آرد جو دوسر, دانه جو دوسر, یولاف

قیمت آرد جو دوسر برای تولید مکمل های لاغری

کینوا

چه مجموعه‌ای برای استعلام قیمت آرد جو دوسر برای تولید مکمل‌های لاغری قابل اعتماد است؟ آرد جو دوسر برای لاغری چه خواصی دارد؟ با استفاده از آرد جو دوسر چه ترکیباتی را می‌توان تهیه کرد که برای لاغری بهترین نتیجه را داشته باشد؟

اهمیت دانه و آرد جو دوسر برای لاغری

جو دوسر یکی از کامل‌ترین و سالم‌ترین انواع جو می‌باشد که برای طبخ، روش‌های متفاوتی دارد. این غله یکی از کامل‌ترین انواع غلات در جهان می‌باشد که دارای سبوس است و منبع سرشاری از مواد معدنی، فیبر و ویتامین می‌باشد.

این دانه منحصر به فرد گلوتن ندارد و برای قرارگیری در رژیم‌های روزانه و همچنین کنترل قند خون، کاهش وزن و بهبود بیماری‌های قلبی بسیار موثر است. یکی از بهترین ویژگی‌های دانه جو دوسر در قرار گیری در رژیم‌های غذایی و جلوگیری از چاقی می‌باشد.

از آنجایی که این دانه سرشار از فیبر است، ایجاد سیری طولانی مدت را به همراه دارد و به پر شدن معده کمک می‌کند. اگر این دانه را با سایر غلات مانند ذرت مقایسه کنیم متوجه می‌شویم برای لاغری گزینه منحصربه‌فردی می‌باشد. بنابراین از پرخوری و افزایش وزن جلوگیری می‌کند و لاغری را به همراه دارد.

یکی از بهترین محصولات دانه جو دوسر، آرد جو دوسر می‌باشد که در ترکیب انواع مکمل‌ها و ترکیبات مناسب مانند فرنی و غذاهای دیگر بسیار مورد استفاده قرار می‌گیرد و تمام خواص دانه جو دوسر را دارد.

اگرچه مصرف آرد جو دوسر به اندازه دانه آن نیست ولی در طی گذشت زمان توجه مصرف کنندگان را به خود جلب کرده است.

افرادی که دارای رژیم‌های غذایی متفاوت هستند می‌توانند این آرد را در انواع پودینگ، دسرهای متنوع، تهیه کیک شیرینی و البته سوخاری کردن انواع غذاها استفاده کنند و نگران افزایش وزن نباشند. به طور کلی آرد جو دوسر برای لاغری بسیار مناسب می‌باشد.

طریقه مصرف جو دوسر پرک و سبوس برای لاغری

جو دوسر در اشکال مختلفی طی فرآوری‌های متفاوت قابلیت استفاده دارد و در واقع این دانه بعد از اینکه برداشت می‌شود مراحلی مانند بوجاری‌های مختلف، پوست گیری دانه و … را سپری می‌کند و در طی فرآوری‌ها به پرک جو دوسر تبدیل می‌گردد.

جو دوسر پرک نیز در رژیم‌های لاغری بسیار موثر است و به صورت‌های مختلف در انواع صبحانه‌های متفاوت، اوتمیل، تهیه گرانولا و … مورد استفاده قرار می‌گیرد. یکی دیگر از محصولات جو دوسر، سبوس جو دوسر می‌باشد که خواص منحصر به فردی دارد.

این غذای ارزشمند در رژیم‌های لاغری تاثیر بسزایی دارد و یک غذای ضد دیابت می‌باشد که به کنترل کلسترول نیز کمک می‌کند. سبوس جو دوسر مملو از فیبر می‌باشد که باعث سیری طولانی مدت می‌گردد و در نتیجه باعث کمک به روند لاغری می‌شود.

جو دوسر پرک و سبوس جو دوسر به شکل انواع حریره، ترکیب با دارچین، تهیه اوتمیل، ترکیب در شیر، تهیه انواع مکمل برای ورزشکاران و … قابلیت مصرف دارد و در واقع یک غذای همه کاره است که به اشکال مختلف آماده می‌گردد و باعث رسیدن به یک رژیم غذایی بسیار مناسب می‌شود.

جو دوسر

تولید مکمل‌های لاغری از دانه و آرد جو دوسر

یکی از دغدغه‌های افرادی که رژیم‌های لاغری دارند این است که از مکمل‌هایی استفاده کنند که علاوه بر کمک به رسیدن به هدف لاغری،تولید هیچگونه کمبودهای غذایی در بدن ایجاد نکند.

یکی از این محصولات، دانه و آرد جو دوسر می ‌باشد که می‌تواند در تهیه انواع مکمل‌های مختلف مورد استفاده قرار بگیرد. در واقع می‌تواند یک ماده غذایی کم نظیر باشد و برای افراد دارای رژیم و حتی ورزشکاران بسیار مناسب است.

جو دوسر دارای بتاگلوکان است. این ماده نوعی فیبر می‌باشد که حس سیری طولانی مدت در فرد ایجاد می‌کند و باعث دیرتر هضم شدن غذا می‌گردد.

در کنار این ویژگی‌ها کالری کمی دارد و نیازهای غذایی بدن را تامین می‌کند. بنابراین دانه و آرد این محصول برای تهیه انواع مکمل‌های مغذی برای لاغری بسیار مفید می‌باشد. بسیاری از کارخانه‌های تهیه مکمل‌های غذایی می‌توانند از دانه و آرد جو دوسر در جهت تهیه مکمل‌های بدون ضرر استفاده نمایند.

خواص اوتمیل برای لاغری

اوتمیل یکی از غذاهای مغذی برای افراد دارای رژیم غذایی و لاغری محسوب می‌شود. در واقع می توان گفت نام دیگر جو دوسر است که تبدیل به یک غذای محبوب برای ورزشکاران شده است.

یک میان وعده رژیمی محسوب می‌شود که با ایجاد سیری طولانی مدت و در کنار آن تامین انرژی و ویتامین بدن می‌تواند به داشتن یک رژیم غذایی لاغری و مناسب کمک کند. این میان وعده مملو از پروتئین، کلسیم و ویتامین می‌باشد و یک صبحانه کامل محسوب می‌شود.

اوتمیل می‌تواند در داشتن یک رژیم لاغری نقش بسیار ویژه‌ای داشته باشد. همانطور که ذکر کردیم این میان وعده رژیمی احساس سیری برای شما ایجاد می‌کند که می‌تواند برای مدت طولانی از پرخوری جلوگیری نماید و در پیشروی در روند لاغری کمک می‌کند.

در عین‌حال املاح و مواد مغذی بدن را تامین می‌نماید. به طور کلی هر فنجان اوتمیل پخته شده دارای ۱۵۰ کالری می‌باشد و به دلیل خاصیت انرژی بخشی که دارد می‌تواند یک صبحانه رژیمی بسیار مناسب محسوب شود.

جو دوسر

تولید انواع صبحانه رژیمی جو دوسر برای لاغری

یکی از ویژگی‌های جذاب جو دوسر این است که صبحانه‌های رژیمی بسیار متنوع برای رژیم‌های لاغری را می‌توان با استفاده از آن تهیه کرد که در کنار این که باعث ایجاد لاغری می‌گردند نیازهای پروتئین، انرژی، ویتامین و املاح بدن را نیز تامین می‌کنند.

در واقع به دلیل دارا بودن ویتامین و مواد معدنی زیاد برای حفظ سلامت جسمی بسیار پر اهمیت می‌باشد. گفتنی است در حین رژیم، انرژی بدن را نیز تامین می‌کند و در ترکیب با ماست، به صورت پخته شده، ترکیب با کره بادام زمینی، تهیه اوتمیل، تهیه صبحانه‌های متنوع کاربرد دارد و به دلیل بافت و طعم به خصوصی که دارد مورد استقبال افراد قرار می‌گیرد.

قیمت فروش آرد و بلغور جو دوسر برای لاغری

امروزه تقاضا برای مصرف مواد غذایی که در روند لاغری برای رژیم‌های کاهش وزن موثر هستند بیشتر شده است. مصرف کنندگان ترجیح می‌دهند از مواد اولیه استفاده نمایند که با استفاده از آن‌ها کیفیت محصول نهایی‌شان بیشتر گردد.

یکی از این محصولات آرد و بلغور جو دوسر می‌باشد که می‌تواند در تهیه انواع غذاهای رژیمی کمک شایانی بکند. این کارخانه‌ها به دنبال مجموعه‌ای هستند که آرد و بلغور جو دوسر سالم و در عین حال با کیفیتی را در اختیار آنها قرار بدهد و مجموعه ایلیا این محصولات را با کیفیت بالا تهیه کرده و با قیمت مناسب در اختیار مصرف کنندگان قرار می‌دهد.

برای تهیه این محصولات می‌توانید از راه‌های ارتباطی درج شده در سایت شرکت ایلیامارکت استفاده نمایید و با مشاوران و کارشناسان مجموعه تماس بگیرید. همچنین از این طریق می‌توانید قیمت این محصولات را استعلام نمایید.

تماس با ما

بازگشت به لیست

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *