دانه جو دوسر

قیمت خرید جو دوسر با پوست و بدون پوست

جو دوسر

جو دوسر در اشکال و انواع متفاوتی به بازار عرضه می شود. جو دوسر به صورت خرد و عمده و با بسته بندی های مختلفی وجود دارد. همینطور جو دوسر با پوست یا بدون پوست نیز عرضه می گردد.

جو دوسر با پوست یک ماده غذایی با سبوس کامل است. از آن جایی که سبوس هم دارای خواص زیادی است، اکثرا افراد سبوس را به صورت جداگانه نیز در ترکیب غذای خود می گنجانند.

سبوس حاوی مواد معدنی، فیبر و آنتی اکسیدان است. غلات کامل مانند جو دوسر با پوست می توانند خطر ابتلا به بیماری ‌هایی مانند دیابت، چاقی و بیماری های قلبی را کاهش دهند.

همینطور جو دوسر با پوست به دلیل فیبر بالایی که دارد باعث کاهش کلسترول بد خون و کاهش رسوب آن در بدن می شود. به همین دلیل با استفاده از جو دوسر، بیماری های قلبی عروقی و سیستم گوارشی کاهش پیدا می کند.

جو دوسر بدون پوست دارای خواص کمتری نسبت به جو دوسر با پوست است. اما از طرفی هضم جو دوسر بدون پوست بسیار راحت تر است. همچنین جو دوسر بدون پوست حاوی ماده ای به نام لیگان هست که از بسیاری از سرطان های هورمونی جلوگیری می کند.

فیبر موجود در جو دوسر متابولیسم بدن را افزایش می دهد و موجب کنترل دیابت نوع ۲ می گردد.

 

جو دوسر

 

کارخانه جات خریدار جو دوسر

کشت جو دوسر داخلی امروزه در کشور ما بسیار رواج پیدا کرده است. فواید و ارزشمندی بسیار زیاد این محصول، باعث شده است که به یکی از غلات بسیار مفید در تمامی صنایع غذایی تبدیل گردد.

از جمله صنایع و کارخانه جاتی که از جو دوسر استفاده می کنند، می توان به کارخانه جات زیر اشاره کرد:

  • شرکت های پخش و بسته بندی
  • تولید جوانه جو دوسر
  • تولید مکمل های غذای مادر و کودک
  • تولید مکمل های لاغری و چاقی
  • تولید مکمل های ورزشکاران
  • تولید نان های سنتی و حجیم رژیمی
  • تولید محصولات آرایشی بهداشتی
  • کارخانه ماکارونی و پاستا
  • کارخانه محصولات آرایشی بهداشتی
  • کارخانه لبنی
  • کارخانه بیکری
  • کارخانه تولید شیرینی و شکلات رژیمی

ما در کشور خود می توانیم از جو دوسر در کارخانه جات صنایع غذایی از جو دوسر به عنوان ماده اولیه استفاده کنیم. همچنین لازم است تلاش کنیم تا محصولات غذایی جدیدی را با جو دوسر تولید و عرضه کنیم.

 

جو دوسر

 

روش پخت جو دوسر با پوست

ارزش غذایی جو دوسر بسیار بالا می باشد به همین دلیل برای سیستم گوارشی بدن مفید بوده و مصرف آن در وعده های غذایی متفاوت پیشنهاد می گردد.

شما می ‌توانید جو دوسر را در تمامی وعده های غذایی خود استفاده کنید. جو دوسر با پوست نسبت به جو دوسر بدون پوست دیر تر پخته می شود.

به همین علت استفاده از جو دوسر در غذاهایی مانند حلیم، سوپ و آش پیشنهاد می شود. ضمنا شما می توانید جو دوسر را در انواع کیک، کلوچه، نان و غیره نیز استفاده نمایید.

از آن جایی که جو دوسر برای افراد سلیاکی مناسب است می تواند یک صبحانه و میان وعده عالی برای این افراد نیز باشد.

 

جو دوسر

 

خواص جو دوسر با پوست

جو دوسر دارای خواص ضد التهابی و ضدعفونی است. جو دوسر برای پوست بسیار مفید بوده و همچنین جهت رفع جوش و آکنه کاربرد دارد.

شما می توانید با جو دوسر برای پوست خود انواع ماسک های مفید را درست کنید. ماسک جو دوسر می تواند برای رفع خشکی پوست و خارش پوست نیز مفید باشد.

همین طور جو دوسر می تواند باعث روشن شدن و سفید شدن طبیعی پوست گردد. جو دوسر برای محصولات آرایشی و بهداشتی نیز یک ماده بسیار مهم و کاربردی محسوب شده و کمک فراوانی به پیشگیری و درمان انواع بیماری های پوستی می کند.

فروش جو دوسر پوست نکنده

جو دوسر با پوست دارای خواص بیشتری نسبت به جو دوسر بدون پوست است. پوسته جو دوسر دارای خواص بسیار زیادی است از جمله داشتن ویتامین بالا.

تا حد امکان از جو دوسر همراه با پوست استفاده نمایید. در حال حاضر جو دوسر با پوست هم وارداتی و هم تولید داخلی بفروش می رسد. شرکت ایلیا جو دوسر پوست نکنده یا با پوست را به صورت عمده و خرد در اختیار تمامی خریداران قرار داده است.

 

آرد جو دوسر

 

خرید و فروش آرد جو دوسر پروتئینی

آرد جو دوسر نیز مانند خود جو دوسر دارای مواد غذایی و ارزش غذایی بسیار بالایی است. از آن جایی که جو دوسر منبع بسیار غنی از پروتئین محسوب می شود، آرد جو دوسر هم سرشار از پروتئین خواهد بود. فروش آرد جو دوسر بسته بندی در مجموعه ایلیا صورت می گیرد.

علاوه بر همه موارد گفته شده، استفاده از آرد جو دوسر که حاوی پروتئین بسیار زیادی است، می ‌تواند باعث غنی تر شدن محصولات غذایی شود. استفاده از نان، کیک، شیرینی و محصولاتی که با استفاده از آرد جو دوسر تهیه شده اند، می تواند ارزش غذایی فراوانی را به محصولات تولید شده اضافه نماید.

 

جو دوسر

 

فروش جو دوسر پرک فوری انگلیسی و آلمانی

جو دوسر پرک یکی از اقلام ضروری وارداتی محسوب می شود. این محصول از کشور های روسیه، قزاقستان، آلمان و انگلیس وارد کشور می گردد.

کیفیت جو دوسر وارداتی از روسیه، قزاقستان، آلمان و انگلیس نسبت به بقیه کشور ها بهتر است. جو دوسر پرک انگلیسی و آلمانی داخل کشور ما بسیار محبوب و پر طرفدار است.

امروزه کشاورزان و تولید کنندگان داخلی نیز به تولید جو دوسر داخلی پرداخته اند. جو دوسر داخلی دارای قیمت پایین تر و کیفیت مطلوبی است.

تغییرات قیمت ارز سبب بالا رفتن قیمت جو دوسر پرک انگلیسی و آلمانی خواهد بود. اما جو دوسر تولید داخل تغییر قیمت بسیار زیادی ندارد. شرکت ایلیا با تضمین قیمت و کیفیت و همچنین داشتن تمامی مجوز های لازم بهداشتی، اقدام به عرضه انواع جو دوسر کرده است. 

علاقه مندان جهت استعلام قیمت و ثبت سفارش انواع محصولات جو دوسر بسته بندی می توانند به این صفحه مراجعه کنند.

 

تماس با ما

بازگشت به لیست

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *