته بندی‌های گوناگون خریداری می‌کنند تا بتوانند به دست مردم در مصارف خانگی برسانند. حال این سوال مطرح می‌شود که کدام مجموعه معتبر و مرجع آرد کینوا را هم به شکل فله و هم به شکل بسته بندی و به صورت بهداشتی و سالم عرضه می‌کند؟

به طور عمده شرکت ایلیا تولید کننده آرد کینوا به شکل فله و بسته بندی است. در تمام طول پروسه تولید، کارشناسان متخصص حضور دارند، پس محصولات به لحاظ بهداشتی و سلامت، تایید شده‌اند. این شرکت متخصص، شرایط فروش بسیار آسان و ویژه‌ای را برای این محصول در نظر گرفته است.

پس اگر از خریداران آرد کینوا به شکل فله و بسته بندی هستید پیشنهاد می‌کنیم با مشاوران مجموعه ایلیا در بخش فروش تماس بگیرید و اطلاعات مورد نیاز خود در این زمینه را دریافت کنید.

تماس با ما

بازگشت به لیست

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *