آرد جو دوسر, دانه جو دوسر, یولاف

قیمت خرید آرد جو دوسر برای صنایع بیکری

جو دوسر

بهترین قیمت خرید آرد جو دوسر برای صنایع بیکری کدام است؟ کدام صنایع می‌توانند از آرد جو دوسر برای محصولات خود استفاده کنند؟ کارخانه‌ها و صنایع مختلف به چه نحوی می‌توانند آرد جو دوسر را به صورت اینترنتی و به صورت تضمینی تهیه نمایند؟ آرد جو خرید آسانی دارد و آیا دانه جو دوسر و آرد جو خرید اینترنتی در سطح کشور دارند یا خیر؟

قیمت هر کیلو آرد جو دوسر

آرد جو دوسر پس از فرآیند پودر شدن دانه کامل جو دوسر تهیه می‌شود. این محصول دارای پوسته ای می‌باشد که به دلیل شکل ظاهری این محصول به آن جو دوسر گفته می‌شود.

آرد جو دوسر که توسط مجموعه ایلیا تهیه و آماده می‌شود. این آرد فاقد مواد مضر و مواد نگهدارنده است. یکی از ویژگیهای جو دوسر این است که در اشکال مختلفی قابل استفاده است و به شکل پرک و همچنین آرد مورد استفاده قرار می‌گیرد.

آرد جو دوسر در انواع غذاهای رژیمی بسیار موثر است و غذاهای متنوع با استفاده از آن قابل تهیه می‌باشد. بنابراین بسیاری از رستوران‌ها، باشگاه‌ها از خریداران آرد جو دوسر می‌باشند.

چرا که در تهیه این ترکیبات و مکمل‌های متفاوت قابل استفاده است. مجموعه ایلیا این محصول را با قیمت مناسب و به صورت بهداشتی در بسته بندی‌های مناسب روانه بازار می‌کند و این مراکز تولیدی می‌توانند آرد جو دوسر را با قیمت و کیفیت مناسب تهیه نمایند.

قیمت آرد جو دوسر فله برای تولید نان در کشور

امروزه نان جو دوسر یکی از محبوب‎ترین انواع نان در بین مصرف کنندگان می‌باشد. به نحوی که بسیاری از نانوایی‌ها ترجیح می‌دهند از آرد جو دوسر برای تهیه انواع نان استفاده کنند.

نان جو دوسر از زما‌ن‌های قدیم در خانواده‌های ایرانی وجود داشته است و به دلیل این که فیبر بسیار زیادی دارد در بهبود شرایط دستگاه گوارش تاثیرگذار است. این نان به بهبود سلامت قلب کمک می‌کند و باعث تنظیم فشار خون می‌گردد و مقادیر بالایی از آنتی اکسیدان، پروتئین، فیبر و ویتامین را دارا است، از این رو تهیه آن روز به روز در حال افزایش است.

مجموعه ایلیا موفق شده است آرد جو دوسر به صورت فله را در اختیار مصرف کنندگانی مانند کارخانه‌های صنایع تبدیلی، رستوران‌ها و نانوایی ها قرار بدهد. این آرد با قیمت مناسب و با توجه به هزینه های مصرف شده در طی تولید و فراوری آرد تهیه می‌گردد و با قیمتی مقرون به صرفه به دست مصرف کنندگان می‌رسد.

تمام خریداران در سرتاسر کشور می‌توانند آرد جو دوسر را به‌صورت تناژ، از این مجموعه تهیه نمایند.

کینوا

قیمت خرید آرد جو دوسر سبوس‌دار برای صنایع غذایی بیکری

بسیاری از صنایع غذایی بیکری جو دوسر سبوس‌دار را در صنایع خود استفاده می‌کنند. به این ترتیب کیفیت محصول نهایی خود را افزایش می‌دهند و رضایت مشتریان‌شان را کسب خواهند کرد.

آرد جو دوسر به صورت سبوس‌دار و با کیفیت بالا توسط مجموعه ایلیا تهیه می‌شود. قابل ذکر است در طی فرآوری‌های انجام شده به هیچ عنوان مواد غذایی آن از بین نمی‌رود و با دریافت مجوزهای بهداشتی، بسته بندی می‌گردد.

صنایع بیکری که روز به روز در حال گسترش و توسعه می باشند. این صنایع ترجیح می‌دهند از آردهای مغذی مانند آرد جو دوسر در تهیه محصولات خود استفاده نمایند. این صنایع می‌توانند آرد جو دوسر را با قیمت مناسب از مجموعه ایلیا دریافت نمایند.

کافی است از طریق راه های ارتباطی درج شده در سایت ایلیا با کارشناسان و مشاوران بخش فروش در تماس باشند. همچنین می توانند بهترین محصول متناسب با صنعت خود را تهیه نمایند.

خرید اینترنتی آرد جو دوسر بسته بندی

یکی از مشکلات اساسی تولید کنندگان و کارخانه‌های صنایع تبدیلی و بیکری در ایران دسترسی به آرد جو دوسر بسته بندی با کیفیت بالا و مجوز بهداشتی می‌باشد. امروزه آرد جو دوسر متفاوتی در بازار یافت می‌شود.

اما تولیدکنندگان ترجیح می‌دهند محصولی را تهیه کنند که با سیب سلامت و مجوز بهداشتی آماده شده باشد. با توجه به پر مشغله شدن زندگی انسان‌ها، افراد ترجیح می‌دهند زمان خود را صرف امور مهم‌تر کرده و با توجه به این موضوع، علاقه به خرید اینترنتی روز به روز بیشتر می‌شود.

مجموعه تجارت سبز ایلیا نیز این امکان را برای مشتریان خود فراهم کرده است و مصرف کنندگان می‌توانند آرد جو دوسر را به صورت بسته بندی‌های بهداشتی و از طریق خرید اینترنتی تهیه نمایند.

کافیست خریداران مانند هایپر مارکت‌ها و و فروشگاه‌های سطح کشور از طریق راه‌های ارتباطی مندرج در سایت ایلیا با مشاوران متخصص مجموعه در ارتباط باشند و محصول مورد نظر خود را تهیه نمایند.

این شرکت محصولات را با کیفیت بالا و در زمان مناسب در اختیار مصرف کنندگان خود قرار می‌دهد. لازم به ذکر است که این شرکت تنها مرکزی است که این محصولات را با دارا بودن سیب سلامت آماده می‌سازد.

جو دوسر

خرید فروش آرد جو دوسر در تهران و سایر شهرها

هایپر مارکت‌ها، فروشگاه‌ها، رستوران‌ها، نانوایی‌ها و باشگاه‌ها در تهران و سایر شهرستان های ایران می‌توانند آرد جو دوسر و محصولات دیگر را از طریق مجموعه ایلیامارکت تهیه نمایند. به طور کلی آرد جو دوسر یکی از درجه یک‌ترین محصولات در پروسه تولید کارخانه‌های صنایع تبدیلی محسوب می‌شود.

تهیه آرد جو دوسر به صورت فله و عمده نسبت به محصول بسته بندی، قیمت مقرون به صرفه‌تری دارد. به طور کلی تهیه و خرید و فروش این دانه در تهران و سایر شهرستان‌های ایران از طریق مجموعه ایلیا بدون ریسک و بدون هیچ فرد واسطه‌ای فراهم است.

در واقع این مجموعه یکی از برترین شرکت‌ها در زمینه تولید و فرآوری محسوب می‌شود و این محصولات را با آنالیزهای بهداشتی و کیفیت قابل قبول با مجوز بهداشتی به بازار عرضه می‌کند.

نکته مثبت در رابطه با آرد جو دوسر تولید شده توسط این مجموعه این است که کیفیت این محصول با انواع وارداتی برابری می‌کند. ولی به لحاظ قیمتی مناسب‌تر می‌باشد. چراکه صفر تا صد تولید این محصول توسط مجموعه ایلیا صورت می‌گیرد.

برای تهیه آرد جو دوسر به صورت تناژ در تهران و سایر شهرستان‌های ایران، می‌توانید با کارشناسان متخصص این مجموعه در ارتباط باشید.

تماس با ما

بازگشت به لیست

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *