آرد جو دوسر, دانه جو دوسر

قیمت جو دو‌سر کیلویی ویژه باشگاه‌های بدنسازی

جو دوسر

استعلام قیمت جو دو‌سر کیلویی ویژه باشگاه‌ های بدنسازی را از کدام مرکز می ‌گیرید؟ آیا از قیمت جو دو‌سر فله و کیلویی در بازار خبر دارید؟ قیمت جو دو‌سر برند دانیما برای بدنسازی در مراکز فروش چقدر است؟

قیمت جو دو‌سر فله

جایگاه بالای این محصول در بین انواع غلات و تاثیر شگفت انگیز آن در تناسب اندام، تقویت قوای بدنی و تقویت حافظه و کمک به پیشگیری و درمان انواع بیماری‌ها چون فشار خون، کلسترول، دیابت و سلامتی پوست و مو، بستری را فراهم کرده تا شرکت‌ های زیادی در زمینه عرضه به‌صورت فله این محصول  فعالیت داشته باشند.

جو دو‌سر فله با قیمت‌ های متعددی از سوی مراکز فروش عرضه می ‌شود. قیمت‌ هایی که هریک بر نحوه و مقدار سفارش و خرید مشتریان تاثیری مستقیم و موثر دارند.

نکته‌ ای که در خرید جو دو‌سر فله ‌ای باید توجه نماییم کیفیت و مرغوبیت محصول و نبود آلودگی و ناخالصی در آن می ‌باشد. چون بیشتر خرید فله‌ ای محصول به‌ صورت حضوری صورت می‌ گیرد درک و مشاهده این موضوع بسیار آسان است.

در صورت خرید اینترنتی نیز با وجود بازاریابی‌ها و تبلیغاتی که از سوی مراکز و فروشگاه ‌های آنلاین عرضه ‌کننده محصول صورت می ‌گیرد باید خرید خود را از مراکز مطمئن، دارای گواهی و استاندارد ‌های لازم از وزارت بهداشت تهیه نمایید تا کیفیت و مرغوبیت محصول ضمانت شود.

رستوران ‌ها، آشپزخانه‌ ها و کارخانجات صنایع غذایی و صنایع تبدیلی می‌ توانند محصول جو دو‌سر تولیدی این مجموعه را به‌ عنوان یکی از معتبر‌ترین شرکت‌ های فعال و دارای گواهی و استاندارد‌ های لازم در این زمینه در کشور  را با قیمت و کیفیت مناسب به طور مستقیم خریداری نمایند.

قیمت جو دو‌سر در بازار

قیمت خرید جو دو‌سر به نوع محصول مشتق شده از آن (جو دو‌سر پرک، بلغور، جو دو‌سر کامل و آرد جو دو‌سر) و محصولات جانبی شامل انواع نوشیدنی، بیسکویت و کیک و … بستگی دارد.

برند شرکت عرضه‌ کننده و نوع ایرانی و وارداتی بودن جو دو‌سر نیز بر قیمت محصول قابل عرضه در بازار تاثیر دارد. نوع وارداتی با توجه به ثبات نداشتن قیمت ارز و مشکلات حمل بار و گمرک از نمونه داخلی بالاتر می‌باشد.

با توجه به دوره کوتاه رشد جو دو‌سر و اهمیت اقتصادی که این محصول دارد، بازار‌های بسیاری به‌ویژه در شهر‌های بزرگ اقدام به عرضه این محصول به مشتریان خود نموده اند.

شرکت توسعه تجارت سبز ایلیا نیز با توسعه دامنه کار کرد خود و با بهره‌ مندی از نمایندگی‌های معتبر این امکان را برای متقاضیان فراهم آورده است که بدون صرف وقت جو دو‌سر مورد نیاز خود را استعلام قیمت و ثبت سفارش نمایند.

جو دوسر

 قیمت هر کیلو جو دو‌سر

قیمت جو دوسر در ایران برای ثبت سفارش خرید به‌صورت با پوست و فرآوری شده متفاوت می‌باشد.

با تولید محصولی با کیفیت و با تصفیه و داشتن کمترین ناخالصی در کشور می‌توان از خروج ارز از کشور جلوگیری نمائیم و بر نرخ صادرات و واردات تاثیر گذاریم و با انجام خرید جو دو‌سر ایرانی مرغوب می‌توان در زمان و هزینه خود صرفه‌جویی لازم را برده و با فرهنگ‌ سازی خرید ایرانی حمایت خود را از تولید کننده ایرانی بیشتر نمود.

البته با توجه به تولید روبه رشد کشت آن امید است که جایگزینی آن به جای انواع غذا‌های حاضری و فست‌فود روند بیشتری به خود بگیرد.

با حضور شرکت‌های بزرگ، مراکز و نهاد‌ها در زمینه فروش جو دو‌سر و رقابتی شدن بازار روز به روز کیفیت و مرغوبیت محصولات مشتق شده از آن بالا می‌رود. قیمت هر کیلو جو دو‌سر با توجه به شرکت و برند عرضه‌ کننده، نوع مسیر فروش و بسته‌ بندی و … متغیر بوده است.

ولی در کل ثبات قیمتی خوبی را در مراکز فروش شاهد هستیم. ایلیا با عرضه محصول جو دو‌سر کیلویی و با بسته ‌بندی شکیل و محکم و با کیفیت بستر خرید و فروش این محصول را برای کلیه متقاضیان جزئی و عمده خود فراهم آورده است.

بنابراین برای خریدی مطمئن و بدون دغدغه فرصت خرید را از دست نداده و ضمن خرید از مشاوره رایگان با متخصصین و کارشناسان خبره این مجموعه استفاده لازم را ببرید.

قیمت جو دو‌سر برند دانیما برای بدنسازی

جو دوسر در بدنسازی چه کاربردی دارد؟ مربیان بدنسازی به طور معمول به ورزشکارانی که در دوره های ماهیچه سازی و حجمی به سر می برند، مکمل غذایی حاوی پروتئین را پیشنهاد می‌دهند.

مصرف جو دو سر بصورت روزانه، به دلیل داشتن پروتئین سرشار به روند ماهیچه سازی کمک نموده و علاوه بر این به دلیل داشتن بتاگلوکان و فیبر بالا، سبب کاهش جذب قند و تجزیه چربی در بدن می شود .

بهترین انتخاب جو دوسر برای تامین پروتئین جو دوسر فوری است. آن ها خرد شده هستند.

بنابراین می توانید آن ها را با مایعاتی چون آب یا شیر، پودر پروتئین یا بدون مخلوط کردن آن حتی استفاده کنید.

جو دو سر با پروتئین یک صبحانه، میان وعده یا وعده غذایی کامل و سالمی برای کسانی است که رژیم غذایی ارگانیک دارند.

دستور العمل درست کردن جو دو سر بسیار ساده است و معمولا بر روی بسته‌ بندی محصول طرز استفاده آن ذکر شده است.

مجموعه ایلیا با به کار‌گیری متد روز و برای ساختن محصولی فوری و با دستورالعملی ساده برای تامین نیاز ورزشکاران و بدنسازان جو دو‌سر برند دانیما را مختص این عزیزان و کسانی که علاقه‌ مند به عضله ‌سازی، چربی‌ سوزی و لاغری بدون مصرف قرص‌ های شیمیایی مضر را دارند تهیه نموده است.

بنابراین این عزیزان می‌توانند با کارشناسان مجموعه جهت خرید و مشاوره‌های لازم ارتبازط بر‌قرار سازند.

جو دوسر

استعلام قیمت جو دو‌سر کیلویی ویژه باشگاه‌های بدنسازی

روند روبه رشد کشت جو دو‌سر در کشور و بازتاب خوب آن در بین کشاورزان باعث شده مراکز مختلفی اقدام به عرضه  جو دو‌سر کیلویی ویژه باشگاه ‌های بدنسازی نمایند.

برای استعلام قیمت خرید جو دو‌سر کیلویی برای باشگاه‌ های بدنسازی می‌توان از نمایندگی ‌های فروش محصول اطلاع حاصل نمایید. شرکت ایلیا یکی از معتبر‌ترین مراکز فعال در زمینه فروش و توزیع جو دو‌سر کیلویی ویژه باشگاه‌ های بدنسازی در کشور می باشد . البته سهم بزرگی در این زمینه در کشور داراست.

هر کدام از باشگاه‌ های بدنسازی و پرورش اندام می ‌توانند با خیالی آسوده و بدون نگرانی از کیفیت و سلامت محصول جو با کارشناسان مجموعه تماس حاصل نمایند و بهترین محصول را دریافت دارند.

با توجه به تبعات کاهش ذخایر آب‌ های زیر‌رمینی و گرمای هوا، ضرورت تغییر الگوی کشت و بهره‌وری اقتصادی از آب و خاک مجموعه ایلیا با همکاری جهاد کشاورزی در راستای ترویج زندگی سالم و به ‌دور از فست‌ فود اقدام به عرضه جو دو‌سر ویژه باشگاه‌ های بدنسازی و پرورش اندام و … نموده است.

تماس با ما

بازگشت به لیست

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *