دانه جو دوسر, یولاف

فروش ویژه دانه های یولاف ایرانی و وارداتی فله

جو دوسر

فروش ویژه دانه های یولاف ایرانی و وارداتی به صورت فله در کدام مراکز انجام می شود؟ قیمت دانه یولاف ایرانی و وارداتی به چه صورت است؟

یولاف دانه ای بدون سبوس و گلوتن است. یولاف از خانواده گندمیان است و دارای گل های ریز می باشد. گیاه یولاف در ابتدا در اروپای شمالی بومی شده است و با مشاهده خواص آن در دیگر مناطق نیز کشت شد. یولاف در ایران به دو صورت ایرانی و خارجی وارداتی وجود دارد.

خرید یولاف ایرانی

یولاف گیاهی از خانواده گندمیان است که دارای سبوس فراوان و فاقد گلوتن می باشد. گل های یولاف ریز و نامشخص است. یولاف در ابتدا و در اروپا برای مصارف دام کشت می شد، پس از مشخص شدن خواص و ارزش غذایی این دانه، برای مصارف انسانی نیز کشت داده می شود.

دانه یولاف دارای مقادیر زیادی کربوهیدرات های مفید، پروتئین، فیبر، اسید های چرب مانند اسید پالمتیک، اسید اولئیک و سایر مواد مغذی می باشد.

یولاف برای اولین بار در شهر اصفهان به صورت زراعی کشت داده شد. یولاف در ۲ نوبت کشت می شود که شامل کشت بهاره و زمستانه است.

محصول یولاف دارای خواص فوق العاده ای است از جمله در کاهش کلسترول خون، درمان و پیشگیری از بیماری های قلبی و عروقی، دیابت و انواع سرطان موثر است.

شرکت ایلیا از بهترین شرکت های ایران در زمینه یولاف می باشد. هموطنان عزیز برای خرید یولاف می توانند مجموعه ایلیا که یولاف با کیفیت را عرضه می کنند انتخاب کنند، ضمن خرید از مجموعه ایلیا می توانید از مشاوره رایگان کارشناسان مجرب شرکت ایلیا بهره مند شوید. برای ارتباط با کارشناسان و سفارش محصول با شماره های موجود در سایت ارتباط بر قرار کنید.

فروش یولاف وارداتی

یولاف نوعی گیاه است از خانواده گندمیان که مانند گندم کشت می شود. دانه یولاف از غلاتی است که به سبب خاصیت های فراوانی که دارد مورد مصرف قرار می گیرد.

یولاف برخلاف گندم و جو فاقد گلوتن است و برای افرادی که دچار بیماری عدم هضم گلوتن هستند مفید و کاربردی است.

البته یولاف برخلاف گندم و جو که وسعت زیادی از آن ها داخل کشور کشت می شود، کشت یولاف در کشور کم است و بیشتر به صورت وارداتی می باشد.

فروش یولاف در ایران به صورت جزئی و بسته بندی و همچنین فله و به صورت عمده امکان پذیر است. شرکت ایلیا از معتبر ترین واحد های وارد کننده یولاف وارداتی در کشور می باشد که یولاف را با بهترین کیفیت و قیمت وارد کشور می کند و به فروش علاقه مندان می رساند.

دوست داران رژیم غذایی سالم و افرادی که تمایل به خرید جو دوسر وارداتی دارند می توانند یولاف مورد نظر خود را از مجموعه ایلیا تهیه کنند.

علاقه مندان برای ثبت سفارش خود می توانند از طریق سایت و شماره موجود علاوه بر مشاوره رایگان در زمینه یولاف، اقدام به ثبت سفارش نمایند.

جو دوسر

قیمت دانه های یولاف فله

یولاف غله ای سبوس دار و کامل محسوب می شود. دانه های یولاف مشابه گندم می باشد و از خانواده گندمیان است. دانه های یولاف سرشار از کربوهیدرات هایی مانند نشاسته، اسید های چربی نظیر اسید پالمتیک، اسید لینولئیک، اسید اولئیک می باشد.

قیمت فروش دانه یولاف وابسته به عوامل مختلفی نظیر خارجی یا ایرانی بودن دانه، نوع بسته بندی، نوع کشت، شرکت تولید کننده و یا وارد کننده و … متفاوت می باشد.

یولاف فله به صورت عمده و جزئی در مقادیر کم به فروش می رسد.

قیمت یولاف به صورت فله از لحاظ اقتصادی به صرفه تر است. مخصوصا برای واحد های تولیدی و کارخانه جاتی که از یولاف به عنوان ماده اولیه برای تولیدات خود استفاده می کنند.

شرکت ایلیا یکی از مراکز فروش یولاف در ایران می باشد که یولاف درجه یک را خدمت مشتریان عزیز ارائه می دهد.

علاقه مندان به خرید یولاف به صورت فله می توانند از طریق کارشناسان مجرب مجموعه ایلیا اقدام به مشاوره در زمینه خرید و سفارش محصول اقدام نمایند.

کارخانه های خریدار یولاف

یولاف یکی از غلاتی است که اخیرا برای مصرف انسان هم به کار برده می شود، در ابتدا یولاف برای مصارف دامی بود، بعد از کشف خواص سلامتی زایی این دانه برای مصارف انسانی نیز استفاده می شود.

کارخانه جات و واحد های تولیدی مختلفی از یولاف برای تولید محصولات خود استفاده می کنند.

این کارخانه جات می توانند از یولاف برای تهیه انواع سوپ ها و دسر های نیمه آماده استفاده کنند.

همچنین کارخانه جات تولید کیک، کلوچه، بیسکوییت، نان می توانند از آرد یولاف برای غنی سازی و تولید محصولاتی فراسودمند استفاده کنند.

یولاف غله بدون گلوتن و سرشار از فیبر است، فیبر موجود در یولاف باعث کنترل قند خون در افراد دیابتی می شود.

جو دوسر

 قیمت فروش آرد و پرک یولاف عمده

آرد یولاف و پرک یولاف یکی از محصولات حاصل از دانه یولاف می باشد.

دانه یولاف سبوس دار و فاقد گلوتن می باشد. این دو محصول یولاف برای کاربرد های مختلفی در نظر گرفته می شوند.

آرد یولاف برای تهیه انواع فرنی ها، دسر ها، کیک، کلوچه و … کاربرد دارد.

از آن جایی که این محصول فاقد گلوتن می باشد برای بیماران سلیاکی که توانایی هضم گلوتن را در سیستم گوارش ندارند مناسب می باشد و برای تولید محصولات افراد سلیاکی و افراد دیابتی آرد یولاف بسیار مناسب است.

پرک یولاف پر کاربرد ترین محصول یولاف می باشد. پرک یولاف برای استفاده در وعده صبحانه همراه با مایعات مانند شیر و مغزی جات بسیار رایج است.

یولاف پرک شده یکی از غلات مورد علاقه گیاه خواران و ورزشکاران مخوصا بدن سازان می باشد.

شرکت ایلیامارکت آمادگی تامین آرد، پرک یولاف و فروش دانه یولاف مصرفی برای شرکت های تولید کننده مواد غذایی غنی با آرد و پرک جو دوسر را دارد.

دارندگان کارخانه جات و علاقه مندان به تهیه پرک وآرد یولاف به صورت عمده می توانند با شماره های موجود در سایت تماس گرفته و علاوه بر مشاوره در زمینه محصولات، سفارش خود را ثبت کنند.

تماس با ما

بازگشت به لیست

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *