دانه کینوا

فروش کینوا برای رژیم لاغری سریع

کینوا

قیمت خرید و فروش کینوا برای رژیم لاغری سریع را از کجا می توان استعلام گرفت؟ کینوا یک شبه غله است که قدمتی پنج هزار ساله دارد.

کینوا غله ای است که سرشار از فیبر می باشد. این فیبر به افراد احساس سیری می دهد در نتیجه از پرخوری و افزایش وزن جلوگیری می کند. شرکت ایلیا در زمینه تولید کینوا و محصولات کینوا فعالیت می کند.

فروش کینوا برای رژیم لاغری سریع در مجموعه ایلیا انجام می شود و شما می توانید با شماره های قرار گرفته در سایت تماس حاصل کرده و از مشاوره کارشناسان مجرب مجموعه بهره مند شوید.

کالری کینوا و مصرف آن برای لاغری

کینوا یکی از غلات مناسب برای لاغری می باشد. کینوا دانه گیاهی شبیه اسفناج است که در امریکای جنوبی بومی شده است. نشاسته موجود در گیاهان به صورت گرانول می باشد. دانه کینوا دارای مقدار کمی نشاسته می باشد و گرانول های نشاسته ای آن بسیار ریز هستند و به سرعت هضم می شوند و اثرات چاق کنندگی ندارند.

هر ۱۰۰ گرم دانه کینوا به صورت خام دارای ۳۵0 کالری می باشد و هر ۱۰۰ گرم کینوا به صورت پخته دارای ۱۲۰ کالری می باشد.

کینوا برای افرادی که رژیم لاغری دارند جایگزین مناسبی برای برنج می باشد. کینوا علاوه بر این که زود هضم است و‌ اثرات چاق کنندگی برنج را ندارد، مانند برنج غنی از ویتامین B‌ می باشد و کسانی که کینوا را جایگزین برنج کرده اند دیگر نگران کمبود ویتامین B نیستند و اثرات ناشی از کمبود ویتامین B نظیر ریزش مو، شکستگی ناخن و … در آن ها ایجاد نمی شود.

همچنین فیبر بالای موجود در کینوا سموم و‌ مواد زایدی که بدن آسیب می رسانند را دفع می کند و احساس پربودن معده و سیری را در افراد ایجاد می کند و از یبوست جلوگیری می کند.

 

کینوا

 

آیا میتوان کینوا را خام مصرف کرد؟

کینوا غله ای است سرشار از پروتئین، فیبر، کربوهیدارت و … . این شبه غله نسبت به غلات دیگر، پروتئین بیشتری داشته و تمام اسید آمینه های ضروری بدن را تامین می کند. همچنین فاقد گلوتن بوده و غله ای فوق العاده برای افرادی که به بیماری سلیاک مبتلا هستند می باشد.

بیماری سلیاک نوعی بیماری ژنتیکی و خود ایمنی است که فرد مبتلا نسبت به گلوتن موجود در مواد غذایی به خصوص گندم و جو  حساسیت دارد و گلوتن در روده این افراد هضم نشده و دچار مشکلات روده ای می شوند.

گلوتن به صورت خام مصرف نمی شود، زیرا نشاسته موجود در آن نمی تواند به خوبی هضم شود و باعث ناراحتی های گوارشی خواهد شد.

بر روی دانه های کینوا ماده ای سمی به نام ساپونین وجود دارد. ساپونین ممکن است به برخی مواد معدنی موجود در کینوا متصل شود و مانع جذب مواد مغذی شود. از همین رو لازم است دانه های کینوا در ابتدا ساپونین زدایی شده و نهایتا به صورت پخته مصرف گردند.

مقدار مصرف کینوا در روز

به دلیل وجود مواد غذایی ارزشمند در دانه های کینوا، این ماده امروزه مورد توجه افراد زیادی در جامعه قرار گرفته است. این دانه سرشار از پروتئین، ویتامین ها، مواد مغذی و … می باشد.

وجود مواد ارزشمند در این دانه باعث شده در صورت مصرف، انرژی مورد نیاز افراد کاملا برطرف شود، مخصوصا کودکان با مصرف این ماده بسیار پرانرژی خواهند شد. یک فنجان کینوا پخته شده حاوی ۷۷/۷ میلی گرم فولات است  که ۱۹/۴۳ ٪ از نیاز روزانه افراد را تامین می کند.

هر ۱۰۰ گرم کینوا پخته شده حاوی ۱۲۰ کالری می باشد که این مقدار برای افرادی که رژیم غذایی دارند بسیار مناسب است. هر ۱/۴ فنجان کینوا حاوی ۳ گرم فیبر و ۶ گرم پروتئین می باشد که نسبت به غلات دیگر، مقدار آن ها در کینوا بیشتر است‌.

 

کینوا

 

قیمت دانه کینوا برای ورزشکاران

کینوا یک شبه غله که حاوی مقادیر زیادی پروتئین، املاح معدنی، فیبر، ویتامین ها و … می باشد. پروتئین موجود در کینوا برای عضله سازی بسیار مناسب است و افراد ورزشکار می توانند از خواص شگفت انگیز این دانه بهره مند شوند.

ورزشکاران دانه کینوا را می توانند بر روی تمامی غذا ها، سبزی جات، میوه ها و … اضافه کنند. کینوا تمامی ۹ اسید آمینه ضروری بدن را دارد و یک پروتئین کامل محسوب می شود. همچنین کینوا دارای شاخص گلیسمی پایینی است و از افرایش قند خون جلوگیری می کند. کینوا نسبت به برنج قهوه ای غله مناسب تری برای ورزشکاران می باشد.

ورزشکاران و باشگاه های ورزشی برای اطلاع از قیمت و مشاوره در زمینه خواص کینوا برای ورزشکاران می توانند با مشاوران مجموعه ایلیا تماس حاصل فرمایند.

قیمت خرید کینوا سه رنگ

کینوا دانه ای دو لپه ای‌ و‌ نشاسته ای است و جزو غلات محسوب نمی شود و یک شبه غله محسوب می شود. این دانه از پنج هزار سال پیش در اکوادر، شیلی و پرو مصرف می شود و امروزه کشت وسیع آن در آرژانتین و کلمبیا انجام می شود.

کینوا دارای ۱۶۰ واریته مختلف می باشد و دارای ۳رنگ اصلی قرمز، سفید و سیاه می باشد. رنگ سفید کینوا طعم خاصی ندارد و بدون مزه است و ‌پوست نازکی دارد و مدت زمان پخت کمتری دارد. کینوا قرمز و سیاه دارای طعم خاص تری هستند. کینوا قرمز طعمی مشابه فندوق دارد و شیرین است.

دانه های سیاه و قرمز کینوا بعد از پخت شکل ظاهری خود را حفظ می کنند و بعد از پخت همچنان سفت هستند و برای استفاده در انواع سالاد مناسب می باشند. کینوا قرمز بعد از پخت، قهوه ای می شود و تغییر رنگ می دهد.

کینوا سه رنگ در شرکت ایلیا تولید و عرضه به بازار می شود. مجموعه ایلیا بر روی کینوا و محصولات کینوا فعالیت دارد. قیمت کینوا سه رنگ بستگی به عوامل مختلفی ازجمله نوع کینوا، کیفیت ظاهری کینوا، نوع بسته بندی  و … دارد. برای اطلاع از قیمت و سفارش کینوا سه رنگ با کارشناسان مجموعه ایلیا تماس حاصل فرمایید.

 

کینوا

 

قیمت فروش کینوا سفید عمده غیر تراریخته

کینوا سفید یکی از ۳ نوع کینوا موجود می باشد. کینوا در ۳ رنگ سفید، قرمز و سیاه دسته بندی می شود. این محصول، پر مصرف ترین نوع کینوا است. این نوع کینوا دارای طعم و مزه خاصی نمی باشد و در انواع غذا های ایرانی و فرنگی استفاده می شود. کینوا سفید مدت زمان پخت ۳ دقیقه دارد و جایگزین مناسبی برای برنج می باشد.

کینوا سفید غیر تراریخته، کینوایی می باشد که در حین فرایند تولید یعنی کاشت، داشت و برداشت هیچ فرآیند شیمیایی روی آن صورت نگرفته باشد. محصولات تراریخته محصولاتی هستند که دچار دست کاری ژنتیکی می شوند و این تغییرات ایجاد شده به طور طبیعی در گیاه و یا جانور اتفاق نمی افتد. محصولات تراریخته در بعضی از کشور ها برای کودکان و زنان باردار ممنوع است.

شرکت ایلیا اولین تولید کننده کینوا سفید به صورت غیر تراریخته در ایران است. قیمت کینوا سفید غیر تراریخته بستگی به عوامل زیادی دارد. برای اطلاع از قیمت کینوا سفید غیر تراریخته با شماره های قرار داده شده در سایت تماس بگیرید.

تماس با ما

بازگشت به لیست

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *